abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137784642
Ik had onlangs hetzelfde probleem als wat meer mensen hier, dat de boel bezig bleef met dat zoekscherm en geen matches meer gaf. Eh, wellicht ten overvloede, maar er is een optie om uit te loggen in plaats van gelijk de boel te verwijderen en opnieuw te installeren.

Deed ik dus ook en logde daarna opnieuw in. Wel al mijn matches als bij toverslag kwijt trouwens. Inclusief eentje met wie ik kort daarvoor een nogal leuk gesprek had. Ze stuurde me nog een berichtje later zag ik op het hoofdscherm van mijn telefoon maar was op Tinder zelf nergens meer te bekennen. :'(

Nou ja, jammer, maar natuurlijk geen drama verder. Het regende echt matches daarna op iedere like die ik gaf. Alsof de boel een tijdje was opgespaard zeg maar. Tinder is zo buggy als de hel soms.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_137790046
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:37 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

nofl maar waarom zit je op tinder dan.
Ik was een keer stoned met vrienden, en toen vond ik het swipen leuk. Toen wilde ik ook. En toen is het gewoon een beetje blijven hangen.
#TeamMiley
pi_137790055
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Donder gewoon op van een date app aandachtshoer
Schitterende persoonlijkheid. 10/10 would hit.
#TeamMiley
pi_137791189
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 19:10 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Moet toegeven dat ik dat verzamelen wel doe :@ toch leuk als je zoveel matches hebt. Maar met meeste doe ik niets
leuk?
Het zegt helemaal niets
mensen liken alles, iedereen heeft zijn meest voordelige foto's etc.
Het is een enorme schijn werkelijkheid

Ik snap daar echt de lol niet van
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_137792052
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:34 schreef arachide. het volgende:

[..]

- liever geen selfies
- geen foto's met andere vrouwen
- geen groepsfoto's
- geen foto's met meer landschap en een heel klein mensje
- een beetje lachen
- geen foto's met een vis.

Wel doen: lachen, leuk zijn, gewoon laten zien wie je bent.
Hypocriet, eisen stellen aan foto's op Tinder terwijl jij iedere avond door iemand volgespoten wordt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:54 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Hmm snor. Dat klinkt ook weer niet bepaald positief
:')! Pest mij niet zo ;(

quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 08:39 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

leuk?
Het zegt helemaal niets
mensen liken alles, iedereen heeft zijn meest voordelige foto's etc.
Het is een enorme schijn werkelijkheid

Ik snap daar echt de lol niet van
Manmanman :') wat nemen sommige dit allemaal serieus. Ik heb ook verzamelwoede op Tinder maar wel allemaal lekkere hapjes :D Ik vind Tinder nou niet echt een serieuze zaak, zijn denk ik maar weinig mensen opzoek naar een vaste relatie... Als je zoiets zoekt kan je beter naar Lexa of Pepper.nl imo.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_137792437
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 09:52 schreef UnicornFarts het volgende:

Manmanman :') wat nemen sommige dit allemaal serieus. Ik heb ook verzamelwoede op Tinder maar wel allemaal lekkere hapjes :D Ik vind Tinder nou niet echt een serieuze zaak, zijn denk ik maar weinig mensen opzoek naar een vaste relatie... Als je zoiets zoekt kan je beter naar Lexa of Pepper.nl imo.
Eens. Ik word een beetje moe van die meiden die hun hele levensverhaal in 't profiel hebben staan en er geen publiek geheim van maken dat ze ernstig op zoek zijn. Dat is ook de reden waarom ik niet op een 'gewone' datingsite zit. Het feit dat iemand gericht op zoek is naar een vriend is voor mij als een afknapper op zich.

Hiermee sluit ik niet uit dat ik zelf via Tinder in een serieuze relatie terecht kom, maar ik ben er niet naar op zoek. Ik vind 't leuk om met iemand af te spreken en wat te gaan drinken en dan zien we wel wat daar uit voort komt.
pi_137792440
Ik ben niet op zoek naar een vaste relatie en vind tinder vooral grappig maar toch begrijp ik die verzamelwoede totaal niet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_137792797
Je komt niet over als iemand die Tinder grappig vind. Volgens mij vind jij sowieso weinig grappig.

quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Eens. Ik word een beetje moe van die meiden die hun hele levensverhaal in 't profiel hebben staan en er geen publiek geheim van maken dat ze ernstig op zoek zijn. Dat is ook de reden waarom ik niet op een 'gewone' datingsite zit. Het feit dat iemand gericht op zoek is naar een vriend is voor mij als een afknapper op zich.

Hiermee sluit ik niet uit dat ik zelf via Tinder in een serieuze relatie terecht kom, maar ik ben er niet naar op zoek. Ik vind 't leuk om met iemand af te spreken en wat te gaan drinken en dan zien we wel wat daar uit voort komt.
Mannen kunnen net zo erg zijn hoor, ik heb nu via paiq en tinder allemaal dates gehad dat gewoon leuk daten zou moeten worden maar vervolgens zien ze het he-le-maal zitten -O- GA WEG :')
Ik heb net jaren aan een ketting gezeten :')

Tuurlijk, als Tinder je iets kan opleveren, doen ^O^ Vriendin van mij is nu samen met haar Tinderknulletje.
Wat een sfeerspons.
pi_137792812
Edit; dubbel
Wat een sfeerspons.
  zondag 16 maart 2014 @ 10:44:35 #190
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137792861
quote:
10s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:41 schreef UnicornFarts het volgende:
Je komt niet over als iemand die Tinder grappig vind. Volgens mij vind jij sowieso weinig grappig.

[..]

Mannen kunnen net zo erg zijn hoor, ik heb nu via paiq en tinder allemaal dates gehad dat gewoon leuk daten zou moeten worden maar vervolgens zien ze het he-le-maal zitten -O- GA WEG :')
Ik heb net jaren aan een ketting gezeten :')

Tuurlijk, als Tinder je iets kan opleveren, doen ^O^ Vriendin van mij is nu samen met haar Tinderknulletje.
Waarom dat je als je toch geen relatie wilt?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 16 maart 2014 @ 10:47:19 #191
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_137792910
Beetje tegenstrijdig inderdaad
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_137792939
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:44 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Seks. Dat zeg ik gewoon heel eerlijk.

Bovendien is daten ook gewoon heel leuk om te doen hoor, waarom moet daar gelijk een relatie aan vast zitten?
Wat een sfeerspons.
  zondag 16 maart 2014 @ 10:48:48 #193
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137792945
quote:
14s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:48 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Bovendien is daten ook gewoon heel leuk om te doen hoor, waarom moet daar gelijk een relatie aan vast zitten?
Waarom ga je dan op date :P
pi_137792958
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:44 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Tinder is toch niet alleen voor een relatie?
Zijn er echt genoeg die alleen willen daten/afspreken om nieuwe mensen op een vriendschappelijke manier te leren kennen of voor een ONS of fuckbuddy
pi_137792993
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:48 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Waarom ga je dan op date :P
Dat staat er toch? Daten vind ik ook gewoon leuk, ook om nieuwe mensen te ontmoeten :D
Wat een sfeerspons.
pi_137793013
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:51 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Dat staat er toch? Daten vind ik ook gewoon leuk, ook om nieuwe mensen te ontmoeten :D
^O^ en daar gaat het om O+
  zondag 16 maart 2014 @ 10:53:44 #197
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137793027
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:49 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Tinder is toch niet alleen voor een relatie?
Zijn er echt genoeg die alleen willen daten/afspreken om nieuwe mensen op een vriendschappelijke manier te leren kennen of voor een ONS of fuckbuddy
Nieuwe mensen ontmoeten snap ik niet zo goed, immers is het een vleeskeuring app. En ONS/fuckbuddy snap ik.
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:51 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk ook ^O^
pi_137793061
Ik snap ook niet dat daten uiteindelijk tot een relatie moet komen, krijg hier een beetje het idee dat dat gelijk "verplicht is.

Weet je wel hoe leuk het is om naar de bios te gaan naar een waardeloze film met drank en een enorme bak popcorn en dan in chill modus alles afkraken :D
Wat een sfeerspons.
pi_137793107
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:53 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Nieuwe mensen ontmoeten snap ik niet zo goed, immers is het een vleeskeuring app. En ONS/fuckbuddy snap ik.

[..]

Dat kan natuurlijk ook ^O^
Bijna elke manier waarop je nieuwe mensen ontmoet en in wil verdiepen is een soort eerste vleeskeuring toch, daarna ga je pas dieper in op een persoon. En dan zeg ik niet dat ik pas verdiep in andere als de keuring positief is maar dan weet je wel je verdere intenties van het contact
  zondag 16 maart 2014 @ 11:00:20 #200
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137793141
quote:
10s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:55 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik snap ook niet dat daten uiteindelijk tot een relatie moet komen, krijg hier een beetje het idee dat dat gelijk "verplicht is.

Weet je wel hoe leuk het is om naar de bios te gaan naar een waardeloze film met drank en een enorme bak popcorn en dan in chill modus alles afkraken :D
Ik bedoel ook helemaal niet dat een date naar een relatie moet komen, maar eigenlijk iedereen die ik ken date wel omdat hij/zij op zoek is naar een relatie.
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:57 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Bijna elke manier waarop je nieuwe mensen ontmoet en in wil verdiepen is een soort eerste vleeskeuring toch, daarna ga je pas dieper in op een persoon. En dan zeg ik niet dat ik pas verdiep in andere als de keuring positief is maar dan weet je wel je verdere intenties van het contact
Opzich heb je wel gelijk, maar met de gedachte dat Tinder een datingapp is vind ik het niet echt een middel om andere mensen te ontmoeten. De matches die ik had die wel met dat idee op Tinder zaten heb ik eigenlijk meteen afgekapt.
pi_137793184
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:00 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik bedoel ook helemaal niet dat een date naar een relatie moet komen, maar eigenlijk iedereen die ik ken date wel omdat hij/zij op zoek is naar een relatie.

Hoi, aangenaam ik niet :D
En bij deze dus ook de eerste denk ik dan :')
Wat een sfeerspons.
  zondag 16 maart 2014 @ 11:02:23 #202
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137793197
quote:
10s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:01 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Hoi, aangenaam ik niet :D
En bij deze dus ook de eerste denk ik dan :')
Hoi ik niet, ik ben kanovinnie. Ik wil niet met je daten. gr gr
  zondag 16 maart 2014 @ 11:04:07 #203
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_137793235
_O-
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_137793241
Je bent toch altijd op zoek naar een soort van relatie? Alleen niet naar eentje in de traditionele zin

Lekker daten is een vorm van een relatie, fwb ook. Zelfs een ONS maar dan wel heel kortstondig

Er zijn juist heel veel mensen op tinder die niet de huisje boompje beestje variant zoeken. Dat maakt het leuker dan een 'gewone' datingsite
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_137793256
quote:
12s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:02 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hoi ik niet, ik ben kanovinnie. Ik wil niet met je daten. gr gr
_O-
Wat een sfeerspons.
pi_137793427
Ik moest deze app veel eerder downloaden, dit is geniaal _O_
pi_137796124
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 09:52 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Hypocriet, eisen stellen aan foto's op Tinder terwijl jij iedere avond door iemand volgespoten wordt.

[..]

:')! Pest mij niet zo ;(

[..]

Ik zeg alleen wat ik stomme foto's vind. Het waren tips voor de persoon die het vroeg. Jezus, waarom zo aanvallend?
#TeamMiley
  zondag 16 maart 2014 @ 13:38:53 #208
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_137797212
quote:

[..]

:9
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Moderator / Redactie FP zondag 16 maart 2014 @ 13:41:48 #209
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_137797303
quote:

[..]

Eerlijkheid is belangrijk :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 16 maart 2014 @ 13:55:50 #210
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_137797846
Welke man is er op tinder serieus op zoek naar een relatie dan?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')