haha lollers ja tog lekker lagge haha lolllllquote:Op zondag 9 maart 2014 19:55 schreef Yiha het volgende:
[..]
ja haha, breng je microscoop maar mee lollers haha
Ik las pincettquote:Op zondag 9 maart 2014 20:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
na mijn broer dan die ik er eerst uitgestampt hadquote:Op zondag 9 maart 2014 20:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat zei haar vagina toen je eruitfloepte.
Jaquote:Op zondag 9 maart 2014 20:25 schreef Yiha het volgende:
[..]
na mijn broer dan die ik er eerst uitgestampt had
Grapje natuurlijk, kind is 14 of zo?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Hebben jullie alle afleveringen van HDWDS al gezien? Ik moet alleen de 4e nog kijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door krioro op 09-03-2014 20:38:23 ]full stops and exclamation marks
Hoe Duur Was De Suiker.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
?Geen flauw idee waar je het over hebt.
quote:
Ik vergeet het elke keerquote:Op zondag 9 maart 2014 20:33 schreef krioro het volgende:
Hebben jullie alle afleveringen van HDWDS al gezien? Ik moet alleen de 4e nog kijken.\
Dat is net als het kledingadvies van je oma opvolgenquote:Op zondag 9 maart 2014 20:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sorry ik moest eerst Fas' bevelen opvolgen om orange is the new black te kijken.
Toch was het een leuke serie waar ik meteen verslaafd aan wasquote:Op zondag 9 maart 2014 20:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dat is net als het kledingadvies van je oma opvolgen.
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sorry ik moest eerst Fas' bevelen opvolgen om orange is the new black te kijken.
Ik vergat het ook steeds, is nu op tv al afgelopen ook. Geloof dat ze niet heel lang online blijven staan, just so y'all know.quote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toch was het een leuke serie waar ik meteen verslaafd aan wasFas doet toch nog iets goed.
Droeftoeter galore die reacties.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:17 schreef krioro het volgende:
Werd door laatste reactie van Yuri naar vieze walvissen S&G gelokt, gvd zeg.![]()
Thank god voor kerkhofslet.
Hey krio, heb je OITNB al gezien?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:17 schreef krioro het volgende:
Werd door laatste reactie van Yuri naar vieze walvissen S&G gelokt, gvd zeg.![]()
Thank god voor kerkhofslet.
Ja is toch zo?quote:
indd, dunne zooiquote:
Zooiquote:
ja wat, nittanquote:
realist eerder want hij heeft gewoon gelijkquote:
Oké man.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:18 schreef mapima het volgende:
joehoee voor de fans ask.fm/zwartepoes
dan hoeven jullie niet meer via dm bedelen en hier kan het anoniem
Goeie vraag. Enige wat ik van mapima lees is dat ze/het/hij irritant is en dat klopt blijkbaar.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:29 schreef LudoSanders het volgende:
Maar serieus, wie is mapima en waarom zou ik daar geïnteresseerd in zijn?
Flikker gewoon opquote:Op zondag 9 maart 2014 22:27 schreef mapima het volgende:
je moet eens weten hoeveel fokkers me naaktfoto's hebben gestuurd op snapchat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |