SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
De OPJa, hoi!
Zo vroeg al bedenkingen?quote:
Wut.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:23 schreef SonicVolcano het volgende:
Die PowNed luitjes bij het Groninger Museum
God weet ik veelquote:Op zondag 9 maart 2014 12:24 schreef Klokov het volgende:
Heb je al een oplader?
Wat gaan jullie stemmen trouwens?
Hell no. Zij branden mij in hel, dus doe maar niet.quote:
Ach, van die lui die zieltjes proberen te winnen omdat PowNed mogelijk verdwijnt.quote:
Laatst sprong er een zo voor m'n fiets. Ik had er gewoon overheen moeten rijden natuurlijk.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:31 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ach, van die lui die zieltjes proberen te winnen omdat PowNed mogelijk verdwijnt.
Precies en dan omkeren en nog een keer doen. Voor de zekerheid.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:13 schreef Hitori het volgende:
[..]
Laatst sprong er een zo voor m'n fiets. Ik had er gewoon overheen moeten rijden natuurlijk.
Ik kom ook uit op de Libertarische Partij. Heb er echter nog nooit van gehoordquote:
Zijn voor een zeer minimale overheid en willen in principe alles door de burger willen laten regelen. Ze zijn bijvoorbeeld ook voor particuliere wegen. Straks overal tolwegen, reclame naast de weg, slecht onderhouden bruggen, etcquote:Op zondag 9 maart 2014 19:57 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ik kom ook uit op de Libertarische Partij. Heb er echter nog nooit van gehoord
Omdat publieke partijen alles goed onderhouden. A7 is een grote stuiterbaanquote:Op zondag 9 maart 2014 20:34 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zijn voor een zeer minimale overheid en willen in principe alles door de burger willen laten regelen. Ze zijn bijvoorbeeld ook voor particuliere wegen. Straks overal tolwegen, reclame naast de weg, slecht onderhouden bruggen, etc
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:28 schreef Renesite het volgende:
Cool!
We liepen net nog voor je huis langs!!! Groetjess
quote:Op zondag 9 maart 2014 21:08 schreef Albert86 het volgende:
[..]Maar goed dat de gordijnen dicht waren. Stalkers!
quote:Op zondag 9 maart 2014 21:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Haha, net meteen al weer de buurtvereniging vertegenwoordiger in het Plantsoen op bezoek. Open vuur vanwege een barbecue. Nou als er een veilige barbecue bestaat is het die van ons wel.
Gezelligquote:Op zondag 9 maart 2014 21:12 schreef Renesite het volgende:
[..]! Nee hoor, we komen zo een keer op de thee hoor
!
Qua wereldvreemdheid met betrekking tot zelfregulering een soort communisten, maar dan van de andere kant van het spectrum.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:57 schreef Albert86 het volgende:
Ik kom ook uit op de Libertarische Partij. Heb er echter nog nooit van gehoord
quote:
dan drink je gewoon fris of water. Homoquote:Op maandag 10 maart 2014 07:33 schreef Chandler het volgende:
[..]Catch!!! Thee is voor mensen die geen cafeïne nodig hebben om de dag door te komen...
en thee wordt volgens mij wereldwijd meer gedronken dan koffie; thanks azië!
beetje van twee walletjes snoepen he!quote:Op maandag 10 maart 2014 07:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou nou nou, gaan we generaliseren. Ik drink óók koffie hoor
quote:Op maandag 10 maart 2014 08:11 schreef Catch22- het volgende:
dan drink je gewoon fris of water. Homo
Doen we. Awkward als zoldermaniacs voor ons uit staren.quote:
comeeee tooo ourrrr sideeeequote:Op maandag 10 maart 2014 08:14 schreef Chandler het volgende:
[..]![]()
Me not gaysexual!
maar thee is best lekker!
En dan af en toe "Gezellig he? Zo als zolderautisten bij elkaar?" Gevolgd door een dodelijke stilte.quote:Op maandag 10 maart 2014 08:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doen we. Awkward als zoldermaniacs voor ons uit staren.
Kuffie drinkers side? no thanksquote:
Pat... Twink...quote:
Oh Heerlijk, love it love it loeveeee it!quote:Op maandag 10 maart 2014 09:24 schreef Albert86 het volgende:
[..]
En dan af en toe "Gezellig he? Zo als zolderautisten bij elkaar?" Gevolgd door een dodelijke stilte.
Nee, ik lust geen koffie. Meer het homofiele spectrum enz.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 09:35 schreef Renesite het volgende:
Nee, ik lust geen koffie. Meer het homofiele spectrum enz.
De hele raad en alle raadsleden zijn allemaal debielen, zoveel is mij wel duidelijk sinds ik het lokale nieuws volg.quote:Op maandag 10 maart 2014 03:44 schreef nietzman het volgende:
[..]
Qua wereldvreemdheid met betrekking tot zelfregulering een soort communisten, maar dan van de andere kant van het spectrum..
Stop nu het nog kan!quote:Op maandag 10 maart 2014 09:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
De hele raad en alle raadsleden zijn allemaal debielen, zoveel is mij wel duidelijk sinds ik het lokale nieuws volg.
Ik kauw liever op dreadlocks.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:50 schreef nietzman het volgende:
Jullie elkaar zo een beetje rimmen enzo.
Ja ik jou ook welquote:
Thanks, me dag kan niet meer stuk!quote:
Meen je dat?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Haha, net meteen al weer de buurtvereniging vertegenwoordiger in het Plantsoen op bezoek. Open vuur vanwege een barbecue. Nou als er een veilige barbecue bestaat is het die van ons wel.
quote:Op maandag 10 maart 2014 09:24 schreef Albert86 het volgende:
[..]
En dan af en toe "Gezellig he? Zo als zolderautisten bij elkaar?" Gevolgd door een dodelijke stilte.
Ieuwlquote:Op maandag 10 maart 2014 09:50 schreef nietzman het volgende:
Jullie elkaar zo een beetje rimmen enzo.
Hij had zelfs zo'n gaaf fluorescerend jasje aan, en niet om op te vallen zei hij.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:19 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Meen je dat?Dat soort types, man man man
Dat maken we goed met kontneuqsecks.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:02 schreef Albert86 het volgende:
Zeg dames, hou die echtelijke ruzies maar thuis. Offline enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |