Ik was een keer stoned met vrienden, en toen vond ik het swipen leuk. Toen wilde ik ook. En toen is het gewoon een beetje blijven hangen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:37 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
nofl maar waarom zit je op tinder dan.
Schitterende persoonlijkheid. 10/10 would hit.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Donder gewoon op van een date app aandachtshoer
leuk?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Moet toegeven dat ik dat verzamelen wel doetoch leuk als je zoveel matches hebt. Maar met meeste doe ik niets
Hypocriet, eisen stellen aan foto's op Tinder terwijl jij iedere avond door iemand volgespoten wordt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
- liever geen selfies
- geen foto's met andere vrouwen
- geen groepsfoto's
- geen foto's met meer landschap en een heel klein mensje
- een beetje lachen
- geen foto's met een vis.
Wel doen: lachen, leuk zijn, gewoon laten zien wie je bent.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hmm snor. Dat klinkt ook weer niet bepaald positief
Manmanmanquote:Op zondag 16 maart 2014 08:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
leuk?
Het zegt helemaal niets
mensen liken alles, iedereen heeft zijn meest voordelige foto's etc.
Het is een enorme schijn werkelijkheid
Ik snap daar echt de lol niet van
Eens. Ik word een beetje moe van die meiden die hun hele levensverhaal in 't profiel hebben staan en er geen publiek geheim van maken dat ze ernstig op zoek zijn. Dat is ook de reden waarom ik niet op een 'gewone' datingsite zit. Het feit dat iemand gericht op zoek is naar een vriend is voor mij als een afknapper op zich.quote:Op zondag 16 maart 2014 09:52 schreef UnicornFarts het volgende:
Manmanmanwat nemen sommige dit allemaal serieus. Ik heb ook verzamelwoede op Tinder maar wel allemaal lekkere hapjes
Ik vind Tinder nou niet echt een serieuze zaak, zijn denk ik maar weinig mensen opzoek naar een vaste relatie... Als je zoiets zoekt kan je beter naar Lexa of Pepper.nl imo.
Mannen kunnen net zo erg zijn hoor, ik heb nu via paiq en tinder allemaal dates gehad dat gewoon leuk daten zou moeten worden maar vervolgens zien ze het he-le-maal zittenquote:Op zondag 16 maart 2014 10:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Eens. Ik word een beetje moe van die meiden die hun hele levensverhaal in 't profiel hebben staan en er geen publiek geheim van maken dat ze ernstig op zoek zijn. Dat is ook de reden waarom ik niet op een 'gewone' datingsite zit. Het feit dat iemand gericht op zoek is naar een vriend is voor mij als een afknapper op zich.
Hiermee sluit ik niet uit dat ik zelf via Tinder in een serieuze relatie terecht kom, maar ik ben er niet naar op zoek. Ik vind 't leuk om met iemand af te spreken en wat te gaan drinken en dan zien we wel wat daar uit voort komt.
Waarom dat je als je toch geen relatie wilt?quote:Op zondag 16 maart 2014 10:41 schreef UnicornFarts het volgende:
Je komt niet over als iemand die Tinder grappig vind. Volgens mij vind jij sowieso weinig grappig.
[..]
Mannen kunnen net zo erg zijn hoor, ik heb nu via paiq en tinder allemaal dates gehad dat gewoon leuk daten zou moeten worden maar vervolgens zien ze het he-le-maal zittenGA WEG
![]()
Ik heb net jaren aan een ketting gezeten![]()
Tuurlijk, als Tinder je iets kan opleveren, doenVriendin van mij is nu samen met haar Tinderknulletje.
Seks. Dat zeg ik gewoon heel eerlijk.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom dat je als je toch geen relatie wilt?
Waarom ga je dan op datequote:Op zondag 16 maart 2014 10:48 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Seks. Dat zeg ik gewoon heel eerlijk.
Bovendien is daten ook gewoon heel leuk om te doen hoor, waarom moet daar gelijk een relatie aan vast zitten?
Tinder is toch niet alleen voor een relatie?quote:Op zondag 16 maart 2014 10:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom dat je als je toch geen relatie wilt?
quote:Op zondag 16 maart 2014 10:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dat staat er toch? Daten vind ik ook gewoon leuk, ook om nieuwe mensen te ontmoeten
Nieuwe mensen ontmoeten snap ik niet zo goed, immers is het een vleeskeuring app. En ONS/fuckbuddy snap ik.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Tinder is toch niet alleen voor een relatie?
Zijn er echt genoeg die alleen willen daten/afspreken om nieuwe mensen op een vriendschappelijke manier te leren kennen of voor een ONS of fuckbuddy
Dat kan natuurlijk ookquote:Op zondag 16 maart 2014 10:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dat staat er toch? Daten vind ik ook gewoon leuk, ook om nieuwe mensen te ontmoeten
Bijna elke manier waarop je nieuwe mensen ontmoet en in wil verdiepen is een soort eerste vleeskeuring toch, daarna ga je pas dieper in op een persoon. En dan zeg ik niet dat ik pas verdiep in andere als de keuring positief is maar dan weet je wel je verdere intenties van het contactquote:Op zondag 16 maart 2014 10:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nieuwe mensen ontmoeten snap ik niet zo goed, immers is het een vleeskeuring app. En ONS/fuckbuddy snap ik.
[..]
Dat kan natuurlijk ook
Ik bedoel ook helemaal niet dat een date naar een relatie moet komen, maar eigenlijk iedereen die ik ken date wel omdat hij/zij op zoek is naar een relatie.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:55 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik snap ook niet dat daten uiteindelijk tot een relatie moet komen, krijg hier een beetje het idee dat dat gelijk "verplicht is.
Weet je wel hoe leuk het is om naar de bios te gaan naar een waardeloze film met drank en een enorme bak popcorn en dan in chill modus alles afkraken
Opzich heb je wel gelijk, maar met de gedachte dat Tinder een datingapp is vind ik het niet echt een middel om andere mensen te ontmoeten. De matches die ik had die wel met dat idee op Tinder zaten heb ik eigenlijk meteen afgekapt.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Bijna elke manier waarop je nieuwe mensen ontmoet en in wil verdiepen is een soort eerste vleeskeuring toch, daarna ga je pas dieper in op een persoon. En dan zeg ik niet dat ik pas verdiep in andere als de keuring positief is maar dan weet je wel je verdere intenties van het contact
Hoi, aangenaam ik nietquote:Op zondag 16 maart 2014 11:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik bedoel ook helemaal niet dat een date naar een relatie moet komen, maar eigenlijk iedereen die ik ken date wel omdat hij/zij op zoek is naar een relatie.
Hoi ik niet, ik ben kanovinnie. Ik wil niet met je daten. gr grquote:Op zondag 16 maart 2014 11:01 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hoi, aangenaam ik niet![]()
En bij deze dus ook de eerste denk ik dan
quote:Op zondag 16 maart 2014 11:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoi ik niet, ik ben kanovinnie. Ik wil niet met je daten. gr gr
Ik zeg alleen wat ik stomme foto's vind. Het waren tips voor de persoon die het vroeg. Jezus, waarom zo aanvallend?quote:Op zondag 16 maart 2014 09:52 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hypocriet, eisen stellen aan foto's op Tinder terwijl jij iedere avond door iemand volgespoten wordt.
[..]! Pest mij niet zo
[..]
Manmanmanwat nemen sommige dit allemaal serieus. Ik heb ook verzamelwoede op Tinder maar wel allemaal lekkere hapjes
Ik vind Tinder nou niet echt een serieuze zaak, zijn denk ik maar weinig mensen opzoek naar een vaste relatie... Als je zoiets zoekt kan je beter naar Lexa of Pepper.nl imo.
quote:Op zondag 16 maart 2014 10:48 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Eerlijkheid is belangrijkquote:Op zondag 16 maart 2014 10:48 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Bovendien is daten ook gewoon heel leuk om te doen hoor, waarom moet daar gelijk een relatie aan vast zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |