toen ze aan het eind van de spelen hun oude pakken weer aantrokken, reden ze nog steeds belabberd.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik was eerst vrij sceptisch over dat pakkenverhaal, maar het kan haast niet anders. Het verschil is wel heel erg groot.
Ongelooflijk dat die dingen blijkbaar niet in de praktijk (onder laaglandbaan omstandigheden) zijn getest.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:29 schreef heywoodu het volgende:
Mooi, de ARD is er ook live bij voor de afscheidswedstrijden van Wolf
Dat skivliegen voorlopig niet begint is wel mooi meegenomen daarvoor natuurlijk, maar tochquote:
En Oenema blijft tegenvallen dit seizoen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:31 schreef Felagund het volgende:
Valt toch wat tegen na zo'n goede opening van Boer.
twitter:marktuitert twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 16:32:43Bedankt Thialf!! Jullie waren geweldig. Een muur van geluid haalde het beste in me naar boven. Episch! reageer retweet
Ze waren ook heel positief over de Nederlanders in Sochi.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat skivliegen voorlopig niet begint is wel mooi meegenomen daarvoor natuurlijk, maar toch
Sowieso besteden ze tegenwoordig best veel aandacht aan schaatsen, ook met interviews gewoon.
Dat was erg leuk om te zien jaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze waren ook heel positief over de Nederlanders in Sochi.
Dat is standaard bij een WB finale. Alleen de beste 4 landen mogen dan meedoen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar 2 ritten bij ploegenachtervolging?
Dat ligt in dat geval aan het reglement voor de wereldbekerfinale.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:37 schreef Felagund het volgende:
Wel zielig, slechts 17 deelneemsters bij de één na laatste 500 meter van het seizoen in de wereldbeker.
Nee, volledig terecht. Dat viel mij ook al op. Wat moet je straks als omschrijving geven als een Kramer of Wüst stoptquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:25 schreef wimderon het volgende:
De carričre van Tuitert werd net als 'indrukwekkend' omschreven in het journaal. Om dan vervolgens op te sommen dat hij Olympisch kampioen is geworden en daarnaast 2x een wereldbekerklassement en 5 worldcups heeft gewonnen. Dat vind ik toch niet heel erg omvangrijk, zelfs als je z'n EK allround nog meeneemt. Of bekijk ik het nu te negatief als niet-Tuitertfan?
Of Bob.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, volledig terecht. Dat viel mij ook al op. Wat moet je straks als omschrijving geven als een Kramer of Wüst stopt.
Dat gevoel had ik ook al ja. Jan Bos had ook wel veel lovende woorden bij zijn afsched volgens mij.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:25 schreef wimderon het volgende:
De carričre van Tuitert werd net als 'indrukwekkend' omschreven in het journaal. Om dan vervolgens op te sommen dat hij Olympisch kampioen is geworden en daarnaast 2x een wereldbekerklassement en 5 worldcups heeft gewonnen. Dat vind ik toch niet heel erg omvangrijk, zelfs als je z'n EK allround nog meeneemt. Of bekijk ik het nu te negatief als niet-Tuitertfan?
Was er voor pakweg Jan Bos, die veel meer gepresteerd heeft, ook zoveel aandacht en zo'n prominente plaats in het nieuws toen hij afscheid nam?
twitter:Douwedv twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 19:11:39Vandaag met @janblokhuijsen, morgen tegen hem. 5km rit 4 om 14.55. Nu beentje in de lucht na eerste plek op TP reageer retweet
twitter:
Eens welquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:25 schreef wimderon het volgende:
Was er voor pakweg Jan Bos, die veel meer gepresteerd heeft, ook zoveel aandacht en zo'n prominente plaats in het nieuws toen hij afscheid nam?
Compilatie-filmpje zou leuk zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:46 schreef Mansjester het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar een overzicht van hoe vaak hij alleen al op zijn plaat is gegaan. Denk dat het best vaak is
Dit, ik ben voor Jenny vandaagquote:
Gebrekkige techniek helaas. Er valt zoveel meer uit te halen ...quote:Op zondag 16 maart 2014 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
van Riessen moet gewoon een paar tienden op die ronde pakken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |