abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137562352
Ik heb al een tijdje contact met een jongen waarmee ik veel dingen 'vriendschappelijk' deed. We gingen samen lunchen of ergens wat drinken een of meerdere keren per week. En een keer naar de bioscoop geweest. Rare was altijd dat we überhaupt iets samen deden. In het begin konden we niet echt met elkaar omgaan en had ik het gevoel dat we elkaar maar raar vonden. Dit leidde tot miscommunicatie tot ergernissen en onbegrip.

Nu zien we elkaar eigenlijk niet meer en heeft hij een vriendin. Toch zoekt hij nog telkens contact via whatsapp, zelfs als ik niet antwoord.

Moet ik zoiets dan zien als vriendschappelijk of vindt hij mij toch leuk.... Zou graag willen weten waar ik aan toe ben met hem. Vragen lijkt me nogal ongemakkelijk aangezien hij een vriendin heeft.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 9 maart 2014 @ 22:00:33 #2
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137562407
Vraag t m? Waarom zou dat ongemakkelijk zijn?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 9 maart 2014 @ 22:01:25 #3
346077 Slip
Zwakke Geest!
pi_137562474
duidelijk bored van zijn vriendin, en wil wat leuks doen, vriendschappelijk
pi_137562581
Vragen voelt voor mij heel ongemakkelijk omdat hij al een vriendin heeft. Kan voor nogal een rare situatie zorgen lijkt me. Voelt ook ongepast ofzo.
  zondag 9 maart 2014 @ 22:04:51 #5
199591 J-Style
Not sure about anything
pi_137562751
Hij heeft recent een vriendin neem ik aan.
Jij had waarschijnlijk verwacht dat hij geen contact meer met je zou hebben nu hij in een relatie zit.
Maar de werkelijkheid is, dat hij wel contact zoekt.

Klinkt naar mijn mening vriendschappelijk, maar als je zekerheid wilt dan moet je dat standaard antwoordje van 'het is ongemakkelijk om het hem te vragen' laten varen.
I prefer lurking, but it seems I just left a comment
pi_137563462
Niet helemaal recent, hij had al 4 maanden een relatie. Maar nooit tegen mij gezegd. Hij had het weleens over een vriendin van hem, maar als in vriendschappelijk, niet als in zijn vriendin. Daar ben ik later achtergekomen. Dan lijkt het me best raar dat je zo doet en telkens toch met mij wat gaat drinken en naar de bioscoop gaat.

Omdat hij mij dit nooit verteld heeft en ik normaal ook niet zomaar dit soort dingen met een jongen doe, is dit ook nog wel wat verwarrend. Vandaar dat ik graag zou willen weten waar ik aan toe ben.
  zondag 9 maart 2014 @ 22:17:54 #7
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_137563639
He's using you
pi_137563700
Ben je verliefd op hem ofzo?
  zondag 9 maart 2014 @ 22:20:36 #9
199591 J-Style
Not sure about anything
pi_137563826
Vraag: als hij het vriendschappelijk zou bedoelen, Zou je dan met hem op pad willen gaan?

Ja --> vraag hem of zijn vriendin dat geen probleem vindt (evt. vergezeld met passende emoticon)
Nee --> zeg 'nee, daar heb ik geen behoefte aan' en verbreek indien nodig al het contact
I prefer lurking, but it seems I just left a comment
pi_137563858
Wat wil jij van hem? Als alleen vriendschap, wat boeit het dan? Als meer, doe dan wat.
pi_137563947
Ja, ik ben een tijdje verliefd op hem geweest. Zelfs zo erg dat ik er niet van kon slapen haha. Maar omdat het begin zo raar was tussen ons en hij ook nooit een stap verder ging, nam ik aan dat hij verder niks wilde dan een gezellige tijd.
  Moderator / Redactie FP maandag 10 maart 2014 @ 08:15:54 #12
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_137572150
Hij heeft een vriendin. Hij zoekt contact met jou.

Puur vriendschappelijk, zoek er niks achter. Sterker nog, krijg een vriend en ga op een dubbel date.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137572209
quote:
2s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:01 schreef Slip het volgende:
duidelijk bored van zijn vriendin, en wil wat leuks doen, vriendschappelijk
Mweh, het is een man. Als ie wat vriendschappelijks wil doen, doet ie dat wel met een man.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_137574026
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 08:21 schreef Fascination het volgende:

[..]

Mweh, het is een man. Als ie wat vriendschappelijks wil doen, doet ie dat wel met een man.
Er was een tijd dat ik ook zo dacht. Jaren terug. Mijn vriendin heeft al haar hele leven vrienden die jongens zijn. En dat gaat gewoon goed, niks raars aan.
pi_137574342
Mag toch aannemen dat als hij meer in je zag dan een vriendin, hij dat al wel had laten merken inmiddels.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  maandag 10 maart 2014 @ 10:40:17 #16
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_137574600
Friendzone
pi_137574626
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 10:16 schreef Banaan_ het volgende:

[..]

Er was een tijd dat ik ook zo dacht. Jaren terug. Mijn vriendin heeft al haar hele leven vrienden die jongens zijn. En dat gaat gewoon goed, niks raars aan.
Ja, maar dat is nogal een verschil. Vrouwen kunnen beter vriendschap onderhouden met het andere geslacht zonder bijbedoelingen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 10 maart 2014 @ 10:42:40 #18
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_137574666
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 10:41 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, maar dat is nogal een verschil. Vrouwen kunnen beter vriendschap onderhouden met het andere geslacht zonder bijbedoelingen.
Wat natuurlijk niet betekent dat er niet meer dan genoeg mannen zijn die dat andersom ook kunnen zonder bijbedoelingen.
pi_137574937
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 10:42 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Wat natuurlijk niet betekent dat er niet meer dan genoeg mannen zijn die dat andersom ook kunnen zonder bijbedoelingen.
Het is een beetje hoe alles is verlopen. Hij heeft nooit verteld/t dat hij een vriendin heeft. In mijn ogen is dat nogal raar, we hebben niet echt gemeenschappelijke vrienden en hij heeft mij een keertje thuis uitgenodigd bij hem. Toen heb ik zijn ouders ontmoet. Daar zeiden ze ook niks over zijn vriendin, terwijl hij die wel heeft.

Als ik dan zo'n goede vriendin ben, waarom vertelt hij mij dan niks en neemt hij telkens weer contact op?
pi_137574981
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 10:52 schreef sarahnogwat het volgende:

[..]

Het is een beetje hoe alles is verlopen. Hij heeft nooit verteld/t dat hij een vriendin heeft. In mijn ogen is dat nogal raar, we hebben niet echt gemeenschappelijke vrienden en hij heeft mij een keertje thuis uitgenodigd bij hem. Toen heb ik zijn ouders ontmoet. Daar zeiden ze ook niks over zijn vriendin, terwijl hij die wel heeft.

Als ik dan zo'n goede vriendin ben, waarom vertelt hij mij dan niks en neemt hij telkens weer contact op?
Waarschijnlijk omdat hij zijn liefdesleven compleet apart ziet van de relatie die hij met jou heeft, en het dus niet in hem opkomt om met je te delen dat hij een vriendin heeft.
  maandag 10 maart 2014 @ 10:54:22 #21
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_137574992
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 10:52 schreef sarahnogwat het volgende:

[..]

Ik denk dat hij je gewoon leuk vindt of vond, maar niet wist hij die stap moest overbruggen. En nu heeft hij een vriendin, dus wat hij nu wilt weet ik niet.

Weet jij of hij je knap vindt?
pi_137575123
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 10:53 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat hij zijn liefdesleven compleet apart ziet van de relatie die hij met jou heeft, en het dus niet in hem opkomt om met je te delen dat hij een vriendin heeft.
Waarom zou je dat verborgen (willen) houden?
pi_137575137
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 10:59 schreef sarahnogwat het volgende:

[..]

Waarom zou je dat verborgen (willen) houden?
Omdat jij buiten zijn romantische sfeer valt en het dus niet in hem op komt. Het is geen opzet.
pi_137575254
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 10:54 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Ik denk dat hij je gewoon leuk vindt of vond, maar niet wist hij die stap moest overbruggen. En nu heeft hij een vriendin, dus wat hij nu wilt weet ik niet.

Weet jij of hij je knap vindt?
Ik weet wel dat ik in zijn smaak categorie val ja. Het typische "blond blauwe ogen". Of ik ook daadwerkelijk knap gevonden wordt, dat weet ik niet.

quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 10:59 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Omdat jij buiten zijn romantische sfeer valt en het dus niet in hem op komt. Het is geen opzet.
Ik vind het persoonlijk nogal raar dat je zoiets verborgen houdt. Klinkt allemaal weer heel gecompliceerd als je het probeert te begrijpen.
pi_137575288
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 11:03 schreef sarahnogwat het volgende:
Ik vind het persoonlijk nogal raar dat je zoiets verborgen houdt. Klinkt allemaal weer heel gecompliceerd als je het probeert te begrijpen.
Omdat je denkt dat hij het met opzet doet. Mijn ervaring met mannen is dat ze er gewoon niet aan denken dat bepaalde informatie voor jou interessant zou kunnen zijn omdat ze jou niet associeren met die informatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')