Ik heb dat met schoenen van Nike.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:35 schreef Bortecinem het volgende:
Ben ik trouwens de enige die moeite heeft met de maten van Adidas? Ik heb hier truien/vesten liggen in maat 38 die mij te strak zitten en andere in 36 die mij weer veeeel te ruim zijn. Ik snap er echt niks van..
bedanktquote:
Ik vind het irritant want ik kan dus geen Adidas kleren online bestellen..quote:Op zondag 9 maart 2014 18:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb dat met schoenen van Nike.
Mooi, inderdaad.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik zag dit plaatje van Salahedin Al ayyoubi, echt erg mooi.
[ afbeelding ]
Volgens de legende was dat Börteçine, dus...quote:Op zondag 9 maart 2014 18:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wie van jullie is de grijze wolf?
Aaah nu vat ik em.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mooi, inderdaad. [ afbeelding ]
[..]
Volgens de legende was dat Börteçine, dus...
You disrespected mequote:
En mijn naam zit hier ook ergens verborgen.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Borte, Arcadia, ik en Bilge...
quote:Op zondag 9 maart 2014 18:55 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
En mijn naam zit hier ook ergens verborgen.
Annem iyiki erkek dogurmus.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:52 schreef Bortecinem het volgende:
Moet nog douchen en haren wassen/drogen/stijlen ufffffffff.
My bad, was dat Kubliay Khan? Ik dacht even Genghis.quote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 18:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Annem iyiki erkek dogurmus.
[..]
My bad, was dat Kubliay Khan? Ik dacht even Genghis.
Hmm...quote:Op zondag 9 maart 2014 18:55 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
En mijn naam zit hier ook ergens verborgen.
Hij heeft mijn naamquote:
Als je nu een Nederlandse man genaamd Ad was, dan had ik het zo geraden.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Mijn voornaam, niet ISMFOF
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 maart 2014 19:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je nu een Nederlandse man genaamd Ad was, dan had ik het zo geraden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas.![]()
Zoek het uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |