Je niet aanstellen en gewoon rollen.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja ik ging zitten en gleed gewoon weg. Weet ik veel waarom, het is niet dat je er iets tegen kunt doen ofzo?
Oh, ik ben weer eens niet goed genoegquote:Op zondag 9 maart 2014 00:37 schreef Etsu het volgende:
Rez, als je mij wilt lokken, zul je toch met wat beters moeten komen.
truequote:Op zondag 9 maart 2014 00:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee. De KLB dient ten allen tijde zich kapot te kunnen lachen om faals van andere users.
Hij is 14, dus extra strak. En het werkte, geef toe.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:37 schreef Etsu het volgende:
Rez, als je mij wilt lokken, zul je toch met wat beters moeten komen.
Eerst toegeven dat je ooit zei dat je in Bijlmer woonde.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh, ik ben weer eens niet goed genoeg
Daar heb ik Pax al voor.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij is 14, dus extra strak. En het werkte, geef toe.
Flikker nou godverdomme eens op met Pax. Tering, wil je soms dat ik fucking jelly word of zo?quote:Op zondag 9 maart 2014 00:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerst toegeven dat je ooit zei dat je in Bijlmer woonde.
[..]
Daar heb ik Pax al voor.
Dat heb ik nooit gezegdquote:Op zondag 9 maart 2014 00:38 schreef Etsu het volgende:
Eerst toegeven dat je ooit zei dat je in Bijlmer woonde.
Je hebt de eerste test gefaald. Je hebt nog een kans.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Flikker nou godverdomme eens op met Pax. Tering, wil je soms dat ik fucking jelly word of zo?
Wel.quote:
Etsu bedoel je.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Guus heeft gelijk, grgr.
quote:Op zondag 9 maart 2014 00:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt de eerste test gefaald. Je hebt nog een kans.
[..]
Wel.
Nee, sorry, moet eerlijk zijn, rechterlijke eed en zo.quote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 00:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, sorry, moet eerlijk zijn, rechterlijke eed en zo.
quote:Op zondag 9 maart 2014 00:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zal dit topic maar even in Google verbergen, gezien de recente ontwikkelingen.
quote:Op zondag 9 maart 2014 00:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zal dit topic maar even in Google verbergen, gezien de recente ontwikkelingen.
Nou, kom maar, zal ik 20 µL getransformeerd E.coli in je aars pipetteren.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn keuze is al gemaakt hoor, alleen moet jij wat tests doen.
Oh oh, dan mogen we naakt posten.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |