Mweh, het is een man. Als ie wat vriendschappelijks wil doen, doet ie dat wel met een man.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:01 schreef Slip het volgende:
duidelijk bored van zijn vriendin, en wil wat leuks doen, vriendschappelijk
Er was een tijd dat ik ook zo dacht. Jaren terug. Mijn vriendin heeft al haar hele leven vrienden die jongens zijn. En dat gaat gewoon goed, niks raars aan.quote:Op maandag 10 maart 2014 08:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mweh, het is een man. Als ie wat vriendschappelijks wil doen, doet ie dat wel met een man.
Ja, maar dat is nogal een verschil. Vrouwen kunnen beter vriendschap onderhouden met het andere geslacht zonder bijbedoelingen.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:16 schreef Banaan_ het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik ook zo dacht. Jaren terug. Mijn vriendin heeft al haar hele leven vrienden die jongens zijn. En dat gaat gewoon goed, niks raars aan.
Wat natuurlijk niet betekent dat er niet meer dan genoeg mannen zijn die dat andersom ook kunnen zonder bijbedoelingen.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar dat is nogal een verschil. Vrouwen kunnen beter vriendschap onderhouden met het andere geslacht zonder bijbedoelingen.
Het is een beetje hoe alles is verlopen. Hij heeft nooit verteld/t dat hij een vriendin heeft. In mijn ogen is dat nogal raar, we hebben niet echt gemeenschappelijke vrienden en hij heeft mij een keertje thuis uitgenodigd bij hem. Toen heb ik zijn ouders ontmoet. Daar zeiden ze ook niks over zijn vriendin, terwijl hij die wel heeft.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:42 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Wat natuurlijk niet betekent dat er niet meer dan genoeg mannen zijn die dat andersom ook kunnen zonder bijbedoelingen.
Waarschijnlijk omdat hij zijn liefdesleven compleet apart ziet van de relatie die hij met jou heeft, en het dus niet in hem opkomt om met je te delen dat hij een vriendin heeft.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:52 schreef sarahnogwat het volgende:
[..]
Het is een beetje hoe alles is verlopen. Hij heeft nooit verteld/t dat hij een vriendin heeft. In mijn ogen is dat nogal raar, we hebben niet echt gemeenschappelijke vrienden en hij heeft mij een keertje thuis uitgenodigd bij hem. Toen heb ik zijn ouders ontmoet. Daar zeiden ze ook niks over zijn vriendin, terwijl hij die wel heeft.
Als ik dan zo'n goede vriendin ben, waarom vertelt hij mij dan niks en neemt hij telkens weer contact op?
Ik denk dat hij je gewoon leuk vindt of vond, maar niet wist hij die stap moest overbruggen. En nu heeft hij een vriendin, dus wat hij nu wilt weet ik niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:52 schreef sarahnogwat het volgende:
[..]
Het is een beetje hoe alles is verlopen. Hij heeft nooit verteld/t dat hij een vriendin heeft. In mijn ogen is dat nogal raar, we hebben niet echt gemeenschappelijke vrienden en hij heeft mij een keertje thuis uitgenodigd bij hem. Toen heb ik zijn ouders ontmoet. Daar zeiden ze ook niks over zijn vriendin, terwijl hij die wel heeft.
Als ik dan zo'n goede vriendin ben, waarom vertelt hij mij dan niks en neemt hij telkens weer contact op?
Waarom zou je dat verborgen (willen) houden?quote:Op maandag 10 maart 2014 10:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij zijn liefdesleven compleet apart ziet van de relatie die hij met jou heeft, en het dus niet in hem opkomt om met je te delen dat hij een vriendin heeft.
Omdat jij buiten zijn romantische sfeer valt en het dus niet in hem op komt. Het is geen opzet.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:59 schreef sarahnogwat het volgende:
[..]
Waarom zou je dat verborgen (willen) houden?
Ik weet wel dat ik in zijn smaak categorie val ja. Het typische "blond blauwe ogen". Of ik ook daadwerkelijk knap gevonden wordt, dat weet ik niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:54 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Ik denk dat hij je gewoon leuk vindt of vond, maar niet wist hij die stap moest overbruggen. En nu heeft hij een vriendin, dus wat hij nu wilt weet ik niet.
Weet jij of hij je knap vindt?
Ik vind het persoonlijk nogal raar dat je zoiets verborgen houdt. Klinkt allemaal weer heel gecompliceerd als je het probeert te begrijpen.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Omdat jij buiten zijn romantische sfeer valt en het dus niet in hem op komt. Het is geen opzet.
Omdat je denkt dat hij het met opzet doet. Mijn ervaring met mannen is dat ze er gewoon niet aan denken dat bepaalde informatie voor jou interessant zou kunnen zijn omdat ze jou niet associeren met die informatie.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:03 schreef sarahnogwat het volgende:
Ik vind het persoonlijk nogal raar dat je zoiets verborgen houdt. Klinkt allemaal weer heel gecompliceerd als je het probeert te begrijpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |