lobi broederquote:Op zondag 9 maart 2014 01:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik mag jou wel, lees vaak goede posts van je. Zoals deze.
Zimbabwequote:
gewoon uitkering vangen hier en dan de rest van mijn leven in de rimboe chillenquote:Op zondag 9 maart 2014 01:47 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Eindhoven, Zimbabwe, maakt idd ook niet uit.
was gratisquote:
wejo kkr harde dissquote:
Ik denk dat Bradley dit niet waardeert. Immers minder aandacht voor zijn persoontje.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:50 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling in Braddietopics.
aight boks a mattiquote:
Maar ik waardeer het wel en dat is wat telt.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik denk dat Bradley dit niet waardeert. Immers minder aandacht voor zijn persoontje.
Goed kapselquote:Op zondag 9 maart 2014 01:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet meer zo dik als ik was.
Foto van m`n gezicht
[ afbeelding ]
Nee, ik heb er verder geen last van. Als ik me echt ga irriteren aan het feit dat ie er zit, en als andere mensen ook echt daadwerkelijk er van gaan walgen (even FOK! buiten gesloten, want dat is gewoon FOK!) Dan laat ik er misschien nog wel wat aan doen.. Maar voor nu, lekker boeiend.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als dat een moedervlek is, zou ik maar eens naar je huisarts gaan.
Het was nacht, en ik wilde net gaan slapen, had wat van The Beatles zitten luisteren en ik dacht, goh. laat ik dat ooh zo hypermoderne kapsel eens proberen of het zou staanquote:
Nee van een bolstaande moedervlek heb je vaak geen last inderdaad, tot het te laat is.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, ik heb er verder geen last van. Als ik me echt ga irriteren aan het feit dat ie er zit, en als andere mensen ook echt daadwerkelijk er van gaan walgen (even FOK! buiten gesloten, want dat is gewoon FOK!) Dan laat ik er misschien nog wel wat aan doen.. Maar voor nu, lekker boeiend.
IELLLLL, IEEEHLL OMGquote:Op zondag 9 maart 2014 01:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, ik heb er verder geen last van. Als ik me echt ga irriteren aan het feit dat ie er zit, en als andere mensen ook echt daadwerkelijk er van gaan walgen (even FOK! buiten gesloten, want dat is gewoon FOK!) Dan laat ik er misschien nog wel wat aan doen.. Maar voor nu, lekker boeiend.
"bolstaande moedervlek" Die moedervlek zit er echt al sinds m`n geboorte, precies zoals ie nu zit. Dus het zal wel meevallen, m`n ma heeft er ook zo een bij d`r neus, weghalen kan, maar dan krijg je een litteken.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee van een bolstaande moedervlek heb je vaak geen last inderdaad, tot het te laat is.
Nee G geen litteken, gewoon wegbranden.quote:Op zondag 9 maart 2014 02:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
"bolstaande moedervlek" Die moedervlek zit er echt al sinds m`n geboorte, precies zoals ie nu zit. Dus het zal wel meevallen, m`n ma heeft er ook zo een bij d`r neus, weghalen kan, maar dan krijg je een litteken.
Dan vind ik het wel prima zo, zolang ik er niemand over hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |