quote:
Dan heb je bij deze de verantwoordelijkheden die bij de baan komen, alleen niet de lusten.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat ik niet wens MOD-verantwoordelijkheden te nemen.
Dan moet je je aan de regels gaan houden en een beetje autoritair lopen doen
He Frank
Kan niet, heb geen zeilbewijs.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
2de date ingevuld, nu alleen het plannen.
Oh ja, dit loopt vast goed af.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan heb je bij deze de verantwoordelijkheden die bij de baan komen, alleen niet de lusten.
Laat het avontuurtje tussen Rez en Etsu goed aflopen Guus. Meer vragen we niet, maar we nemen zeker niet genoegen met minder.
Trusten.
Gr Gr
quote:Op zondag 9 maart 2014 01:17 schreef Rezania het volgende:
Maar jij en ik op een zeilboot?![]()
Dat moet ik zien.
Jij bent ook een boot en dan ga ik op je rijdenvaren.quote:
Weet jij wel hoe een boot werkt?quote:Op zondag 9 maart 2014 01:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Jij bent ook een boot en dan ga ik op je rijdenvaren.
Een Limburger vertrouwen schenken.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan heb je bij deze de verantwoordelijkheden die bij de baan komen, alleen niet de lusten.
Laat het avontuurtje tussen Rez en Etsu goed aflopen Guus. Meer vragen we niet, maar we nemen zeker niet genoegen met minder.
Trusten.
Gr Gr
Ho ho, je bent nog niet klaar.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Oké dus Rez jij bukt voor over en Etsu jij doet je ding.
Nou gr gr
Je huis is best klein. Pas je daar wel in?quote:Op zondag 9 maart 2014 01:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kijk Etsu, ik woon echt in Limburg:
[ afbeelding ]
Nee, ik slaap in een doos.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je huis is best klein. Pas je daar wel in?
quote:Op zondag 9 maart 2014 01:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kijk Etsu, ik woon echt in Limburg:
[ afbeelding ]
grquote:Op zondag 9 maart 2014 01:23 schreef Etsu het volgende:
Nou, ik ga maar eens slapen, morgen weer een lange dag.
Vaarwel en doe lief voor elkaar.
Flikker op homo.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen kusje?
GUUS DWING REZ MIJ EEN KUSJE TE GEVEN
Moet je je mobiel maar checken, grgr.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen kusje?
GUUS DWING REZ MIJ EEN KUSJE TE GEVEN
Waarom?quote:Op zondag 9 maart 2014 01:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als ik mod was, had ik deze reactie weggemodereerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |