SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jammer zegtwitter:Tussendelinies twitterde op zondag 09-03-2014 om 15:08:17Feyenoord verloor nog nooit een duel waarin Ruben Schaken in de eerste helft scoorde. #grofey reageer retweet
Barney had gisteren een avondje vrijaf.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Barney is nog te lui om zijn eigen sokken op de verwaring te leggen.
Die kusjes van Lewis hebben 'm na de wedstrijd goed gedaan.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barney had gisteren een avondje vrijaf.
twitter:mmmeeuwsen twitterde op zondag 09-03-2014 om 15:26:54Nu al rellen bij de arena. Wat een mongolen. #nepsupporters reageer retweet
Is Rens aanwezig?twitter:ReFa twitterde op zondag 09-03-2014 om 15:29:59Bakstenen flessen en rellen en een in de lucht gericht vuurwapen vsn politie (niet gebruikt) bij #ajacam zojuist reageer retweet
Rens heeft een post geplaatst in het ajaxtopicquote:Op zondag 9 maart 2014 15:32 schreef Grifte het volgende:
twitter:mmmeeuwsen twitterde op zondag 09-03-2014 om 15:26:54Nu al rellen bij de arena. Wat een mongolen. #nepsupporters reageer retweet
Is Rens aanwezig?twitter:ReFa twitterde op zondag 09-03-2014 om 15:29:59Bakstenen flessen en rellen en een in de lucht gericht vuurwapen vsn politie (niet gebruikt) bij #ajacam zojuist reageer retweet
DKV slaafje die Rensquote:Op zondag 9 maart 2014 15:32 schreef Grifte het volgende:
Ik zie dat de hamer hier toch minder perfect wordt gehanteerd.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om de wedstrijdspanning in perspectief te zetten.
Heeft Ruben Schaken ooit in de eerste helft gescoord dan?quote:Op zondag 9 maart 2014 15:29 schreef tompsv18 het volgende:
Jammer zegtwitter:Tussendelinies twitterde op zondag 09-03-2014 om 15:08:17Feyenoord verloor nog nooit een duel waarin Ruben Schaken in de eerste helft scoorde. #grofey reageer retweet
quote:Vlakbij de Nieuwmarkt zijn supporters van Ajax en Cambuur vanmiddag op de vuist gegaan.
De ME moest ingrijpen met een charge. Tientallen supporters van SC Cambuur kwamen vandaag met de trein vanuit Leeuwarden naar Amsterdam. Met al een paar biertjes op trokken ze naar de Wallen, waar ook fans van Ajax te vinden zijn voor een duel.
Na het incident zijn de supporters van Cambuur door de politie begeleid naar de Arena. 'We voorkomen dat dit nog een keer gebeurt', laat een politiewoordvoerder weten. Er is niemand aangehouden.
quote:Op zondag 9 maart 2014 15:32 schreef Grifte het volgende:
Nee, het volgende bericht zal dan ook stellen dat Feyenoord nog nooit een wedstrijd won waarin schaken in de eerste helft scoorde.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heeft Ruben Schaken ooit in de eerste helft gescoord dan?
En terecht. Die van Cambuur misdragen zich overal.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
De komende 50 jaar een buscombi dus. Gaat hard zo met de vrije vervoersregelingen.
Appelleren was belangrijker.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:37 schreef Grifte het volgende:
Hij kan hem gewoon oprapen als hij een stap opzij doet?
quote:Op zondag 9 maart 2014 15:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd voor de meer dan terechte 3-2.
Ik denk niet dat Twente er 2 gaat scoren vandaagquote:Op zondag 9 maart 2014 15:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd voor de meer dan terechte 3-2.
Juist...quote:Op zondag 9 maart 2014 15:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Twente er 2 gaat scoren vandaag
quote:Op zondag 9 maart 2014 15:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..]
[..]
die heeft een mooie vetlaag opgebouwd dat hij nog 10 jaar kan overleven.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:38 schreef Zipportal het volgende:
Als Zeebuik niet oppast valt er nog koud bij neer ook.
Bezint niet voordat die begintquote:Op zondag 9 maart 2014 15:38 schreef Zipportal het volgende:
Als Zeebuik niet oppast valt er nog koud bij neer ook.
28 keer verkocht maar 50 keer erop geredenquote:Op zondag 9 maart 2014 15:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die kan wel op de hometrainer bij Verstappen.
Maakt niet zoveel uit. Feyenoord moet nog uit bij PSV en AZ, die wedstrijden winnen ze niet allebei.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Rellen
En fuck you Feyenoord, niet winnen
Geblesseerd toch?quote:
Je weet het niet... 11 tegen 11, bal is rond, etcquote:Op zondag 9 maart 2014 15:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit. Feyenoord moet nog uit bij PSV en AZ, die wedstrijden winnen ze niet allebei.
Nou als Feyenoord wint bij PSV dan heeft PSV het aan zich zelf te wijten dat ze onder Feyenoord eindigen.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je weet het niet... 11 tegen 11, bal is rond, etc
Ik ben maar even gaan kijken hoe Twente de laatste strohalm op de titel verspeelt.quote:
Ach, zolang ze maar winnen/gelijkspelenquote:Op zondag 9 maart 2014 15:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
1-0 voor. Wedstrijd is niet om aan te gluren.
AZ was de enige wedstrijd tot nu toe dit weekend die ik wel leuk vond.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
1-0 voor. Wedstrijd is niet om aan te gluren.
Hoezo jij denkt toch niet dat Feyenoord hun nog ingaat halen?quote:Op zondag 9 maart 2014 15:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, zolang ze maar winnen/gelijkspelen
quote:Op zondag 9 maart 2014 15:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Man o man, dit doet echt pijn aan de ogen
Hou je mond johquote:Op zondag 9 maart 2014 15:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
AZ was de enige wedstrijd tot nu toe dit weekend die ik wel leuk vond.
Denken, nee. Verwachten, zeker niet. Hopen, nauwelijks... Dromen is meer het juiste woord, denk ikquote:Op zondag 9 maart 2014 15:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoezo jij denkt toch niet dat Feyenoord hun nog ingaat halen?
met die zon moet dat toch kut zijnquote:Op zondag 9 maart 2014 15:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Bjelland loopt er wel sexy bij nu
Zijn hele voorhoofd in het verband tot net boven zijn ogen
Nu verwar je het defensieve vermogen van Groningen met het scorend vermogen van Feyenoordquote:Op zondag 9 maart 2014 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Dit gaat een flinke boost voor Feyenoord hun doelsaldo worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op zondag 9 maart 2014 15:54 schreef RensAjacied het volgende:
Oké Rens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zonder Nick stort Groningen als een kaartenspel in. Het vertrouwen is uit het elftal, het fundament spoelt weg. Nick = Groningen en Groningen = Nick. De koek is op. De pijp is leeg. Doe uit dat licht.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nu verwar je het defensieve vermogen van Groningen met het scorend vermogen van Feyenoord
Mijn FOK!-manager huiltquote:Op zondag 9 maart 2014 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Castaignos
Geschorst voor FC Twente v AZ
Maasgebouw dit dat allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo?quote:Op zondag 9 maart 2014 15:55 schreef hafcfan het volgende:
Rens slaat echt door met zijn hooligan obsessie.
Boeiend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Kan zijn, maar zet enkel een keeper op doel en verder geen verdediging en ik durf te wedden dat de meeste kansen van Feyenoord er niet in zullen gaanquote:Op zondag 9 maart 2014 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder Nick stort Groningen als een kaartenspel in. Het vertrouwen is uit het elftal, het fundament spoelt weg. Nick = Groningen en Groningen = Nick. De koek is op. De pijp is leeg. Doe uit dat licht.
[..]
Mijn FOK!-manager huilt
Mijne ook, ik heb die lul pas gekocht.quote:
Dit boeit echt niemand, Rens.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lijkt me dat NOS journaal hiermee opent hoor
Ok.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lijkt me dat NOS journaal hiermee opent hoor
quote:Op zondag 9 maart 2014 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]+
heel erg belangrijk dus.
Nietsquote:Op zondag 9 maart 2014 15:56 schreef Cavaliers het volgende:
Snap echt niet wat er nou zo bijzonder is aan Zivkovic.
Eerste regionale warme dagquote:Op zondag 9 maart 2014 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]+
heel erg belangrijk dus.
Op zijn Duits waarschijnlijk.quote:
Dit boeit ook niemand.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]+
heel erg belangrijk dus.
Binnenkort Ajacied.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:56 schreef Cavaliers het volgende:
Heeft nog niet veel laten zien.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Binnenkort Ajacied.
Dus bijzonder.
Jong en begon zeer goed. Dat hij inmiddels alweer maanden een terugval kent is eigenlijk niet meer dan logisch. Hij is nog niet goed genoeg om dit Groningen te dragenquote:Op zondag 9 maart 2014 15:56 schreef Cavaliers het volgende:
Zal ook nog moeten worden klaargestoomd bij Ajax door de trainers, net als een Hoesen.quote:
Zou je daar nog een echte Ajax spits van kunnen maken?quote:Op zondag 9 maart 2014 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal ook nog moeten worden klaargestoomd bij Ajax door de trainers, net als een Hoesen.
Er moet wel een eerste spits bijkomen bij Ajax volgend seizoen. Johansson ofzo.
Blijkbaar ziet het TH er wel potentie in. Dat hij kan fungeren als aanspeelpuntquote:Op zondag 9 maart 2014 15:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zou je daar nog een echte Ajax spits van maken?
dit is niet je sterkste.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haps, ik heb je daar bij de zijlijn!
Is het al zeker?quote:Op zondag 9 maart 2014 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijkbaar ziet het TH er wel potentie in. Dat hij kan fungeren als aanspeelpunt.
Volgens mij zijn Groningen en Ajax er al uit ja. Dus alleen Zivkovic moet er nog uitkomen.quote:
Aan de bal is het niet veel.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Binnenkort Ajacied.
Dus bijzonder.
Strootman is echt een baas geworden bij Roma, niet normaalquote:Op zondag 9 maart 2014 16:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Deze wedstrijd (Gro - Fey) mist duidelijke een type Strootman.
Bron?quote:Op zondag 9 maart 2014 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Groningen en Ajax er al uit ja. Dus alleen Zivkovic moet er nog uitkomen.
Kan zich nog ontwikkelen natuurlijk. Is nog jong. Al denk ik ook niet dat het een nieuwe Kluivert wordt hoor.quote:
Hij was bij PSV al een baas hoor, alleen wilde niemand dat zienquote:Op zondag 9 maart 2014 16:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Strootman is echt een baas geworden bij Roma, niet normaal
Nouja, DE man is overdreven, maar hij doet het wel heel goed ja. Dat afstandsschot een tijdje terugquote:Op zondag 9 maart 2014 16:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij was bij PSV al een baas hoor, alleen wilde niemand dat zien
Maar ben het met je eens dat ik niet had verwacht dat hij even DE man ging worden bij Roma
Ook niet overdrijven. De mannen zij De rossi en Totti.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar ben het met je eens dat ik niet had verwacht dat hij even DE man ging worden bij Roma
Die gaan we hard nodig hebben op het wkquote:Op zondag 9 maart 2014 16:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Strootman is echt een baas geworden bij Roma, niet normaal
Die zat er verdomd lekker in jaquote:Op zondag 9 maart 2014 16:03 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nouja, DE man is overdreven, maar hij doet het wel heel goed ja. Dat afstandsschot een tijdje terug
Pjanic en Benatia ook welquote:Op zondag 9 maart 2014 16:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook niet overdrijven. De mannen zij De rossi en Totti.
De Rossi, Totti, Strootiquote:Op zondag 9 maart 2014 16:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij heeft zich toch wel ongelofelijk positief doorontwikkeld. Zelfs dat negatieve gejank de hele tijd dat hij bij PSV nog had is hij ook aardig kwijtgeraakt.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Strootman is hun slaafje . Voor de rest ben ik niet echt kapot van Romaquote:Op zondag 9 maart 2014 16:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij kreeg laatst geel na de wedstrijdquote:Op zondag 9 maart 2014 16:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft zich toch wel ongelofelijk positief doorontwikkeld. Zelfs dat negatieve gejank de hele tijd dat hij bij PSV nog had is hij ook aardig kwijtgeraakt.
Dat is ook wel logisch als je tot voor kort gewend was minimaal 1 penalty per wedstrijd cadeau te krijgen. Als dat wegvalt is het even schrikken.quote:
Schiet de bal niet terug na blessurebehandelingquote:
Bah.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:09 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Schiet de bal niet terug na blessurebehandeling
quote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 16:09 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 16:09 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
was jaquote:Op zondag 9 maart 2014 16:11 schreef Grifte het volgende:
Terwijl Promes toch wel een van de sympathiekste spelers was in interviews.
Karma van onsportief zijnquote:
Ajoh, de hele wedstrijd is al kutquote:
Jeetje..quote:Op zondag 9 maart 2014 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, ze heten FC Twente inderdaad.
Niet zo verrassend.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:13 schreef hafcfan het volgende:
Twente verneukt het de laatste weken ook wel.
quote:Op zondag 9 maart 2014 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FC Twente Enschede *quote:Op zondag 9 maart 2014 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof Twente en Vitesse willen dat Ajax kampioen wordt.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:13 schreef hafcfan het volgende:
Twente verneukt het de laatste weken ook wel.
quote:
Op zich doet Vitesse het wel goed op die ene maand na, maar verder doen ze het wel veel beter en constanter dan de rest op Ajax na dan.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof Twente en Vitesse willen dat Ajax kampioen wordt.
Vooruit Adelaarsquote:
Sterk van je dat je toch terug bent gekomen.quote:
Ik sta achter de spelers.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sterk van je dat je toch terug bent gekomen.
Vitesse gaat punten verspelen tegen PSV.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:19 schreef Scorpie het volgende:
Twente die punten laat liggen. Genot. Alleen Vitesse nog concurrent denk ik zo. Moet te doen zijn, die 4e schaal op rij.
quote:Op zondag 9 maart 2014 16:20 schreef Grifte het volgende:
Goed bezig Kowet.
Hopelijk blijven ze erin, aanwinst voor de Eredivsie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |