het is duidelijk dat hij flirt, maar het is ook een beetje genânt om na zulke lange gesprekken te zeggen: 'Ja eigenlijk vind ik deze jongen leuk..' Zal hij het merken als ik hem blokkeer op de chat?quote:
uhm.. zo ben ik nietquote:Op zondag 9 maart 2014 10:40 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom zou je niet met meerdere jongens contact kunnen houden?
DIT!quote:Op zondag 9 maart 2014 10:40 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom zou je niet met meerdere jongens contact kunnen houden?
of gewoon helemaal niet meer..?quote:Op zondag 9 maart 2014 10:41 schreef Baran09 het volgende:
Gewoon steeds iets later reageren op de berichtjes
"Praten met je is heel gezellig, maar ik heb verder geen interesse".quote:Op zondag 9 maart 2014 10:41 schreef Rachel22 het volgende:
[..]
het is duidelijk dat hij flirt, maar het is ook een beetje genânt om na zulke lange gesprekken te zeggen: 'Ja eigenlijk vind ik deze jongen leuk..' Zal hij het merken als ik hem blokkeer op de chat?
ik denk op het moment dat hij bijna achter elke zin een smiley zet en behoorlijk wat foto's heeft gestuurd, hij het nogal serieus neemt...quote:Op zondag 9 maart 2014 10:43 schreef Fera het volgende:
[..]
"Praten met je is heel gezellig, maar ik heb verder geen interesse".
Of heb je hem al die tijd in de waan gelaten dat het wat kon worden tussen jullie?
dat durf ik niet! Maar nogmaals merkt hij het als ik hem blokkeer op de chat?quote:Op zondag 9 maart 2014 10:44 schreef Seven. het volgende:
Gewoon zeggen dat je iemand anders leuk vindt en dat je eigenlijk geen zin hebt in 'gezellig chatten'.
Ja, dat merkt hij wel.quote:Op zondag 9 maart 2014 10:46 schreef Rachel22 het volgende:
[..]
dat durf ik niet! Maar nogmaals merkt hij het als ik hem blokkeer op de chat?
Zeker NIET doen. Alleen kutwijven doen dat omdat ze te laf zijn om de waarheid te vertellen.quote:Op zondag 9 maart 2014 10:46 schreef Rachel22 het volgende:
[..]
Als hij achter elke zin een smiley zet is het een psychopaat. Kappen met die gek.quote:Op zondag 9 maart 2014 10:45 schreef Rachel22 het volgende:
[..]
ik denk op het moment dat hij bijna achter elke zin een smiley zet en behoorlijk wat foto's heeft gestuurd, hij het nogal serieus neemt...
Nee niet blokkeren (of helemaal niet meer reageren), daar is niets subtiels aan. Gewoon steeds iets later reageren, dat is subtiel afwijzen.quote:Op zondag 9 maart 2014 10:49 schreef Rachel22 het volgende:
[..]
hoe dan? staat er dan iets van '** heeft je geblokkeerd"
dus ik kan gewoon verder met hem chatten, alleen friendzone ik hem?quote:Op zondag 9 maart 2014 10:50 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Zeker NIET doen. Alleen kutwijven doen dat omdat ze te laf zijn om de waarheid te vertellen.
Gewoon friendzonen als je hem niet wil kwetsen!
telkens een paar uur er tussen ofzo, zal hij waarschijnlijk vanzelf z'n smoel houden :pquote:Op zondag 9 maart 2014 10:54 schreef Baran09 het volgende:
[..]
Nee niet blokkeren (of helemaal niet meer reageren), daar is niets subtiels aan. Gewoon steeds iets later reageren, dat is subtiel afwijzen.
Wat denk je zelfquote:Op zondag 9 maart 2014 10:46 schreef Rachel22 het volgende:
[..]
Gewoon vragen hoe hij dit contact ziet. Benadruk dat je hem alleen als een vriend ziet en dat het waarschijnlijk zo zal blijven. Daarna kun je vrolijk verder met lullen met hem als hij daar nog zin in heeft.quote:Op zondag 9 maart 2014 10:54 schreef Rachel22 het volgende:
[..]
dus ik kan gewoon verder met hem chatten, alleen friendzone ik hem?
maar niemand heeft mij verteld wat er dan gebeurd, is het dan zo dat hij gewoon geen antwoordt terug krijgt of kan hij niet meer reageren etc.quote:Op zondag 9 maart 2014 10:56 schreef Fascination het volgende:
Kom op zeg, blokkeren is echt heel laf. Zo wil je zelf toch ook niet behandeld worden?
Je bent hopeloosquote:Op zondag 9 maart 2014 11:00 schreef Rachel22 het volgende:
[..]
maar niemand heeft mij verteld wat er dan gebeurd, is het dan zo dat hij gewoon geen antwoordt terug krijgt of kan hij niet meer reageren etc.
Doe niet zo eigenwijs... Wil je echt die bitch zijn die zoiets doet? Het zou geen optie moeten zijn, regardless of wat er zou gebeuren als je het wel doet.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:00 schreef Rachel22 het volgende:
[..]
maar niemand heeft mij verteld wat er dan gebeurd, is het dan zo dat hij gewoon geen antwoordt terug krijgt of kan hij niet meer reageren etc.
Omdat je al onze adviezen negeert. In dat geval had je dit topic beter niet kunnen aanmaken.quote:
ok rustig maar, ik zal voor een combinatie van optie 1 en 2 gaan..quote:Op zondag 9 maart 2014 11:04 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Omdat je al onze adviezen negeert. In dat geval had je dit topic beter niet kunnen aanmaken.
Ik herhaal onze adviezen even:
1) negeren
2) friendzonen
Topper!quote:Op zondag 9 maart 2014 11:05 schreef Rachel22 het volgende:
[..]
ok rustig maar, ik zal voor een combinatie van optie 1 en 2 gaan..
haha, ik ookquote:Op zondag 9 maart 2014 11:07 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Topper!
Hopelijk lukt het "hosselen" van die andere jongen wel.
lol :p kan iets zeggen van 'weetje soms ben je net een grote broer voor me..'quote:Op zondag 9 maart 2014 11:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
"Ik zie je meer als een lieve broer."
Dit werkt altijd.
Ik heb ondertussen ook al heel veel nepzussen
classic.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:15 schreef Rachel22 het volgende:
[..]
lol :p kan iets zeggen van 'weetje soms ben je net een grote broer voor me..'
Haha wel slimquote:Op zondag 9 maart 2014 11:15 schreef Rachel22 het volgende:
[..]
lol :p kan iets zeggen van 'weetje soms ben je net een grote broer voor me..'
vroegâhquote:Op zondag 9 maart 2014 11:37 schreef SonicVolcano het volgende:
Vroeger werd er nog wel eens gecommuniceerd. Waren mensen nog wel eens eerlijk tegen elkaar.
Draai de rollen eens om. Zou jij het fijn vinden om zomaar geblokkeerd te worden?quote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 10:55 schreef Baran09 het volgende:
Als je hem opeens negeert of blokkeert ben je echt een bitch. Dat slaat nergens op. Of doe het langzaamaan zodat hij zat van jou wordt of geef hem uitleg.
Dit, communiceren kun je leren, autistisch gedrag tegenwoordigquote:Op zondag 9 maart 2014 14:08 schreef EggsTC het volgende:
"Sorry ik denk dat jij mij leuker vindt dan ik jou, dit gaat niet worden wat je denkt."
Als het niet eens face 2 face hoeft,.. waar maak je je druk om.
2quote:Op zondag 9 maart 2014 10:39 schreef koekii het volgende:
Zeg gewoon dat je geen interesse hebt, niet zo moeilijk toch?Of verwijder hem gewoon. Wat boeit jou t
Gewoon lekker voor je eerste gedachte gaan, dat zegt al genoeg over wat voor persoon je bentquote:rot op klootzak, stop met je berichtjes
ik snap echt niet wat iedereen er zo tegen heeft, niet dat ik het ga doen ofzo, maar toch..quote:Op zondag 9 maart 2014 17:03 schreef theunderdog het volgende:
Blokkeren is trouwens een van de meest trieste dingen die je kan doen.
Dat is toch raar? Eerst chat je heel veel met iemand en dan all of a sudden blokkeer je m. Dat is hetzelfde als iemand uit het niets negeren.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:09 schreef Rachel22 het volgende:
[..]
ik snap echt niet wat iedereen er zo tegen heeft, niet dat ik het ga doen ofzo, maar toch..
Zou iemand eens bij jou moeten doen.... dan piep je wel anders.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:09 schreef Rachel22 het volgende:
[..]
ik snap echt niet wat iedereen er zo tegen heeft, niet dat ik het ga doen ofzo, maar toch..
Omdat ineens blokkeren na leuke/lange gesprekken iets is voor laffe lui die geen ballen bellen om iets gewoon eerlijk te zeggen.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:09 schreef Rachel22 het volgende:
[..]
Gewoon zo min mogelijk menselijk contact maken jij.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:09 schreef Rachel22 het volgende:
[..]
sorry hoor, maar dit vind ik wel een tikkeltje anders, ik ken deze gast niet eens!quote:Op zondag 9 maart 2014 19:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gewoon zo min mogelijk menselijk contact maken jij.
Je gaat alleen maar lastig zijn en mensen kwetsen.
Precies ! fuck his feelings !quote:Op zondag 9 maart 2014 20:11 schreef Rachel22 het volgende:
[..]
sorry hoor, maar dit vind ik wel een tikkeltje anders, ik ken deze gast niet eens!
T is een wildvreemde? Ooh dan moet je gewoon zeggen dat je geen nieuwe contacten nodig hebt.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:11 schreef Rachel22 het volgende:
[..]
sorry hoor, maar dit vind ik wel een tikkeltje anders, ik ken deze gast niet eens!
Zeg dat dan gewoon?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:16 schreef Rachel22 het volgende:
[..]
en mijn 'feelings' dan, hij is niet eens mijn type..
quote:
Hij was kennelijk de moeite waard om er 'zulke lange gesprekken' mee te voeren, nu je een ander leuk(er) vindt moet hij dan ook de moeite waard zijn om niet ineens te blokkeren lijkt mequote:Op zondag 9 maart 2014 10:41 schreef Rachel22 het volgende:
maar het is ook een beetje genânt om na zulke lange gesprekken te zeggen
Dit dusquote:Op zondag 9 maart 2014 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Hij was kennelijk de moeite waard om er 'zulke lange gesprekken' mee te voeren, nu je een ander leuk(er) vindt moet hij dan ook de moeite waard zijn om niet ineens te blokkeren lijkt me![]()
Je hoeft hem geen afscheidsbrief te schrijven, maar een kort 'Zeg het was leuk, maar ik ga stoppen met deze chats omdat ik er geen zin meer in heb, sorry' kan er toch wel vanaf?
Eigenlijk heel menselijk. Mensen komen voor bevestiging. Ze willen horen dat ze de juiste beslissing hebben gemaakt en verwachten eigenlijk geen tegenspraak.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Waarom open je dan een topic als je toch je eigen zin doordrijft?
Valt me wel vaker op in R&P
Wel een menselijke eigenschap die soms flink de grond ingetrapt moet worden.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Eigenlijk heel menselijk. Mensen komen voor bevestiging. Ze willen horen dat ze de juiste beslissing hebben gemaakt en verwachten eigenlijk geen tegenspraak.
Dat is het zeker. Maar heel veel menselijke trekjes zijn nou eenmaal niet bewonderenswaardig. Maar het is wel typerend. Heel vaak hebben mensen al een idee in hun hoofd wat ze willen uitvoeren, ze hebben alleen een duwtje in de rug nodig.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:31 schreef J-Style het volgende:
[..]
Wel een menselijke eigenschap die soms flink de grond ingetrapt moet worden.
Dit (het willen blokkeren van iemand) is dan echter niet een van de extreme voorbeelden, maar wel iets wat ook ik 'not done' vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |