Nee, ik heb er verder geen last van. Als ik me echt ga irriteren aan het feit dat ie er zit, en als andere mensen ook echt daadwerkelijk er van gaan walgen (even FOK! buiten gesloten, want dat is gewoon FOK!) Dan laat ik er misschien nog wel wat aan doen.. Maar voor nu, lekker boeiend.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als dat een moedervlek is, zou ik maar eens naar je huisarts gaan.
Het was nacht, en ik wilde net gaan slapen, had wat van The Beatles zitten luisteren en ik dacht, goh. laat ik dat ooh zo hypermoderne kapsel eens proberen of het zou staanquote:
Nee van een bolstaande moedervlek heb je vaak geen last inderdaad, tot het te laat is.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, ik heb er verder geen last van. Als ik me echt ga irriteren aan het feit dat ie er zit, en als andere mensen ook echt daadwerkelijk er van gaan walgen (even FOK! buiten gesloten, want dat is gewoon FOK!) Dan laat ik er misschien nog wel wat aan doen.. Maar voor nu, lekker boeiend.
IELLLLL, IEEEHLL OMGquote:Op zondag 9 maart 2014 01:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, ik heb er verder geen last van. Als ik me echt ga irriteren aan het feit dat ie er zit, en als andere mensen ook echt daadwerkelijk er van gaan walgen (even FOK! buiten gesloten, want dat is gewoon FOK!) Dan laat ik er misschien nog wel wat aan doen.. Maar voor nu, lekker boeiend.
"bolstaande moedervlek" Die moedervlek zit er echt al sinds m`n geboorte, precies zoals ie nu zit. Dus het zal wel meevallen, m`n ma heeft er ook zo een bij d`r neus, weghalen kan, maar dan krijg je een litteken.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee van een bolstaande moedervlek heb je vaak geen last inderdaad, tot het te laat is.
Nee G geen litteken, gewoon wegbranden.quote:Op zondag 9 maart 2014 02:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
"bolstaande moedervlek" Die moedervlek zit er echt al sinds m`n geboorte, precies zoals ie nu zit. Dus het zal wel meevallen, m`n ma heeft er ook zo een bij d`r neus, weghalen kan, maar dan krijg je een litteken.
Dan vind ik het wel prima zo, zolang ik er niemand over hoor.
Het is heerlijk weer vandaag. De uitgelezen kans om te beginnen met sportenquote:Op zondag 9 maart 2014 09:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Respect TS dat je bent afgevallen. Van ik wordt het juist allemaal erger. Nu geraak ik niet meer in maat XL dus ik zou om weer mooi eruit te zien naar maat XXL moeten gaan
Veel te warm om te sporten. Voor bijvoorbeeld hardlopen kan je beter een beetje koud weer hebbenquote:Op zondag 9 maart 2014 09:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het is heerlijk weer vandaag. De uitgelezen kans om te beginnen met sporten
Vergeef het me, ik ben net uit mijn bed gerold na een nachtje stappenquote:
Het is niet gelijk 30 graden hoorquote:Op zondag 9 maart 2014 09:07 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Veel te warm om te sporten. Voor bijvoorbeeld hardlopen kan je beter een beetje koud weer hebben
Vandaag moet je lekker in de zon gaan zitten.
Hoeveel (kilo)meter is een flinke wandeling vraag ik me soms af?quote:Op zondag 9 maart 2014 09:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het is niet gelijk 30 graden hoorAl ga je een flinke wandeling maken, je hebt toch lichaamsbeweging
Gewoon lekker een half uurtje/ uurtje wandelen. Woon je vlakbij de duinen ofzo? Pak dan de langste route. Die duren meestal zo'n 2 uurquote:Op zondag 9 maart 2014 09:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoeveel (kilo)meter is een flinke wandeling vraag ik me soms af?
500 meter, 1 kilometer , 2 kilometer...
Ik heb hier wat bebost gebied, meer niet. Dus om goed te zijn moet ik zo'n 3 tot 5 kilometer wandelen.quote:Op zondag 9 maart 2014 09:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Gewoon lekker een half uurtje/ uurtje wandelen. Woon je vlakbij de duinen ofzo? Pak dan de langste route. Die duren meestal zo'n 2 uur
T ismeer dat het kan leiden tot huidkanker. Moedervlekken die een anders dan een normale zijn kan je laten checken bradsterquote:Op zondag 9 maart 2014 01:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |