Maar kun je ook begrijpen dat ondanks dat ik al die goede dingen van Vanes wel zie....quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ach Martend, een diploma en netjes keurig ABN praten en werken voor de kost dat zit sommige echt als een zwarte drol hier dwars, maar ja ze heeft ook 2 kinderen opgevoed in der eentje doe het maar eens na, makkelijk is het niet, sommige oordelen zo makkelijk over iemand anders walgelijk gewoon...en hier laat ik het bij want maak me er alleen maar boos om.
Ik vind echt geen enkele man daar aantrekkelijk. Ruud heeft een goed lichaam, maar een weeïg hoofd. Joey heeft een redelijk hoofd, maar een weeïg lijf.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:13 schreef Grunge. het volgende:
Joey is de enige aantrekkelijke man in Utopia, duh.
Beauty is only skin deep. Een jaar geleden was hij 40 kilo zwaarder. Had je hem dan ook gewild?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:13 schreef Grunge. het volgende:
Joey is de enige aantrekkelijke man in Utopia, duh.
Jij bakt ook zwarte pannekoeken en kilo's gekookte aardappelen om mee te nemen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik zou ook niemand moeten in mijn keuken of bemoeien met mijn huishouden, nee hoor dan ken je me nog nietDementor heeft eens gezegd, als ik Vanessa zie moet ik aan jou denken hahaha en echt Vanessa en ik hebben veel raak vlakken,Vanessa kan zo door gaan voor een Bloementjesjurk
Burn!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Emil vindt Laura de mooiste.
Rienk vindt Billy de meest onaantrekkelijke vrouw. Emil gaat daar niets aan toevoegen
Rienk vindt Charlotte ook niets. Heeft in beide gevallen mede te maken met hun karakter
Ik heb Joeys lijf nog niet zo goed gezien. Emil vind ik een goede neus hebben, trouwens.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind echt geen enkele man daar aantrekkelijk. Ruud heeft een goed lichaam, maar een weeïg hoofd. Joey heeft een redelijk hoofd, maar een weeïg lijf.
kloptquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:14 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Geldt tegenwoordig ook in toenemende mate voor hoogopgeleide jongvolwassenen.
Jij valt op neuzen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:16 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik heb Joeys lijf nog niet zo goed gezien. Emil vind ik een goede neus hebben, trouwens.
Ik heb er niks mee te maken.quote:
Fijn dat we het wetenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:16 schreef dolcefarniente het volgende:
Ik ben weer offline - werk roept!
Blijft een gok.quote:
Veertig kilo zwaarder is misschien een beetje teveel van het goede, maar antwoord kan ik hier niet op geven want het hangt er vanaf hoe hij er toen uitzag en dat weet ik niet. Met chubby mannen heb ik geen enkele moeite in ieder geval. En beauty is only skin deep, mwah, een mooie man die nog leuk en intelligent is ook, waarom niet dat in plaats van een man die alleen leuk en intelligent is?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:16 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Beauty is only skin deep. Een jaar geleden was hij 40 kilo zwaarder. Had je hem dan ook gewild?
Denk dat als je alle plaatjes wegdenkt, dat Laura en Ruud de "knapsten" zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Paul vindt Gio de mooiste man. Over de vrouwen moet hij wat langer nadenken, maar hij kiest voor Laura.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |