abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137562352
Ik heb al een tijdje contact met een jongen waarmee ik veel dingen 'vriendschappelijk' deed. We gingen samen lunchen of ergens wat drinken een of meerdere keren per week. En een keer naar de bioscoop geweest. Rare was altijd dat we überhaupt iets samen deden. In het begin konden we niet echt met elkaar omgaan en had ik het gevoel dat we elkaar maar raar vonden. Dit leidde tot miscommunicatie tot ergernissen en onbegrip.

Nu zien we elkaar eigenlijk niet meer en heeft hij een vriendin. Toch zoekt hij nog telkens contact via whatsapp, zelfs als ik niet antwoord.

Moet ik zoiets dan zien als vriendschappelijk of vindt hij mij toch leuk.... Zou graag willen weten waar ik aan toe ben met hem. Vragen lijkt me nogal ongemakkelijk aangezien hij een vriendin heeft.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 9 maart 2014 @ 22:00:33 #2
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137562407
Vraag t m? Waarom zou dat ongemakkelijk zijn?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 9 maart 2014 @ 22:01:25 #3
346077 Slip
Zwakke Geest!
pi_137562474
duidelijk bored van zijn vriendin, en wil wat leuks doen, vriendschappelijk
pi_137562581
Vragen voelt voor mij heel ongemakkelijk omdat hij al een vriendin heeft. Kan voor nogal een rare situatie zorgen lijkt me. Voelt ook ongepast ofzo.
  zondag 9 maart 2014 @ 22:04:51 #5
199591 J-Style
Not sure about anything
pi_137562751
Hij heeft recent een vriendin neem ik aan.
Jij had waarschijnlijk verwacht dat hij geen contact meer met je zou hebben nu hij in een relatie zit.
Maar de werkelijkheid is, dat hij wel contact zoekt.

Klinkt naar mijn mening vriendschappelijk, maar als je zekerheid wilt dan moet je dat standaard antwoordje van 'het is ongemakkelijk om het hem te vragen' laten varen.
I prefer lurking, but it seems I just left a comment
pi_137563462
Niet helemaal recent, hij had al 4 maanden een relatie. Maar nooit tegen mij gezegd. Hij had het weleens over een vriendin van hem, maar als in vriendschappelijk, niet als in zijn vriendin. Daar ben ik later achtergekomen. Dan lijkt het me best raar dat je zo doet en telkens toch met mij wat gaat drinken en naar de bioscoop gaat.

Omdat hij mij dit nooit verteld heeft en ik normaal ook niet zomaar dit soort dingen met een jongen doe, is dit ook nog wel wat verwarrend. Vandaar dat ik graag zou willen weten waar ik aan toe ben.
  zondag 9 maart 2014 @ 22:17:54 #7
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_137563639
He's using you
pi_137563700
Ben je verliefd op hem ofzo?
  zondag 9 maart 2014 @ 22:20:36 #9
199591 J-Style
Not sure about anything
pi_137563826
Vraag: als hij het vriendschappelijk zou bedoelen, Zou je dan met hem op pad willen gaan?

Ja --> vraag hem of zijn vriendin dat geen probleem vindt (evt. vergezeld met passende emoticon)
Nee --> zeg 'nee, daar heb ik geen behoefte aan' en verbreek indien nodig al het contact
I prefer lurking, but it seems I just left a comment
pi_137563858
Wat wil jij van hem? Als alleen vriendschap, wat boeit het dan? Als meer, doe dan wat.
pi_137563947
Ja, ik ben een tijdje verliefd op hem geweest. Zelfs zo erg dat ik er niet van kon slapen haha. Maar omdat het begin zo raar was tussen ons en hij ook nooit een stap verder ging, nam ik aan dat hij verder niks wilde dan een gezellige tijd.
  Moderator / Redactie FP maandag 10 maart 2014 @ 08:15:54 #12
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_137572150
Hij heeft een vriendin. Hij zoekt contact met jou.

Puur vriendschappelijk, zoek er niks achter. Sterker nog, krijg een vriend en ga op een dubbel date.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137572209
quote:
2s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:01 schreef Slip het volgende:
duidelijk bored van zijn vriendin, en wil wat leuks doen, vriendschappelijk
Mweh, het is een man. Als ie wat vriendschappelijks wil doen, doet ie dat wel met een man.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_137574026
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 08:21 schreef Fascination het volgende:

[..]

Mweh, het is een man. Als ie wat vriendschappelijks wil doen, doet ie dat wel met een man.
Er was een tijd dat ik ook zo dacht. Jaren terug. Mijn vriendin heeft al haar hele leven vrienden die jongens zijn. En dat gaat gewoon goed, niks raars aan.
pi_137574342
Mag toch aannemen dat als hij meer in je zag dan een vriendin, hij dat al wel had laten merken inmiddels.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  maandag 10 maart 2014 @ 10:40:17 #16
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_137574600
Friendzone
pi_137574626
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 10:16 schreef Banaan_ het volgende:

[..]

Er was een tijd dat ik ook zo dacht. Jaren terug. Mijn vriendin heeft al haar hele leven vrienden die jongens zijn. En dat gaat gewoon goed, niks raars aan.
Ja, maar dat is nogal een verschil. Vrouwen kunnen beter vriendschap onderhouden met het andere geslacht zonder bijbedoelingen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 10 maart 2014 @ 10:42:40 #18
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_137574666
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 10:41 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, maar dat is nogal een verschil. Vrouwen kunnen beter vriendschap onderhouden met het andere geslacht zonder bijbedoelingen.
Wat natuurlijk niet betekent dat er niet meer dan genoeg mannen zijn die dat andersom ook kunnen zonder bijbedoelingen.
pi_137574937
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 10:42 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Wat natuurlijk niet betekent dat er niet meer dan genoeg mannen zijn die dat andersom ook kunnen zonder bijbedoelingen.
Het is een beetje hoe alles is verlopen. Hij heeft nooit verteld/t dat hij een vriendin heeft. In mijn ogen is dat nogal raar, we hebben niet echt gemeenschappelijke vrienden en hij heeft mij een keertje thuis uitgenodigd bij hem. Toen heb ik zijn ouders ontmoet. Daar zeiden ze ook niks over zijn vriendin, terwijl hij die wel heeft.

Als ik dan zo'n goede vriendin ben, waarom vertelt hij mij dan niks en neemt hij telkens weer contact op?
pi_137574981
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 10:52 schreef sarahnogwat het volgende:

[..]

Het is een beetje hoe alles is verlopen. Hij heeft nooit verteld/t dat hij een vriendin heeft. In mijn ogen is dat nogal raar, we hebben niet echt gemeenschappelijke vrienden en hij heeft mij een keertje thuis uitgenodigd bij hem. Toen heb ik zijn ouders ontmoet. Daar zeiden ze ook niks over zijn vriendin, terwijl hij die wel heeft.

Als ik dan zo'n goede vriendin ben, waarom vertelt hij mij dan niks en neemt hij telkens weer contact op?
Waarschijnlijk omdat hij zijn liefdesleven compleet apart ziet van de relatie die hij met jou heeft, en het dus niet in hem opkomt om met je te delen dat hij een vriendin heeft.
  maandag 10 maart 2014 @ 10:54:22 #21
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_137574992
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 10:52 schreef sarahnogwat het volgende:

[..]

Ik denk dat hij je gewoon leuk vindt of vond, maar niet wist hij die stap moest overbruggen. En nu heeft hij een vriendin, dus wat hij nu wilt weet ik niet.

Weet jij of hij je knap vindt?
pi_137575123
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 10:53 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat hij zijn liefdesleven compleet apart ziet van de relatie die hij met jou heeft, en het dus niet in hem opkomt om met je te delen dat hij een vriendin heeft.
Waarom zou je dat verborgen (willen) houden?
pi_137575137
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 10:59 schreef sarahnogwat het volgende:

[..]

Waarom zou je dat verborgen (willen) houden?
Omdat jij buiten zijn romantische sfeer valt en het dus niet in hem op komt. Het is geen opzet.
pi_137575254
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 10:54 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Ik denk dat hij je gewoon leuk vindt of vond, maar niet wist hij die stap moest overbruggen. En nu heeft hij een vriendin, dus wat hij nu wilt weet ik niet.

Weet jij of hij je knap vindt?
Ik weet wel dat ik in zijn smaak categorie val ja. Het typische "blond blauwe ogen". Of ik ook daadwerkelijk knap gevonden wordt, dat weet ik niet.

quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 10:59 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Omdat jij buiten zijn romantische sfeer valt en het dus niet in hem op komt. Het is geen opzet.
Ik vind het persoonlijk nogal raar dat je zoiets verborgen houdt. Klinkt allemaal weer heel gecompliceerd als je het probeert te begrijpen.
pi_137575288
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 11:03 schreef sarahnogwat het volgende:
Ik vind het persoonlijk nogal raar dat je zoiets verborgen houdt. Klinkt allemaal weer heel gecompliceerd als je het probeert te begrijpen.
Omdat je denkt dat hij het met opzet doet. Mijn ervaring met mannen is dat ze er gewoon niet aan denken dat bepaalde informatie voor jou interessant zou kunnen zijn omdat ze jou niet associeren met die informatie.
pi_137575357
Had laatst een gesprek met een goede vriend van me die ik al een jaar of 15 ken, en toen kwam ik erachter dat zijn zus een half jaar geleden gescheiden is :D Ik vroeg ook waarom hij me dat in hemelsnaam niet eerder verteld had, en toen kwam de reactie ook neer op: oh ja... euh... niet aan gedacht...
Dus ik vermoed dat dat bij die vriend van jou ook speelt, maar het staat je vrij iets te geloven dat beter in je straatje past natuurlijk ;)
  maandag 10 maart 2014 @ 11:08:53 #27
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_137575425
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 11:04 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Omdat je denkt dat hij het met opzet doet. Mijn ervaring met mannen is dat ze er gewoon niet aan denken dat bepaalde informatie voor jou interessant zou kunnen zijn omdat ze jou niet associeren met die informatie.
Goed gezegd, dit.
  maandag 10 maart 2014 @ 11:12:54 #28
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_137575552
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 11:03 schreef sarahnogwat het volgende:

[..]

Ik weet wel dat ik in zijn smaak categorie val ja. Het typische "blond blauwe ogen". Of ik ook daadwerkelijk knap gevonden wordt, dat weet ik niet.

[..]

Zoals haywoodjablome zei, zo zijn mannen. Ik zou zo'n fout ook kunnen maken. Een ander reden waarom ik het niet zou vertellen is omdat ik niet te patserig wil overkomen met een prille relatie. Die man zou niet willen dat hij jou vertelt over zijn vriendin en dat hij opeens gedumpt wordt en dat hij dat moet gaan uitleggen.

Ik weet niet of hij je leuk vindt, ik denk het wel, simpelweg omdat zoals al eerder is gezegd dat mannen moeilijker vriendschappen kunnen hebben dan vrouwen zonder bijbedoelingen. Maar misschien is hij toevallig net de type dat dat wel kan. En ook al vind hij je leuk, zou dat niet hoeven te betekenen dat hij je leuker vindt dan jouw vriendin.
pi_137575558
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 11:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
Had laatst een gesprek met een goede vriend van me die ik al een jaar of 15 ken, en toen kwam ik erachter dat zijn zus een half jaar geleden gescheiden is :D Ik vroeg ook waarom hij me dat in hemelsnaam niet eerder verteld had, en toen kwam de reactie ook neer op: oh ja... euh... niet aan gedacht...
Dus ik vermoed dat dat bij die vriend van jou ook speelt, maar het staat je vrij iets te geloven dat beter in je straatje past natuurlijk ;)
Ik vind dat toch wel wat anders als je elkaar 3x per week ziet, je hele levens met elkaar doorneemt en elkaar leert kennen. Dat je dat iets als een vriendin hebben weglaat. Dat zijn zus gescheiden is zal ik ook niet zo interessant vinden. Dat hij een vriendin heeft wel. Ik geloof echt niet dat je zoiets 'vergeet'.

Met de kans dat zijn vriendin niet eens weet dat ik besta.
pi_137575721
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 11:13 schreef sarahnogwat het volgende:

[..]

Ik vind dat toch wel wat anders als je elkaar 3x per week ziet, je hele levens met elkaar doorneemt en elkaar leert kennen. Dat je dat iets als een vriendin hebben weglaat. Dat zijn zus gescheiden is zal ik ook niet zo interessant vinden. Dat hij een vriendin heeft wel. Ik geloof echt niet dat je zoiets 'vergeet'.

Met de kans dat zijn vriendin niet eens weet dat ik besta.
Okee, nou, dan heeft hij het niet gezegd omdat hij eigenlijk verliefd is op jou en die vriendin slechts gekozen is omdat ze bij het juiste licht op jou lijkt :D
pi_137575833
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 11:17 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Okee, nou, dan heeft hij het niet gezegd omdat hij eigenlijk verliefd is op jou en die vriendin slechts gekozen is omdat ze bij het juiste licht op jou lijkt :D
Haha, nouja zoals je merkt zit het me al best een tijdje dwars. En aangezien hij contact blijft zoeken vind ik het allemaal vaag en kan ik de situatie niet begrijpen.
  maandag 10 maart 2014 @ 11:23:03 #32
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_137575898
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 11:21 schreef sarahnogwat het volgende:

[..]

Haha, nouja zoals je merkt zit het me al best een tijdje dwars. En aangezien hij contact blijft zoeken vind ik het allemaal vaag en kan ik de situatie niet begrijpen.
Maar wat wil jij eigenlijk?

Stel hij vindt je leuk. Wat dan?
pi_137575908
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 10:41 schreef Fascination het volgende:

[..]

Daar geef ik je een beetje gelijk maar niet helemaal. Mannen willen vaak snel casual seks als dat mogelijk is. Vrouwen willen eerder een (langere) relatie en seks.

Vrouwen kunnen net zo goed verliefd worden op een man als andersom, maar de man wil sneller seks. Daarom lijkt het alsof het vaker zo is dat een man geen vriendschappelijke relatie kan onderhouden, maar een vrouw doet eigenlijk hetzelfde maar dan mbt een relatie. Dit duurt wat langer.

Maar dit is een generalisatie, zal dus zeker niet voor alle gevallen zo gelden, maar denk wel voor een groot deel.
pi_137575913
heeft ie wel eens iets bij jou geprobeerd, zoenen of verder?
zijn jullie aanrakerig?
of is het meer gewoon beetje hangen en iets doen, zoals vrienden dat doen?

maar goed, betje raar verhaal inderdaad. ik zou bijna denken dat ie twee vriendinnetjes wil, of gewoon te naief is om te zien dat ie raar doet.

ik zou er toch maar gewoon met hem over praten. gewoon via whatsapp doen, voordat je nog eens met hem afspreekt. je was zelfs een beetje verliefd, dus je mag best wel een uitleg vragen.
pi_137575915
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 11:21 schreef sarahnogwat het volgende:

[..]

Ik zou proberen te stoppen met de situatie begrijpen en voor jezelf gewoon bepalen wat je wil. Wil je vriendschappelijk met hem om blijven gaan? Dan gewoon lekker afspreken. Ben je niet blij met de situatie zoals die is? Dan moet je hem dat vertellen en verder gaan.
Tis balen, maar zo gaat het nu eenmaal.
pi_137576344
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 11:23 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Ik zou proberen te stoppen met de situatie begrijpen en voor jezelf gewoon bepalen wat je wil. Wil je vriendschappelijk met hem om blijven gaan? Dan gewoon lekker afspreken. Ben je niet blij met de situatie zoals die is? Dan moet je hem dat vertellen en verder gaan.
Tis balen, maar zo gaat het nu eenmaal.
We spreken al niet meer af en zien elkaar dus ook niet meer. Voor mij was het een beetje klaar. Zocht daarom zelf ook geen contact meer, maar nu hij contact blijft zoeken blijf ik er maar mee bezig.
pi_137576504
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 11:23 schreef KingKloon het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 11:23 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Weet ik niet. Eens kijken wat het wordt ofzo.
pi_137576628
Ja , hier moet je een beetje mee oppassen.
Ik had namelijk iemand die dus schijnbaar van 2 walletjes at , daarop aangesproken geen contact meer en hij zit in de relatie en nu krijgt die ineens de drang om alles op te biechten terwijl we geen contact meer hebben.

Je kan in dat soort geintjes in een enorm wespennest komen , waar je zelf niet om gevraagd heb. Ik zou heel goed nadenken of je juist wel contact wil of niet omdat dit soort dingen dus een heel eigen leven kunnen gaan leiden en je met die uitkomst niet altijd even blij bent.
pi_137576672
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 11:38 schreef sarahnogwat het volgende:

[..]

We spreken al niet meer af en zien elkaar dus ook niet meer. Voor mij was het een beetje klaar. Zocht daarom zelf ook geen contact meer, maar nu hij contact blijft zoeken blijf ik er maar mee bezig.
Dan zou ik hem maar laten weten dat je niet meer zit te wachten op contact, anders kan je het nooit loslaten.
pi_137585572
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 11:49 schreef formerjellybean het volgende:
Ja , hier moet je een beetje mee oppassen.
Ik had namelijk iemand die dus schijnbaar van 2 walletjes at , daarop aangesproken geen contact meer en hij zit in de relatie en nu krijgt die ineens de drang om alles op te biechten terwijl we geen contact meer hebben.

Je kan in dat soort geintjes in een enorm wespennest komen , waar je zelf niet om gevraagd heb. Ik zou heel goed nadenken of je juist wel contact wil of niet omdat dit soort dingen dus een heel eigen leven kunnen gaan leiden en je met die uitkomst niet altijd even blij bent.
Ja het is hier ook heel vaag hoor. Als ik bij hem ben, dan heb ik ook echt het gevoel hem te kennen, we hebben ook echt héél leuk contact. Kan met hem ook ontzettend lachen. Dan spreken we weer af om iets leuks te gaan doen en vervolgens hebben we bijna geen contact meer op whatsapp. Nu ben ik ook geen whatsapper en hij ook niet, maar toch. Het blijft vaag.

Net zijn facebook gecheckt, want hij staat niet in mijn volglijst, maar geen enkele foto van hem met eventeel een meisje die zijn vriendin zou kunnen zijn. Ook geen relatiestatus die openbaar is.

Eigenlijk weet ik dat hij een vriendin heeft door het uitgaansleven, anders had ik het niet eens geweten. Misschien kickt hij alleen op de aandacht ofzo.
  maandag 10 maart 2014 @ 17:13:48 #41
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_137586236
Je kan niet hustlen als iedereen dat weet he

Sjeez .. Zo simpel..
pi_137588402
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 16:48 schreef sarahnogwat het volgende:
Eigenlijk weet ik dat hij een vriendin heeft door het uitgaansleven, anders had ik het niet eens geweten.
Weet je het wel zeker als je het alleen via via weet?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 maart 2014 @ 22:51:12 #43
163650 Greys
pi_137601847
Hoe lang heeft het in totaal geduurd dat jullie elkaar 3 keer per week zagen en leuke dingen deden?
En hoe lang zie je elkaar nu al helemaal niet meer?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_137604179
Interessant.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 11 maart 2014 @ 07:46:38 #45
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_137607662
Ben benieuwd hoe dit zich eigenlijk zal gaan ontplooien :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 11 maart 2014 @ 07:59:45 #46
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_137607765
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 16:48 schreef sarahnogwat het volgende:

[..]

Eigenlijk weet ik dat hij een vriendin heeft door het uitgaansleven, anders had ik het niet eens geweten. Misschien kickt hij alleen op de aandacht ofzo.
En dat vind je niet raar? Jullie praten zo veel maar nooit daarover?
Ik gok dat hij op aandacht kickt en zijn vriendin niet van jou weet. Ik zou zeggen maak je kenbaar hoe je je voelt en sluit dit af.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_137608053
Zolang jij je gleuf niet voor hem open doet is er niets aan de hand?

wat je doet is alles wat jij zou doen als normaal stellen en bij ieder die er van af wijkt vragen stellen. Misschien moet je jezelf eens wat vragen stellen?

alsof die jongen je zou batsen terwijl hij in een relatie zit. Immers, als hij je relatiewaardig vindt, zou hij dan zo stom zijn vreemd te gaan met de persoon waarmee hij iets Wilt, zodat deze weet dat hij niet te vertrouwen is?

echt deze TS :') je lijkt me niet 'het hard To het typje', eerder iemand die enorm onzeker is en duizend procent moet weten om 1% te kunnen vertrouwen. :+

[ Bericht 16% gewijzigd door Hineni op 11-03-2014 08:31:15 ]
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_137621806
Dit kan drie dingen betekenen:

1. Hij ziet je gewoon als EEN vriendin met wie hij het goed kan vinden (een chilmaatje niks meer niks minder)

2. Hij wil stiekem buiten de deur eten.

3. Er zijn wat issues in zijn huidige relatie en hij zoekt iemand voor het geval dat zijn huidige vriendin hem de bons geeft (jij bent dus zijn back-up plan).
pi_137623413
Gewoon zeggen dat je gezellig met hem en z'n vriendin wat af wilt spreken. Als ie dan nee zegt weet je dat of zijn vriendin er een probleem van maakt of dat er wat achter zat of allebei.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 17:43:42 #50
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_137623442
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 17:42 schreef cobybryant het volgende:
Gewoon zeggen dat je gezellig met hem en z'n vriendin wat af wilt spreken. Als ie dan nee zegt weet je dat of zijn vriendin er een probleem van maakt of dat er wat achter zat of allebei.
Good one

Maar het antwoord is al zo voorspelbaar..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')