Vreemd allemaal hoor, je moeder zegt dat het bullshit is dat je vader niet je echte vader is en je
vader zegt hetzelfde, de enige die zeggen dat je vader niet je vader is verdere familie, zoals
je nicht én de vriend van je moeder.
Iedereen die het zou kunnen bevestigen dat je moeder heeft gezegd dat je vader je vader niet is
is al dood, behalve dus de vriend van je moeder, die is nog springlevend. Ik snap er niks van...
Dus het verhaal dat je vader geen kinderen zou kunnen verwekken is dan ook niet waar, als
ik je vader was en er zo van overtuigd was dat ik wél je echte vader was zou ik zelf een DNA
onderzoek voorstellen al was het alleen maar om jou gerust te stellen.
Zó duur is het nou ook weer niet, desnoods sparen jullie er samen voor, maar goed ik begrijp dat
je het op dit moment even liever laat rusten, maar ja, dan blijft het wel moeilijk tussen jou en je
moeder dus, zoals je zelf zegt...
quote:
Op maandag 17 maart 2014 13:00 schreef Amarantha het volgende:Enige probleem is in dit hele verhaal dat ik niet weet wat ik met mijn moeder moet.. Dat is het enige waarom ik ergens toch zou willen weten of mijn vader mijn biologische vader is.
Ik zou toch maar eens vragen aan je vader of hij niet wil meewerken aan een DNA test, dan kan je
er tenminste een punt achter zetten, wat de uitkomst ook mag zijn...
Maar ja, dat zou ik doen.... en ik ben jou natuurlijk niet.