Nee mijn pa kan niet meebetalen. Die heeft hoge schulden door de scheidingquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe duur is een DNA test eigenlijk? en kan je ''vader'' niet meebetalen? Ik zou het best
raar vinden als hij niet wil meewerken hieraan, net alsof hij het in stand wil houden dat
je nooit zeker zal weten of hij wel of niet je vader is, neem je hem dat niet kwalijk dan?
Tja.. hoe moet je jou gerust stellen als moeder, ze heeft al tig keren gezegd dat het niet waar is,quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar heb ik over nagedacht 'wat als het niet waar is' maar dan vind ik dat mijn moeder me gerust hoort te stellen. Ze doet nu namelijk heel erg op haar teentjes getrapt. En wat je zegt klopt.. alles wat ik weet heb ik te horen gekregen maar mijn moeders vriend en mijn moeders familie hebben geen contact met elkaar. Toch vreemd als ze beide het zelfde zeggen een tijdje na elkaar
Oh en daarbij weet ik zeker dat mijn tante niet liegt tegen mij. Die heeft zelf veel te veel meegemaakt om daarover te liegen tegen mij
Ze heeft maar 1x gezegd dat het niet waar is.. en voor de rest alleen maar gezegd dat ik moet stoppen met zeuren, moet zeggen wie dit verteld heeft enzquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tja.. hoe moet je jou gerust stellen als moeder, ze heeft al tig keren gezegd dat het niet waar is,
maar je gelooft haar niet, je gelooft alleen de ''andere mensen'', ik zou ook op mijn teentjes
getrapt zijn als iemand mij van iets beschuldigd dat helemaal niet waar is. Zéker als het om zoiets
gaat.
Van je tante weet je het wél zeker, maar van je moeder niet?quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh en daarbij weet ik zeker dat mijn tante niet liegt tegen mij. Die heeft zelf veel te veel meegemaakt om daarover te liegen tegen mij
én? Heb je haar verteld van wie je het gehoord hebt?quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze heeft maar 1x gezegd dat het niet waar is.. en voor de rest alleen maar gezegd dat ik moet stoppen met zeuren, moet zeggen wie dit verteld heeft enz
Ik heb alleen gezegd 'de hele familie'quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
én? Heb je haar verteld van wie je het gehoord hebt?
Goed punt, ik heb er ook niks meer over gezegd naar mijn moeder toe (mede hierom). En waarom ik het van mijn tante wel zeker weet? Omdat mijn moeder een heftige borderliner is en mijn tante gewoon een doodnormaal mens is. Mijn moeder heeft mijn vader ook een tijd voorgelogen, ze was er op een dag vandoor en woonde ineens bij een andere man in huis. Het is misschien heel erg maar ik kan mijn moeder niet zomaar geloven neequote:Op donderdag 13 maart 2014 12:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Van je tante weet je het wél zeker, maar van je moeder niet?
Ik zou toch maar iets subtieler te werk gaan als ik jou was, voordat je je moeder ten onrechte aan
de schandpaal nagelt
Oké... ik had een link voor je neergezet van een DNA test, dan weet je het tenminste zeker.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:26 schreef Amarantha het volgende:
Het is misschien heel erg maar ik kan mijn moeder niet zomaar geloven nee
quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
https://www.consanguinitas.nl/?gclid=CLvQ3Luyj70CFY_ItAodWmUAcQ
149 euro...
Vaderschapstest (vader en kind) of moederschapstest (moeder en kind) 209,00quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
https://www.consanguinitas.nl/?gclid=CLvQ3Luyj70CFY_ItAodWmUAcQ
149 euro...
Thanksquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké... ik had een link voor je neergezet van een DNA test, dan weet je het tenminste zeker.
[..]
Ah... ik keek even snel, maar goed, duur is het nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:30 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
[..]
Vaderschapstest (vader en kind) of moederschapstest (moeder en kind) 209,00
Wel even de goede prijs erbij zetten dan
quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:38 schreef SchavuitPiet het volgende:
Volgens mij zit je in een psychose,
Ik ga Zondag naar mijn vader en dan zal ik het eens overleggen. Bedanktquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... ik keek even snel, maar goed, duur is het niet
Graag gedaan, ik hoop dat hij wil meewerkenquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga Zondag naar mijn vader en dan zal ik het eens overleggen. Bedankt
Is je moeder ook onder behandeling voor haar stoornis? Zo ja, misschien kun je dan bij haar behandelaar advies inwinnen waarmee jij je kansen vergroot/ verkleint?quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb alleen gezegd 'de hele familie'
[..]
Goed punt, ik heb er ook niks meer over gezegd naar mijn moeder toe (mede hierom). En waarom ik het van mijn tante wel zeker weet? Omdat mijn moeder een heftige borderliner is en mijn tante gewoon een doodnormaal mens is. Mijn moeder heeft mijn vader ook een tijd voorgelogen, ze was er op een dag vandoor en woonde ineens bij een andere man in huis. Het is misschien heel erg maar ik kan mijn moeder niet zomaar geloven nee
Hoezo?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laten bezinken en bedenken wat ik met mijn moeder moet.. Als dit echt zo is dan wil ik geen contact meer met haar. Ze heeft me zolang voorgelogen dan..
flikker op johquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:41 schreef Robuustheid het volgende:
Amarantha, weet je al of je de DNA-test met je vader gaat doen?
Eventueel kan de Fok community hierbij bijdragen door donaties aan een Bitcoin adres te doen waar iedereen kan meekijken, om zo de hoge kosten voor DNA-test te dekken.
Ow......???????? Ik heb ook nog wel een paar rekeningen liggen hoor, kan ik die ook bij jou kwijt?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:41 schreef Robuustheid het volgende:
Eventueel kan de Fok community hierbij bijdragen door donaties aan een Bitcoin adres te doen waar iedereen kan meekijken, om zo de hoge kosten voor DNA-test te dekken.
150 euro voor je gemoedsrust, ik persoonlijk vind het een schijntje. Maar ik had al gezegd dat het eigenlijk helemaal niet duur is.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee mijn pa kan niet meebetalen. Die heeft hoge schulden door de scheiding
Volgens mij valt het wel mee met de gemoedsrust van Amarantha want ze was gewoon onlinequote:Op maandag 17 maart 2014 00:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
150 euro voor je gemoedsrust, ik persoonlijk vind het een schijntje. Maar ik had al gezegd dat het eigenlijk helemaal niet duur is.
beetje jammer altijd... ik zou me er verder dan ook niet meer druk om maken.quote:
Ja ging wel goed, we hebben het er even over gehad maar durfde toch niet te beginnen over een DNA test. Denk dat ik dat ook niet meer echt nodig vind. Mijn moeder heeft het contact met mij verbrokenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:29 schreef vannelle het volgende:
Hoe ging het vandaag Amarantha?
Goed gesprek met je vader kunnen hebben of is het niet ter sprake gekomen?
Het is veel geld als je het niet hebt.. Niet iedereen is rijk..quote:Op maandag 17 maart 2014 00:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
150 euro voor je gemoedsrust, ik persoonlijk vind het een schijntje. Maar ik had al gezegd dat het eigenlijk helemaal niet duur is.
Wow dat is echt super lief van jequote:Op maandag 17 maart 2014 11:51 schreef CaptainSushi het volgende:
Mocht je het toch nog zo'n test willen doen maar je hebt het geld niet dan kan ik het wel doneren
Jullie hebben het er over gehad, maar wat is er gezegd dan? Was het een goed gesprek?quote:Op maandag 17 maart 2014 10:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ging wel goed, we hebben het er even over gehad maar durfde toch niet te beginnen over een DNA test. Denk dat ik dat ook niet meer echt nodig vind. Mijn moeder heeft het contact met mij verbroken
De hele situatie is gewoon klote vind ik.quote:
Mwah een goed gesprek.. Ik had er wel een gevoel bij na die tijd maar er is niet heel veel gezegd. Mijn vader gelooft niet dat ik een andere vader heb maar wel dat mijn moeder rare dingen heeft gezegd tegen haar vriend en haar familie. Ook mijn vader vindt het vreemd dat mijn moeder ineens zo radicaal doet en mij nooit meer wilt zien ineens i.p.v praten (wat ik meerdere keren heb gevraagd of dat niet mogelijk is in het echt), ook al draait ze wel weer bij omdat ze me toch wel gaat missen. Verder het er niet echt over gehad, het ging vooral ineens over mijn moeder met dat geld lenen enz.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jullie hebben het er over gehad, maar wat is er gezegd dan? Was het een goed gesprek?
Nope, kreeg ze al niet omdat hij geen geld heeft om uit te lenen en na dit hele gezeur is hij sowieso klaar met mijn moeder en wilt hij er helemaal niks meer mee te maken hebben.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:46 schreef bosatlas het volgende:
Je hoeft ook niet echte bloedfamilie zijn om om elkaar te geven blijkt maar zo
Maar dat ik wel raar van dat geld! Heeft ze ook nog wat gekregen?
Gek genoeg blijf ik zelf heel kalm hieronder (waarschijnlijk omdat ik hier en bij mijn huisgenoten mijn verhaal kwijt kan). De eerste paar dagen wel paar keer moment gehad dat ik ineens een huilbui kreeg als ik erover na ging denken maar ik heb het inmiddels al wel een soort van plekje gegeven. Enige wat ik kan doen is een DNA test maar dat is duur.. En dan heb ik wel hulp daarbij aangeboden gekregen hier maar ik durf het mijn vader niet zo goed te vragen omdat ik bang ben dat hij het niet wilt weten. Enige probleem is in dit hele verhaal dat ik niet weet wat ik met mijn moeder moet.. Dat is het enige waarom ik ergens toch zou willen weten of mijn vader mijn biologische vader is.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:46 schreef kingtoppie het volgende:
De hele situatie is gewoon klote vind ik.
Zeker omdat je pa volgens mij al het gevoel heeft dat zij hem helemaal leeggetrokken heeft, vervolgens nog eens wilt komen leechen bij hem door te vragen om geld te lenen terwijl hij al geen goede band met haar heeft en het kind waarvan jij denkt dat je de biologische vader bent is ook nog eens niet echt van jou.. Een van de grootste soorten bedrog naar mijn gevoel...
Dat kun je sowieso ook vragen aan je pa..quote:Op maandag 17 maart 2014 13:00 schreef Amarantha het volgende:
maar ik durf het mijn vader niet zo goed te vragen omdat ik bang ben dat hij het niet wilt weten. Enige probleem is in dit hele verhaal dat ik niet weet wat ik met mijn moeder moet.. Dat is het enige waarom ik ergens toch zou willen weten of mijn vader mijn biologische vader is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |