CVM volgens mijquote:
Zou mooi zijn als we ze tegelijk zien spelen in een team.quote:
Ach, dat zijn er toch niet veel.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:31 schreef ace_eleven het volgende:
HMF![]()
K moet zeggen dat t wel aardig staat en dat Schaken vandaag wel aardig speelt. Tactisch een prima pot, maar de neutrale toeschouwer is wel de grote verliezer ja
Ja, ik probeerde mijn verbazing te uitenquote:
Ik ookquote:Op zondag 9 maart 2014 15:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, ik probeerde mijn verbazing te uiten
Vilhena/De Vrij
Dat zou jij toch beslissen?quote:Op zondag 9 maart 2014 15:37 schreef Muto het volgende:
Vonden jullie dit een redding van Mulder? Was geen schot op doel?
Alleen als het in mijn voordeel is straks.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:37 schreef Muto het volgende:
Vonden jullie dit een redding van Mulder? Was geen schot op doel?
quote:
Ik kom er in ieder geval niet meer. Heb een keer bijna 4 uur in de bus gezeten (door een gigantische omleiding en tussenstop) om vervolgens binnen een paar min met 10 man en 1-0 achter te staanquote:
Was dat met Hofland toen? Of had die ooit zon kutgoal tegen Groningen?quote:Op zondag 9 maart 2014 15:42 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik kom er in ieder geval niet meer. Heb een keer bijna 4 uur in de bus gezeten (door een gigantische omleiding en tussenstop) om vervolgens binnen een paar min met 10 man en 1-0 achter te staan.
Inderdaad met Hofland, ook nog eens die vrijetrap onder de muur door. Kon wel door de grond zakken (kwamen ook nog eens pas 5 min voor fluitsignaal aan). Wat een dag was dat zeg.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Was dat met Hofland toen? Of had die ooit zon kutgoal tegen Groningen?
Je moet toch wat zeggenquote:Op zondag 9 maart 2014 15:43 schreef RvLaak het volgende:
lol, eerst was het bij 0-2 gespeeld en nu zou het bij 1-2 "weer een wedstrijd worden", aldus de commentator
Ik heb het gevoel dat de verplichting om wat te zeggen juist niet in het contract van de FOX commentatoren staan, maar okquote:
Vaak is het commentaar dan ook zeer nietszeggend.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat de verplichting om wat te zeggen juist niet in het contract van de FOX commentatoren staan, maar ok
Als ie maar bijtekentquote:Op zondag 9 maart 2014 15:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, ziet er goed uit die gozer
kan ook wel eens een goede middenvelder zijn/worden
Zijn broertje zou nog beter moeten zijn. Hopelijk zorgt speeltijd voor Terence voor een positieve vibe in de familie Kongolo.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:46 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Als ie maar bijtekent![]()
Zal wel goedkomen
Zeker, grootste pluspunt is dat hij ook ballen kan afpakken/veroveren. Dat hebben weinig Feyenoorders.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, ziet er goed uit die gozer
kan ook wel eens een goede middenvelder zijn/worden
Zeg dat nou nietquote:Op zondag 9 maart 2014 15:49 schreef PizzaGeit het volgende:
De 1-2 valt binnen nu en een kwartier, dat kan niet anders
Helemaal niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:49 schreef PizzaGeit het volgende:
Kan jij straks even de reddingen van Mulder bijhouden voor me? Ik moet straks even weg.quote:
In dat geval heeft Mulder nu al 5 reddingen gehad en volgen er geen meer.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:51 schreef Muto het volgende:
Kan jij straks even de reddingen van Mulder bijhouden voor me? Ik moet straks even weg.
quote:Op zondag 9 maart 2014 15:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
In dat geval heeft Mulder nu al 5 reddingen gehad en volgen er geen meer.
Haha dat dacht ik ook meteenquote:Op zondag 9 maart 2014 15:53 schreef PizzaGeit het volgende:
WTF, een wissel waar we stérker van worden![]()
Is niet zo heel moeilijk, als je ziet wat er op het veld staatquote:Op zondag 9 maart 2014 15:53 schreef PizzaGeit het volgende:
WTF, een wissel waar we stérker van worden![]()
Misschien een nieuwe extra prijsvraag voor de voorspelcompetitie.quote:
Soms is het overdreven, maar hij wordt ook wel vaak aangepakt hoor.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Misschien een nieuwe extra prijsvraag voor de voorspelcompetitie.
Hoe vaak, of überhaupt, ligt Immers 'geblesseerd' op het veld tijdens de wedstrijd.
Vandaag pleurt ie al een paar keer door het veld, maar ik kan me geen wedstrijd heugen waar het niet gebeurd.
Ze hebben nog 3 minutenquote:Op zondag 9 maart 2014 15:49 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat was er gebeurt eigenlijk?quote:Op zondag 9 maart 2014 16:06 schreef Maver24 het volgende:
Koeman refereert nog even naar gisteravond bij de scheids
Telt dat ook, dan zou dit alle nummer 3 zijn in het laatste kwartier (net weer namelijk)quote:
Nou, ik vraag het me af.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:06 schreef Haringkop het volgende:
Als we ff aanzetten maak je er nog gewoon 2, zo irritant om naar dat gesjok te kijken..
Nelom inbrengen voor Schakenquote:Op zondag 9 maart 2014 16:09 schreef Haringkop het volgende:
Wordt het geen tijd dat we bij de cornervlag tijd gaan rekken?
Nee, de laatste paar keer dat dat gebeurde pakte het ook niet goed uit voor Feyenoordquote:Op zondag 9 maart 2014 16:09 schreef Haringkop het volgende:
Wordt het geen tijd dat we bij de cornervlag tijd gaan rekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |