Alleen enkeltjes vol tarief voor zover ik weet. En je gaat een toeslag betalen omdat er een chipje in zit...quote:
Ook jij moet het mooie zonnetje opzoeken en al die negativiteit even loslatenquote:Op zondag 9 maart 2014 17:04 schreef Peterselieman het volgende:
en dan te bedenken dat het op de nevenlijnen 84 centimeter is, omdat ProRail destijds haar meetmethoden niet op orde had ...
ben ik al mee bezigquote:Op zondag 9 maart 2014 17:37 schreef b2py het volgende:
[..]
Ook jij moet het mooie zonnetje opzoeken en al die negativiteit even loslaten
quote:Op zondag 9 maart 2014 17:58 schreef Anno1982 het volgende:
Nu we toch met goedbedoelde adviezen bezig zijn: Wear sunscreen!
Oh, dan is het snel genoeg helemaal afgelopen met die ouderwetse meuk.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:05 schreef James1988 het volgende:
[..]
Alleen enkeltjes vol tarief voor zover ik weet. En je gaat een toeslag betalen omdat er een chipje in zit...
In Gouda staat aan één kant een brute rij poortjes, aan de andere kant is het station open. M.a.w.: die poortjes staan er echt alleen maar om de doorgang te verhinderen, en het heeft niets met zwartrijden te maken.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
het wordt een beetje "afsluiten om het afsluiten" natuurlijk, want een zinnig doel is er niet mee gediend iig.
Te laat!quote:Op zondag 9 maart 2014 17:58 schreef Anno1982 het volgende:
Nu we toch met goedbedoelde adviezen bezig zijn: Wear sunscreen!
Lekker tochquote:Op zondag 9 maart 2014 18:01 schreef Maegrim het volgende:
Hier een dienstje ICD pendelen in Amsterdam, krenten in de pap
is stuk.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:05 schreef greavy het volgende:
Iemand die toevallig weet of het Kruis bij Haarlem verdwenen is?
Volgens een kennis die gister bij de BSH aan het klussen was, leek het vanaf een afstand (en op zoomfoto's) dat het kruis niet meer is zoals het was (Rechterspoor Haarlem->Zandvoort) leek geen 'kruis' meer in te zitten).
Komt me bekend voorquote:Op zondag 9 maart 2014 18:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lekker toch![]()
189 loc en cruisen
Ik kwam binnen om 18.00 uur, kon gelijk hard aan de bak om wat te rangeren. Nu is mijn volgende klus pas om 21.30
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |