In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Bedankt, bedankt..quote:Op zondag 9 maart 2014 22:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hey GGMM ik hoorde van jouw vis, veel sterkte!
Niet vaker dan dat Youri zich voor Jan schaamt denk ik.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Schaamt Jan Mulder zich wel eens voor Youri Mulder?
Ik denk dat het wederzijds is.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Schaamt Jan Mulder zich wel eens voor Youri Mulder?
Jij leeft duidelijk niet het gevaarlijke leven.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zet 'm denk ik maar vast uit, dan weet ik zeker dat ik geen Raymann zie.
Idd erger kan bijna niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:22 schreef Cavaliers het volgende:
PierreGa je schamen man, dit kan echt niet.
Dat zijn geen degradatie kandidaten.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb het dan over de 'goede' degradatiekandidaten zoals Kowet en Cambuur
quote:Op zondag 9 maart 2014 22:24 schreef habitue het volgende:
Godver ik schiet telkens in de lach van die baard van Pierre.
Pierre wil dit jaar een combinatie zijn van Zwarte Piet en Sinterklaasquote:Op zondag 9 maart 2014 22:24 schreef habitue het volgende:
Godver ik schiet telkens in de lach van die baard van Pierre.
Racisme !quote:Op zondag 9 maart 2014 22:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Pierre wil dit jaar een combinatie zijn van Zwarte Piet en Sinterklaas
Blijven kijken is zoiets als in je blootje een homo bar binnen stappen.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jij leeft duidelijk niet het gevaarlijke leven.
En dan ook nog over zo'n kutwedstrijd praten.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pi-air is de meest boeiende tafelgast vanavond.... wat een kut programma dit!
moet je een vork inslikken kan er niks gebeurenquote:Op zondag 9 maart 2014 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Blijven kijken is zoiets als in je blootje een homo bar binnen stappen.
Aan het eind van dit seizoen, ezeltje.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:27 schreef TLC het volgende:
En ik maar denken dat Waterreus deed stoppen met dit programma
einde van het seizoen pasquote:Op zondag 9 maart 2014 22:27 schreef TLC het volgende:
En ik maar denken dat Waterreus deed stoppen met dit programma
Ja, schandalig.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:27 schreef Caland het volgende:
En dan krijgt uitgerekend Gentenaar een blik bier naar zijn hoofd gegooid
Vleugje Morgan Freeman.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Pierre lijkt op een kruising van Mandela en Kofi Anan.
Op z'n haagsquote:Op zondag 9 maart 2014 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Henk Fräser houdt ADO in de Eredivisie.
Die moet zich al helemaal schamen als je 2e keeper bent bij nec.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:27 schreef Caland het volgende:
als die actie maar mede mogelijk gemaakt is door Amstel dan is het goedquote:Op zondag 9 maart 2014 22:27 schreef Caland het volgende:
een spits moet kunnen spitsenquote:Op zondag 9 maart 2014 22:29 schreef Caland het volgende:
Een keeper moet kunnen keepen.
- Pierre van Hooijdonk
Mijn keeper moet pallets kunnen sorteren.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:29 schreef Caland het volgende:
Een keeper moet kunnen keepen.
- Pierre van Hooijdonk
Geen baard, wel vieze grijze meuk om z'n smoel.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben jullie de baard van Pierre al gezien?
Mijn keeper moet Twente rustig houden, altijd drukquote:Op zondag 9 maart 2014 22:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mijn keeper moet pallets kunnen sorteren.
Doe lekker zelf.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:30 schreef Cavaliers het volgende:
Kom, laten we de reservekeeper aanvallen.
Wie?quote:
blijft een schande dat de Nederlandse clubs allemaal derde rangs buitenlanders in het doel hebben staan. een keeper moet je toch zelf kunnen opleiden in je jeugdopleidingquote:Op zondag 9 maart 2014 22:29 schreef GGMM het volgende:
Net alsof de keepers in Nederland zich iets aantrekken van Studio Voetbal.
Niet ingegooide ruiten verdedigen.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Pi
[..]
Mijn keeper moet Twente rustig houden, altijd druk
Wie?quote:
Wie is dat nou weer?quote:
de Neus!quote:Op zondag 9 maart 2014 22:32 schreef habitue het volgende:
Misschien kunnen ze deze baas nog eens uitnodigen:
[ afbeelding ]
Hij heeft een Ajax-face.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:32 schreef habitue het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 maart 2014 22:32 schreef habitue het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad ja, PSV en Feyenoord hebben allebei gewonnen dit weekend.quote:
Sjek zit er ook nog steeds.quote:
Zou ik prima vinden, al gun ik het hafcfan en MarkoAlmelo niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:33 schreef GGMM het volgende:
Overigens gaat Heracles bij de laatste 3 eindigen.
Is dat die nobody met een referentiekader wat 'Hockey' heet?quote:Op zondag 9 maart 2014 22:32 schreef habitue het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 maart 2014 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zoet is toch wel de beste keeper in de Eredivisie
Neequote:Op zondag 9 maart 2014 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Haha ja.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
*tweede bestequote:Op zondag 9 maart 2014 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lokale provincieclubs. Wat moet ik me daar precies bij voorstellen?quote:
Achter de poort, poorten.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beetje Ouwehoeren met de verdedigers
Bedankt. Ik voel je steun als we zaterdag van Roda verliezen.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zou ik prima vinden, al gun ik het hafcfan en MarkoAlmelo niet.
Mooi toch, dan wordt hij ook niet beter.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het erge is dat die zichzelf echt goed vindt.
Joh.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:37 schreef GGMM het volgende:
Frank de Boer heeft één oog dat een stuk lichter is dan zijn andere oog.
Terecht. Bojan doet ook mee.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Lukoki is verbaasd over het feit dat Ajax hem nog niet gebeld heeft voor een terugkeer volgend seizoen.
Ach, als je Bojan ziet spelen snap ik hem wel.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Lukoki is verbaasd over het feit dat Ajax hem nog niet gebeld heeft voor een terugkeer volgend seizoen.
Is me nooit opgevallen.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:37 schreef GGMM het volgende:
Frank de Boer heeft één oog dat een stuk lichter is dan zijn andere oog.
Mij en Gramulanion was het al wel opgevallen.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is me nooit opgevallen.
[ afbeelding ]
Ajax heeft zo weinig inzet getoond dit weekend dat ze niet meer media-aandacht verdienen.quote:
Heeft meer dan 100 wedstrijden voor Barca gespeeldquote:Op zondag 9 maart 2014 22:38 schreef Caland het volgende:
Ja maar die Bojan was vet goed in de C-tjes bij Barca enzo.
inzetquote:Op zondag 9 maart 2014 22:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax heeft zo weinig inzet getoond dit weekend dat ze niet meer media-aandacht verdienen.
lol hoe zou dat komen?quote:Op zondag 9 maart 2014 22:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is me nooit opgevallen.
[ afbeelding ]
Vanwege een infectie toch.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is me nooit opgevallen.
[ afbeelding ]
Hij lijkt veel op zijn vader.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Pierre lijkt met die baard op iemand, maar ik kan niet op z'n naam komen..
Zeg het maar...quote:Op zondag 9 maart 2014 22:38 schreef Zipportal het volgende:
Chef transfers
Chef Voetbal
Het kan niet op.
Nee, dat zei die niet...quote:Op zondag 9 maart 2014 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgan Freemanquote:Op zondag 9 maart 2014 22:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Pierre lijkt met die baard op iemand, maar ik kan niet op z'n naam komen..
quote:Op zondag 9 maart 2014 22:40 schreef J.Pistone het volgende:
Waterreus die Feyenoord adviseert.
Coolsingel 2015.
Waterreus is de man die Rutten meeneemt, vandaar ook dat hij stopt bij Studio Voetbal. Rutten zal dat op korte termijn bekend maken.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:40 schreef J.Pistone het volgende:
Waterreus die Feyenoord adviseert.
Coolsingel 2015.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
quote:Op zondag 9 maart 2014 22:42 schreef Donnie-Brasco het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Krijg de griepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
banSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Beek en BMI geen verdedigers dan?quote:Op zondag 9 maart 2014 22:42 schreef arjan1112 het volgende:
op papier 5 verdedigers ?? nee ze speelde gewoon 3- 5 -2 ..
pff
Klootzak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze god is aan het shinen op NL3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huub Hitler in de Kuip . 40-45 min stormenquote:Op zondag 9 maart 2014 22:43 schreef arjan1112 het volgende:
Huub had ook gekund.. mja die wilde ook niet zeker
http://www.ajaxlife.nl/up(...)illende-kleuren-ogenquote:
quote:Thomas Linssen vraagt:
Klopt het dat je twee verschillende kleuren ogen hebt?
Antwoord Frank de Boer:
"Dat heb ik niet. Ik heb op zeventienjarige leeftijd een virus gehad in mijn oog, dat terugkwam toen ik in militaire dienst zat. Ze hebben me toen een paardenmiddel gegeven, waardoor mijn iris verkleefd is. Mijn pupil wordt dus niet groter of kleiner, en is iets ovaler geworden."
"Het lijkt daardoor of mijn ogen verschillende kleuren hebben. Het is overigens niet zo dat ik slechter kijk door dat oog. Het is wel een nadeel dat ik sneller een zonnebril op moet als de zon schijnt. Anders ben ik dus continu aan het knijpen."
quote:Op zondag 9 maart 2014 22:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Huub Hitler in de Kuip . 40-45 min stormen
Interessant.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://www.ajaxlife.nl/up(...)illende-kleuren-ogen
[..]
"The strength of the team is, the team.."quote:Op zondag 9 maart 2014 22:41 schreef Cavaliers het volgende:
Steve McClaren schijnt erg goed met de media te zijn heb ik vernomen.
#prayforfrankquote:Op zondag 9 maart 2014 22:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
[..]
Thomas Linssen is best wel gay.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
[..]
#CutForMaherquote:Op zondag 9 maart 2014 22:46 schreef Grifte het volgende:
Maher is druk bezig met andere dingen ja.
Zichzelf.
[ afbeelding ]
Wat voor kwaliteiten dan?quote:Op zondag 9 maart 2014 22:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Soort Kuijt, maar dan met kwaliteiten.
inb4 dat plaatje uit de Privéquote:Op zondag 9 maart 2014 22:46 schreef Grifte het volgende:
Maher is druk bezig met andere dingen ja.
Zichzelf.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |