abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137837768
quote:
2s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:11 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ja ging wel goed, we hebben het er even over gehad maar durfde toch niet te beginnen over een DNA test. Denk dat ik dat ook niet meer echt nodig vind. Mijn moeder heeft het contact met mij verbroken
Jullie hebben het er over gehad, maar wat is er gezegd dan? Was het een goed gesprek?
pi_137837843
quote:
2s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:44 schreef Amarantha het volgende:

[..]

?
De hele situatie is gewoon klote vind ik.
Zeker omdat je pa volgens mij al het gevoel heeft dat zij hem helemaal leeggetrokken heeft, vervolgens nog eens wilt komen leechen bij hem door te vragen om geld te lenen terwijl hij al geen goede band met haar heeft en het kind waarvan jij denkt dat je de biologische vader bent is ook nog eens niet echt van jou.. Een van de grootste soorten bedrog naar mijn gevoel...
Rustig aan.
pi_137837861
Je hoeft ook niet echte bloedfamilie zijn om om elkaar te geven blijkt maar zo
Maar dat ik wel raar van dat geld! Heeft ze ook nog wat gekregen?
melk is goed voor elk
-imikethat
  roze maandag 17 maart 2014 @ 13:00:21 #179
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_137838471
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:44 schreef vannelle het volgende:

[..]

Jullie hebben het er over gehad, maar wat is er gezegd dan? Was het een goed gesprek?
Mwah een goed gesprek.. Ik had er wel een gevoel bij na die tijd maar er is niet heel veel gezegd. Mijn vader gelooft niet dat ik een andere vader heb maar wel dat mijn moeder rare dingen heeft gezegd tegen haar vriend en haar familie. Ook mijn vader vindt het vreemd dat mijn moeder ineens zo radicaal doet en mij nooit meer wilt zien ineens i.p.v praten (wat ik meerdere keren heb gevraagd of dat niet mogelijk is in het echt), ook al draait ze wel weer bij omdat ze me toch wel gaat missen. Verder het er niet echt over gehad, het ging vooral ineens over mijn moeder met dat geld lenen enz.
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:46 schreef bosatlas het volgende:
Je hoeft ook niet echte bloedfamilie zijn om om elkaar te geven blijkt maar zo
Maar dat ik wel raar van dat geld! Heeft ze ook nog wat gekregen?
Nope, kreeg ze al niet omdat hij geen geld heeft om uit te lenen en na dit hele gezeur is hij sowieso klaar met mijn moeder en wilt hij er helemaal niks meer mee te maken hebben.
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:46 schreef kingtoppie het volgende:
De hele situatie is gewoon klote vind ik.
Zeker omdat je pa volgens mij al het gevoel heeft dat zij hem helemaal leeggetrokken heeft, vervolgens nog eens wilt komen leechen bij hem door te vragen om geld te lenen terwijl hij al geen goede band met haar heeft en het kind waarvan jij denkt dat je de biologische vader bent is ook nog eens niet echt van jou.. Een van de grootste soorten bedrog naar mijn gevoel...
Gek genoeg blijf ik zelf heel kalm hieronder (waarschijnlijk omdat ik hier en bij mijn huisgenoten mijn verhaal kwijt kan). De eerste paar dagen wel paar keer moment gehad dat ik ineens een huilbui kreeg als ik erover na ging denken maar ik heb het inmiddels al wel een soort van plekje gegeven. Enige wat ik kan doen is een DNA test maar dat is duur.. En dan heb ik wel hulp daarbij aangeboden gekregen hier maar ik durf het mijn vader niet zo goed te vragen omdat ik bang ben dat hij het niet wilt weten. Enige probleem is in dit hele verhaal dat ik niet weet wat ik met mijn moeder moet.. Dat is het enige waarom ik ergens toch zou willen weten of mijn vader mijn biologische vader is.
Your beauty never ever scared me.
pi_137838988
quote:
2s.gif Op maandag 17 maart 2014 13:00 schreef Amarantha het volgende:
maar ik durf het mijn vader niet zo goed te vragen omdat ik bang ben dat hij het niet wilt weten. Enige probleem is in dit hele verhaal dat ik niet weet wat ik met mijn moeder moet.. Dat is het enige waarom ik ergens toch zou willen weten of mijn vader mijn biologische vader is.
Dat kun je sowieso ook vragen aan je pa..
En wat zegt dat dan over je moeder? Dat ze onveilig vreemd is geweest in een vruchtbare periode (aangezien ze er bewust mee bezig waren allebei) en dat ze je pa bewust heeft bedrogen door hem te laten denken dat hij een biologisch eigen kind aan het opvoeden was...
Rustig aan.
pi_137839961
Ik denk dat als je een goede band hebt met je pa dit echt wel bespreekbaar is.
Als je uitlegt wat je voelt en waarom je het voelt verwacht ik dat hij begrip voor je zal hebben.
Ik kán het mis hebben natuurlijk maar het lijkt mij dat in een goede vader/dochter relatie alles bespreekbaar is en dat pa er ook veel voor over heeft om z'n dochter te helpen.
pi_137844180
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 01:37 schreef LelijKnap het volgende:
Ugh, altijd kut van die topics die je herinneren aan het manipulatieve en hoerige van vrouwen. Jij en je 'pa' zijn de dupe van haar streken, maar uiteindelijk zullen jullie elkaar blijven vertrouwen. Die ma van je.. die is het belangrijkste kwijt.
:') :') :')
pi_137844577
:(
Heel veel sterkte.
  maandag 17 maart 2014 @ 15:38:10 #184
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137845279
quote:
2s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:11 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ja ging wel goed, we hebben het er even over gehad maar durfde toch niet te beginnen over een DNA test. Denk dat ik dat ook niet meer echt nodig vind. Mijn moeder heeft het contact met mij verbroken
Jammer van je moeder, maar misschien is het voorlopig maar het beste.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_137845654
Heftig verhaal....
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_137851252
Ik kan me niet voorstellen dat de familie niet méér weet. Als mijn zusje zwanger zou zijn van een ander dan haar vriend en ik wist dat, wist ik 100% zeker ook wie de vader dan is. Je denkt toch niet bij het horen van: 'zwanger van iemand anders': oh oké..en je gaat weer verder met wat je deed. Nee, je wil weten van wíe dan. En als je hem niet kent, hoe hij er uit ziet enzo. En ik zou die naam denk ik ook nooit meer vergeten.
pi_137851367
Vreemd allemaal hoor, je moeder zegt dat het bullshit is dat je vader niet je echte vader is en je
vader zegt hetzelfde, de enige die zeggen dat je vader niet je vader is verdere familie, zoals
je nicht én de vriend van je moeder.

Iedereen die het zou kunnen bevestigen dat je moeder heeft gezegd dat je vader je vader niet is
is al dood, behalve dus de vriend van je moeder, die is nog springlevend. Ik snap er niks van...

Dus het verhaal dat je vader geen kinderen zou kunnen verwekken is dan ook niet waar, als
ik je vader was en er zo van overtuigd was dat ik wél je echte vader was zou ik zelf een DNA
onderzoek voorstellen al was het alleen maar om jou gerust te stellen.

Zó duur is het nou ook weer niet, desnoods sparen jullie er samen voor, maar goed ik begrijp dat
je het op dit moment even liever laat rusten, maar ja, dan blijft het wel moeilijk tussen jou en je
moeder dus, zoals je zelf zegt...

quote:
2s.gif Op maandag 17 maart 2014 13:00 schreef Amarantha het volgende:
Enige probleem is in dit hele verhaal dat ik niet weet wat ik met mijn moeder moet.. Dat is het enige waarom ik ergens toch zou willen weten of mijn vader mijn biologische vader is.
Ik zou toch maar eens vragen aan je vader of hij niet wil meewerken aan een DNA test, dan kan je
er tenminste een punt achter zetten, wat de uitkomst ook mag zijn...

Maar ja, dat zou ik doen.... en ik ben jou natuurlijk niet.
pi_137854326
quote:
Ik snap het van haar vader ook dat hij bang is voor de uitslag en zeker in combinatie met geen goede financiële positie..
melk is goed voor elk
-imikethat
pi_137854425
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:26 schreef bosatlas het volgende:

[..]

Ik snap het van haar vader ook dat hij bang is voor de uitslag en zeker in combinatie met geen goede financiële positie..
Ja, maar toch.... zo blijft het knagen, en een DNA test kost niet zoveel, dus dat zal het probleem niet
zijn, maar goed, misschien komt het er later nog eens van.
pi_137854510
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 18:20 schreef Dehelerambam het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat de familie niet méér weet. Als mijn zusje zwanger zou zijn van een ander dan haar vriend en ik wist dat, wist ik 100% zeker ook wie de vader dan is. Je denkt toch niet bij het horen van: 'zwanger van iemand anders': oh oké..en je gaat weer verder met wat je deed. Nee, je wil weten van wíe dan. En als je hem niet kent, hoe hij er uit ziet enzo. En ik zou die naam denk ik ook nooit meer vergeten.
Nee je denkt ''gore slet.''
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')