quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:04 schreef Hobby het volgende:
[..]
ik wel ,wat een idioterie wanneer jullie het beter kunnen moet je het maar nadoen , iedereen maakt wel eens een fout , ik wordt woest van alle negativiteit hier ,afkraken nooit iets leuks bah
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:04 schreef Hobby het volgende:
[..]
ik wel ,wat een idioterie wanneer jullie het beter kunnen moet je het maar nadoen , iedereen maakt wel eens een fout , ik wordt woest van alle negativiteit hier ,afkraken nooit iets leuks bah
Nee, gewoon doorgaan met zwartgeblakerde pannenkoeken serveren en mailtjes daarover bagatelliseren.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:04 schreef Grunge. het volgende:
Ik heb het niet volledig meegekregen, volgens mij begon hij met een compliment over haar 'horeca-onderneming' en ging hij toen verder op dat ze zich niet zoveel moest aantrekken van negatieve berichten.
't Is net een echt mens met positieve en negatieve kantenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja ik zie zeker ook dat Vanass positieve kanten heeft. Alleen vallen de negatieve kanten mij de laatste week meer op dan de positieve. En over afkatten gesproken, zelf niet mee eten en pompoensoep afkraken vond ik niet heel netjes. Als je denkt iets niet te lusten (ook al heb je het nog nooooooit gegeten) moet je dat lekker zelf weten, maar hou dan wel je mond dicht tegen mensen die wel willen proeven. Dat samen met haar smetvrees en haar zwarte pannekoeken/snot eten zorgt ervoor dat de meter bij mij meer naar het negatieve uitslaat.
Classic Vanassquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, gewoon doorgaan met zwartgeblakerde pannenkoeken serveren en mailtjes daarover bagatelliseren.
Hij zei ook nog dat hij zelf horeca-ervaring heeft en dat het overtrokken wasquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, gewoon doorgaan met zwartgeblakerde pannenkoeken serveren en mailtjes daarover bagatelliseren.
Hahahahaha.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:06 schreef Joezi het volgende:
Vanass is weer online op thuisafgehaald, met een prachtige nieuwe inleidende tekst
[ afbeelding ]
En ik lijk net objectief.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:06 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
't Is net een echt mens met positieve en negatieve kanten
Lijkt me briljant... apart bed in de keuken...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:05 schreef martend het volgende:
[..]in bed met Vanass en daarna breakfast
ja dus dat ..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:07 schreef Toverheks het volgende:
Maar doe het Vanessa maar eens na, alles doet ze koffie zetten keuken boodschappen dweilen wassen etc en dat elke dag voor 15 man, ik had allang gezet bestel maar wat jullie kunnen de ****** van me krijgen
Niet woest van worden. Dan ben je ook negatief bezig.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:04 schreef Hobby het volgende:
[..]
Wat naar, probeer hetquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:06 schreef Joezi het volgende:
Vanass is weer online op thuisafgehaald, met een prachtige nieuwe inleidende tekst
[ afbeelding ]
Respect daarvoor. Maar laten we ook niet vergeten dat ze dat niet 'hoeft' te doen hè. Kiest ze zelf voor, dus respect, maar het kan ook anders.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:07 schreef Toverheks het volgende:
Maar doe het Vanessa maar eens na, alles doet ze koffie zetten keuken boodschappen dweilen wassen etc en dat elke dag voor 15 man, ik had allang gezet bestel maar wat jullie kunnen de ****** van me krijgen
Zeg gewoon typhusquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:07 schreef Toverheks het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |