Nee mijn foto staat verderop in het topic.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:23 schreef Rezania het volgende:
Wacht wacht wacht, die in de spoiler is je ex?_! Ik dacht dat jij dat was!
Dat is geen wijf, no way.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja
Niet geneukt ofzo man. Ik was 15. Ik heb haar niet eens gezoend. Ze was niet eens aardig eigenlijk.
quote:Op zondag 9 maart 2014 00:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee mijn foto staat verderop in het topic.
Met muis ook echtquote:Op zondag 9 maart 2014 00:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee mijn foto staat verderop in het topic.
Ik snap de consternatie om mijn foto niet helemaal.quote:
Ik dacht hetzelfde.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:23 schreef Rezania het volgende:
Wacht wacht wacht, die in de spoiler is je ex?_! Ik dacht dat jij dat was!
Waarom die muis?quote:Op zondag 9 maart 2014 00:27 schreef Amoeba het volgende:
Ik snap de consternatie om mijn foto niet helemaal.![]()
quote:Zat me net wel even kapot te lachen in dat topic tot ik me besefte dat ik de TS was.![]()
Geen mayo?quote:Op zondag 9 maart 2014 00:30 schreef Rezania het volgende:
Hmm, heb trek in een frikandel speciaal met curry.
Frikandel speciaal is met mayo, ketchup en uitjes hier, maar ik vind ketchup niet lekker, dus curry.quote:
Ja ik kan geen ui snijden nu. Gisteren flink in m'n klauwen gesneden met een blik kankworsten. Ik ging zitten en viel nog flauw ook.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:30 schreef Rezania het volgende:
Hmm, heb trek in een frikandel speciaal met curry.
Eerst even nieuw vet erin doen. Had gisteren m'n frituur helemaal schoongemaakt.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:30 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Eet smakelijk, ik frituur altijd drollen, gaat wat makkelijker dan diarree.
3 jaar geleden, toen was ik 17. Ik ging met haar in 2009, toen ik 15 was. Ten tijde van die foto had ik 2 muizen op mijn kamer. Die diertjes zijn echt ultrabaas.quote:
Nee. De KLB dient ten allen tijde zich kapot te kunnen lachen om faals van andere users.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:32 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Godver, haal die foto dan gewoon weg.
quote:Op zondag 9 maart 2014 00:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja ik kan geen ui snijden nu. Gisteren flink in m'n klauwen gesneden met een blik kankworsten. Ik ging zitten en viel nog flauw ook.
Kom op man, het is maar bloed.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Bloedverlies.. Ik was nog nooit op zwart gegaan. Die shit is kut man.
[..]
#guus4mod
Ja ik ging zitten en gleed gewoon weg. Weet ik veel waarom, het is niet dat je er iets tegen kunt doen ofzo?quote:
Dat zeg je ook tegen je bedpartners, of niet?quote:Op zondag 9 maart 2014 00:36 schreef Rezania het volgende:
Het is niks meer dan een klompje eiwitten.
Moest even nadenken.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat zeg je ook tegen je bedpartners, of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |