naar mijn mening is er toch en wereld van verschil tussen redbulla achtige dranken en AA/Aquarius achterige dingen?quote:5. Drink je sportenergiedrankjes? (Denk aan: RedBull, AA, Aquarius, Bullit etc.)
valt volgens mij wel mee hoor..quote:Op zondag 9 maart 2014 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
naar mijn mening is er toch en wereld van verschil tussen redbulla achtige dranken en AA/Aquarius achterige dingen?
Hmwa, behalve dat Aquarius geen energiedrankje isquote:
Compleet verschillende dingen.quote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 13:35 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Hmwa, behalve dat Aquarius geen energiedrankje is
quote:
volgens alle 3 de merken zijn het sportdraknjes..quote:Op zondag 9 maart 2014 13:37 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Compleet verschillende dingen.
Aquarius en AA en zo zijn sportdrankjes waar zouten en suikers ed. inzitten om je tekorten tijdens het sporten aan te vullen.
Red Bull en zo zit vol met caffeine en taurine waardoor het potentieel dus slecht voor je is.
Sportdrankje staat gelijk aan energiedrankje?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:40 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
volgens alle 3 de merken zijn het sportdraknjes..
met matequote:Op zondag 9 maart 2014 13:37 schreef CaptainCookie het volgende:
Red Bull en zo zit vol met caffeine en taurine waardoor het potentieel dus slecht voor je is.
Niet, Red Bull noemt zichzelf een energiedrankje, geen sportdrankje. Op de achterkant van die blikjes staat zelfs dat studenten het graag gebruiken tijdens het studeren of werkende mensen tijdens het werken omdat je er alert van wordt. Niks over sporten.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:40 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
volgens alle 3 de merken zijn het sportdraknjes..
Volgens mij is het hoofdbestanddeel in beide suiker .quote:Op zondag 9 maart 2014 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
naar mijn mening is er toch en wereld van verschil tussen redbulla achtige dranken en AA/Aquarius achterige dingen?
Het hoofdbestanddeel van jam is ook suiker; je punt?quote:Op zondag 9 maart 2014 14:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Volgens mij is het hoofdbestanddeel in beide suiker .
ts is kankerdomquote:Ik ben me ervan bewust dat het drinken van energiedrankjes risico's met zich mee kan brengen. (Denk aan verslaving, maag/darm klachten, drinken in combinatie met alcohol
foutquote:Op zondag 9 maart 2014 14:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Volgens mij is het hoofdbestanddeel in beide suiker .
of watquote:Op zondag 9 maart 2014 16:11 schreef CaptainCookie het volgende:
Net als die vraag "Hoelang train je per keer", als je sport. Maar dan niet vragen hoe vaak je traint.
Op het mbo is dit vast een 9 waard. Maar ik ben toch wel erg benieuwd wat ze nu willen gaan uitzoeken met deze enquête.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:13 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
of wat
balletje tegen de muur van een sociale woning trappen of topsport
gewoon gebruiken voor een of ander vlot viva clubje die red bull wilt verbiedenquote:Op zondag 9 maart 2014 16:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Op het mbo is dit vast een 9 waard. Maar ik ben toch wel erg benieuwd wat ze nu willen gaan uitzoeken met deze enquête.
Dit inderdaad. In AA zitten snel opneembare suikers en elektrolyten als werkzame ingrediënten. In red bull caffeine. Ik drink daarom iets van 8 red bull per dag om goed wakker te blijven. AA drink zou niet hetzelfde effect hebben.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
AA is geen sportdrank maar een energiedrank, er zit veel suiker in dat energie geeft bij inspanningen die lang duren (maar niemand gebruikt het daarvoor). Echt sportdrank is vaak isotoon, zit niet teveel suiker in maar net genoeg zodat het water snel wordt opgenomen en je hydrateert (geen klotsende buik)quote:Op zondag 9 maart 2014 13:37 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Compleet verschillende dingen.
Aquarius en AA en zo zijn sportdrankjes waar zouten en suikers ed. inzitten om je tekorten tijdens het sporten aan te vullen.
er zit echt wel verschil in hoor, ik ben best gevoelig voor cafeïne en ik kan niet tegen energiedrankjes dan ga ik stuiteren, zweten etc. van AA heb ik nergens last van, zal wel slechts een hoop suiker of iets dergelijks bevatten.quote:
Ik dacht dat al die troep zo'n beetje hetzelfde was, alleen met een ander kleurtje of smaakje. Veder drink ik (bijna) dagelijks een flesje AA omdat ik dat gewoon lekker vind, jaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
er zit echt wel verschil in hoor, ik ben best gevoelig voor cafeïne en ik kan niet tegen energiedrankjes dan ga ik stuiteren, zweten etc. van AA heb ik nergens last van, zal wel slechts een hoop suiker of iets dergelijks bevatten.
Overigens koppelt TS de energiedrankjes best veel aan sport in de enquête terwijl het door jongeren gewoon word gedronken omdat t lekker en stoer of omdat ze energie ervan krijgen, niet omdat ze sporten :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |