O ja, was ik alweer vergetenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:42 schreef drakin het volgende:
Zei je niet dat je zou wachten of iemand anders een topic zou openen?
ja sorryquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:42 schreef Kingstown het volgende:
Als je nieuwe topics blijft openen, dan wordt 40+ natuurlijk nooit gesloten.
Dat dan weer wel!quote:
Tot het einde van deze sc, dan komt iedereen weer onder zijn steen vandaan om te kijken of dit forum ten onder gaat.quote:
Ja, maar dan open je gewoon een 2e tabblad en draait een muziekje uit het 40+ muziektopicquote:
Ik moet zorgen dat ik niet wéér de lapo heb in elk gevalquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tot het einde van deze sc, dan komt iedereen weer onder zijn steen vandaan om te kijken of dit forum ten onder gaat.
was ik net van plan, ik zocht er eentje van Sade, maar ik weet de titel niet meer preciesquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, maar dan open je gewoon een 2e tabblad en draait een muziekje uit het 40+ muziektopic
Ik had er vroeger volgens mij een hele LP van...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:49 schreef drakin het volgende:
Ze heeft wel meer dan 1 nummer, Smooth Operator is de bekendste denk ik.
Dit is van haar laatste CD, ik koop nooit meer CD's maar deze heb ik gekochtquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:49 schreef drakin het volgende:
Ze heeft wel meer dan 1 nummer, Smooth Operator is de bekendste denk ik.
Ik heb alle CD'squote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had er vroeger volgens mij een hele LP van...
Hebben we nu ook ruzie?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]dat wilde ik ook vragen
zal wel meevallen, wat ben je aan het koken?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat FANN er weer 1 heeft gesloten en geopend...
Pikante saus... Bedenk ik altijd pas op het laatst waar het overheen gaat..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zal wel meevallen, wat ben je aan het koken?
Ik heb volgens mij al meer dan 10 jaar geen cd's meer gedraaid ....quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:54 schreef drakin het volgende:
Ik heb 1 cd van haar, maar ik denk al meer dan 10 jaar niet meer gedraaid
Ik wordt elke ochtend wakker door een CD-wekker.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij al meer dan 10 jaar geen cd's meer gedraaid ....
Wat is het eerste nummer?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wordt elke ochtend wakker door een CD-wekker.
Alleen wel altijd het eerste nummer van de CD die erin zit.
meestal de introquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat is het eerste nummer?
Ja maar nu weet ik nog steeds niet welk nummer natuurlijkquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Van het eerste nummer en dan is ze al wakker en heeft het uit gezet
Ah... nu snap ik pas...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:06 schreef drakin het volgende:
Op veel cd's is er eerst een intro voor het eerste nummer begint, en als ik steeds een andere cd erin doe is het eerste nummer, met of zonder intro ervoor ook steeds een ander nummer.
En ik maar denken dat je bewust een retorische vraag aan het stellen wasquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... nu snap ik pas...
Neequote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:07 schreef drakin het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je bewust een retorische vraag aan het stellen was
FANN weet geeneens wat een retorische vraag is!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:07 schreef drakin het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je bewust een retorische vraag aan het stellen was
Dat weet ik nog net welquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FANN weet geeneens wat een retorische vraag is!
Ik maar denken dat je alles vergeet....heb je me weer op het verkeerde been gezet!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat weet ik nog net wel
ook datquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik maar denken dat je alles vergeet....heb je me weer op het verkeerde been gezet!
Moeten we een speciaal topic voor je openen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ook datgaat snel bergafwaarts met mij
Neh... doe maar nietquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Moeten we een speciaal topic voor je openen?
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:16 schreef drakin het volgende:
Er zijn al zoveel topics in 40+, nog meer kunnen we niet bijhouden
Nee dat hebben we gezien ... Ik heb er ook wel eens moeite meequote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Misschien een topic over ''oude foto's'' dan kan iedereen zijn ouwe kiekjes posten, maar ik durf niet
vakanties vroeger! Met en zonder foto's, gewoon internetplaatjes van het gebied.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Misschien een topic over ''oude foto's'' dan kan iedereen zijn ouwe kiekjes posten, maar ik durf niet
Dat hadden we volgens mij in het begin ook al ...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:22 schreef drakin het volgende:
Misschien is dat wel wat, wat er minder gaat als 40 plusser in vergelijking tot tien of twintig jaar geleden.
Maar ook wat er beter gaat, kun je een beetje de voor en nadelen tegenover elkaar of gewoon naast elkaar zetten.
Open jij hem dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:22 schreef drakin het volgende:
Misschien is dat wel wat, wat er minder gaat als 40 plusser in vergelijking tot tien of twintig jaar geleden.
Maar ook wat er beter gaat, kun je een beetje de voor en nadelen tegenover elkaar of gewoon naast elkaar zetten.
Welke? Ik weet het niet meer.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Open jij hem dan?daar moet ik even over nadenken wat er beter en slechter gaat precies
![]()
mijn geheugen is al één
Maar dan moeten het weer foto's zijn zoals het er vroeger uitzag...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:23 schreef drakin het volgende:
[..]
vakanties vroeger! Met en zonder foto's, gewoon internetplaatjes van het gebied.
quote:
Snoep van vroeg hebben we ook al gehadquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:24 schreef drakin het volgende:
Of recepten, kooktechnieken, snoep, drinken van vroeger? Of past dat meer in het culinaire deel?
Volgens mij heeft dat topic me naar 40+ juist gelokt toen, misschien zelfs wel naar Fok! zelfquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Snoep van vroeg hebben we ook al gehadis ook doodgebloed
Serieus? Ben je pas zo kort op FOK?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat topic me naar 40+ juist gelokt toen, misschien zelfs wel naar Fok! zelf
woensdag 14 maart 2012, dat is toch al bijna 2 jaar? Zo kort is dat nou ook weer niet dus.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Serieus? Ben je pas zo kort op FOK?![]()
Ik hobbel hier al jaren rondook best erg
Nee valt mee eigenlijk, ik moest even mijn eerste account opzoekenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:31 schreef drakin het volgende:
[..]
woensdag 14 maart 2012, dat is toch al bijna 2 jaar? Zo kort is dat nou ook weer niet dus.
Dan zijn wij van hetzelfde jaar, ik heb me volgens mij in juli 2007 aangemeld.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee valt mee eigenlijk, ik moest even mijn eerste account opzoeken![]()
maandag 5 februari 2007is verdomme al 7 jaar
fanvanheteersteuur
Ook voor DGK?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zijn wij van hetzelfde jaar, ik heb me volgens mij in juli 2007 aangemeld.
Is daar sprake van dan? Waar staat dat? Waar zijn de barricaden?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:42 schreef Kingstown het volgende:
Als je nieuwe topics blijft openen, dan wordt 40+ natuurlijk nooit gesloten.
Ja, ik lurkte eerst een tijdje mee voordat ik me aan meldde en mijn eerste post durfde te doen.quote:
Broekkiesquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zijn wij van hetzelfde jaar, ik heb me volgens mij in juli 2007 aangemeld.
Ik heb dat account in de prullebak gegooid, en veranderd in FANN vond ik handiger FAN was al bezetquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:37 schreef drakin het volgende:
Waarom heb je het eigenlijk verandert in deze?
En 7 jaar valt mee, degene die me ooit over Fok vertelde deed dat in 2002 dacht ik, dus ik wist al wel van het bestaan van Fok af.
Het was toch ook nog eens Fannvanheteersteuur?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb dat account in de prullebak gegooid, en veranderd in FANN vond ik handiger FAN was al bezet
dus vandaar die 2 NN's en toen was ik een keer pissig, geen idee meer waarom toen heb ik die ook in de prullebak gegooiden toen moest ik dus een nieuw account maken, dus heb ik een beetje
een combi gemaakt want ik wilde wel gewoon weer ''mezelf'' zijn, niet onder een kloon posten
en zo wist iedereen gewoon dat ik dezelfde was.
gedoe allemaalsoms ben ik een beetje impulsief
quote:
Nee Fan met 1 N, FANN was met 2 nn omdat FAN al bezet wasquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was toch eerst Fannvanheteersteuur?
Wat jij wilt, Majesteitquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Bejjebelazerd!!! Zeg maar gewoon Majesteit
Ja, ok met 1 N dan, maar ik meende me die eerste Fan(n) te herinnerenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee Fan met 1 N, FANN was met 2 nn omdat FAN al bezet was
fanvanheteersteuur
Queenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Bejjebelazerd!!! Zeg maar gewoon Majesteit
Omdat je het zelf al was, of ze willen geen bijna gelijke namen op het forum?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En toch ken ik geen user die FAN heet eigenlijkmaar het was toch bezet, raar eigenlijk...
Ghehequote:
Dit was het laatste topic waar ik als FANN heb gepostquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, ok met 1 N dan, maar ik meende me die eerste Fan(n) te herinneren
Ah... dat kan natuurlijkquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ghehe![]()
FANN, het kan wel dat iemand die geregistreerd heeft maar nooit gebruikt. Als er niet mee gepost is zie je ook niets, maar ondertussen kan de naam toch weg zijn.
nah... je ziet best veel namen die op elkaar lijken hoor er is ook een Piet Piraat met een streepjequote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Omdat je het zelf al was, of ze willen geen bijna gelijke namen op het forum?
En hoeveel geregistreerde namen zijn er inmiddels? > 400.00 ofzo? Er posten van al die namen maar een man of 10.000 hooguit. De rest wordt nooit (meer) gebruikt. Voor de reclame-inkomsten van Danny is het echter heel erg goed dat er zoveel geregistreerde 'users' zijn. Bedrijven investeren daardoor graag in advertentieruimte op FOK.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... dat kan natuurlijk
Deze er ook bijquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dit was het laatste topic waar ik als FANN heb gepost![]()
RLS / [RLS # SC 865] Tosti met glaasie melk
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En hoeveel geregistreerde namen zijn er inmiddels? > 400.00 ofzo? Er posten van al die namen maar een man of 10.000 hooguit. De rest wordt nooit (meer) gebruikt. Voor de reclame-inkomsten van Danny is het echter heel erg goed dat er zoveel geregistreerde 'users' zijn. Bedrijven investeren daardoor graag in advertentieruimte op FOK.
Omdat Teun in zijn topic dat openbleef zei dat je een stom wijf was ?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]stom he... en ik heb géén idee wat er nou weer mis was
Nee,quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat Teun in zijn topic dat openbleef zei dat je een stom wijf was ?![]()
Och FANN, hoeveel users je ook aanmaakt, zolang je dat Lichtenstein plaatje blijft gebruiken kennen we je wel hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]stom he... en ik heb géén idee wat er nou weer mis was
Ja daarom hou ik maar altijd dezelfde AVA, dat scheelt welquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Och FANN, hoeveel users je ook aanmaakt, zolang je dat Lichtenstein plaatje blijft gebruiken kennen we je wel hoor![]()
FF eten.....Tortellini
welke?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:04 schreef Deisyy het volgende:
Altijd leuk om een oud topic door te lezen.
Die jij doorgaf had maar 5 postsquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
welke?die ik net had doorgegeven? of zat je in een andere?
Ah... daar zal ik niet veel in gepost hebben denk ikquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die jij doorgaf had maar 5 postsDegen die ik had gepost heb ik even doorgelezen.
Ja wel hoor ... Best lekkerquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat ziet er zó niet lekker uitis het wel lekker?
Zonderling figuur was dat ookquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dit is ook een raaaaaaaaaaaaaaar topic trouwens![]()
RLS / [RLS SC #845] Waar FANN geen foto's laat zien
Heb je wel eens zwarte rijst gegetenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar wel een rottige kleur
Nee... ik wist niet eens dat dat bestondquote:
ghehe, adrem!!quote:
Drie uur laterquote:
Paella variant met inktvisinkt ...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee... ik wist niet eens dat dat bestondmaar jah... ik ben niet zo'n ''vrouw van de wereld''
geloof ik, ook niet op culinair gebied
Valt mee...quote:
oh... nah... het trekt me niet om eerlijk te zijnquote:
Daarom eerst levend kokenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die springt van je bord?
net als kreeft?quote:
Is ook zielig zo'n langzame dood.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
net als kreeft?dat vind ik serieus zielig, maar dat zal iedereen wel weer stom vinden
![]()
Maakt verder niet uit
nee, gelukkig niet, ik drijf al 2 jaar mijn bed uit maar dat is opeens overquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
heb je je eerste opvlieger gehad
Bij mij ookquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:29 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, gelukkig niet, ik drijf al 2 jaar mijn bed uit maar dat is opeens over
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bij mij ookineens was het er en toen was het weer weg. misschien hoort dat zo
uitgaande van mijn oudere zussen was dat het eerste bedrijf!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar het kán weer terugkomen heb ik van mijn zussen gehoord
jaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:34 schreef sacha het volgende:
[..]
uitgaande van mijn oudere zussen was dat het eerste bedrijf!
wel 2!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
Hoeveel zussen heb jij?
ow.......... da's niks vergeleken bij die 5 van mijquote:
ehm, nou... ik heb wel eens makkelijkere onderwerpen aangesnedenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar je krijgt wel alvast wat informatie,
dat scheeltdan weet je ongeveer wat je te wachten staat...
Ik vraag gewoon allesquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:39 schreef sacha het volgende:
[..]
ehm, nou... ik heb wel eens makkelijkere onderwerpen aangesneden
kansberekeningquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:39 schreef drakin het volgende:
Slechts 10 % van de vrouwen heeft geen of nauwelijks last van de overgang.
Ik weet alleen niet hoeveel procent het nou heel zwaar krijgt, maar wel dikke kans dat ik bij die groep hoorIk heb altijd het meeste pech.
Het gaat ooit weer overquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:39 schreef drakin het volgende:
Ik weet alleen niet hoeveel procent het nou heel zwaar krijgt, maar wel dikke kans dat ik bij die groep hoorIk heb altijd het meeste pech.
Daarin staat: Heel veel pechquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:41 schreef sacha het volgende:
[..]
kansberekening![]()
het ligt f*cking vast in je genen
De overgang wordt vrij weinig over gesproken, alsof er een taboe over is, maar laatst hoorde ik dat het totaal wel zo'n 15 jaar duurtquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het gaat ooit weer overmaar het kán lang duren...
Bij mij is het 50/50 als ik naar mijn zussen luister, dus ik weet het nog niet, maar ik zal ook welquote:
JAAAAAAA dat kan, mijn schoonzus is er zo eentjequote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:43 schreef drakin het volgende:
[..]
De overgang wordt vrij weinig over gesproken, alsof er een taboe over is, maar laatst hoorde ik dat het totaal wel zo'n 15 jaar duurt
Jij krijgt de midlife crisis ofzoiets... of je zit er al inquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:45 schreef chufi het volgende:
De mijne moet nog beginnen want ik heb nog niets gemerkt
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:47 schreef drakin het volgende:
Midlifecrisis is maar een verzonnen iets, gewoon een aandachtsvragend woord omdat mannen geen zware lichamelijke problemen krijgen. Die worden langzaam en mooi oud en wij hup in 1 klap tijdens de overgang.
Die had ik 15 jaar geleden al ...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij krijgt de midlife crisis ofzoiets... of je zit er al in
Klopt. Dan ruilen we jullie in voor een jonger exemplaar die ons alle aandacht geeft die we nodig hebben.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:47 schreef drakin het volgende:
Midlifecrisis is maar een verzonnen iets, gewoon een aandachtsvragend woord omdat mannen geen zware lichamelijke problemen krijgen. Die worden langzaam en mooi oud en wij hup in 1 klap tijdens de overgang.
Dat overkomt mij zelfs (maar dan ben ik wel de jongere vriendin)quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt. Dan ruilen we jullie in voor een jonger exemplaar die ons alle aandacht geeft die we nodig hebben.
Pompiedom tralalaalaaaaaendelaaaaaa. Ik zei de gek. Volgens mijn bloedwaarden zit ik er midden in. Nada noppes last.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:39 schreef drakin het volgende:
het is dus echt een taboequote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:43 schreef drakin het volgende:
[..]
De overgang wordt vrij weinig over gesproken, alsof er een taboe over is, maar laatst hoorde ik dat het totaal wel zo'n 15 jaar duurt
Alleen als je bankrekening over voldoende middelen beschikt en je auto benijdenswaardig is mijn beste. Voor een Jan met de Pet lopen de jonge blaadjes echt niet zo warm hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt. Dan ruilen we jullie in voor een jonger exemplaar die ons alle aandacht geeft die we nodig hebben.
dat mag hoor, opgeruimd staat netjesquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bevalling gaat nog, maar o wee als je praat over pijn of bloed.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:08 schreef sacha het volgende:
[..]
het is dus echt een taboe![]()
hetzelfde als een bevalling![]()
ik had het er vandaag met een van mijn zussen over (die soms met de medische industrie samen moet werken) en wij kwamen tot de conclusie dat dat komt omdat het een mannenwereld is![]()
(die medische industrie dus)
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Overgang moet je niet over beginnen want dan gaan mannen meteen hun motorrijbewijs willen halen.
ik hou van een gemiddelde SCquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:10 schreef Kingstown het volgende:
Een apart topic over de overgang heeft in 40+ zal wrs. sneller vol raken dan dat de gemiddelde SC hier doet.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:13 schreef drakin het volgende:
Maar iemand hier al last van stemmingswisselingen?
Voor de gemeente bedoel je ?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:13 schreef drakin het volgende:
Nee die heb ik vorig jaar al gehadquote:
quote:
Een mannenpoging om het onderwerp te veranderen, niks van aantrekken.quote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:13 schreef drakin het volgende:
Of heb je net als mij al meer dan 40 jaar daar last van?quote:
Jullie zouden er toch een apart topic over openen .. Vrouwenkwaaltjes voor de dames op leeftijd of zo ?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Een mannenpoging om het onderwerp te veranderen, niks van aantrekken.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Of heb je net als mij al meer dan 40 jaar daar last van?
Misschien komt dat nog.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Jullie zouden er toch een apart topic over openen .. Vrouwenkwaaltjes voor de dames op leeftijd of zo ?
Dat mag hier toch ookquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Jullie zouden er toch een apart topic over openen .. Vrouwenkwaaltjes voor de dames op leeftijd of zo ?
Chuf heeft een heel harem volgens mij..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien komt dat nog.
Maar Choef, nog geen dame in de overgang op het oog?
Ik kan wel eens impulsief reageren of een wisseling in stemming hebben, maar ik denk dat de overgang bij mij nog een jaar of 2 of 3 duurt voor ik erin ga zitten. Zeker is dat natuurlijk niet, maar ja kansberekening.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]heb je dat écht? Nee ik geloof niet dat ik dat heb, maar de laatste tijd ben ik wel wat
jankerig geweest, maar dat kan ook komen omdat er nogal wat gebeurd is natuurlijk ...
moeder enzo....
Dus ik hoop wel dat ik het ergste heb gehad, want ik vind mezelf helemaaaaaaal niet leuk als
ik jankerig ben
Dus jij wil niet weten van de bonkjes en sliertjes (copyright Yvonne)quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien is dat zijn kwaaltje juist wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Chuf heeft een heel harem volgens mij..
ow........ impulsief ben ik welquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kan wel eens impulsief reageren of een wisseling in stemming hebben, maar ik denk dat de overgang bij mij nog een jaar of 2 of 3 duurt voor ik erin ga zitten. Zeker is dat natuurlijk niet, maar ja kansberekening.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien is dat zijn kwaaltje juist wel.
Ik kan geen keuze meer maken idd ...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien is dat zijn kwaaltje juist wel.
Moet je twee keer lezen, dan kies je beterquote:
Als je te lang wacht zijn ze allemaal vertrokken en blijf je alleen over.quote:
Misschien kom ik later of anders morgen nog wel even kijken hier.. Gaan jullie je gang maar even en spui alles er maar uit ...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Moet je twee keer lezen, dan kies je beter
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien kom ik later of anders morgen nog wel even kijken hier.. Gaan jullie je gang maar even en spui alles er maar uit ...
Mocht je willen!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof jullie hier al jullie dingen bloot gaan leggen ...
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:33 schreef drakin het volgende:
Ben momenteel erg goed om alles eruit te spuien, ben ziek...
Nee, daar heb je ook weer gelijk inquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk het, maar al bijna 3 weken dus het duurt een beetje te lang.quote:
Beterschap!!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:33 schreef drakin het volgende:
Ben momenteel erg goed om alles eruit te spuien, ben ziek...
3 weken is wel lang ja... wat heb je dan precies, hoofdpijn. misselijk, diaree ofzo?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk het, maar al bijna 3 weken dus het duurt een beetje te lang.
Dankje Elquote:
Nou Chuf, niet zo onaardigquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Over de pot hoef ik je ook niet te zien hangen ... Nee dank je
Al die dingen + misselijk en borrelende darmen. Maar elke keer ben ik 2 dagen gewoon fit en denk ik dat het voorbij is en pfoef, deur op slot van het kleinste kamertje.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
3 weken is wel lang ja... wat heb je dan precies, hoofdpijn. misselijk, diaree ofzo?
dat is wel lang hoor 3 wekenben je al bij de dokter geweest?
raaaaaaaar, is niet goed hoor ...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Al die dingen + misselijk en borrelende darmen. Maar elke keer ben ik 2 dagen gewoon fit en denk ik dat het voorbij is en pfoef, deur op slot van het kleinste kamertje.
Ik ga na het weekend, want zoals ik zei, ik dacht steeds dat het voorbij was en dan stel ik het bellen uit.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar ben je al naar een dokter geweest?
Ja Sorry .. Nu ik net lees dat ze al 3 weken niet lekker is ... Mijn excuses Drakinquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou Chuf, niet zo onaardig
Tis al goed Chuf, ik doe de deur wel op slot.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Sorry .. Nu ik net lees dat ze al 3 weken niet lekker is ... Mijn excuses Drakin
ja, doe maar meteen maandag, want dat duurt veels te lang dan ...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga na het weekend, want zoals ik zei, ik dacht steeds dat het voorbij was en dan stel ik het bellen uit.
Dat is een hardnekkig virusje dan. Mee oppassen hoor!! Echt naar de dokter gaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Al die dingen + misselijk en borrelende darmen. Maar elke keer ben ik 2 dagen gewoon fit en denk ik dat het voorbij is en pfoef, deur op slot van het kleinste kamertje.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Tis al goed Chuf, ik doe de deur wel op slot.
denk ikquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hij bedoelde het niet zo slecht
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Tis al goed Chuf, ik doe de deur wel op slot.
alsof de overgang al onze dingen zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat gebruiken mannen eigenlijk als excuus?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar het is altijd wel mooi om als excuus te kunnen gebruiken
Ik hou dan meestal maar op de leeftijd ...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat gebruiken mannen eigenlijk als excuus?
zeg dat wel, die heb ik ook echt nodigquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar het is altijd wel mooi om als excuus te kunnen gebruiken
En stel je dan bij naar onder of naar boven?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hou dan meestal maar op de leeftijd ...
jael hoor, het is lastig en vervelend als je er last van hebtquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:43 schreef drakin het volgende:
Maar het heeft wel invloed op je, dus het hoort er wel bij.
Gelukkig is er nog een leven tussen de opvliegers in. (of niet? Ik heb nog niet een opvlieger gehad)
Ik doe me meestal jonger voor dan mn leeftijd ..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En stel je dan bij naar onder of naar boven?
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe me meestal jonger voor dan mn leeftijd ..
Jij was toch ook 38 jaarquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe me meestal jonger voor dan mn leeftijd ..
Ja was het maar zo.. Ik ben 42quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij was toch ook 38 jaar
ik heb daar niks meequote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:49 schreef ElizabethR het volgende:
http://chirkup.me/a/13-ex(...)n=IT795#.UxuQU_l_uSp Toch reuze interessant!!! Ik ga er ook een kopen binnenkort.
Printen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik heb daar niks meewat ga je ermee doen dan?
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat Chuf minstens he dubbele weegt
Je moet zoń 3D printer wel voeden met een 3D-info file van jou 3D idee ... Das niet gewoon een tekening of zo ...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jamaar wat wil je dan in 3D printen bedoel ik.
Oh, er zijn heel veel mogelijkheden. Ik denk in eerste instantie aan huishoudelijke dingen, en siervoorwerpen, kandelaars, vazen en dergelijke.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jamaar wat wil je dan in 3D printen bedoel ik.
Nee, maar ook daar heb je software voorquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet zoń 3D printer wel voeden met een 3D-info file van jou 3D idee ... Das niet gewoon een tekening of zo ...
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet zoń 3D printer wel voeden met een 3D-info file van jou 3D idee ... Das niet gewoon een tekening of zo ...
ow........ oké. ja zegt me niet zoveelquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh, er zijn heel veel mogelijkheden. Ik denk in eerste instantie aan huishoudelijke dingen, en siervoorwerpen, kandelaars, vazen en dergelijke.
heeft Sade een liedje over een 3D-printer?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
doe me weer denken aan Sade die heeft daar een liedje over
Neequote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:57 schreef sacha het volgende:
[..]
heeft Sade een liedje over een 3D-printer?
Welke film ga je kijkenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:56 schreef ElizabethR het volgende:
Filmpje kijken, een goede avond verder, beste mensen![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:57 schreef sacha het volgende:
[..]
heeft Sade een liedje over een 3D-printer?
ik vond je grappig Fannquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neeover taboe, the sweetest taboe...
![]()
kwam ineens bij me op
roseetje teveel denk ik dan ga ik slap liullen
misschien wat op z'n ballen heen en weer rollen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat zou wel rottig zijn met lopen
nee hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik heb teveel rosee gezopen
Nou ik kan me niiks bij voorstellenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:03 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien wat op z'n ballen heen en weer rollen?
plompzakken maar dan andersquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ik kan me niiks bij voorstellenik weet niet wat jij in je hoofd hebt
vandaag? hmmmm, eens even denken...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij in je hoofd hebt
juist, slappe lullen in mijn hoofd!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
is wel effe lekkergewoon slap lullen
Dat slappe vind ik altijd maar niks ... Maar ik heb er gelukkig geen last vanquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
is wel effe lekkergewoon slap lullen
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat slappe vind ik altijd maar niks ... Maar ik heb er gelukkig geen last van
nee, stel je voor, Sjoef aan de Viagraquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat slappe vind ik altijd maar niks ... Maar ik heb er gelukkig geen last van
OK, ik zal me wel inhouden...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]nu gaan we opscheppen
![]()
doe maar niet
mijn moeder schepte vandaag courgettesoep opquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]nu gaan we opscheppen
![]()
doe maar niet
Nah.. je mag van mij losbranden hoor...quote:
Nog nooit geprobeerd.. Geen idee of het zou helpenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:09 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, stel je voor, Sjoef aan de Viagra
Het helpt je aan een hartaanval dat dan weer welquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd.. Geen idee of het zou helpen
Maar die kun je weer voorkomen met aspirine voor het naar bed gaan las ikquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het helpt je aan een hartaanval dat dan weer wel
Maar is zoiets dan ook op een andere manier op te lossen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het helpt je aan een hartaanval dat dan weer wel
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar die kun je weer voorkomen met aspirine voor het naar bed gaan las ik
Geen ideequote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar die kun je weer voorkomen met aspirine voor het naar bed gaan las ik
een touw er om en omhoog hijsenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar is zoiets dan ook op een andere manier op te lossen?
ik zit verkeerd te kwootenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar is zoiets dan ook op een andere manier op te lossen?
Je bent dubbel op mijquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik zit verkeerd te kwooten
lier?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]met een katrol ofzo heo heet zoiets?
Met wat ?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:16 schreef drakin het volgende:
Niet dat ik het nodig heb, maar ben even met chuuf aan het meedenken
Misschien dat een bril zou helpenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
tering, ik heb teveel gezopen dus ik ga fouten maken ook nu zie ikk
neem nog wat onderbroekensoepquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
tering, ik heb teveel gezopen dus ik ga fouten maken ook nu zie ikk
Met je geheugenquote:
een hele stad in zijn broekquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lier???
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lier_(Belgi%C3%AB)
dat is een stad man
glazie met lees gedeelte?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik hou he bij mijn laatste glaziebeter denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |