SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft echt nog geen enkele goede actie gemaakt dit seizoen.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:51 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat die zo slecht wasGewoon een goede topspits halen voor volgend jaar.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zie nog liever Klaassen in de spits (ik denk overigens serieus dat hij dat best goed zou invullen) dan dat zooitje wat vandaag in de aanval stond.Oh.![]()
Ik zal wel naar een andere wedstrijd hebben gekeken. Als je een team als Cambuur bij de strot hebt maak je er 5.twitter:AFCAjax twitterde op zondag 09-03-2014 om 18:52:01De Boer: ,,Na 1-1 hadden we Cambuur wel weer bij de strot maar verzuimden we trekker over te halen." #ajacam reageer retweet
![]()
Gewoon doen ja, makkie.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een goede topspits halen voor volgend jaar.![]()
Geen kans gecreëerd in de tweede helftquote:Op zondag 9 maart 2014 18:54 schreef Heeinz het volgende:
Ik zal wel naar een andere wedstrijd hebben gekeken. Als je een team als Cambuur bij de strot hebt maak je er 5.twitter:AFCAjax twitterde op zondag 09-03-2014 om 18:52:01De Boer: ,,Na 1-1 hadden we Cambuur wel weer bij de strot maar verzuimden we trekker over te halen." #ajacam reageer retweet
Met een goede scouting wel ja.quote:Oh.![]()
Bojan weg, Siem weg en dan Hoesen of Siggy en Zivkovic erbij. Denk niet dat me meer dan dat hoeven te verwachten. Ben al lang blij dat Kishna is doorgebroken nu, want ook een buitenspeler kopen ze toch niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft echt nog geen enkele goede actie gemaakt dit seizoen.
[..]
Gewoon een goede topspits halen voor volgend jaar.![]()
Hopelijk verliest Bojan zijn plaats in de selectie definitief aan een jeugdspeler. Meleg zal toch niet slechter zijn?quote:Op zondag 9 maart 2014 18:57 schreef Heeinz het volgende:
Ondertussen ga ik even bidden dat Kishna en Schöne gewoon weer kunnen spelen volgende week.Oh.![]()
Zo knap was dat niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dm je adres even, dan stuur ik je een medaille.![]()
Ik hou hoop dat die Muric naar Ajax komt. Voor de rest zullen we volgend jaar wel weer middenvelders en spitsen op de flanken moeten zettenquote:Op zondag 9 maart 2014 18:57 schreef CaasS het volgende:
[..]
Bojan weg, Siem weg en dan Hoesen of Siggy en Zivkovic erbij. Denk niet dat me meer dan dat hoeven te verwachten. Ben al lang blij dat Kishna is doorgebroken nu, want ook een buitenspeler kopen ze toch niet.
Oh.![]()
Dat is onmogelijk. Lukoki is zelfs nog beter.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk verliest Bojan zijn plaats in de selectie definitief aan een jeugdspeler. Meleg zal toch niet slechter zijn?![]()
Zieke Kishna > Bojantwitter:AFCAjax twitterde op zondag 09-03-2014 om 18:56:12De Boer: ,,Kishna was wat ziek en ik wilde hem al na 60 minuten wisselen. Toen kreeg hij last van lies en wisselde ik hem eerder." #ajacam reageer retweet
Overigens:
Een steen > Bojan![]()
Jezus wat slecht weer![]()
Normaal gaat het altijd alleen maar beter na de winterstop. Wordt nog aardig spannend in deze vorm.![]()
Misschien hebben we geluk en halen ze Ola John wel ofzo.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou hoop dat die Muric naar Ajax komt. Voor de rest zullen we volgend jaar wel weer middenvelders en spitsen op de flanken moeten zetten![]()
Nou aan het weer lag het niet vandaag.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:01 schreef stoeltafel het volgende:
Jezus wat slecht weer![]()
Normaal gaat het altijd alleen maar beter na de winterstop. Wordt nog aardig spannend in deze vorm.Oh.![]()
Logisch nadenken. Zelfs de slechtste trainer van een Jupiler League club zou Bojan niet opstellen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ach die zal ook wel gaan prutsen hier.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:01 schreef CaasS het volgende:
[..]
Misschien hebben we geluk en halen ze Ola John wel ofzo.
Oh.![]()
Dus jij denkt echt dat de beste trainer van Nederland Bojan zo vaak opstelt omdat hij zo goed speelt? Je maakt jezelf belachelijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, van ons 2 ben ik degene die me belachelijk maak idd.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dus jij denkt echt dat de beste trainer van Nederland Bojan zo vaak opstelt omdat hij zo goed speelt? Je maakt jezelf belachelijk.![]()
Ok, wees er maar trots op.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, van ons 2 ben ik degene die me belachelijk maak idd.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Die is ook duidelijk toe aan een nieuwe uitdaging.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:04 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
En ik maar denken dat je dan als aanvoerder het team over de streep trekt, tjongejonge![]()
De Jong gaat altijd keurig mee in de malaise en sleept nooit het team uit een slechte wedstrijd.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:04 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
En ik maar denken dat je dan als aanvoerder het team over de streep trekt, tjongejongeOh.![]()
Niveautje lager bedoel je? Klopt.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:05 schreef CaasS het volgende:
[..]
Die is ook duidelijk toe aan een nieuwe uitdaging.![]()
![]()
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Was is er mis met die uitspraak? Twente is niet dichterbij gekomen, Vitesse wint echt niet alles tot het einde van het seizoen.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:06 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ook weer, Jezus man wat is dat voor domme uitspraak. Ze moeten zich kapotschamen.
Zeer verstandig dat Ajax rustig blijft en niet in paniek raakt. Alleen het besef moet er wel zijn dat voor elke wedstrijd keihard gewerkt moet worden. Tegen Vitesse en FC Twente zal Ajax sowieso wel 100% geven. Het zijn juist de andere wedstrijden waar ik zo bang voor ben.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 9 maart 2014 19:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Was is er mis met die uitspraak? Twente is niet dichterbij gekomen, Vitesse wint echt niet alles tot het einde van het seizoen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vind t geen slechte voetballer, maar t lijkt m gewoon niet zoveel te interesseren en da kan je beter weg. Sowieso vind ik het een aanvoerder van niks met 0 uitstraling. Plus dat ik het zat ben om naar die domme glimlach te kijken bij elk fuckin interview.quote:![]()
Goede inhoudelijke reactie weer.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Salzburg was ook een incident volgens die dwaasquote:Op zondag 9 maart 2014 19:06 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ook weer, Jezus man wat is dat voor domme uitspraak. Ze moeten zich kapotschamen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dus jij denkt écht dat de titel in gevaar is gekomen nu?quote:Op zondag 9 maart 2014 19:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je dat een normale uitspraak vindt neem ik je nooit meer serieus.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij denkt dat dit net als Salzburg een incident is? En dat we het wel redden als we zo door blijven gaan?quote:Op zondag 9 maart 2014 19:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dus jij denkt écht dat de titel in gevaar is gekomen nu?![]()
Inderdaad, ik reageer altijd inhoudelijk. Je kan het oneens zijn met die inhoud natuurlijk, maar dat is iets anders.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja. Want de concurrentie zijn geen ploegen als Salzburg. Met een beetje geluk is het verschil tussen Ajax en Vitesse volgende week weer 8 of 9 punten.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jij denkt dat dit net als Salzburg een incident is? En dat we het wel redden als we zo door blijven gaan?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanprestatie van jewelste. Beter houden ze even hun koppen dicht, Siem voorop. Wat een drama vandaag.![]()
Of 2.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja. Want de concurrentie zijn geen ploegen als Salzburg. Met een beetje geluk is het verschil tussen Ajax en Vitesse volgende week weer 8 of 9 punten.![]()
Kan niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax heeft wel een veel beter doelsaldo dan Vitesse, dus je mag in principe nog steeds twee keer verliezen.![]()
Los van het feit dat Vitesse echt niet alles wint. Gisteren ook met geluk gewonnen van NACquote:Op zondag 9 maart 2014 19:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ajax heeft wel een veel beter doelsaldo dan Vitesse, dus je mag in principe nog steeds twee keer verliezen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: