abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137554300
N.a.v. van de discussie in het OUD feedback topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_137554523
Ik sloot het vorige topic met dat ik zo vreselijk plezier gehad heb buiten met mijn guppie. En dat ik niet kan wachten tot het écht zomer wordt.
pi_137554850
Iedereen genoten van het mooie weer?

Ik moest gisteren naar Londen vrijdag laat heen en vanmorgen om 07:00 stapte ik mijn huisje weer binnen. Ik heb gisteren wel genoten van het mooie weer maar vandaag niet echt. Mini en maxi zijn wel met hun vader weggeweest het was te warm om binnen te blijven.
  zondag 9 maart 2014 @ 20:34:27 #4
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_137556640
Wij zijn niet echt buiten geweest met uk. Die deed een lange middagdut en hebben hier geklust.
Er komen vast nog wel meer mooie dagen ;)
pi_137558052
Wij zijn wel veel buiten geweest O+ Zelfs meer dan voor mijn doen eigenlijk ;)
Vanochtend heerlijk in het park gespeeld met de jongens van As1981, en daar moest Femke de rest van de middag van bijkomen ;) (Ochtenddutje overgeslagen) En aan het eind van de middag wilde Lars schommelen, en toen bedachten we ons dat Femke dat misschien inmiddels ook wel zou kunnen. Ze vond het prachtig! En nog leuker was natuurlijk die grote broer die je dan duwt O+ O+

Ik ben verliefd.... O+
  zondag 9 maart 2014 @ 21:21:38 #6
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_137559665
Zie d'r pret hebben O+

Dat is het nadeel van een veelslapende baby :+
pi_137564979
Lekker iedereen van het weer genoten! Wij zijn vanmorgen naar een overdekte rommelmarkt geweest en daarna nog wel lekker even buiten gezeten (en de oudste gespeeld) en toen was het echt tijd voor een slaapje (en daarna moest ik werken)

Afgelopen dagen wel lekker buiten bezig geweest met de kinderen. Vrijdag naar een speelbos geweest, echt super leuk voor Jelle en Eline heeft vanuit de maxicosi lekker grote broer in de gaten gehouden en rond gekeken geen tijd voor slapen ( ik weet dat de maxicosi niets ideaal is voor op de wandelwagen maar voor een keertje kon ze zo heerlijk rond kijken ;) )

Wat ik me verder nog af vroeg, wat vinden jullie kindjes van gras? Eline heeft vandaag bij opa en oma even op het gras gelegen en dat vond ze echt helemaal niks, ook niet als ik er bij lag. En ik weet dat Jelle in het begin ook helemaal panisch werd op het gras. (Als hij zat handen omhoog voeten omhoog dat er maar niks in aanraking kwam met gras en heel zielig kijken/mopperen dat we hem er alsjeblieft zo snel mogelijk af wilden halen) z'n eerste zomer vond ie het helemaal niks. Kriebelt natuurlijk ook wel erg apart, maar was benieuwd of meer baby's dit hebben. (Wij hebben zelf geen gras dus ze komen er maar af en toe bij opa en oma mee in aanraking scheelt misschien ook wel)
  zondag 9 maart 2014 @ 22:40:38 #8
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_137565186
Wat een mooie foto's Shandaly! O+ Klinkt als een gezellige dag.

Ik ga morgen L-E en Limone ontmoeten O+
pi_137566740
Hallo ! :W

Ik kom mijn lieve meiden ook aanmelden in dit baby topic. Ze zijn inmiddels ruim vier weken en ze doen het zo goed. O+ Ze drinken goed aan de borst en mijn toestroom is eerder te groot dan te klein. :) De dames beginnen al lekkere bolle wangetjes te krijgen en ze zijn over het algemeen heel rustig en tevreden.

Mijn bevallingsverslag is nog in wording, maar ik zal een verkorte versie als het af is delen in het juiste topic. Het is allemaal prima verlopen en mijn herstel gaat ook behoorlijk goed.

Morgen ga ik naar het CB voor een eerste echte afspraak. We zijn een keertje geweest om de dames te laten wegen nadat de kraamhulp was vertrokken. Ze waren toen 200 gram gegroeid in drie dagen. :o *O*
pi_137567856
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:40 schreef Kyara het volgende:
Wat een mooie foto's Shandaly! O+ Klinkt als een gezellige dag.

In de herkansing? Veel plezier! Het schijnt nog net zulk mooi weer te blijven even O+

Welkom Alixia! En met 3 meiden meteen *O* *O*

Hillie, ik heb vorig zomer Femke al eens op gras laten liggen, maar dat leek haar toen niet veel te doen. Misschien nu als ze wat ouder is dat ze het gekker gaat vinden, ik zal het eens uitproberen. De zandbak vanochtend was geen succes overigens. Zit je daar lekker in het zonnetje te duimen... dreig je ineens je evenwicht te verliezen, dus zet je je handje in het zand.... maar dan! Dan zit ineens dat normaal ontzettend lekkere duimpje onder het zand!!! Paniek! 8)7 :D
pi_137572463
alixia welkom

hillie mijn oudste vond gras ook niks als baby en ook het strand was en is geen favoriet.

Mijn baby lijkt qua slapen toen ik een baby was iets teveel op mij. Om 03:00 was het he hallo, joehoe ik ben omgedraaid help mij even wil je? Met een speentje soms wil ze hem wel was ze 30 min stil en toen was het weer ja he hallo?? is daar iemand?? ik lig weer op mijn rug. Nee mama niet eerst naar de wc gaan ik ben wakker. Ha mam ben je daar nu wil ik ook een fles hoor. Bij het zien van de fles van het :)
pi_137572975
Mijn oudste zoon moest als baby ook niks van gras en zand hebben.
Het strand moest ie tot een jaar of drie niks van hebben. Gelukkig is dat nu bijgetrokken en is ie gek op spelen in zand en op het gras.
pi_137573876
Shandaly O+ Wat een leuke foto's, idd die met d'r broer!

Welkom Alixia :D!

Oh en mijn bevallingsverhaal staat in het desbetreffende topic :) voor degene die dat leuk vinden om te lezen
♥ J & S
pi_137573949
Wat een lieve foto's Shandaly! O+

Mijn baby heeft gisteren voor het eerst aardbei op. Ik had het eerder al in kleine blokjes gesneden, maar die werden direct weer naar buiten gewerkt, maar uit het vuistje werden de aardbeien echt geslacht :D O+

Ik haal de foto's straks weer weg
Weg

[ Bericht 36% gewijzigd door Spirit82 op 11-03-2014 09:30:52 ]
Sarcasme. Herken het.
pi_137574217
Spirit wat een leuke fotos heb je gemaakt. Dat kopie erbij.

Fr, wat omschrijf je die nachten geweldig. Ik zie het helemaal voor me. O+

Danic, mini heeft vandaag voor het eerst het lief! Jurkje aan. Echt zo O+
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  maandag 10 maart 2014 @ 11:29:50 #16
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_137576107
Spirit kijk haar eens smullen O+

Fr je omschrijft het leuk maar fijn is anders ;)
pi_137577381

Nog net niet maar ze vindt de triptrap wel leuk.
pi_137577418
FR, wij hebben in het begin een handdoek opgerold in de lengte en die om Isa heen gevouwen zodat ze wat stabieler rechtop zat :) Leuk he, in een kinderstoel O+
Sarcasme. Herken het.
  maandag 10 maart 2014 @ 12:19:16 #19
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137577457
Oh ja, kinderstoel. Moeten we ook nog kopen :+.

Vrolijkerd FR! En wat is se gegroeid!

Spirit, smullerd :9
  maandag 10 maart 2014 @ 12:32:38 #20
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_137577856
Fr al in de kinderstoel! Wat een vrolijkerd!

Wanneer begin je daar mee?
pi_137577990
Spirit je meisje met die grote aardbei O+ zelf eten is ook veel leuker.

Bij ean hadden wij er ook een handdoek of theedoek tussen dit was een beetje onvoorbereide actie van mij.

@bubsel sac krijgt ook al even groente en fruit en S. nog niet of wel? eerder dan dat je met eten begint lijkt mij niet nodig.
pi_137578209
Wij zetten Isa pas in de stoel toen ze een beetje kon zitten. Ze viel nog wel om als ze los zat, maar ik lees hier vaker dat kinderen pas mogen zitten als ze zelf kunnen zitten omdat het anders slecht voor de rug zou zijn. Details weet ik verder niet, maar sowieso rustig beginnen, niet langer dan een paar minuutjes.
Sarcasme. Herken het.
pi_137578266
Ean kon heel lang niet zelf gaan zitten maar bleef wel gewoon zitten als ik haar neerzette.
Sac wil wel zelf zitten maar kan dat voorlopig ook nog niet gok ik.
Daarom ook maar even erin gezet om te kijken wat ze deed paar happen fruit gegeven en er weer uit gehaald.
  maandag 10 maart 2014 @ 13:00:53 #24
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_137578784
Nee klopt idd nog geen hapjes.En goed om te weten tnx!!
  maandag 10 maart 2014 @ 13:15:35 #25
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_137579248
Kiek haar zitten dan :D

Noor zit ook nog steeds zo. Moeten er ook echt nog iets tussen proppen, anders blijft ze omvallen.
Ik vind het toch wel raar dat m'n 9,5 maander echt nog niks van zitten bakt... Niet in de stoel en al helemaal niet als ik haar neerzet. Zeker als ik hier zo lees en bijna elke baby al kan zitten. Maar de fysio vond het prima, dus het zal wel :?.

Het lijkt wel alsof de nachtvoedingen weer tot het verleden behoren gelukkig. En ze tijgert nu echt de hele woonkamer door, in straf tempo. En kletsen, de hele dag door. Als ik met m'n tong klak, doet ze het na O+ en niets is leuker dan een beetje ruw stoeien! Dan giert ze het uit.

O+
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_137584395
Wat een leuke foto's Shandaly!

quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:40 schreef Kyara het volgende:
En hoe was de mini-meet?

Spirit, hoe lief!

FR, wat groot al! Voor mijn gevoel ben jij echt pas net Z&G uit!

Wij kregen gistermiddag visite maar daar reageerde N. toch niet heel goed op; ze wilde de rest van de tijd (van 14:00 tot 19:00 toen de visite vertrok) niet meer slapen. Wel heel moe, oogjes vielen steeds dicht maar ze werd steeds opnieuw wakker en begon dan ontzettend te huilen en echt tegen de slaap te vechten. Toch te veel prikkels denk ik.
Dus ik wil deze week ons allemaal heel streng aan een schema houden. Om de drie uur voeden en tussen de voedingen om en om iets doen of juist rust houden. (Dus bijv 08:00 drinken, dan wakker in de box en ik aan het huishouden, 11:00 drinken, dan slapen, 14:00 drinken, dan boodschappen o.i.d.) Al loopt mijn schema nu al in de soep want mevrouw ligt met haar papa op de bank te snurken hoewel ze net ook al drie uur heeft geslapen :') . Maar ach, dan heeft ze het ook nodig.

Maar die echte drukte van visite en van arm op arm en uitjes moeten we nog maar even niet doen.

Oh ja, voor ik het vergeet:

quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 09:57 schreef Cwen het volgende:
_O- RFR. Waarom doe je nog temperaturen? Is dat nog nodig? En gefeliciteerd met haar derde week!
Ze schommelde in de eerste week heel erg met temperatuur, mede doordat ze niet genoeg voeding kreeg. Ook toen we over gingen op flesvoeding bleef ze moeilijk op temperatuur, ze duikelde zelfs een paar keer onder de 36 graden. Daarom hebben we na de kraamweek 's ochtends en 's avonds getemperatuurd om het een beetje bij te houden. Ze blijft nu netjes rond de 37 graden dus we zijn ermee gestopt.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  maandag 10 maart 2014 @ 16:20:32 #27
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_137584679
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 16:10 schreef RunForrestRun het volgende:
En hoe was de mini-meet?
Hele stomme mensen en nog stommere kinderen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_137584749
quote:
2s.gif Op maandag 10 maart 2014 16:20 schreef Kyara het volgende:

[..]

:7

Alle kinderen zijn stom behalve die van jezelf. En mijn kind. Niemand vindt mijn kind vast stom.
It will set you free
  maandag 10 maart 2014 @ 16:23:37 #29
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_137584775
ik heb al aangevuld hoor ;)
  maandag 10 maart 2014 @ 16:24:35 #30
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_137584799
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 16:22 schreef RunForrestRun het volgende:
Alle kinderen zijn stom behalve die van jezelf. En mijn kind. Niemand vindt mijn kind vast stom.
Ik vind inderdaad wel veel kinderen stom. Het is echt een misvatting dat als je zelf moeder bent je meteen alle kinderen leuk vindt. Al moet ik wel zeggen dat ik eigenlijk nog geen stom fok-kind heb ontmoet. Raar eigenlijk.

Of misschien meeten de mama's met stomme kinderen gewoon niet?
  maandag 10 maart 2014 @ 16:26:14 #31
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_137584849
Leuk die mini-meets! Als er eens fok-mamma's in de buurt van Gouda zijn en een leuke baby met stomme mamma willen meeten, dan mag dat :Y O+.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_137584872
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 16:10 schreef RunForrestRun het volgende:
Wat een leuke foto's Shandaly!

[..]

En hoe was de mini-meet?

Spirit, hoe lief!

FR, wat groot al! Voor mijn gevoel ben jij echt pas net Z&G uit!

Wij kregen gistermiddag visite maar daar reageerde N. toch niet heel goed op; ze wilde de rest van de tijd (van 14:00 tot 19:00 toen de visite vertrok) niet meer slapen. Wel heel moe, oogjes vielen steeds dicht maar ze werd steeds opnieuw wakker en begon dan ontzettend te huilen en echt tegen de slaap te vechten. Toch te veel prikkels denk ik.
Dus ik wil deze week ons allemaal heel streng aan een schema houden. Om de drie uur voeden en tussen de voedingen om en om iets doen of juist rust houden. (Dus bijv 08:00 drinken, dan wakker in de box en ik aan het huishouden, 11:00 drinken, dan slapen, 14:00 drinken, dan boodschappen o.i.d.) Al loopt mijn schema nu al in de soep want mevrouw ligt met haar papa op de bank te snurken hoewel ze net ook al drie uur heeft geslapen :') . Maar ach, dan heeft ze het ook nodig.

Maar die echte drukte van visite en van arm op arm en uitjes moeten we nog maar even niet doen.

Oh ja, voor ik het vergeet:

[..]

Ze schommelde in de eerste week heel erg met temperatuur, mede doordat ze niet genoeg voeding kreeg. Ook toen we over gingen op flesvoeding bleef ze moeilijk op temperatuur, ze duikelde zelfs een paar keer onder de 36 graden. Daarom hebben we na de kraamweek 's ochtends en 's avonds getemperatuurd om het een beetje bij te houden. Ze blijft nu netjes rond de 37 graden dus we zijn ermee gestopt.
toch al 5,5 mnd ze zit nu in 62/68
Wat jammer dat ze zo'n last van de visite had.
Dat schommelen in temperatuur is herkenbaar ik temp allang niet meer maar voel wel regelmatig en kleed ze iets warmer aan dan mezelf.
pi_137584889
quote:
17s.gif Op maandag 10 maart 2014 16:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk die mini-meets! Als er eens fok-mamma's in de buurt van Gouda zijn en een leuke baby met stomme mamma willen meeten, dan mag dat :Y O+.
Ik woon niet in de buurt jammer want ik vind Noor zo'n leuke meid.
  maandag 10 maart 2014 @ 16:42:59 #34
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_137585408
Hello ladies,

Ik kom toch voorzichtig aan maar eens binnen schuiven hier. Mijn baby-kuiken S. is inmiddels 8 dagen oud en super lief O+.

De kraamweek is voorbij, we zijn een beetje onze draai aan het vinden en dingen worden weer een beetje 'als normaal'.

De meesten hier ken ik nog wel uit Z&G, maar heb de afgelopen tijd niet alles meer gevolgd. Ik kom er vanzelf wel weer in ;).
KuikenGuppy
  maandag 10 maart 2014 @ 16:48:17 #35
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137585576
Jaaaa welkom Mama-Burdie en kuiken-S! *G*
pi_137585773
quote:
2s.gif Op maandag 10 maart 2014 16:24 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ik vind inderdaad wel veel kinderen stom. Het is echt een misvatting dat als je zelf moeder bent je meteen alle kinderen leuk vindt. Al moet ik wel zeggen dat ik eigenlijk nog geen stom fok-kind heb ontmoet. Raar eigenlijk.

Ik werd zojuist, toen ik op de stoep liep, bijna omver gefietst door een of ander kind dat riep "Aan de kant!" terwijl mama erbij stond te kijken. Dat vond ik een heul stom kind :{w .

FR wij zijn met kleden ook nog voorzichtig, maar ik vind het wel lastig. Ook nu het weer beter wordt, ik wil haar ook niet té warm aankleden.

Burd is er! *O* :*
It will set you free
  maandag 10 maart 2014 @ 16:58:09 #37
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137585836
quote:
2s.gif Op maandag 10 maart 2014 16:24 schreef Kyara het volgende:

[..]

+1.
Alleen kinderen uit m'n directe omgeving/familie vind ik meestal prima. Fok! kindjes vallen ook in die categorieën :P.

Leuke trouwens laatst: Ik stond met T. bij de tramhalte. Begon een vrouw te vertellen over hoe lelijk en niet leuk ze haar kind vond het eerste jaar. Volgens mij hoopte ze dat ik herkenning zou vinden in haar verhaal ofzo :'). As if.
pi_137586263
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 16:55 schreef RunForrestRun het volgende:

[..]

Ik werd zojuist, toen ik op de stoep liep, bijna omver gefietst door een of ander kind dat riep "Aan de kant!" terwijl mama erbij stond te kijken. Dat vond ik een heul stom kind :{w .

FR wij zijn met kleden ook nog voorzichtig, maar ik vind het wel lastig. Ook nu het weer beter wordt, ik wil haar ook niet té warm aankleden.

Burd is er! *O* :*
Nu is dit weer ook wel lastig want 's morgens echt nog fris dat warm en nu vind ik het weer afkoelen. Vaak doe ik dan laagjes aan zodat er iets uit kan. Ean gaf ik vaak een lange mouw romper aan en dan een shirtje en 's morgens vroeg een vestje. Maar mijn propje nu heeft zoveel spek dat ik lange mouw rompers minder fijn vind.
pi_137587441
Een egopostje en heulemaal niet ontopic :@

VRIENDJE HEEFT EEN CONTRACT!!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Als hij nu thuis zit omdat er geen werk is krijgt hij tenminste betaald :D
pi_137588005
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

wij genieten ook zo van het mooie weer. Gisteren buiten gespeeld. Oudste is echt een buitenkind en is daar het liefst de hele dag. Dus Rosalie ook mee naar buiten. Eva was in de zandbak aan het scheppen dus dat zorgde voor nieuwsgierigheid. Zodra het kon ging er een knuistje zand haar mond in :X ze vond het niet eens vies en er kwam een gelukzalige blik op haar gezicht toen ze zag dag we er een zandbak vol van hadden :X dus we hebben haar er maar weer snel weggehaald.
Fietsen was wel erg leuk.

En mag ik tromgeroffel?
Ze heeft vanmorgen een paar stapjes los gelopen *O* O+ het waren maar 2 of 3 stapjes, maar men wat ben ik trots.
Oma pinkte zelfs een traantje weg O+

En ik heb vanmiddag een gesprek op mijn werk gehad. Ik dacht dat het wel redelijk ging met me maar zodra ik maar een stap op de afdeling zette schoot ik in de stress. Voorlopig ga ik dus nog niet aan het werk. Volgende week woensdag eerste sessie emdr en daarna hebben we weer een keer contact. Dan heb ik waarschijnlijk ook contact gehad met de arboarts.

Ik ben nu weer thuis, gesprek gehad en badkamer is klaar *O*
En nu heb ik koppijn en ben ik misselijk. Beetje spanning denk ik. Kindjes komen zo thuis. Waren nog een dagje bij opa en oma omdat het iets uitliep met de badkamer.
pi_137588452
Ik vind de kinderen in mijn omgeving juist :r inclusief die van familie. Of die juist :P

Fee heeft koorts. :( sinds vanmiddag opeens. Misschien tandjes.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 10 maart 2014 @ 18:43:40 #42
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_137588860
Jaaaa, welkom Burdie en kuuk'n! *O*

Hillz, gefeliciteerd! Dat is goed nieuws :Y

Danic, wat een ontwikkelingen! Stapjes los O+ wat knap! En :D voor het zand :+
Veel succes met de emdr volgende week. Ik vind het veel heftiger dan ik dacht. Ik hoop dat het je goed gaat doen :). Badkamer mooi geworden?

Tally, beterschap voor Fee!
  maandag 10 maart 2014 @ 19:38:57 #43
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_137591206
Hai!

Hillz wat goed! *O*

Danic, knap kind! Lastig dat je nog niet goed genoeg in je vel zit om te kunnen werken :* geef t de tijd!

Tally, beterschap!

Andere kindjes vind ik alleen leuk zolang ze zich gedragen :') . Meestal is dat niet heel lang, is de ervaring hier in de omgeving. En dan van die moeders die het opvoeden maar laten voor wat het is :X

Kleertjes is hier ook een beetje wennen, maar ik ben nu al vestjes fan en we knuffelen heul veel onder een dekentje op de bank O+

RFR, lastig met die vele prikkels. Het klinkt wel als een goed schema!

En ik zag weer Zulke Zonnige muppets O+ Heerlijk!

Bur, daar ben je dan! Hoi *)

Hier gaat t wel goed! Madame is over het algemeen erg tevreden en begint steeds meer momentjes ook lekker om zich heen te kijken. Prachtig! We hebben vandaag weer lekker gewandeld en zelfs nog een half uurtje in t zonnetje op een terrasje gezeten!

Ze spuugt wel aardig wat na sommige voedingen, denk dat ze dan toch echt last heeft van mijn melkstroom.. Ti's zo sneu!

Verder slaapt Madame duidelijk liever overdag dan snachts, maar dat gaat zichzelf wel regelen toch? :@ ze maakt ook veel geluidjes :D net n varkentje soms, haha. Dat hoort wel, toch? Die piepjes en Knorretjes?

En soms zit er een half uur tussen voedingen en soms laat ze mams 4 uur wachten (maar dat uiteraard niet snachts, dan is het minimaal elke 2 uur tiet! Haha. Verstoord ritmetje, denk ik?

En ik gooi r gewoon nog 1 in, ik kan het niet laten. We zijn zo verliefd :@ :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_137591323
Oohhhh KP, zelfs ik ben een beetje verliefd bij dat soort foto's O+
Sarcasme. Herken het.
  maandag 10 maart 2014 @ 19:44:38 #45
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137591490
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:41 schreef Spirit82 het volgende:
Oohhhh KP, zelfs ik ben een beetje verliefd bij dat soort foto's O+
+1 O+
  maandag 10 maart 2014 @ 19:45:44 #46
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_137591545
Jaaaaa Zandvogel! Daar ben je! :W

Zo, en nu ga ik bijlezen. Mega-edit komt er zo aan.
  maandag 10 maart 2014 @ 19:48:42 #47
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_137591698
Wij zijn vandaag lekker naar een meertje hier in de buurt geweest. M. op wat hydrofielen in het gras, lekker keuvelen. Daarna was ze moe en nu ligt ze al een tijdje lekker te slapen.

Oh ja, ze is 3 (drie!) maanden vandaag. Een heel seizoen. Een kwart jaar. En en en... Het gaat zo hard!
pi_137591920
Bij zulke foto's rammelen mijn eierstokken mn lichaam uit. Ik wil er nog een O+
  maandag 10 maart 2014 @ 19:54:32 #49
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137591998
3 maanden al :o Wat gaat het hard hè Skips?
pi_137592010
**leest al een tijdje mee, maar toch besloten om maar te posten**

Ik ben Bell, jonge mama, met een zoon, J O+ ! J is nu drie maanden en ik vind t allemaal zooo snel gaan! J krijgt bv, wat ik heel fijn vind, maar af en toe ook lastig. We lijken nog niet echt een ritme te hebben en drinken is nog om de 2.5 uur. Ben sinds kort weer begonnen met werken, 4 dagen, en vind dat stiekem ook erg fijn.
Zoals gezegd, lees al een tijdje mee en vind het misschien wel fijn om mijn blije momenten en onzekerheden te delen :Y

(kan iemand mij uitleggen hoe ik een foto post, dan zal ik J even posten *O* )

KP: wat een prachtig meisje! Piepjes en knorretjes waren hier ook, heerlijk! en het: "is dit wel normaal" gevoel: Super herkenbaar!!
pi_137592342
Yay Hilz!!

Danic je meisje, wat goed! En ben je tevreden over je badkamer? Succes met je therapie, ik hoop dat het je goede dingen brengt.

Burdie welkom!! En Sibella ook welkom! (foto posten: even uploaden en dan tussen [.img] [./img] zetten (zonder de . ertussen)) En kindjes laten zich niet echt in een ritme dwingen, je kan het proberen een beetje te sturen maar niet forceren. Ritme komt vanzelf :Y
  maandag 10 maart 2014 @ 20:02:47 #52
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_137592453
quote:
17s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:45 schreef ProjSkippy het volgende:
Jaaaaa Zandvogel! Daar ben je! :W

Zo, en nu ga ik bijlezen. Mega-edit komt er zo aan.
In plaats van die mega-edit, toch maar zo:

Zo. Kladblok. Hier heb ik gewoon weer lekker tijd voor nu M. zo fijn ligt te slapen ^O^.

Welkom Alixia! Hoe ging het bij het CB vandaag?

---

Ooooh Spirit! Aardbeien! Leuke foto's ook!

--

quote:
17s.gif Op maandag 10 maart 2014 16:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ach gusss.. ik zat echt even awwwww! Ik verhuis wel even naar Gouda! :)

---

Jeeeej voor J. van Hillz! Contract! *O*

--

Stapjes voor R. van Danic! Lekker trots zijn! Ik zou door het plafond gaan van trotsheid. (Is dat een woord?)
Fijn dat de badkamer klaar is. Doe rustig aan :*.

---

Tally, beterschap voor Fee!

--

Hoi Kim! Dat van dat spugen in het begin was hier ook met mijn gi-gan-ti-sche melkstroom. Vaak verslikte ze zich ook en moest ze echt bijkomen van de grote gutsen die op d'r afstormden (niet eens per se naar d'r mond.. ik tankte haar helemaal onder als ze even los liet om op adem te komen :') ).

En O+ voor je foto!

--

Welkom Sibella!
pi_137592613
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 17:14 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Nu is dit weer ook wel lastig want 's morgens echt nog fris dat warm en nu vind ik het weer afkoelen. Vaak doe ik dan laagjes aan zodat er iets uit kan. Ean gaf ik vaak een lange mouw romper aan en dan een shirtje en 's morgens vroeg een vestje. Maar mijn propje nu heeft zoveel spek dat ik lange mouw rompers minder fijn vind.
Wij doen ook laagjes inderdaad. Vanmorgen was de wijkverpleegkundige er en die zei dat ze zelfs als ze nu naar buiten gaat nog een muts op moet, en dat we haar wagen nog moeten voorverwarmen met een kruik. Nou, die muts laten we zitten. Het arme kind heeft al een jas met capuchon aan en lijkt al helemaal een Michelinmannetje zo, die muts geloof ik wel. Hij gaat wel los in de tas mee voor de zekerheid.

Hilz *O* *O*

En danic *O* *O*

Tally, sneu! Beterschap voor Fee!

quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:38 schreef Kimpossible het volgende:
Verder slaapt Madame duidelijk liever overdag dan snachts, maar dat gaat zichzelf wel regelen toch? :@ ze maakt ook veel geluidjes :D net n varkentje soms, haha. Dat hoort wel, toch? Die piepjes en Knorretjes?
Doet N. ook :Y . Soms in d'r slaap horen we heel hard 'Hiew!' En knorren doet ze ook, vooral als ze halverwege een fles even moet boeren.

Welkom Sibella!

quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 20:00 schreef Juud-- het volgende:
En kindjes laten zich niet echt in een ritme dwingen, je kan het proberen een beetje te sturen maar niet forceren. Ritme komt vanzelf :Y
Nee, vast niet. Maar vind het voor mezelf wel een prettig idee. Kan ik ook wat makkelijker tegen mezelf, vriend en visite zeggen dat iets wel of niet uitkomt.
It will set you free
pi_137592677
PM er in. Koorts is gezakt. Maar ze is compleet van de wereld. Lekker slapen O+
  maandag 10 maart 2014 @ 20:09:38 #55
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137592775
Hier krijgt T. nog altijd een muts op als we naar buiten gaan :D Inclusief capuchon als er wind staat.
  maandag 10 maart 2014 @ 20:09:47 #56
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_137592784
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:54 schreef GotC het volgende:
3 maanden al :o Wat gaat het hard hè Skips?
Ja! Ik heb ook geen idee waar die drie maanden gebleven zijn. Net als de negen maanden van de zwangerschap trouwens. Inmiddels zijn we nu een jaar verder (de berekende datum van het begin van de zwangerschap is morgen bedenk ik me net! :D ) en ik heb geen idee hoe dat zo snel heeft kunnen gaan.
  maandag 10 maart 2014 @ 20:10:05 #57
378192 -mandy-
I am who I am
pi_137592799
Jullie gaan zooo snel.

Daarom dat ik welkom zeg aan de nieuwe mama's.

En als iemand een noordelijke meet wil, hoor ik het graag!

En Danic je badkamer klaar!! Doe je wel rustig aan verder?

Beterschap met je mini Tally.

Afgelopen zaterdag hebben we een traphekje geplaatst boven, ook zo'n nieuwe fase. D tijgert nu met gemak het hele huis door, dus dat was wel een noodzaak.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_137592822
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 20:05 schreef RunForrestRun het volgende:

[..]

Nee, vast niet. Maar vind het voor mezelf wel een prettig idee. Kan ik ook wat makkelijker tegen mezelf, vriend en visite zeggen dat iets wel of niet uitkomt.
Euhm? Je klinkt een beetje fel, maar ik bedoel te zeggen dat je zo'n jonge baby nog niet echt naar x-aantal slaapjes en x-aantal flessen/keer drinken kunt forceren. Een beetje sturen wel (en bijv. een dag/nachtritme aanleren lukt na een tijdje wel), maar een min of meer vast ritme daar groeien ze een beetje in. En zeggen dat het niet uitkomt kan altijd :) Ik heb ook wel eens bezoek afgehouden omdat ik het te druk vond voor E. of voor mezelf.
  maandag 10 maart 2014 @ 20:10:55 #59
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137592837
quote:
17s.gif Op maandag 10 maart 2014 20:09 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Ja! Ik heb ook geen idee waar die drie maanden gebleven zijn. Net als de negen maanden van de zwangerschap trouwens. Inmiddels zijn we nu een jaar verder (de berekende datum van het begin van de zwangerschap is morgen bedenk ik me net! :D ) en ik heb geen idee hoe dat zo snel heeft kunnen gaan.
Time flies when you're having fun ;)
Clichés :r En ze kloppen nog ook..
  maandag 10 maart 2014 @ 20:11:31 #60
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_137592862
Oh en over meets! Ik tuf overal heen. Zelf is het hier Veluwe, maar ik ben Heel Vaak in de noordelijke drie provincies (en de route er naartoe) te vinden.

Mini-meet, iemand?

Of wordt er binnenkort weer gewoon een grote meet gedaan? Ik ben voor! ^O^
pi_137592910
Ja dat cliché klopt heel erg! Ik zag net een voorstukje van Kleine Baby's Grote Zorgen (vanavond op SBS6) en toen kon ik me al niet meer voorstellen dat mijn baby ook een klein hompje baby was, ze is alweer zo groot!
  maandag 10 maart 2014 @ 20:12:57 #62
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137592923
Ja we hadden het over een meet ergens in april in omgeving Rotterdam toch? Heb er wel weer zin in! *O*
  maandag 10 maart 2014 @ 20:14:57 #63
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137593016
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 20:12 schreef Juud-- het volgende:
Ja dat cliché klopt heel erg! Ik zag net een voorstukje van Kleine Baby's Grote Zorgen (vanavond op SBS6) en toen kon ik me al niet meer voorstellen dat mijn baby ook een klein hompje baby was, ze is alweer zo groot!
Same here! Toen T. net geboren was en op m'n buik lag, kon hij precies op m'n kswond trappen ( :X). Nu komen z'n voeten tot halverwege m'n bovenbenen :o A.s. zaterdag al 5 maanden 8)7
  maandag 10 maart 2014 @ 20:15:20 #64
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_137593039
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 20:12 schreef GotC het volgende:
Ja we hadden het over een meet ergens in april in omgeving Rotterdam toch? Heb er wel weer zin in! *O*
Ik ben er! Dat roep ik gewoon nu al. Hoppa! Ik. moet. dit. meemaken. Gaat iemand er nog een animo-topique over openen?
pi_137593065
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 20:10 schreef Juud-- het volgende:

[..]

Euhm? Je klinkt een beetje fel, maar ik bedoel te zeggen dat je zo'n jonge baby nog niet echt naar x-aantal slaapjes en x-aantal flessen/keer drinken kunt forceren. Een beetje sturen wel (en bijv. een dag/nachtritme aanleren lukt na een tijdje wel), maar een min of meer vast ritme daar groeien ze een beetje in. En zeggen dat het niet uitkomt kan altijd :) Ik heb ook wel eens bezoek afgehouden omdat ik het te druk vond voor E. of voor mezelf.
Oh zo bedoelde ik dat niet hoor!
Ik weet dat zo'n kleintje niet in een routine te forceren valt (al is N. wat dat betreft eigenlijk best een makkelijke, vooral 's nachts is ze al op vaste tijden wakker), maar ik weet van mezelf dat ik het 't beste doe op routine en regelmaat, en ik merk aan vriend dat hij het liefst elk moment van de dag met de kleine wil pronken waarbij hij de rust nogal eens vergeet. Dus om voor onszelf een soortement routine vast te stellen, al houdt madame zich er niet aan, zal ons wel goeddoen.
It will set you free
  maandag 10 maart 2014 @ 20:16:58 #66
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137593118
quote:
17s.gif Op maandag 10 maart 2014 20:15 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Ik ben er! Dat roep ik gewoon nu al. Hoppa! Ik. moet. dit. meemaken. Gaat iemand er nog een animo-topique over openen?
_O-
Ik ben er, als ik kan, ook bij ^O^
pi_137593153
Heel herkenbaar. J is al zoooo groot en kan al zooooo veel (not really :9 ), maar vergeleken met de nieuwe aanwas! Gister een baby van een week of 5 vastgehouden, zo'n verschil dan weer.

SPOILER
  maandag 10 maart 2014 @ 20:19:13 #68
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_137593235
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 20:16 schreef GotC het volgende:

[..]

_O-
Ik ben er, als ik kan, ook bij ^O^
Bij de vorige meet was M. net een paar weken.. drie geloof ik. En de meet daarvoor was ik hoogzwanger. Deze keer moet er maar eens niets aan de hand zijn ;).

---

Hoi J. van Sibella! :W
pi_137593315
quote:
2s.gif Op maandag 10 maart 2014 16:20 schreef Kyara het volgende:

[..]

SPOILER
Wij vonden het net zo stom! O+
pi_137593364
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 20:15 schreef RunForrestRun het volgende:

[..]

Oh zo bedoelde ik dat niet hoor!
Ik weet dat zo'n kleintje niet in een routine te forceren valt (al is N. wat dat betreft eigenlijk best een makkelijke, vooral 's nachts is ze al op vaste tijden wakker), maar ik weet van mezelf dat ik het 't beste doe op routine en regelmaat, en ik merk aan vriend dat hij het liefst elk moment van de dag met de kleine wil pronken waarbij hij de rust nogal eens vergeet. Dus om voor onszelf een soortement routine vast te stellen, al houdt madame zich er niet aan, zal ons wel goeddoen.
Ah, ik snap. Verstandig om het zelf rustig aan te doen, over een paar weken is N. nog steeds leuk en het pronken waard :)

Sibella: wat een leuk ding!

Ja meet omg. Rdam! Er was 19/4 geloof ik min of meer iets gepland bij Hilzillah (ik kan die dag niet :'( ).
pi_137593540
Oh, ik vind minimeets erg geslaagd. Maar als ik een keer met iemand mee kan rijden naar een iets grotere meet, wil ik dat ook wel proberen. OV moet ik maar niet doen, op een dag die dan al zo spannend is. :) 19-4 is wel een kutdatum mensen, met de drukke aprilmaand in dit topic! :P
  maandag 10 maart 2014 @ 20:29:37 #72
378192 -mandy-
I am who I am
pi_137593713
+1

19 april lukt mij ook niet, een week later viert D zijn eerste verjaardag.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_137593766
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 20:25 schreef L-E het volgende:
Oh, ik vind minimeets erg geslaagd. Maar als ik een keer met iemand mee kan rijden naar een iets grotere meet, wil ik dat ook wel proberen. OV moet ik maar niet doen, op een dag die dan al zo spannend is. :) 19-4 is wel een kutdatum mensen, met de drukke aprilmaand in dit topic! :P
Spannend voor jezelf en spannend voor Sticker wegens gevoelig voor prikkels? Wel tof als je het aandurft (als dat een goed gekozen woord is)!
  maandag 10 maart 2014 @ 20:30:40 #74
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_137593772
Minimeets O+.
Maar eerst genoeg herstellen :').
KuikenGuppy
pi_137593866
Leuk, meeten! :D
pi_137594134
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 20:30 schreef Juud-- het volgende:

[..]

Spannend voor jezelf en spannend voor Sticker wegens gevoelig voor prikkels? Wel tof als je het aandurft (als dat een goed gekozen woord is)!
Beide een beetje inderdaad. Sticker en prikkels gaan verbazingwekkend goed de laatste tijd, al weet ik niet hoe hij een ruimte vol andere babies zal vinden. Maar vandaag ging het echt geweldig wat dat betreft :)

En voor mezelf is het een tikje spannend omdat drukte wel een paniekaanval kan triggeren. Maar goed, ik was gisteren in Artis - op de drukste dag van het jaar zowat :') - en dat heb ik ook doorstaan! :7
  maandag 10 maart 2014 @ 20:38:22 #77
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137594171
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 20:30 schreef Burdie het volgende:
Minimeets O+.
Maar eerst genoeg herstellen :').
:*
Rustig aan doen meid. Ze noemen het niet voor niks een life-changing event. Eerst herstellen en verwerken, de rest komt vanzelf :*. En als je wil praten, DM/PM staat open.
  maandag 10 maart 2014 @ 20:39:04 #78
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_137594212
Proj O+

Sibella, welkom! Leuke foto's :Y

Ik heb tot 1 april nog zeeën van tijd. Daarna begin ik aan m'n nieuwe baan.
pi_137594280
Welkom aan alle nieuwe aanwas!

Ik heb niet alles terug gelezen hoor. Maar was jouw bevalling zo heftig Burdie? :*
pi_137594616
Ik doe mee (hoop ik :') ). Maar organiseren ga ik even niet doen. Reden lijkt me duidelijk :+

En ja, ik ben heel tevreden over de badkamer. Die kan er weer tegenaan tot we oud en bejaard zijn :P

Welkom alle verse en nieuwe mama's :W . En J. Wat een mooi mannetje O+
Tja en over de grote kleine meid van KP hoef ik niets meer te zeggen denk ik O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')