ze is ook niet lelijk, maar haar karakter en kuttrekjes maakt haar echt foeilelijkquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:22 schreef Ransjih het volgende:
aike: objectief gezien ben jij lot het mooist
...........objectief
Joey heeft best een goed lijf vind ik. Hij is ook de knapste. Alleen wat een babylook nog. Moet nog ietsje rijpen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:16 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik heb Joeys lijf nog niet zo goed gezien. Emil vind ik een goede neus hebben, trouwens.
Iemand met een MBA die zegt dat iemand objectief het mooist is, ze mag zich schamen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:22 schreef Ransjih het volgende:
aike: objectief gezien ben jij lot het mooist
...........objectief
maar niemand he...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Maar goed, leuk al die vleeskeuringen... maar dit is natuurlijk wel de ideale gelegenheid om Lot te vertellen dat Joey en Isa het bed hebben gedeeld .
En om Lot uit haar droom te helpen dat ze überhaupt een kans zou maken bij Joey.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Maar goed, leuk al die vleeskeuringen... maar dit is natuurlijk wel de ideale gelegenheid om Lot te vertellen dat Joey en Isa het bed hebben gedeeld .
Ik als drieëntwintigjarige voel me echt nóóit aangetrokken tot een jongen van twintig of eenentwintig, maar ik vind Joey wel ouder aandoen. Hij heeft wel goede armen trouwens, volgens mij. Maar dat heb ik ook eens gezegd tegen iemand bij wie het gewoon vet wasquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:23 schreef Rica het volgende:
[..]
Joey heeft best een goed lijf vind ik. Hij is ook de knapste. Alleen wat een babylook nog. Moet nog ietsje rijpen.
Tijdje naast de kaasjes op het plankje.
Een gemiddeld mooi koppie, zou ik dan zeggen. Isabella is prachtig als ze zich opmaakt en haar haar leuk doet en zo.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:24 schreef mangalie het volgende:
Vinden jullie niet dat Lot knap is dan? Ht is een mormel maar ze heeft wel een mooi koppie toch?
Ik weiger dat te bevestigen, het is zo'n kutkind.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:24 schreef mangalie het volgende:
Vinden jullie niet dat Lot knap is dan? Ht is een mormel maar ze heeft wel een mooi koppie toch?
Ik zag haar laast vanaf haar onderste oogleden en hoger...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:24 schreef mangalie het volgende:
ze heeft mooie ogen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:24 schreef mangalie het volgende:
wordt het niet tijd voor een mail aan lot met het heuglijke feit??quote:
standje te hoogquote:
Hahahaha, goede cap!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Aike doet een ingridje bij Joey![]()
[ afbeelding ]
Dat mokkel kan echt niksquote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Aike doet een ingridje bij Joey![]()
[ afbeelding ]
Zonder kapjes erop...... is een tondeuse gewoon, naja, een tondeusequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |