Mweh, het is een man. Als ie wat vriendschappelijks wil doen, doet ie dat wel met een man.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:01 schreef Slip het volgende:
duidelijk bored van zijn vriendin, en wil wat leuks doen, vriendschappelijk
Er was een tijd dat ik ook zo dacht. Jaren terug. Mijn vriendin heeft al haar hele leven vrienden die jongens zijn. En dat gaat gewoon goed, niks raars aan.quote:Op maandag 10 maart 2014 08:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mweh, het is een man. Als ie wat vriendschappelijks wil doen, doet ie dat wel met een man.
Ja, maar dat is nogal een verschil. Vrouwen kunnen beter vriendschap onderhouden met het andere geslacht zonder bijbedoelingen.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:16 schreef Banaan_ het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik ook zo dacht. Jaren terug. Mijn vriendin heeft al haar hele leven vrienden die jongens zijn. En dat gaat gewoon goed, niks raars aan.
Wat natuurlijk niet betekent dat er niet meer dan genoeg mannen zijn die dat andersom ook kunnen zonder bijbedoelingen.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar dat is nogal een verschil. Vrouwen kunnen beter vriendschap onderhouden met het andere geslacht zonder bijbedoelingen.
Het is een beetje hoe alles is verlopen. Hij heeft nooit verteld/t dat hij een vriendin heeft. In mijn ogen is dat nogal raar, we hebben niet echt gemeenschappelijke vrienden en hij heeft mij een keertje thuis uitgenodigd bij hem. Toen heb ik zijn ouders ontmoet. Daar zeiden ze ook niks over zijn vriendin, terwijl hij die wel heeft.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:42 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Wat natuurlijk niet betekent dat er niet meer dan genoeg mannen zijn die dat andersom ook kunnen zonder bijbedoelingen.
Waarschijnlijk omdat hij zijn liefdesleven compleet apart ziet van de relatie die hij met jou heeft, en het dus niet in hem opkomt om met je te delen dat hij een vriendin heeft.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:52 schreef sarahnogwat het volgende:
[..]
Het is een beetje hoe alles is verlopen. Hij heeft nooit verteld/t dat hij een vriendin heeft. In mijn ogen is dat nogal raar, we hebben niet echt gemeenschappelijke vrienden en hij heeft mij een keertje thuis uitgenodigd bij hem. Toen heb ik zijn ouders ontmoet. Daar zeiden ze ook niks over zijn vriendin, terwijl hij die wel heeft.
Als ik dan zo'n goede vriendin ben, waarom vertelt hij mij dan niks en neemt hij telkens weer contact op?
Ik denk dat hij je gewoon leuk vindt of vond, maar niet wist hij die stap moest overbruggen. En nu heeft hij een vriendin, dus wat hij nu wilt weet ik niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:52 schreef sarahnogwat het volgende:
[..]
Het is een beetje hoe alles is verlopen. Hij heeft nooit verteld/t dat hij een vriendin heeft. In mijn ogen is dat nogal raar, we hebben niet echt gemeenschappelijke vrienden en hij heeft mij een keertje thuis uitgenodigd bij hem. Toen heb ik zijn ouders ontmoet. Daar zeiden ze ook niks over zijn vriendin, terwijl hij die wel heeft.
Als ik dan zo'n goede vriendin ben, waarom vertelt hij mij dan niks en neemt hij telkens weer contact op?
Waarom zou je dat verborgen (willen) houden?quote:Op maandag 10 maart 2014 10:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij zijn liefdesleven compleet apart ziet van de relatie die hij met jou heeft, en het dus niet in hem opkomt om met je te delen dat hij een vriendin heeft.
Omdat jij buiten zijn romantische sfeer valt en het dus niet in hem op komt. Het is geen opzet.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:59 schreef sarahnogwat het volgende:
[..]
Waarom zou je dat verborgen (willen) houden?
Ik weet wel dat ik in zijn smaak categorie val ja. Het typische "blond blauwe ogen". Of ik ook daadwerkelijk knap gevonden wordt, dat weet ik niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:54 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Ik denk dat hij je gewoon leuk vindt of vond, maar niet wist hij die stap moest overbruggen. En nu heeft hij een vriendin, dus wat hij nu wilt weet ik niet.
Weet jij of hij je knap vindt?
Ik vind het persoonlijk nogal raar dat je zoiets verborgen houdt. Klinkt allemaal weer heel gecompliceerd als je het probeert te begrijpen.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Omdat jij buiten zijn romantische sfeer valt en het dus niet in hem op komt. Het is geen opzet.
Omdat je denkt dat hij het met opzet doet. Mijn ervaring met mannen is dat ze er gewoon niet aan denken dat bepaalde informatie voor jou interessant zou kunnen zijn omdat ze jou niet associeren met die informatie.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:03 schreef sarahnogwat het volgende:
Ik vind het persoonlijk nogal raar dat je zoiets verborgen houdt. Klinkt allemaal weer heel gecompliceerd als je het probeert te begrijpen.
Goed gezegd, dit.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:04 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Omdat je denkt dat hij het met opzet doet. Mijn ervaring met mannen is dat ze er gewoon niet aan denken dat bepaalde informatie voor jou interessant zou kunnen zijn omdat ze jou niet associeren met die informatie.
Zoals haywoodjablome zei, zo zijn mannen. Ik zou zo'n fout ook kunnen maken. Een ander reden waarom ik het niet zou vertellen is omdat ik niet te patserig wil overkomen met een prille relatie. Die man zou niet willen dat hij jou vertelt over zijn vriendin en dat hij opeens gedumpt wordt en dat hij dat moet gaan uitleggen.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:03 schreef sarahnogwat het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik in zijn smaak categorie val ja. Het typische "blond blauwe ogen". Of ik ook daadwerkelijk knap gevonden wordt, dat weet ik niet.
[..]
Ik vind het persoonlijk nogal raar dat je zoiets verborgen houdt. Klinkt allemaal weer heel gecompliceerd als je het probeert te begrijpen.
Ik vind dat toch wel wat anders als je elkaar 3x per week ziet, je hele levens met elkaar doorneemt en elkaar leert kennen. Dat je dat iets als een vriendin hebben weglaat. Dat zijn zus gescheiden is zal ik ook niet zo interessant vinden. Dat hij een vriendin heeft wel. Ik geloof echt niet dat je zoiets 'vergeet'.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
Had laatst een gesprek met een goede vriend van me die ik al een jaar of 15 ken, en toen kwam ik erachter dat zijn zus een half jaar geleden gescheiden isIk vroeg ook waarom hij me dat in hemelsnaam niet eerder verteld had, en toen kwam de reactie ook neer op: oh ja... euh... niet aan gedacht...
Dus ik vermoed dat dat bij die vriend van jou ook speelt, maar het staat je vrij iets te geloven dat beter in je straatje past natuurlijk
Okee, nou, dan heeft hij het niet gezegd omdat hij eigenlijk verliefd is op jou en die vriendin slechts gekozen is omdat ze bij het juiste licht op jou lijktquote:Op maandag 10 maart 2014 11:13 schreef sarahnogwat het volgende:
[..]
Ik vind dat toch wel wat anders als je elkaar 3x per week ziet, je hele levens met elkaar doorneemt en elkaar leert kennen. Dat je dat iets als een vriendin hebben weglaat. Dat zijn zus gescheiden is zal ik ook niet zo interessant vinden. Dat hij een vriendin heeft wel. Ik geloof echt niet dat je zoiets 'vergeet'.
Met de kans dat zijn vriendin niet eens weet dat ik besta.
Haha, nouja zoals je merkt zit het me al best een tijdje dwars. En aangezien hij contact blijft zoeken vind ik het allemaal vaag en kan ik de situatie niet begrijpen.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Okee, nou, dan heeft hij het niet gezegd omdat hij eigenlijk verliefd is op jou en die vriendin slechts gekozen is omdat ze bij het juiste licht op jou lijkt
Maar wat wil jij eigenlijk?quote:Op maandag 10 maart 2014 11:21 schreef sarahnogwat het volgende:
[..]
Haha, nouja zoals je merkt zit het me al best een tijdje dwars. En aangezien hij contact blijft zoeken vind ik het allemaal vaag en kan ik de situatie niet begrijpen.
Daar geef ik je een beetje gelijk maar niet helemaal. Mannen willen vaak snel casual seks als dat mogelijk is. Vrouwen willen eerder een (langere) relatie en seks.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar dat is nogal een verschil. Vrouwen kunnen beter vriendschap onderhouden met het andere geslacht zonder bijbedoelingen.
Ik zou proberen te stoppen met de situatie begrijpen en voor jezelf gewoon bepalen wat je wil. Wil je vriendschappelijk met hem om blijven gaan? Dan gewoon lekker afspreken. Ben je niet blij met de situatie zoals die is? Dan moet je hem dat vertellen en verder gaan.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:21 schreef sarahnogwat het volgende:
[..]
Haha, nouja zoals je merkt zit het me al best een tijdje dwars. En aangezien hij contact blijft zoeken vind ik het allemaal vaag en kan ik de situatie niet begrijpen.
We spreken al niet meer af en zien elkaar dus ook niet meer. Voor mij was het een beetje klaar. Zocht daarom zelf ook geen contact meer, maar nu hij contact blijft zoeken blijf ik er maar mee bezig.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik zou proberen te stoppen met de situatie begrijpen en voor jezelf gewoon bepalen wat je wil. Wil je vriendschappelijk met hem om blijven gaan? Dan gewoon lekker afspreken. Ben je niet blij met de situatie zoals die is? Dan moet je hem dat vertellen en verder gaan.
Tis balen, maar zo gaat het nu eenmaal.
quote:Op maandag 10 maart 2014 11:23 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Maar wat wil jij eigenlijk?
Stel hij vindt je leuk. Wat dan?
Weet ik niet. Eens kijken wat het wordt ofzo.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:23 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Maar wat wil jij eigenlijk?
Stel hij vindt je leuk. Wat dan?
Dan zou ik hem maar laten weten dat je niet meer zit te wachten op contact, anders kan je het nooit loslaten.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:38 schreef sarahnogwat het volgende:
[..]
We spreken al niet meer af en zien elkaar dus ook niet meer. Voor mij was het een beetje klaar. Zocht daarom zelf ook geen contact meer, maar nu hij contact blijft zoeken blijf ik er maar mee bezig.
Ja het is hier ook heel vaag hoor. Als ik bij hem ben, dan heb ik ook echt het gevoel hem te kennen, we hebben ook echt héél leuk contact. Kan met hem ook ontzettend lachen. Dan spreken we weer af om iets leuks te gaan doen en vervolgens hebben we bijna geen contact meer op whatsapp. Nu ben ik ook geen whatsapper en hij ook niet, maar toch. Het blijft vaag.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:49 schreef formerjellybean het volgende:
Ja , hier moet je een beetje mee oppassen.
Ik had namelijk iemand die dus schijnbaar van 2 walletjes at , daarop aangesproken geen contact meer en hij zit in de relatie en nu krijgt die ineens de drang om alles op te biechten terwijl we geen contact meer hebben.
Je kan in dat soort geintjes in een enorm wespennest komen , waar je zelf niet om gevraagd heb. Ik zou heel goed nadenken of je juist wel contact wil of niet omdat dit soort dingen dus een heel eigen leven kunnen gaan leiden en je met die uitkomst niet altijd even blij bent.
Weet je het wel zeker als je het alleen via via weet?quote:Op maandag 10 maart 2014 16:48 schreef sarahnogwat het volgende:
Eigenlijk weet ik dat hij een vriendin heeft door het uitgaansleven, anders had ik het niet eens geweten.
En dat vind je niet raar? Jullie praten zo veel maar nooit daarover?quote:Op maandag 10 maart 2014 16:48 schreef sarahnogwat het volgende:
[..]
Eigenlijk weet ik dat hij een vriendin heeft door het uitgaansleven, anders had ik het niet eens geweten. Misschien kickt hij alleen op de aandacht ofzo.
Good onequote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:42 schreef cobybryant het volgende:
Gewoon zeggen dat je gezellig met hem en z'n vriendin wat af wilt spreken. Als ie dan nee zegt weet je dat of zijn vriendin er een probleem van maakt of dat er wat achter zat of allebei.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |