abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137968294
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 23:29 schreef Sinister-D- het volgende:
Heb maar een beschutting geïmproviseerd, een oude kunststoffen opbergdoos. Deksel op de grond gelegd met een deken erop, beestje erin gelegd met wat doeken om en op hem, en de kist er ondersteboven overheen gezet. Uiteraard een uitgang voor dat beestje gemaakt.
Het geheel onder de dennenstruiken in de tuin gezet, mocht ie wakker worden kan die direct wat gaan wroeten in de drek :)
Dat was idd het beste wat je kon doen :) Had vorig jaar ook een egeltje in de tuin die net uit z'n winterslaap was en daardoor idd heel suf. Ik heb toen idd de dierenambulance laten komen omdat ik ook dacht dat ie ziek was. Ze namen 'm niet mee, maar een egeltje is in zo'n toestand natuurlijk wel veel kwetsbaarder. Heb dus net als jij een 'schuildoos' voor 'm neergezet en hem 2 keer wat te eten gegeven. (Kattenvoer) Niet vaker, omdat ie verder lekker zelf z'n kostje bij elkaar moet scharrelen. Nooit geweten dat egels zo luidruchtig eten, al smakkend :D

Hoe is het met 'jouw' egel inmiddels?
when hatred consumes us
we perceive enemies everywhere
  donderdag 20 maart 2014 @ 18:20:52 #27
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_137972793
quote:
17s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:43 schreef Procella het volgende:
Hoe is het met 'jouw' egel inmiddels?
Heb vorige week elke dag na het werk even gecontroleerd of ie nog in zijn kistje lag, ergens tussen woensdag 17.00 en donderdag 17.00 heeft ie het nestje verlaten :) Ik ga er dus vanuit dat het goed gaat aangezien ik het diertje niet heb zien liggen in een omtrek van 10m :P
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_137975598
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 18:20 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Heb vorige week elke dag na het werk even gecontroleerd of ie nog in zijn kistje lag, ergens tussen woensdag 17.00 en donderdag 17.00 heeft ie het nestje verlaten :) Ik ga er dus vanuit dat het goed gaat aangezien ik het diertje niet heb zien liggen in een omtrek van 10m :P
Mooi. Dat ie maar een lang en gelukkig egelleven mag hebben :)
when hatred consumes us
we perceive enemies everywhere
  vrijdag 21 maart 2014 @ 07:47:57 #29
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')