Het is een tijdelijke oplossing.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:00 schreef d4v1d het volgende:
Er zitten touwtjes in. Ziet er misschien niet heel charmant uit als je die heel strak aantrekt. Maar t is een tijdelijke oplossing.
Sowieso, op straat in een joggingsbroek
Zou je niet iedere dag gewoon op 'n redelijke tijd opstaan?quote:Op zondag 9 maart 2014 01:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is een tijdelijke oplossing.
Die Joggingbroek was dat ook trouwens, normaal gesproken als ik gewoon betijds uit bed kom dan doe ik een spijkerbroek aan, maar als ik pas om 1 of 2 uur mijn nest uit kom en mij moet haasten dan doe ik gewoon een joggingbroek aan, zit vrij lekker, het enige nadeel is dat je geen fatsoenlijke zakken hebt, dus dat ik in ieder geval een jas/vest aan moet voor m`n telefoon/sleutels
Iemand die het snapt!quote:Op zondag 9 maart 2014 01:07 schreef Balkan het volgende:
Een joghurtbroek zit toch veel lekkerder dan een strakke spijkerbroek
quote:Op zondag 9 maart 2014 01:28 schreef GGMM het volgende:
Verkapt ik-ben-niet-dik-meer topic.
Alleen ben je nog steeds dik.
Tsja beetje als 'n kerel die bij mij op 't werk rondloopt, die is 50 kg afgevallen, hij woog 180 kg, tsja.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:28 schreef GGMM het volgende:
Aandacht is fijn.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:35 schreef Toto69 het volgende:
Braddie, waarom heb je toch zo veel aandacht nodigwant dat is het hem gewoon. Blijf toch eens een tijdje weg van FOK!, of open geen topics. Je wordt een karikatuur van jezelf en dat is niet positief.
Ik weeg geen 180, heb ik ook nooit gewogen.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:30 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Tsja beetje als 'n kerel die bij mij op 't werk rondloopt, die is 50 kg afgevallen, hij woog 180 kg, tsja.
Ik ben zeker niet meer zo dik als ik was.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:28 schreef GGMM het volgende:
Dus je geniet van het gebash op jou? Serieus? Ik kan me dat echt niet voorstellen. Stiekem denk ik dat je 's nachts jezelf in slaap huilt door al dat gebash, maar je doet het erom dus laat ook maar lekker.quote:
Alleen die puist boven je mond al is goed voor 450 kilo.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet meer zo dik als ik was.
Foto van m`n gezicht
[ afbeelding ]
Uh, ja. bedankt.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Foto van m`n gezicht
[ afbeelding ]
Doe die shit in een spoiler ofzo.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Foto van m`n gezicht
[ afbeelding ]
Dat ding aan de zijkant van m`n neus? Dat is een moedervlek.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alleen die puist boven je mond al is goed voor 450 kilo.
Aparte verhouding, ik zou hem iets naar boven verplaatsen.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat ding aan de zijkant van m`n neus? Dat is een moedervlek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |