CVM volgens mijquote:
Zou mooi zijn als we ze tegelijk zien spelen in een team.quote:
Ach, dat zijn er toch niet veel.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:31 schreef ace_eleven het volgende:
HMF![]()
K moet zeggen dat t wel aardig staat en dat Schaken vandaag wel aardig speelt. Tactisch een prima pot, maar de neutrale toeschouwer is wel de grote verliezer ja
Ja, ik probeerde mijn verbazing te uitenquote:
Ik ookquote:Op zondag 9 maart 2014 15:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, ik probeerde mijn verbazing te uiten
Vilhena/De Vrij
Dat zou jij toch beslissen?quote:Op zondag 9 maart 2014 15:37 schreef Muto het volgende:
Vonden jullie dit een redding van Mulder? Was geen schot op doel?
Alleen als het in mijn voordeel is straks.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:37 schreef Muto het volgende:
Vonden jullie dit een redding van Mulder? Was geen schot op doel?
quote:
Ik kom er in ieder geval niet meer. Heb een keer bijna 4 uur in de bus gezeten (door een gigantische omleiding en tussenstop) om vervolgens binnen een paar min met 10 man en 1-0 achter te staanquote:
Was dat met Hofland toen? Of had die ooit zon kutgoal tegen Groningen?quote:Op zondag 9 maart 2014 15:42 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik kom er in ieder geval niet meer. Heb een keer bijna 4 uur in de bus gezeten (door een gigantische omleiding en tussenstop) om vervolgens binnen een paar min met 10 man en 1-0 achter te staan.
Inderdaad met Hofland, ook nog eens die vrijetrap onder de muur door. Kon wel door de grond zakken (kwamen ook nog eens pas 5 min voor fluitsignaal aan). Wat een dag was dat zeg.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Was dat met Hofland toen? Of had die ooit zon kutgoal tegen Groningen?
Je moet toch wat zeggenquote:Op zondag 9 maart 2014 15:43 schreef RvLaak het volgende:
lol, eerst was het bij 0-2 gespeeld en nu zou het bij 1-2 "weer een wedstrijd worden", aldus de commentator
Ik heb het gevoel dat de verplichting om wat te zeggen juist niet in het contract van de FOX commentatoren staan, maar okquote:
Vaak is het commentaar dan ook zeer nietszeggend.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat de verplichting om wat te zeggen juist niet in het contract van de FOX commentatoren staan, maar ok
Als ie maar bijtekentquote:Op zondag 9 maart 2014 15:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, ziet er goed uit die gozer
kan ook wel eens een goede middenvelder zijn/worden
Zijn broertje zou nog beter moeten zijn. Hopelijk zorgt speeltijd voor Terence voor een positieve vibe in de familie Kongolo.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:46 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Als ie maar bijtekent![]()
Zal wel goedkomen
Zeker, grootste pluspunt is dat hij ook ballen kan afpakken/veroveren. Dat hebben weinig Feyenoorders.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, ziet er goed uit die gozer
kan ook wel eens een goede middenvelder zijn/worden
Zeg dat nou nietquote:Op zondag 9 maart 2014 15:49 schreef PizzaGeit het volgende:
De 1-2 valt binnen nu en een kwartier, dat kan niet anders
Helemaal niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:49 schreef PizzaGeit het volgende:
Kan jij straks even de reddingen van Mulder bijhouden voor me? Ik moet straks even weg.quote:
In dat geval heeft Mulder nu al 5 reddingen gehad en volgen er geen meer.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:51 schreef Muto het volgende:
Kan jij straks even de reddingen van Mulder bijhouden voor me? Ik moet straks even weg.
quote:Op zondag 9 maart 2014 15:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
In dat geval heeft Mulder nu al 5 reddingen gehad en volgen er geen meer.
Haha dat dacht ik ook meteenquote:Op zondag 9 maart 2014 15:53 schreef PizzaGeit het volgende:
WTF, een wissel waar we stérker van worden![]()
Is niet zo heel moeilijk, als je ziet wat er op het veld staatquote:Op zondag 9 maart 2014 15:53 schreef PizzaGeit het volgende:
WTF, een wissel waar we stérker van worden![]()
Misschien een nieuwe extra prijsvraag voor de voorspelcompetitie.quote:
Soms is het overdreven, maar hij wordt ook wel vaak aangepakt hoor.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Misschien een nieuwe extra prijsvraag voor de voorspelcompetitie.
Hoe vaak, of überhaupt, ligt Immers 'geblesseerd' op het veld tijdens de wedstrijd.
Vandaag pleurt ie al een paar keer door het veld, maar ik kan me geen wedstrijd heugen waar het niet gebeurd.
Ze hebben nog 3 minutenquote:Op zondag 9 maart 2014 15:49 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat was er gebeurt eigenlijk?quote:Op zondag 9 maart 2014 16:06 schreef Maver24 het volgende:
Koeman refereert nog even naar gisteravond bij de scheids
Telt dat ook, dan zou dit alle nummer 3 zijn in het laatste kwartier (net weer namelijk)quote:
Nou, ik vraag het me af.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:06 schreef Haringkop het volgende:
Als we ff aanzetten maak je er nog gewoon 2, zo irritant om naar dat gesjok te kijken..
Nelom inbrengen voor Schakenquote:Op zondag 9 maart 2014 16:09 schreef Haringkop het volgende:
Wordt het geen tijd dat we bij de cornervlag tijd gaan rekken?
Nee, de laatste paar keer dat dat gebeurde pakte het ook niet goed uit voor Feyenoordquote:Op zondag 9 maart 2014 16:09 schreef Haringkop het volgende:
Wordt het geen tijd dat we bij de cornervlag tijd gaan rekken?
Iets met mondjes en snoerenquote:Op zondag 9 maart 2014 16:12 schreef Grifte het volgende:
Schaken godverdomme wat is hij weer slecht. Maar door zijn kooltje zal hij zich wel weer het mannetje voelen.
Dat was meteen de enige bal die hij goed raakte'.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:12 schreef Grifte het volgende:
Schaken godverdomme wat is hij weer slecht. Maar door zijn kooltje zal hij zich wel weer het mannetje voelen.
3 punten is 3 punten, daar ben ik al lang mee tevreden, zeker uit bij Groningen.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:12 schreef PizzaGeit het volgende:
De briljante tactiek van Koeman heeft wel gewerkt
qftquote:Op zondag 9 maart 2014 16:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Prima dagje zo alsnog.
Makkelijke zege met zo'n gemankeerd team, prima.
Want dan kunnen we nog kampioen worden?quote:Op zondag 9 maart 2014 16:21 schreef GwaiLow het volgende:
Nu nog even bidden voor jullie dat Ajax verliest.
Die uitslag zal mij echt een rotzorg wezen.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:21 schreef GwaiLow het volgende:
Nu nog even bidden voor jullie dat Ajax verliest.
dd, liever ajax kampioen en 2e worden, dan ajax geen kampioen en lager eindigenquote:Op zondag 9 maart 2014 16:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Want dan kunnen we nog kampioen worden?
Laat ze maar lekker hun overige wedstrijden winnen.
Ze moeten nog tegen de concurrentie.
feed die gwailow nou niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:24 schreef eight het volgende:
[..]
Die uitslag zal mij echt een rotzorg wezen.
Moet jij niet naar het stadion?quote:Op zondag 9 maart 2014 16:25 schreef Scorpie het volgende:
Zo, 2e plek ligt weer in jullie bereik en dus ook de viering op de Coolsingel alsof jullie kampioen zijn geworden
Altijd leuk voor Feyenoord-supporters om Ajax te zien verliezen toch?quote:Op zondag 9 maart 2014 16:24 schreef eight het volgende:
[..]
Die uitslag zal mij echt een rotzorg wezen.
triest joodje jijquote:Op zondag 9 maart 2014 16:25 schreef Scorpie het volgende:
Zo, 2e plek ligt weer in jullie bereik en dus ook de viering op de Coolsingel alsof jullie kampioen zijn geworden
Zijn de meeste, zeker als ze hier komen posten... Ik snap derhalve ook niet waarom er nog op die posts gereageerd wordtquote:
Vak 818 hooligans!quote:Op zondag 9 maart 2014 16:28 schreef RvLaak het volgende:
Zijn de meeste, zeker als ze hier komen posten...
En over de gehele wedstrijd?quote:Op zondag 9 maart 2014 16:30 schreef Muto het volgende:
Bedankt voor bijhouden. Ik lees twee reddingen in laatste 15 minuten?
En enkel voldoendes... Voor het eerst dit seizoen?quote:Op zondag 9 maart 2014 16:36 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens de statistieken was De Vrij MOTM. Kongolo tweede
Drie. Straks even stand bijwerkenquote:Op zondag 9 maart 2014 16:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
En over de gehele wedstrijd?
Gelukkig heb ik wel de uitslag verkeerd voorspeld (had 2-2).
Nee, ik zie bijna nooit onvoldoendes op die site.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En enkel voldoendes... Voor het eerst dit seizoen?
Duidelijk, jammerquote:Op zondag 9 maart 2014 16:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, ik zie bijna nooit onvoldoendes op die site.
Die cijfers zijn wel overdreven hoogquote:Op zondag 9 maart 2014 16:36 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens de statistieken was De Vrij MOTM. Kongolo tweede
Heeft het inderdaad nog geen wedstrijd slecht gedaanquote:Op zondag 9 maart 2014 17:39 schreef J.Pistone het volgende:
Kongolo bevalt me heel erg goed.
Fel,snel,inzicht,loopvermogen, wendbaar. Ik wil niet te vroeg juichen maar hij lijkt echt completer als een De Vrij en BMI. Vooral fijn eens een verdediger te hebben die wel vooruit durft te verdedigen.
Maar goed, nu nog eens zien hoe hij het op de langere termijn doet.
Iets te vroeg om dat te beweren. Er zijn vaker talenten geweest die fenomenaal starten en daarna inzakken en eigenlijk maar een beperkt niveau hebben (voorlopig), zie bijv. Vilhena.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:24 schreef Scrummie het volgende:
Kongolo is het beste Nederlandse verdedigende talent van de afgelopen 10 jaar ofzo.
Vilhena was dramatisch vandaag. Niet normaal.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:28 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Iets te vroeg om dat te beweren. Er zijn vaker talenten geweest die fenomenaal starten en daarna inzakken en eigenlijk maar een beperkt niveau hebben (voorlopig), zie bijv. Vilhena.
Maar Vilhena kijkt uit alsof ie altijd moet poepen. Kongolo heeft dat minder.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:28 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Iets te vroeg om dat te beweren. Er zijn vaker talenten geweest die fenomenaal starten en daarna inzakken en eigenlijk maar een beperkt niveau hebben (voorlopig), zie bijv. Vilhena.
BMI loopt er tegenwoordig ook bij alsof hij alles in slow motion doet..quote:Op zondag 9 maart 2014 18:28 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
We gaan toch wel een probleem krijgen als Pelle verkocht wordt. Begin ook steeds minder vertrouwen te krijgen in deze jongen.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:55 schreef Caland het volgende:
Die Te Vrede. Die kan er echt helemaal niks van
Volgens mij is hij alleen nuttig als je met buitenspelers speelt. Al speelde hij vandaag wel erg ongelukkig ja.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:55 schreef Caland het volgende:
Die Te Vrede. Die kan er echt helemaal niks van
Groningen speelde z'n slechtste wedstrijd van het seizoen, dat heb je zelf toch ook wel kunnen zien?quote:Op zondag 9 maart 2014 19:30 schreef Grifte het volgende:
Weer een uitwedstrijd gewonnen bij een lastige tegenstander, geeft toch nog ergens wat moed voor de duels bij PSV en AZ.
Wat kan mij dat schelen? Wij speelden met een C-elftal.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Groningen speelde z'n slechtste wedstrijd van het seizoen, dat heb je zelf toch ook wel kunnen zien?
Volgende week Heerenveen in de Kuip zal geen probleem zijn?quote:Op zondag 9 maart 2014 19:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat kan mij dat schelen? Wij speelden met een C-elftal.
Na winst op Heerenveen, Vitesse, Utrecht en prima spel bij Twente geeft het wel moed dat we alleen nog Heracles krijgen als uit-kleintje, en bij AZ en PSV op bezoek gaan.
Omdat hij dacht dat de abop-strategie beter werkte.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:45 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom heeft Koeman dit systeem niet eerder geprobeerd dan?
3-5-2
Er gaat heus wel een nieuw spits aangetrokken worden als Pelle vertrekt.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:08 schreef exile79 het volgende:
[..]
We gaan toch wel een probleem krijgen als Pelle verkocht wordt. Begin ook steeds minder vertrouwen te krijgen in deze jongen.
Vapiano schijnt ook wel geïnteresseerd te zijn, ja.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:57 schreef arjan1112 het volgende:
Dan komt die andere terug, die wil zelf heel graag ook
quote:Op zondag 9 maart 2014 19:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Vapiano schijnt ook wel geïnteresseerd te zijn, ja.
Mooiquote:Op zondag 9 maart 2014 19:47 schreef Happel het volgende:
Begin was wel aardig, de tactiek vond ik ook niet eens zo slecht ogen. Had meer weg van 3-5-2 of 4-1-3-2. Sowieso wel beter dan die ouderwetse 4-3-3.
Aardige vechtpartij in het vak waar ik zat. Veel HK van Feyenoord daar. Groningers kwamen van een koude kermis thuis.
Heeft'ie al een jas gekocht, eigenlijk?quote:Op zondag 9 maart 2014 19:57 schreef Muto het volgende:
Vapiano schijnt ook wel geïnteresseerd te zijn, ja.
Nee.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Volgende week Heerenveen in de Kuip zal geen probleem zijn?
Pelle wordt juist door die idioten in VI te belangrijk gemaakt. Gijp beweerde eergisteren nog dat Feyenoord de plaatsen 16-18 zou hebben gehaald zonder Pellequote:Op zondag 9 maart 2014 21:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Tegenwoordig is het mantra over pelle nu dat hij te belangrijk is gemaakt. Iedereen ineens die dat roept. Nu weer op tv Rijnmond. Chris lult sowieso alles van Derksen na lijkt het.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kongolo is een groter talent dan BMI. Letterlijk.
Was gewoon om Boskampje gek te maken.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pelle wordt juist door die idioten in VI te belangrijk gemaakt. Gijp beweerde eergisteren nog dat Feyenoord de plaatsen 16-18 zou hebben gehaald zonder Pelle(dit is serieus waar
).
Baasquote:Op zondag 9 maart 2014 20:58 schreef Helpmefok het volgende:
Genieten van het scorebord
[ afbeelding ]
Heb ook een hele mooie Jozef, Hein en Kohenvariant op het bord getoverd. O, en:
"FLKG groet de uitsupporters" van Onlogisch zijn handGeen één Feyenoordsms'je kwam erdoor, behalve deze.
Was gelijk een van de leukste momenten van de dag. Hoe kansloos is dat
Al was de terugreis wel weer leukZotten in de trein tussen Groningen - Utrecht en daarna een nog grotere mongool tussen Utrecht - Rotterdam, die stiekem wel weer enorm prima was. In ieder geval 40-45 keer babbelzieker dan ik
Koeman is een tactisch genie.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:47 schreef J.Pistone het volgende:
Trouwens welvoor Koeman vandaag. Toch vrij gewaagd zo'n grote omzetting uit het niets. Alleen had ik wel vaker zoiets willen zien de afgelopen seizoenen.
Ik denk ook minus Clasie, en ik denk dat er voorin wel iets bij komt. Misschien dat ze een van la parra terughalen oid.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:40 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens hebben we vandaag al ons basiselftal voor komend jaar gezien, minus Bruno Martins Indi nog.
Enorm drama natuurlijk, maar wat is Kongolo een on-ge-lo-fe-lijk goede voetballer
[..]
Niet mee eens. Laat die jongen maar staan waar hij zich lekker voelt. Kongolo is hagelnieuw he, moet je vooral niet teveel mee willen fucken.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:48 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Dan had hij Kongolo vorige week wel lb gezet ipv BMI.
zeker omdat je nu met een Boetius inbrengen je speelstijl kan aanpassen als t niet loopt en je jezelf dus eventueel kunt versterken met een wisselquote:Op zondag 9 maart 2014 21:47 schreef J.Pistone het volgende:
Trouwens welvoor Koeman vandaag. Toch vrij gewaagd zo'n grote omzetting uit het niets op het moment dat er toch wel flink druk opstaat in een traditionele moeielijk uitwedstrijd. Alleen had ik wel vaker zoiets willen zien de afgelopen seizoenen.
Stond tegen Twente ook lb, is wenbaarder en sneller als BMI en had zich nooit zo laten dollen door die Kishna.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet mee eens. Laat die jongen maar staan waar hij zich lekker voelt. Kongolo is hagelnieuw he, moet je vooral niet teveel mee willen fucken.
Vond hem vandaag naar voren gooien dan ook al erg gewaagd. Is niet bepaald slecht uitgepakt
Dat was eerder een belastingkwestie dan tactisch.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:52 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
zeker omdat je nu met een Boetius inbrengen je speelstijl kan aanpassen als t niet loopt en je jezelf dus eventueel kunt versterken met een wissel
De boefjes.quote:FC Groningen gaat grondig en zorgvuldig onderzoeken hoe een groep van circa veertig Feyenoord-aanhangers zondagmiddag op een deel van de tribune in Euroborg terecht is gekomen, dat bestemd was voor FC-supporters. De club had in de aanloop naar de competitiewedstrijd met de Rotterdammers de kaartverkoop al aangepast, maar toch waren enkele tientallen Feyenoord-fans, die aan kaarten waren gekomen en voor onrust zorgden op een deel van de tribune.
Euroborg staat bekend als een veilig stadion. Sinds de overgang naar het nieuwe onderkomen in januari 2006 hebben er zich bij de thuiswedstrijden van FC Groningen binnen het stadion geen noemenswaardige incidenten voorgedaan tussen rivaliserende supportersgroepen.
Restricties
In tegenstelling tot de meeste andere wedstrijden in Euroborg waren er voor het duel met Feyenoord restricties gesteld aan de kaartverkoop. FC Groningen had dat gedaan omdat uit een analyse van andere uitwedstrijden van Feyenoord dit seizoen was gebleken dat er regelmatig supporters van de Rotterdamse club elders dan in het gastenvak op de tribunes zaten én de club vorig jaar al veel vragen kreeg over de aanwezigheid van Feyenoord-supporters buiten het gastenvak op diverse andere tribunedelen.
Daarom was voor deze wedstrijd gekozen voor een kaartverkoop met beperkingen. Voor het duel met Feyenoord konden maximaal twee (extra) losse kaarten worden gekocht op basis van een (seizoen)clubcard en gold zondag aan de kassa’s een legitimatieplicht. Alleen inwoners van de drie noordelijke provincies kwamen daarbij in aanmerking voor een kaart.
Georganiseerde actie
Na de 1-0 voor de bezoekende club werd zondagmiddag duidelijk dat een groep van circa veertig Feyenoord-aanhangers op een tribunedeel, bestemd voor FC Groningen-supporters, zat. Het is bekend dat Feyenoord over het gehele land verspreid supporters heeft en het valt dan ook niet volledig uit te sluiten dat er bij wedstrijden van Feyenoord her en der supporters van de Rotterdamse club in het stadion zitten.
Gezien de aard van de groep leek het hier echter om een georganiseerde actie te zijn gegaan. De genoemde groep manifesteerde zich nadrukkelijk na de 1-0 voorsprong van hun club en dit leidde tot enkele schermutselingen en onrust op de tribune.
Heel vervelend
FC Groningen vindt de ontstane onrust, zondagmiddag in het stadion, heel vervelend voor de supporters, die mogelijk geschrokken zijn van de schermutselingen. De club benadrukt dat het nog altijd veilig is om wedstrijden van FC Groningen in Euroborg te bezoeken. De club gaat de komende dagen gebruiken om zorgvuldig uit te zoeken hoe een en ander heeft kunnen gebeuren.
Niet specifiek op vandaag, maar als Koeman dit dus eerder had geprobeerd. Dan kun je dus van 3-5-2/5-3-2 wisselen naar een 4-3-3 om iets te forceren oid, mocht je niet genoeg creëren. Nu was eigenlijk altijd elke wissel consoliderend of conditionele problemen afvangen. Of een Te Vrede naast Pelle plaatsenquote:Op zondag 9 maart 2014 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was eerder een belastingkwestie dan tactisch.
Gewoon Armenteros in de spits zetten. Die Te Vrede zou nog niet opvallen bij Quick Boys.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:59 schreef Vasion het volgende:
Aan die Armenteros en Bakkal heb je ook geen klote gehad dit seizoen. Zonde van het geld weer.
K vond het wel bergijpelijke (en mislukte) gokken. Alleen achteraf vreemd als je ziet dat Manu verhuurd wordt en Armenteros aangetrokken en hoe beiden presteren...quote:Op zondag 9 maart 2014 21:59 schreef Vasion het volgende:
Aan die Armenteros en Bakkal heb je ook geen klote gehad dit seizoen. Zonde van het geld weer.
Die Bakkal had voordat hij wedstrijdfit was nooit een contract mogen krijgen, en volgens mij is hij dat nog steeds niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:03 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
K vond het wel bergijpelijke (en mislukte) gokken. Alleen achteraf vreemd als je ziet dat Manu verhuurd wordt en Armenteros aangetrokken en hoe beiden presteren...
Bakkal is wellivht wel een goed signa voot Immers geweest. Speelt sindsdien wel sterker, al zou ik, afgaande op Bakkal's invalbeurten, niet te hard vrezen, Immers zijnde
Bakkal is naar Feyenoord gekomen omdat hij wilde spelen. Deel van z'n salaris ingeleverd en vervolgens gooit hij er met z'n pet naar. Voor zover het erop lijkt ten minste. Hij zat vorige week niet voor niets op de tribune.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:03 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
K vond het wel bergijpelijke (en mislukte) gokken. Alleen achteraf vreemd als je ziet dat Manu verhuurd wordt en Armenteros aangetrokken en hoe beiden presteren...
Bakkal is wellivht wel een goed signa voot Immers geweest. Speelt sindsdien wel sterker, al zou ik, afgaande op Bakkal's invalbeurten, niet te hard vrezen, Immers zijnde
Ze gaven daar ook toe dat ze er zelf aan hadden meegewerkt.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pelle wordt juist door die idioten in VI te belangrijk gemaakt. Gijp beweerde eergisteren nog dat Feyenoord de plaatsen 16-18 zou hebben gehaald zonder Pelle(dit is serieus waar
).
Ja, t is gewoon een emotionele Italiaan. Grote bek en strijdlustig om te winnen. Hij gaat zo nu en dan over de schreef en t wordt allemaal behoorlijk opgeblazen. Dat het nu een paar keer op rij 'uit de hand loopt' komt gewoon omdat hij ook een goede klassering door de vingers ziet glippen.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ze gaven daar ook toe dat ze er zelf aan hadden meegewerkt.
Maar mij gaat het erom dat iedereen ineens in die lezing meegaat.Zijn gedrag is al wel eerder en vaker ter discussie gesteld. Toen had niemand het erover dat de oorzaak ligt in het te belangrijk maken van hem. Nu is het ineens het nieuwe paradigma.
Ik vind zijn gedrag wel belachelijk en gijp had daar ook gelijk in.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:13 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, t is gewoon een emotionele Italiaan. Grote bek en strijdlustig om te winnen. Hij gaat zo nu en dan over de schreef en t wordt allemaal behoorlijk opgeblazen. Dat het nu een paar keer op rij 'uit de hand loopt' komt gewoon omdat hij ook een goede klassering door de vingers ziet glippen.
K kan er niet zo mee zitten, nu gewoon 4x op rij winnen zonder Pellè en niemand heeft het er meer over
Gedrag misschien belachelijk maar Gijp zei dat het geacteerd was, ik moest er hardop om lachen.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik vind zijn gedrag wel belachelijk en gijp had daar ook gelijk in.
Maar stoor mij ook aan de meeste voetbaljournalisten. Er zijn er maar een paar die nieuwe inzichten hebben. De meesten lullen na wat al gezegd is en redelijk gangbaar.![]()
had je die nieuwe interviewer van Fox gezien een laar weken terug, die slechter engels sprak dan de gemiddelde basisschool-ganger. Ik kan me voorstellen dat ie die niet meer serieus neemtquote:Op zondag 9 maart 2014 22:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik vind zijn gedrag wel belachelijk en gijp had daar ook gelijk in.
Maar stoor mij ook aan de meeste voetbaljournalisten. Er zijn er maar een paar die nieuwe inzichten hebben. De meesten lullen na wat al gezegd is en redelijk gangbaar.![]()
Is dan ook geen backquote:Op zondag 9 maart 2014 22:37 schreef J.Pistone het volgende:
Bij die Van Beek heb ik nog wel grote twijfels, lijkt mij in ieder geval geen geschikte opvolger voor Janmaat.
Dat blijkt wel ja, maar centraal heeft hij op mij ook nog niet echt een grootse indruk gemaakt maar ook weer niet door het ijs gezakt. Eigenlijk precies zoals Koeman laatst zei: Hou het simpel vlag en wimpel. Wat een teksten.quote:
En speelde toch tegen de beste speler van Groningen vandaag, Kostic. Hij doet het eigenlijk altijd wel verdienstelijk voor een gelegenheidsback.quote:
Nou nou nou. Was er een in de jeugd waar altijd twijfels over bestonden. Heeft zich echter positief kunnen onderscheiden.quote:
K vond hem eigenlijk elke keer verdienstelijk invallen / basisspelers vervangen, k vond t vandaag echter niet echt lekker gaanquote:Op zondag 9 maart 2014 22:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nou nou nou. Was er een in de jeugd waar altijd twijfels over bestonden. Heeft zich echter positief kunnen onderscheiden.
Stond zeker niet bekend als een veelbelovend talent o.i.d..
Pfoe. Het is wat zeg...quote:Op zondag 9 maart 2014 22:52 schreef ace_eleven het volgende:
@ SV een compilatie over Jansen met dezelfde muziek als tosothiw
mijn inziens wel opvallend te noemen..quote:
Want?quote:Op zondag 9 maart 2014 22:57 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
mijn inziens wel opvallend te noemen..
Stond ook al online op NOS.nl.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:52 schreef ace_eleven het volgende:
@ SV een compilatie over Jansen met dezelfde muziek als tosothiw
Dante van Bayern is ook pas laat opgemerkt.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nou nou nou. Was er een in de jeugd waar altijd twijfels over bestonden. Heeft zich echter positief kunnen onderscheiden.
Stond zeker niet bekend als een veelbelovend talent o.i.d..
Nummer is voor Leo het gebruikte al in 1001 "Epic" YouTubefilmpjes gebruikt.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:03 schreef ace_eleven het volgende:
Nja, er zijn zo een 3826364839174 muzieknummers en een groot aantal geschikte kandidaten voor onder een compilatie, k had t voor tosothiw nooit ergens onder gehoord...
Nee, ik dacht niet dat t eigendom was nee, gewoon een opvallende keuze, maer ok, jullie niet dus
ok sorryquote:Op zondag 9 maart 2014 23:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nummer is voor Leo het gebruikte al in 1001 "Epic" YouTubefilmpjes gebruikt.
Nou die stak er bij Luik en daarna Gladbach ver bovenuit letterlijk en figuurlijk. Enkele keren live aan het werk gezien bij Gladbach, erg imponerend.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:05 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dante van Bayern is ook pas laat opgemerkt.
Die gast op het eind met zijn riem, halve reet staat open. Moet ie dat ding met zijn andere hand steeds omhooghoudenquote:Op zondag 9 maart 2014 23:18 schreef Helpmefok het volgende:
Het was weer gezellig trouwens
Was het naast het uitvak een stuk leuker"Komen wij uit Rotterdam" doen vanuit FLKG naar het uitvak
Heb ik ook al om zitten te lopen te lachenquote:Op zondag 9 maart 2014 23:27 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die gast op het eind met zijn riem, halve reet staat open. Moet ie dat ding met zijn andere hand steeds omhooghouden
Boeetquote:Op zondag 9 maart 2014 23:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Suggestieve irritante vragen aan Boethius vandaag bij de nos.
Gelukkig ging hij er uitstekend mee om.
Jetro eet hem rauw.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:51 schreef Helpmefok het volgende:
Mathijsen was trouwens ook bazig.
Liep als eerste naar uitvak toe na de wedstrijd (zoveelste keer dat hij het als enige serieus neemt). Steekt twee keer zijn vuist de lucht in en maakt schreeuwbeweging, waardoor uitvak losgaat. Vervolgens wordt "en wie niet springt" ingezet, begint die gek te springen
Bedankt daarna ook nog even de FLKG in zijn eentje, staat met zijn zij/rug naar uitvak en loopt zo RR/etc. af.Baasthijsen
Gaf ook bij Hellas Verona als enige zijn shirt weg en bedankte de supporters. Weet dus gewoon hoe het hoort.
Hoop dat hij PSV ook nog even ratZit die lens er nog?
Ja, de triestheidquote:Op maandag 10 maart 2014 06:58 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Misselijk van die NOS-verslaggever om Boetius in het interview na de wedstrijd een uitspraak proberen te ontlokken over het niet in de basis staan. En gewoon blijven proberen wanneer hij meermaals zegt er alle begrip voor te hebben.
Lijkt me juist heerlijk, zo krijg je zelf ook meer opties.quote:Ronald Koeman verraste niet alleen de buitenwacht, maar ook zijn spelers met de 5-3-2-formatie waarin Feyenoord zondag tegen FC Groningen speelde. "Ik was verbaasd", erkende Ruben Schaken na afloop.
Schaken was één van de weinige Feyenoorders die het direct naar zijn zin had in het nieuwe systeem. Aan de rechterkant liep het niet meer bij de 31-jarige flankspeler en dus genoot hij van de tijd in de as van het veld. "Ja, dat was wel prettig", zei hij tegen onder meer VoetbalPrimeur.
"Aan de zijkant liep het niet bij mij. Ik kon m'n acties niet meer maken, het liep allemaal moeizaam. Daar zijn veel factoren voor, maar het begint bij jezelf. Het ligt misschien ook wel aan onze manier van spelen, met een back die er constant overheen komt. Maar de omstandigheden zijn zoals ze zijn en ik moet m'n hand ook zeker in eigen boezem steken. Het was gewoon niet goed."
"Maar dan is het wel lekker om vandaag (zondag, red.) wat meer vrijheid te hebben", vervolgde Schaken, die met Mitchell te Vrede een tweekoppige aanval vormde. "Ik kon in m'n kracht spelen en er zo weer even lekker in komen."
De rechtspoot maakte na een kwartier zelf de 0-1. Die treffer vierde hij met Koeman. "De grootste verdienste voor deze zege ligt bij onze technische staf, een groot compliment voor hen. Ik pik gelukkig m'n goaltje mee en zo kun je de trainer ook belonen", aldus Schaken.
Juventus systeem lijkt het, was het ook leuk om te zien?quote:Op maandag 10 maart 2014 08:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Lijkt me juist heerlijk, zo krijg je zelf ook meer opties.
Nee, maar 3 punten zijn 3 punten.quote:Op maandag 10 maart 2014 08:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Juventus systeem lijkt het, was het ook leuk om te zien?
Was ik ook maar journalist geworden, eerst 4 jaar slapen tijdens je studie en vervolgens stukken schrijven over dingen waar je totaal geen kaas van hebt gegeten.quote:
Tja, die journalisten worden veel te serieus genomenquote:Op maandag 10 maart 2014 08:54 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Was ik ook maar journalist geworden, eerst 4 jaar slapen tijdens je studie en vervolgens stukken schrijven over dingen waar je totaal geen kaas van hebt gegeten.
Dat was mij ook al eens opgevallen inderdaad. Vond hem op zich wel aardig spelen toen, tot zijn rode kaart danquote:Op maandag 10 maart 2014 09:09 schreef Tomasso het volgende:
Van Deelen is trouwens totaal niet meer in beeld he? Ook niet als rechtsback, als Van Beek centraal staat?
Die zit nu bij Dordrecht als ik het goed heb.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:09 schreef Tomasso het volgende:
Van Deelen is trouwens totaal niet meer in beeld he? Ook niet als rechtsback, als Van Beek centraal staat?
Geen nieuwe spits meer nodig op die manier dan. Dan speel je gewoon met Boëtius en Manu volgend jaar.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:39 schreef Muto het volgende:
Formatie beviel mij ook wel. En met Janmaat zou het nog beter uit de verf komen. Als je zo speelt zou Manu een ideale speler zijn.
Volgens mij is hij verhuurd aan Excelsior.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:42 schreef J.Pistone het volgende:
We hebben/hadden toch ook een blonde lb? Moest ook een aardig talent zijn, ben zijn naam kwijt.
De witte Keniaan? Woudenberg. Speelt wekelijks bij Excelsior.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:42 schreef J.Pistone het volgende:
We hebben/hadden toch ook een blonde lb? Moest ook een aardig talent zijn, ben zijn naam kwijt.
Zeker goed stuk. Alleen zullen we ook de hand in eigen boezem moeten steken. Bij ons gaat de rode loper ook niet uit voor een groep van 50 man die naast het uitvak gaat juichen..quote:Op maandag 10 maart 2014 09:34 schreef Scrummie het volgende:
http://www.lunaticnews.nl(...)groningen-feyenoord/ Prima stuk.
Dat is waar. Al kan bij ons gewoon iedereen in het uitvak terecht.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:05 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Zeker goed stuk. Alleen zullen we ook de hand in eigen boezem moeten stukken. Bij ons gaat de rode loper ook niet uit voor een groep van 50 man die naast het uitvak gaat juichen..
Eens, maar das één deel van het probleem. Ook gemeente Rotterdam zal wel eens onzinnge combi's opleggen, stel dat er dan een groep besluit die te omzeilen..quote:Op maandag 10 maart 2014 10:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is waar. Al kan bij ons gewoon iedereen in het uitvak terecht.
Tja, zou inderdaad problematisch kunnen zijn (kan me nog iets van Polen in de gracht herinneren).quote:Op maandag 10 maart 2014 10:09 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens, maar das één deel van het probleem. Ook gemeente Rotterdam zal wel eens onzinnge combi's opleggen, stel dat er dan een groep besluit die te omzeilen..
Dat zijn geen spelers die er 15-20 per seizoen maken.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Geen nieuwe spits meer nodig op die manier dan. Dan speel je gewoon met Boëtius en Manu volgend jaar.
Als je 5-6 spelers hebt die er rond de 9-13 maken is het ook goed.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:14 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat zijn geen spelers die er 15-20 per seizoen maken.
De media is nog vrij coulant. Ik zat in dat betreffende vak en weet wel hoe het gelopen is. Niet helemaal zoals beschreven wordt.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:05 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Zeker goed stuk. Alleen zullen we ook de hand in eigen boezem moeten steken. Bij ons gaat de rode loper ook niet uit voor een groep van 50 man die naast het uitvak gaat juichen..
Ik weet niet hoe het dit seizoen zit, maar vorig seizoen hadden weinig ploegen combi's naar De Kuip. Uiteindelijk kwamen ze allemaal alsnog met de bus, maar dat terzijde.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:09 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens, maar das één deel van het probleem. Ook gemeente Rotterdam zal wel eens onzinnge combi's opleggen, stel dat er dan een groep besluit die te omzeilen..
Dat dus... Hoe lang is het geleden dat de club met de topscoorder ook daadwerkelijk kampioen wordt? Volgens mij is dat al een behoorlijk aantal jaar terug.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als je 5-6 spelers hebt die er rond de 9-13 maken is het ook goed.
En degene met de minste tegendoelpunten wordt kampioen.
Laat me raden, het waren niet alleen maar idealistische voorvechters van normalisatie die wilden strijden voor rustig voetbal kijken op de zondag?quote:Op maandag 10 maart 2014 10:18 schreef Happel het volgende:
[..]
De media is nog vrij coulant. Ik zat in dat betreffende vak en weet wel hoe het gelopen is. Niet helemaal zoals beschreven wordt.
Hoe is het wel gelopen dan? Want nu weet ik niet meer wat ik moet gelovenquote:Op maandag 10 maart 2014 10:18 schreef Happel het volgende:
[..]
De media is nog vrij coulant. Ik zat in dat betreffende vak en weet wel hoe het gelopen is. Niet helemaal zoals beschreven wordt.
Dan druk je het nog zachtjes uit. Spectaculair was hetquote:Op maandag 10 maart 2014 10:39 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Laat me raden, het waren niet alleen maar idealistische voorvechters van normalisatie die wilden strijden voor rustig voetbal kijken op de zondag?
Iets anders dan de media zegtquote:Op maandag 10 maart 2014 10:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe is het wel gelopen dan? Want nu weet ik niet meer wat ik moet geloven
De waarheid ligt dus weer in het midden...?quote:Op maandag 10 maart 2014 10:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan druk je het nog zachtjes uit. Spectaculair was het
[..]
Iets anders dan de media zegt
Niet goed denk ik, want hij is naar mijn idee te traag voor zo'n formatie.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe zou Pellé het doen in deze formatie ?
Godverquote:
Is gewoon he-le-maal los gegaanquote:Op maandag 10 maart 2014 11:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
De waarheid ligt dus weer in het midden...?
Maar de hamvraag is dus.. wie begon met tikken uitdelen?quote:Op maandag 10 maart 2014 11:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Godver
[..]
Is gewoon he-le-maal los gegaan.
Bij ons op het vak zaten een paar kereltjes die aardig wat tikken hadden gehad in het centrum.
Wij hadden echter Onlogisch bij ons, de Reus van Rotterdam. Dan kun je dus gewoon rustig zuipen onder de Martinitoren, hartje centrum.
Het is daar vorig seizoen al aardig los gegaan dus niet zo raar dat er nu weer een redelijke delegatie harde kern aanwezig was.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maar de hamvraag is dus.. wie begon met tikken uitdelen?
Goede sms trouwens![]()
Vooral dat laatste dus ja. Je zag het gisteren ook weer. Wij stonden tegen het uitvak aan. Gewoon chill die wedstrijd te kijken. Maar altijd weer figuren die onnodig gaan provoceren en beginnen met uitdagen.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is daar vorig seizoen al aardig los gegaan dus niet zo raar dat er nu weer een redelijke delegatie harde kern aanwezig was.
Wel jammer though voor de mensen die wel gewoon voor het voetbal komen. Vechtpartijtjes met groepen Feyenoorders die los zitten zijn de laatste tijd meer regel dan uitzondering. Heeft natuurlijk ook te maken met de 'naamsbekendheid' die de FLKG heeft gekregen. Provicieclubjes vallen losse supporters aan en kunnen dan stoer roepen dat ze het grote Feyenoord hebben weggeslagen.
En je moet denk ik ook wel kunnen toegeven dat een deel van de losse Feyenoorders vaak niet met de geboden gastvrijheid kunnen omgaan.
Groningen viel aan.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maar de hamvraag is dus.. wie begon met tikken uitdelen?
En dan vervolgens in de trein vrouwtjes imponeren van 25 met een flesje babymelk in de tasquote:Op maandag 10 maart 2014 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vooral dat laatste dus ja. Je zag het gisteren ook weer. Wij stonden tegen het uitvak aan. Gewoon chill die wedstrijd te kijken. Maar altijd weer figuren die onnodig gaan provoceren en beginnen met uitdagen.
Erg jammer maar tevens onvermijdelijk.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaatwitter:thijsslegers twitterde op maandag 10-03-2014 om 12:32:53#Strootman niet naar het WK. Kruisband afgescheurd. Zojuist gebleken bij mri-scan reageer retweet
Haha, straks speelt Clasie 3 goede wedstrijden en verkopen we hem voor 10 miljoenquote:Op maandag 10 maart 2014 12:45 schreef Helpmefok het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaatwitter:thijsslegers twitterde op maandag 10-03-2014 om 12:32:53#Strootman niet naar het WK. Kruisband afgescheurd. Zojuist gebleken bij mri-scan reageer retweet
Heel Nederland nog sneller naar de tyfus![]()
Plaats voor Clasie
quote:Op maandag 10 maart 2014 12:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Haha, straks speelt Clasie 3 goede wedstrijden en verkopen we hem voor 10 miljoen
Die was afgelopen keer toch niet eens geselecteerd?quote:Op maandag 10 maart 2014 12:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Al denk ik dat het Nigel de Jong wordt.
quote:Op maandag 10 maart 2014 12:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die was afgelopen keer toch niet eens geselecteerd?
Maar wat wordt het dan? Clasie, Schaars, Sneijder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Feyenoord.nl blikt elke speelronde terug op de door Feyenoord gespeelde wedstrijd, met een top vijf van opvallende statistieken en weetjes. Deze keer een andere kijk op FC Groningen - Feyenoord (0-2) met onder meer: de duels van Mathijsen, de assist van Kongolo en de goal van Schaken.
5. Mathijsen en Zeefuik in duel
Van alle spelers op het veld kwamen Joris Mathijsen en Género Zeefuik elkaar het vaakst tegen. De centrale verdediger van Feyenoord vocht maarliefst 16 duels uit met de spits van FC Groningen.
4. Kongolo op zijn plek
Terence Kongolo speelde tegen FC Groningen op een voor hem ongewone positie. De van origine centrale verdediger was als vooruit geschoven linksback geposteerd en vulde die positie zonder problemen in. Kongolo bestreek de volledige linkerflank en was veelvuldig bij het aanvalsspel betrokken. Zo verstuurde hij in totaal 6 passes richting Ruben Schaken, waaronder de assist op de 0-1.
3. Immers en Clasie vaakst aan de bal
Lex Immers en Jordy Clasie waren van alle Feyenoorders het vaakst aan de bal. Zo leverde Immers 41 passes af en Clasie 42. Beide middenvelders waren zeer zuiver in hun passing: allebei voltooiden ze circa 80 % van hun passes.
2. Feyenoord kiest tegenaanval
Feyenoord liet in het Euroborg stadion FC Groningen het spel maken en koos zelf vooral voor de tegenaanval. Dat resulteerde in het meeste balbezit voor de thuisploeg (61,5 % tegenover 38,5 %), terwijl Feyenoord meer kansen creëerde (14) dan FC Groningen (8).
1. Schaken in vorm
Ruben Schaken vormde samen met Mitchell te Vrede de voorhoede van Feyenoord in een tweespitsensysteem. De aanvaller was vooral in het eerste en in het laatste kwartier op stoom, met respectievelijk 10 en 9 succesvolle acties. Hij schoot in totaal 3 keer op doel, met na een kwartier spelen een goal als resultaat.
Mondjes snoerenquote:Op maandag 10 maart 2014 13:19 schreef Freire het volgende:
[..]
1. Schaken in vorm![]()
![]()
![]()
![]()
Feyenoord.nl zit weer lekker te trollen
quote:Hans Nijland: 'kaartverkoop aan Feyenoordfans niet te voorkomen'
De verkoop van kaartjes op de thuistribune aan fans van Fyenoord was niet te voorkomen. Dat zegt directeur Hans Nijland van FC Groningen, naar aanleiding van de relletjes tussen fans van beide clubs.
Volgens Nijland is Feyenoord een club die in het hele land aanhangers heeft. Daardoor is het bijna niet te voorkomen dat extra kaartjes die door seizoenkaarthouders zijn besteld in handen komen van Feyenoord-supporters. 'De enige manier zou zijn, dat alleen seizoenkaarthouders nog toegang hebben tot dit soort wedstrijden, maar je moet je afvragen of dat een goeie oplossing is', aldus Nijland.
FC Groningen heeft maandag overleg met de politie over de gang van zaken tijdens de wedstrijd F Groningen-Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |