quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:14 schreef smegmanus het volgende:
ONZ / Recept voor klaarmaken van egels
Haquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:04 schreef essnhills het volgende:
Vraag tips aan Disana
F&F / Probleem: egel is in huis getrokken
Hoe weet jij in godsnaam nog dat hiet een topic over was, 11 jaar geleden?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:14 schreef smegmanus het volgende:
ONZ / Recept voor klaarmaken van egels
Ik herinner mij vaak onzinnige dingen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hoe weet jij in godsnaam nog dat hiet een topic over was, 11 jaar geleden?![]()
Dat zien we. Hoop voor jou dat het niet ten koste gaat van andere informatie die je moet onthouden hehequote:Op zondag 9 maart 2014 08:11 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik herinner mij vaak onzinnige dingen.
Ook niet als je gewoon het algemene nummer belt?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:22 schreef Sinister-D- het volgende:
Aantal sites afgestruind, en de meeste zeggen of de dierenambulance bellen, of een egelhuisje neerzetten. Denk dat ik er vlot eentje ineen ga zetten. Dierenambulance zit hier niet in de buurt naar het schijntOf ik moet een dierenarts bellen....
IS dat zo raar dan als ik echt in België woon?....quote:Op zondag 9 maart 2014 19:16 schreef _Loki het volgende:
[..]
Ook niet als je gewoon het algemene nummer belt?
Of woon je echt in België?
Oh nee dat niet, maar dan heb je natuurlijk niks aan het nederlandse nummer dat ik wilde postenquote:Op zondag 9 maart 2014 19:18 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
IS dat zo raar dan als ik echt in België woon?....
Enkeltje naar de zwarte kliko.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik ben daarnet tijdens het opruimen (bijna de voorjaars-opruiming zou je zeggen) van mijn berghok een egel tegengekomen. Vermoedelijk eens binnen gekomen terwijl ik het berghok per ongeluk open heb laten staan 't 's nachts.
Pak een doek van de grond, en begin te borstelen zonder benul dat het beestje daar ligt. Totdat ik 't ineens op mijn vuilblik heb liggen, en het toch wat zwaar vond. Kijk eens tegoei en zie het arme diertje erop liggen. Zonder er tegoed over na te denken, leg ik hem (of haar) in het gras in de tuin, helemaal opgerold denkende dat ie bang geworden was en zichzelf opgerold had.
Even gewacht, maar het beestje rolde zich maar niet uit, en bleef gewoon liggen. Dus ineens besef ik me dat die diertjes een winterslaap houden. Dus even opgezocht tot wanneer dat is, en dat blijkt tot ongeveer eind april.
Ik kan dat arm diertje nu toch niet zomaar in de tuin laten liggen, iemand enig idee wat ik kan doen voor het diertje? Of zal ik hem terug leggen in het berghok, maar dan bestaat de kans dat het diertje er niet meer uit komt als ie wakker wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |