In de herkansing? Veel plezier! Het schijnt nog net zulk mooi weer te blijven evenquote:Op zondag 9 maart 2014 22:40 schreef Kyara het volgende:
Wat een mooie foto's Shandaly!Klinkt als een gezellige dag.
Ik ga morgen L-E en Limone ontmoeten
En hoe was de mini-meet?quote:
Ze schommelde in de eerste week heel erg met temperatuur, mede doordat ze niet genoeg voeding kreeg. Ook toen we over gingen op flesvoeding bleef ze moeilijk op temperatuur, ze duikelde zelfs een paar keer onder de 36 graden. Daarom hebben we na de kraamweek 's ochtends en 's avonds getemperatuurd om het een beetje bij te houden. Ze blijft nu netjes rond de 37 graden dus we zijn ermee gestopt.quote:Op zondag 9 maart 2014 09:57 schreef Cwen het volgende:
RFR. Waarom doe je nog temperaturen? Is dat nog nodig? En gefeliciteerd met haar derde week!
Hele stomme mensen en nog stommere kinderen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 maart 2014 16:20 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hele stomme mensen en nog stommere kinderen.
Ik vind inderdaad wel veel kinderen stom. Het is echt een misvatting dat als je zelf moeder bent je meteen alle kinderen leuk vindt. Al moet ik wel zeggen dat ik eigenlijk nog geen stom fok-kind heb ontmoet. Raar eigenlijk.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:22 schreef RunForrestRun het volgende:
Alle kinderen zijn stom behalve die van jezelf. En mijn kind. Niemand vindt mijn kind vast stom.
toch al 5,5 mnd ze zit nu in 62/68quote:Op maandag 10 maart 2014 16:10 schreef RunForrestRun het volgende:
Wat een leuke foto's Shandaly!
[..]
En hoe was de mini-meet?
Spirit, hoe lief!
FR, wat groot al! Voor mijn gevoel ben jij echt pas net Z&G uit!
Wij kregen gistermiddag visite maar daar reageerde N. toch niet heel goed op; ze wilde de rest van de tijd (van 14:00 tot 19:00 toen de visite vertrok) niet meer slapen. Wel heel moe, oogjes vielen steeds dicht maar ze werd steeds opnieuw wakker en begon dan ontzettend te huilen en echt tegen de slaap te vechten. Toch te veel prikkels denk ik.
Dus ik wil deze week ons allemaal heel streng aan een schema houden. Om de drie uur voeden en tussen de voedingen om en om iets doen of juist rust houden. (Dus bijv 08:00 drinken, dan wakker in de box en ik aan het huishouden, 11:00 drinken, dan slapen, 14:00 drinken, dan boodschappen o.i.d.) Al loopt mijn schema nu al in de soep want mevrouw ligt met haar papa op de bank te snurken hoewel ze net ook al drie uur heeft geslapen. Maar ach, dan heeft ze het ook nodig.
Maar die echte drukte van visite en van arm op arm en uitjes moeten we nog maar even niet doen.
Oh ja, voor ik het vergeet:
[..]
Ze schommelde in de eerste week heel erg met temperatuur, mede doordat ze niet genoeg voeding kreeg. Ook toen we over gingen op flesvoeding bleef ze moeilijk op temperatuur, ze duikelde zelfs een paar keer onder de 36 graden. Daarom hebben we na de kraamweek 's ochtends en 's avonds getemperatuurd om het een beetje bij te houden. Ze blijft nu netjes rond de 37 graden dus we zijn ermee gestopt.
Ik woon niet in de buurt jammer want ik vind Noor zo'n leuke meid.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk die mini-meets! Als er eens fok-mamma's in de buurt van Gouda zijn en een leuke baby met stomme mamma willen meeten, dan mag dat![]()
.
Ik werd zojuist, toen ik op de stoep liep, bijna omver gefietst door een of ander kind dat riep "Aan de kant!" terwijl mama erbij stond te kijken. Dat vond ik een heul stom kindquote:Op maandag 10 maart 2014 16:24 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik vind inderdaad wel veel kinderen stom. Het is echt een misvatting dat als je zelf moeder bent je meteen alle kinderen leuk vindt. Al moet ik wel zeggen dat ik eigenlijk nog geen stom fok-kind heb ontmoet. Raar eigenlijk.
Of misschien meeten de mama's met stomme kinderen gewoon niet?
+1.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:24 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik vind inderdaad wel veel kinderen stom. Het is echt een misvatting dat als je zelf moeder bent je meteen alle kinderen leuk vindt. Al moet ik wel zeggen dat ik eigenlijk nog geen stom fok-kind heb ontmoet. Raar eigenlijk.
Of misschien meeten de mama's met stomme kinderen gewoon niet?
Nu is dit weer ook wel lastig want 's morgens echt nog fris dat warm en nu vind ik het weer afkoelen. Vaak doe ik dan laagjes aan zodat er iets uit kan. Ean gaf ik vaak een lange mouw romper aan en dan een shirtje en 's morgens vroeg een vestje. Maar mijn propje nu heeft zoveel spek dat ik lange mouw rompers minder fijn vind.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:55 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Ik werd zojuist, toen ik op de stoep liep, bijna omver gefietst door een of ander kind dat riep "Aan de kant!" terwijl mama erbij stond te kijken. Dat vond ik een heul stom kind.
FR wij zijn met kleden ook nog voorzichtig, maar ik vind het wel lastig. Ook nu het weer beter wordt, ik wil haar ook niet té warm aankleden.
Burd is er!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
+1quote:Op maandag 10 maart 2014 19:41 schreef Spirit82 het volgende:
Oohhhh KP, zelfs ik ben een beetje verliefd bij dat soort foto's
In plaats van die mega-edit, toch maar zo:quote:Op maandag 10 maart 2014 19:45 schreef ProjSkippy het volgende:
Jaaaaa Zandvogel! Daar ben je!
Zo, en nu ga ik bijlezen. Mega-edit komt er zo aan.
Ach gusss.. ik zat echt even awwwww! Ik verhuis wel even naar Gouda!quote:Op maandag 10 maart 2014 16:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk die mini-meets! Als er eens fok-mamma's in de buurt van Gouda zijn en een leuke baby met stomme mamma willen meeten, dan mag dat![]()
.
Wij doen ook laagjes inderdaad. Vanmorgen was de wijkverpleegkundige er en die zei dat ze zelfs als ze nu naar buiten gaat nog een muts op moet, en dat we haar wagen nog moeten voorverwarmen met een kruik. Nou, die muts laten we zitten. Het arme kind heeft al een jas met capuchon aan en lijkt al helemaal een Michelinmannetje zo, die muts geloof ik wel. Hij gaat wel los in de tas mee voor de zekerheid.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:14 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Nu is dit weer ook wel lastig want 's morgens echt nog fris dat warm en nu vind ik het weer afkoelen. Vaak doe ik dan laagjes aan zodat er iets uit kan. Ean gaf ik vaak een lange mouw romper aan en dan een shirtje en 's morgens vroeg een vestje. Maar mijn propje nu heeft zoveel spek dat ik lange mouw rompers minder fijn vind.
Doet N. ookquote:Op maandag 10 maart 2014 19:38 schreef Kimpossible het volgende:
Verder slaapt Madame duidelijk liever overdag dan snachts, maar dat gaat zichzelf wel regelen toch?ze maakt ook veel geluidjes
net n varkentje soms, haha. Dat hoort wel, toch? Die piepjes en Knorretjes?
Nee, vast niet. Maar vind het voor mezelf wel een prettig idee. Kan ik ook wat makkelijker tegen mezelf, vriend en visite zeggen dat iets wel of niet uitkomt.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:00 schreef Juud-- het volgende:
En kindjes laten zich niet echt in een ritme dwingen, je kan het proberen een beetje te sturen maar niet forceren. Ritme komt vanzelf![]()
Ja! Ik heb ook geen idee waar die drie maanden gebleven zijn. Net als de negen maanden van de zwangerschap trouwens. Inmiddels zijn we nu een jaar verder (de berekende datum van het begin van de zwangerschap is morgen bedenk ik me net!quote:
Euhm? Je klinkt een beetje fel, maar ik bedoel te zeggen dat je zo'n jonge baby nog niet echt naar x-aantal slaapjes en x-aantal flessen/keer drinken kunt forceren. Een beetje sturen wel (en bijv. een dag/nachtritme aanleren lukt na een tijdje wel), maar een min of meer vast ritme daar groeien ze een beetje in. En zeggen dat het niet uitkomt kan altijdquote:Op maandag 10 maart 2014 20:05 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Nee, vast niet. Maar vind het voor mezelf wel een prettig idee. Kan ik ook wat makkelijker tegen mezelf, vriend en visite zeggen dat iets wel of niet uitkomt.
Time flies when you're having funquote:Op maandag 10 maart 2014 20:09 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ja! Ik heb ook geen idee waar die drie maanden gebleven zijn. Net als de negen maanden van de zwangerschap trouwens. Inmiddels zijn we nu een jaar verder (de berekende datum van het begin van de zwangerschap is morgen bedenk ik me net!) en ik heb geen idee hoe dat zo snel heeft kunnen gaan.
Same here! Toen T. net geboren was en op m'n buik lag, kon hij precies op m'n kswond trappen (quote:Op maandag 10 maart 2014 20:12 schreef Juud-- het volgende:
Ja dat cliché klopt heel erg! Ik zag net een voorstukje van Kleine Baby's Grote Zorgen (vanavond op SBS6) en toen kon ik me al niet meer voorstellen dat mijn baby ook een klein hompje baby was, ze is alweer zo groot!
Ik ben er! Dat roep ik gewoon nu al. Hoppa! Ik. moet. dit. meemaken. Gaat iemand er nog een animo-topique over openen?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:12 schreef GotC het volgende:
Ja we hadden het over een meet ergens in april in omgeving Rotterdam toch? Heb er wel weer zin in!
Oh zo bedoelde ik dat niet hoor!quote:Op maandag 10 maart 2014 20:10 schreef Juud-- het volgende:
[..]
Euhm? Je klinkt een beetje fel, maar ik bedoel te zeggen dat je zo'n jonge baby nog niet echt naar x-aantal slaapjes en x-aantal flessen/keer drinken kunt forceren. Een beetje sturen wel (en bijv. een dag/nachtritme aanleren lukt na een tijdje wel), maar een min of meer vast ritme daar groeien ze een beetje in. En zeggen dat het niet uitkomt kan altijdIk heb ook wel eens bezoek afgehouden omdat ik het te druk vond voor E. of voor mezelf.
quote:Op maandag 10 maart 2014 20:15 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik ben er! Dat roep ik gewoon nu al. Hoppa! Ik. moet. dit. meemaken. Gaat iemand er nog een animo-topique over openen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij de vorige meet was M. net een paar weken.. drie geloof ik. En de meet daarvoor was ik hoogzwanger. Deze keer moet er maar eens niets aan de hand zijnquote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 16:20 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hele stomme mensen en nog stommere kinderen.Wij vonden het net zo stom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, ik snap. Verstandig om het zelf rustig aan te doen, over een paar weken is N. nog steeds leuk en het pronken waardquote:Op maandag 10 maart 2014 20:15 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Oh zo bedoelde ik dat niet hoor!
Ik weet dat zo'n kleintje niet in een routine te forceren valt (al is N. wat dat betreft eigenlijk best een makkelijke, vooral 's nachts is ze al op vaste tijden wakker), maar ik weet van mezelf dat ik het 't beste doe op routine en regelmaat, en ik merk aan vriend dat hij het liefst elk moment van de dag met de kleine wil pronken waarbij hij de rust nogal eens vergeet. Dus om voor onszelf een soortement routine vast te stellen, al houdt madame zich er niet aan, zal ons wel goeddoen.
Spannend voor jezelf en spannend voor Sticker wegens gevoelig voor prikkels? Wel tof als je het aandurft (als dat een goed gekozen woord is)!quote:Op maandag 10 maart 2014 20:25 schreef L-E het volgende:
Oh, ik vind minimeets erg geslaagd. Maar als ik een keer met iemand mee kan rijden naar een iets grotere meet, wil ik dat ook wel proberen. OV moet ik maar niet doen, op een dag die dan al zo spannend is.19-4 is wel een kutdatum mensen, met de drukke aprilmaand in dit topic!
Beide een beetje inderdaad. Sticker en prikkels gaan verbazingwekkend goed de laatste tijd, al weet ik niet hoe hij een ruimte vol andere babies zal vinden. Maar vandaag ging het echt geweldig wat dat betreftquote:Op maandag 10 maart 2014 20:30 schreef Juud-- het volgende:
[..]
Spannend voor jezelf en spannend voor Sticker wegens gevoelig voor prikkels? Wel tof als je het aandurft (als dat een goed gekozen woord is)!
quote:Op maandag 10 maart 2014 20:30 schreef Burdie het volgende:
Minimeets.
Maar eerst genoeg herstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |