Ben je een paar weken achter elkaar iedere avond bij deze sportscholen binnen gaan kijken om dit te onderzoeken? Of is dit maar een smoesje?quote:Op zondag 9 maart 2014 14:54 schreef princessisi het volgende:
Ik werk van 9 tot 6, dus 's avonds sporten is mijn enige optie. Of zoals ik het nu doe, dat ik 's ochtends voor het werken ga hardlopen. 'S avonds zijn die sportscholen echt overvol en je bijna overal moet wachten.
Riekt noar anorexiaquote:Op zondag 9 maart 2014 14:55 schreef Sometimes het volgende:
Je hebt nu een BMI van 20,9 en je wil naar een BMI van 19,9.
Waar zit je ontevredenheid?
Eerst zelf uitproberen, daarna pas oordelen. Nu zoek je gewoon de gemakkelijkste weg. Smoesjes dus.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:59 schreef princessisi het volgende:
Nee een vriendin van mij zit bij een van die sportscholen. En verder zijn het dingen die ik gehoord heb over die sportscholen.
avonds is veel beterquote:Op zondag 9 maart 2014 14:54 schreef princessisi het volgende:
Ik werk van 9 tot 6, dus 's avonds sporten is mijn enige optie. Of zoals ik het nu doe, dat ik 's ochtends voor het werken ga hardlopen. 'S avonds zijn die sportscholen echt overvol en je bijna overal moet wachten.
je huid bedoel je?quote:Op zondag 9 maart 2014 14:59 schreef princessisi het volgende:
Ik kan het vet gewoon met mijn hand vasthouden en merk het aan mijn kleding, dus geen anorexia en BMI is geen leidraad.
Ja ik ga dan toch maar weer calorieën tellen.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:05 schreef eend112 het volgende:
Iedereen pondje komt door het mondje.
Ik denk dat je je meer moet focussen op het eten
Precies mijn rondje gemeten met een gps horloge.quote:
Waarom? Ik heb moeite met 's avonds lopen, en in de morgen weer niet. Twee uur nadat ik gegeten heb 's avonds, kan ik nog steeds niet hardlopen. En dan eet ik ook nog een kleine portie.quote:
Ja ik ben nu aan het googlen voor een duurdere sportschool, waar alles beter geregeld is.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:05 schreef sturmpie het volgende:
meer vocht nemen
je doet moeilijk over een paar kilo. met 64 kilo ben je al mooi op gewicht. een beetje VET kan geen kwaad, het is zelfs best goed om een beetje vet te hebben.
volgens mij wil jij zo'n superstrak fitness lichaam, en dat bereik je alleen door er 100% voor te gaan.
fitness, cardio, etc...
Niet perse dik, maar wil gewoon dat vet weghebben en mijn oude figuur terug. Dusja eigenlijk voel ik me wel iets dik.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:05 schreef Fera het volgende:
TS, even serieus, je denkt toch niet dat je dik bent?
Als je wilt dan kun je het.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:35 schreef princessisi het volgende:
[..]
Precies mijn rondje gemeten met een gps horloge.
[..]
Waarom? Ik heb moeite met 's avonds lopen, en in de morgen weer niet. Twee uur nadat ik gegeten heb 's avonds, kan ik nog steeds niet hardlopen. En dan eet ik ook nog een kleine portie.
omdat dat zo is.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:35 schreef princessisi het volgende:
[..]
Precies mijn rondje gemeten met een gps horloge.
[..]
Waarom? Ik heb moeite met 's avonds lopen, en in de morgen weer niet. Twee uur nadat ik gegeten heb 's avonds, kan ik nog steeds niet hardlopen. En dan eet ik ook nog een kleine portie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |