Mag het hopen jaquote:
inderdaad haha :']quote:Op zondag 9 maart 2014 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
pvda kan ik ook niet serieus nemen met hun rozen
Praat serieus mee of kap eens met die baggerquote:
Ja ik weet zeker dat jij heel veel van politiek weet om MIJ te vertellen wat ik moet stemmen.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
pvda kan ik ook niet serieus nemen met hun rozen
Alleen maar rijke zakkenvullers :squote:Op zondag 9 maart 2014 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alleen linkse partijen zijn voor een betere wereld, en iedereen die rechts stemt is asociaal tuig :s
Nope. Ik lul ook maar wat.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik weet zeker dat jij heel veel van politiek weet om MIJ te vertellen wat ik moet stemmen.
Je neemt alleen wel extreem weinig aan van andere om je eigen mening te blijven herhalen.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet kortzichtig wel heel zwart/wit in mn eigen mening
Ik hoorde laatst iemand zeggen dat het belachelijk was dat heineken topman een bonus kreeg.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen maar rijke zakkenvullers :s
1. Dat was serieus bedoelt.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Praat serieus mee of kap eens met die bagger
Pvda is enorm, enorm debiel.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:07 schreef Fok-it het volgende:
Pvda is ook nog niet eens zo heel erg hoor.
Samsom*quote:Op zondag 9 maart 2014 23:07 schreef supersof het volgende:
ik vind samson leuk
zou met hem trouwen als hij me vroeg
Neequote:Op zondag 9 maart 2014 23:07 schreef Unites het volgende:
[..]
1. Dat was serieus bedoelt.
2. Jij wilt beweren dat het grootste gedeelte van de berichten van deze topicreeks wel enigszins serieuze inhoud bevat?
Oh God. Val je op oudere mannen?quote:Op zondag 9 maart 2014 23:07 schreef supersof het volgende:
ik vind samson leuk
zou met hem trouwen als hij me vroeg
Laat Samson nou net niks met de gemeenteverkiezingen te maken hebben. Ik snap ook nooit waarom landelijke lijsttrekkers worden ingezet voor deze verkiezingen.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:07 schreef Fok-it het volgende:
Behalve dat Samsom een populistische lul is.
Samsom en Geert hihahoquote:Op zondag 9 maart 2014 23:07 schreef Fok-it het volgende:
Behalve dat Samsom een populistische lul is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |