quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:38 schreef Hooidraad het volgende:
The following fighters were awarded $50,000 bonuses:
Fight of the Night: Alexander Gustafsson vs. Jimi Manuwa
Performance of the Night: Alexander Gustafsson and Gunnar Nelson
Kijk nog eens goed.quote:Op zondag 9 maart 2014 10:48 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Performance of the Night had wat mij betreft naar Gunnar Nelson mogen gaan...
Oepsquote:
The recipe for winning UFC Fight of the Night bonusesquote:Op zondag 9 maart 2014 16:22 schreef PSYCHEV het volgende:
Sorry maar waarom was Gustafsson - Manuwa FOTN?
Lame.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
The recipe for winning UFC Fight of the Night bonuses
[ afbeelding ]
Mee eens, staand denk ik dat Condit te snel en te slim is maar hij kan zomaar weer een paar ronden op z'n rug liggen.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat denken jullie van Woodley Condit? Ik zie Woodley dit nog wel winnen eigenlijk zeker als hij Condit op de grond kan houden
Ik ga Woodley denk ik maar wil eerst even zien hoe hij er na de weigh ins uit zietquote:Op maandag 10 maart 2014 19:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Mee eens, staand denk ik dat Condit te snel en te slim is maar hij kan zomaar weer een paar ronden op z'n rug liggen.
Het is (jammer genoeg) maar drie ronden dus minder kans dat Woodley flink gaat gassen.
Denk wel dat ik Condit ga picken.
QFTquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Natural born killer all the way....
[ afbeelding ]
Woodley zal het moeten hebben van z'n punching power en z'n worstelen, Condit voor de rest op zo'n beetje elk vlak technisch beter, heeft VEEL meer cardio, VEEL meer ervaring, een granieten kin en supernasty vanuit z'n guard. Jammer dat het geen 3 ronden zijn idd maar ik denk niet dat het Woodley gaat lukken wat Hendricks wel gelukt is. Ik ga 100% voor Condit.
Jups, heeft een paar partijen bij OneFC gedaan.quote:
Vooruit dan maar, ik ga 'm ook eens kijkenquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Zo TUF Brazil maar eens kijken.... ik hoorde dat dit DE MEEST EXTREME TUF OOIT zou zijn
Die 2 irritants wijven idd die er geen fuck mee te maken hebbenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:49 schreef Hooidraad het volgende:
Ze halen iig wel alles uit de kast voor deze TUF
- Wanderlei vs. Sonnen en het hele WWE-gedoe er omheen
- Heavyweights
- Twee bitches als assistent-coaches die niks met MMA te maken hebben
- Ring girl-verkiezing
- Cameo van CR7
Alleen die Demente en die Shoeface vond ik de moeite waard. De rest wasquote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Die 2 irritants wijven idd die er geen fuck mee te maken hebbenEcht wtf.... Zo nutteloos. Dat hele circus er om heen vond ik vrij vermoeiend, uiteindelijk 2 leuke vechters voorbij zien komen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |