En waarom dan ?quote:
Ze is wel een stuk rustiger en liever... maar goed, dat was mijn ex 5 jaar geleden ook (geloof ik).quote:
Mhm, dat bedoel ik dusquote:Op zondag 9 maart 2014 01:40 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ze is wel een stuk rustiger en liever... maar goed, dat was mijn ex 5 jaar geleden ook (geloof ik).
Ben bang dat ik teveel vergelijkingen ga maken...quote:
Maar goed, even zonder lolbroekerij. Dat nieuwe meisje zou de negatieve associaties die die naam bij jou oproepen kunnen omzetten in positieve. Verder moet je je niet zo druk maken om haar naam.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:42 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ben bang dat ik teveel vergelijkingen ga maken...
misschien ben ik er nog niet klaar voor ofzo..
Is ook lastig weet je, maar vrees dat 't wel de beste oplossing is.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:43 schreef Robuustheid het volgende:
Yep... je gaat haar associëren met je ex, wat nare herinneringen naar boven haalt en wantrouwen.
Gewoon met schone lei beginnen, neem een andere meid.
quote:Op zondag 9 maart 2014 01:43 schreef d4v1d het volgende:
Mwah teleurgesteld zal overdreven zijn. Aan de andere kant weet je t nooit met vrouwen.
De volgende keer zal ik het wel aanbieden dan, maar goed, misschien maar beter ook dat ik niks gevraagd heb, voor hetzelfde geld denkt ze dat ik een perverseling ben die uit is op seks.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:43 schreef d4v1d het volgende:
Als t elke keer zo gaat dat je niet vraagt of ze blijft slapen zal ze er op een gegeven moment wel klaar mee zijn denk ik. Volgende keer gewoon je slag slaan
Ja dat is ook wel weer zo... gewoon rustig aan doen, en kijken wat ervan komt lijkt me op het moment ook het beste.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Maar goed, even zonder lolbroekerij. Dat nieuwe meisje zou de negatieve associaties die die naam bij jou oproepen kunnen omzetten in positieve. Verder moet je je niet zo druk maken om haar naam.
Njah... ik heb een vermoeden, laat ik het zo zeggenquote:Op zondag 9 maart 2014 01:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hoe weet je zo zeker dat ze had willen blijven slapen?
Als je nou gewoon even niet op de zaken vooruitlooptquote:Op zondag 9 maart 2014 01:47 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer zo... gewoon rustig aan doen, en kijken wat ervan komt lijkt me op het moment ook het beste.
Samenwonen heb ik voorlopig sowieso geen trek in.
Dat gaat automatischquote:Op zondag 9 maart 2014 01:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als je nou gewoon even niet op de zaken vooruitloopt
No probsquote:Op zondag 9 maart 2014 01:48 schreef d4v1d het volgende:
Oh. Ik lees nu goed en je naam is paardlanTs, niet paardlansnvm voor die opmerking
![]()
Dat is meer omdat ze zelf aangaf naar huis te willen en dat rijmt er natuurlijk niet helemaal mee. Of was ze afwachtend of iets dergelijks, dat ze van jou iets verwachtte in die trant?quote:Op zondag 9 maart 2014 01:48 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Njah... ik heb een vermoeden, laat ik het zo zeggen
Je kent die subtiele hints toch wel, waarvan het kwartje pas later valt?quote:Op zondag 9 maart 2014 01:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Of was ze afwachtend of iets dergelijks, dat ze van jou iets verwachtte in die trant?
Eh, nee. Die herken ik meteen namelijk. Als ze tijd aan het rekken was, overduidelijk wachtend op een reactie van jouw kant zegt dat toch genoeg?quote:Op zondag 9 maart 2014 01:52 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Je kent die subtiele hints toch wel, waarvan het kwartje pas later valt?
Ze was aan 't tijdrekken ja, maar een glas drinken sloeg ze wel af.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh, nee. Die herken ik meteen namelijk. Als ze tijd aan het rekken was, overduidelijk wachtend op een reactie van jouw kant zegt dat toch genoeg?
Na glaasje cola nummer zoveel kan ik me voorstellen dat ze even oversloeg, dat zegt natuurlijk niet zoveel. En uiteraard is ze - in het scenario dat ze had willen blijven slapen - nu teleurgesteld dat je dat niet vroeg, dat kun je zelf ook wel bedenken hopelijk.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:59 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ze was aan 't tijdrekken ja, maar een glas drinken sloeg ze wel af.
hmmmm...shitquote:Op zondag 9 maart 2014 02:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Na glaasje cola nummer zoveel kan ik me voorstellen dat ze even oversloeg, dat zegt natuurlijk niet zoveel. En uiteraard is ze - in het scenario dat ze had willen blijven slapen - nu teleurgesteld dat je dat niet vroeg, dat kun je zelf ook wel bedenken hopelijk.
quote:
I know, zal dat wel gewoon naast me neerleggen.quote:Op zondag 9 maart 2014 02:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
En verder; man up en niet zo janken over dezelfde naam, want dat gaat natuurlijk helemaal nergens over.
Ik denk dat ik aankomend weekend nog maar ga afsprekenquote:Op zondag 9 maart 2014 09:46 schreef Dehelerambam het volgende:
Wat ga je nu doen? Ik snap er niks van.
In één reactie zeg je dat je het een goed idee vind om met haar te kappen en een nieuwe te zoeken. In een andere dat je de volgende keer seks met haar gaat hebben. En in weer een andere dat je rustig aan gaat doen??
Juist welquote:Op zondag 9 maart 2014 16:31 schreef inslagenreuring het volgende:
Voordeel is dat je nooit de naam van je ex tegen haar zegt
Niet dat je in bed per ongeluk zegt "Miranda". Als je nu per ongeluk de naam van je ex zegt wordt er geen leed geschiedquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |