SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
En hier weer verder
quote:
Starla, ow haha die trolt behoorlijk vaakquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oorlogje stichten met mevrouwtje Putin.
Wat voor cijfer krijgt VI gisteren van je ? Topshow toch?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:28 schreef Scrummie het volgende:
Iets met bloed en nagels. *schud hand met Tjacka* en gaat verder met hersenloze TV
Topshow jaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat voor cijfer krijgt VI gisteren van je ? Topshow toch?
Dat wordt weer tegen 10u naar bed Inso?quote:
Ik denk er precies zo over. Goed, maar toch tja ik weet niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Topshow ja. Een 8. Word wel weer tijd voor een 10, laatste paar weken goed maar niet top top top. Wat vond jij?
ik wil niet vloeken in de kerk maar het nieuwtje is er ook een beetje af vind ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk er precies zo over. Goed, maar toch tja ik weet niet.
Of zijn we verwend?
Ik denk het laatste. En ook een heel klein beetje wat Inso zegt, want dat schoot gister wel door mijn hoofd voor een keer. Andere kant; maandag kan weer legendarisch worden, kan alle kanten op haha..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk er precies zo over. Goed, maar toch tja ik weet niet.
Of zijn we verwend?
http://watch32.com/movies-online/quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik wil niet vloeken in de kerk maar het nieuwtje is er ook een beetje af vind ik.
Boekje hier, boekje daar.
veel van hetzelfde
Ja, dat zal het zijn. We kijken natuurlijk iedere week naar hetzelfde toneelstuk.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik wil niet vloeken in de kerk maar het nieuwtje is er ook een beetje af vind ik.
Boekje hier, boekje daar.
veel van hetzelfde
denk nog 1 of 2 seizoenen hierna dan is de koek wel op denk ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. We kijken natuurlijk iedere week naar hetzelfde toneelstuk.
Maar ach, ik vind het wel heel leuk om er de week mee te beginnen en ermee het weekend in te gaan.
Wat voor bijzonders is er maandag Scrum?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk het laatste. En ook een heel klein beetje wat Inso zegt, want dat schoot gister wel door mijn hoofd voor een keer. Andere kant; maandag kan weer legendarisch worden, kan alle kanten op haha..
Niks eigenlijk. Afwachten wat het weekend doet qua voetbal sowieso, maar toch, het kan elke volgende show weer een 10 worden, zo bedoelde ikquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat voor bijzonders is er maandag Scrum?
Ja, ik zit meestal het hele programma met een lach op mijn gezicht. Dat maakt het voor mij al zó de moeite waard. Heerlijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:16 schreef Scrummie het volgende:
Ook wel ja, maar meestal maakt de humor dat wel goed.
http://m.nieuwsblad.be/cnt/G5T38NOIKquote:Op zondag 9 maart 2014 09:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Volgens FBI heeft Adolf Hitler nooit zelfmoord gepleegd
quote:Op zondag 9 maart 2014 09:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
http://m.nieuwsblad.be/cnt/G5T38NOIK
Bericht ui 2011.
Hoi hENKIE8, hier BNW / The return of Moonhoax dl 4. gaat het over de maanlanding.quote:Op zondag 9 maart 2014 10:35 schreef hENKIE8 het volgende:
De maanlanding was een hoax wisten jullie dat jongens wisten jullie dat????? Heb heel lang met een amerikaanse gamer gepraat die kent een heleboel van die conspiracies ...
dank u welquote:Op zondag 9 maart 2014 10:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi hENKIE8, hier BNW / The return of Moonhoax dl 4. gaat het over de maanlanding.
Dan zal je hier op BNW genoeg van je gading vinden en als je gewoon een beetje gezellig wil kletsen is dit de place to bequote:Op zondag 9 maart 2014 10:48 schreef hENKIE8 het volgende:
ja ben altijd wel geinteresseerd geweest in dit soort dingen leuk dat dr een forum over is .. nu maar die maanlanding es lezen
Zijn maar 4 delenquote:Op zondag 9 maart 2014 10:48 schreef hENKIE8 het volgende:
ja ben altijd wel geinteresseerd geweest in dit soort dingen leuk dat dr een forum over is .. nu maar die maanlanding es lezen
mooi mooi, heb de koffie al opquote:Op zondag 9 maart 2014 10:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan zal je hier op BNW genoeg van je gading vinden en als je gewoon een beetje gezellig wil kletsen is dit de place to be
ja ik kwam hier ook op het forum voor de VBL. ik ben zelf voor PSVquote:Op zondag 9 maart 2014 11:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor welke voetbalclub ben je? We hebben hier ook een aantal voetballiefhebbers.
quote:Op zondag 9 maart 2014 11:10 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ja ik kwam hier ook op het forum voor de VBL. ik ben zelf voor PSV
uiteraard, heb niet veel met buitenlandse clubs .. gaat allemaal om de miljoenen .. jij ook voetbal fan?quote:
Ha-ha! Voor PSV zijn.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:10 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
Kijk je ook naar VI?quote:Op zondag 9 maart 2014 11:10 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
dude doe es lievquote:Op zondag 9 maart 2014 11:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Inderdaad, sorry. Je hebt gelijk. Medelijden, dat is het. Ik heb medelijden met je.
is niet nodig ik red me wel!! anders drink ik gewoon red bull toch?quote:Op zondag 9 maart 2014 11:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Inderdaad, sorry. Je hebt gelijk. Medelijden, dat is het. Ik heb medelijden met je.
nou eerlijk gezegd hou ik niet zo van guus meeuwisquote:Op zondag 9 maart 2014 11:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee is echt niet grappig momenteel he![]()
Als troost dit prachtige clublied
you're a hard one to pleasequote:Op zondag 9 maart 2014 11:20 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
nou eerlijk gezegd hou ik niet zo van guus meeuwis
dat zijn wel mooie fotos ja !quote:Op zondag 9 maart 2014 11:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
you're a hard one to please![]()
deze versie dan?
twente ook prima club .. tadicquote:Op zondag 9 maart 2014 11:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
dude doe es liev
je gaat toch ook niet tegen mij zo drammen omdat ik voor Twente ben
Dit is het officiele clublied van Twente toch?quote:Op zondag 9 maart 2014 11:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
dude doe es liev
quote:
Twente doet het gewoon goed, daar valt weinig over te grappen.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
dude doe es liev
Niet teveel Red Bull hoor, is niet goed voor je.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:19 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
is niet nodig ik red me wel!! anders drink ik gewoon red bull toch?
weet ik drink het eigenlijk nooit. doe mij maar koffie, is dat eigenlijk wel goed voor je?quote:Op zondag 9 maart 2014 11:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet teveel Red Bull hoor, is niet goed voor je.
we zijn gewoon stug, nare eigenschap van tukkers ( in mijn geval geïntegreerde tukker )quote:Op zondag 9 maart 2014 11:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Twente doet het gewoon goed, daar valt weinig over te grappen.
Er zijn ook Tukkers die helemaal niet stug zijn. Bijvoorbeeld Frutselquote:Op zondag 9 maart 2014 11:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
we zijn gewoon stug, nare eigenschap van tukkers ( in mijn geval geïntegreerde tukker )
Hey theguyver weer terug?quote:Op zondag 9 maart 2014 11:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
dude doe es liev
Mudmasters? Nooit van gehoord. Lol.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:28 schreef Lavenderr het volgende:
Zometeen Mudmasters hier in het Haarlemmermeerse Bos.
In de rij staan voor een obstakel in het ijskoude water. Brrrrr
Hoi blaadjes ben er weer, hier is het lekker hoor.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hey theguyver weer terug?
Mogguh trouwens allemaal. Wat een k** weer
http://www.mudmasters.nl/quote:Op zondag 9 maart 2014 12:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Mudmasters? Nooit van gehoord. Lol.
En hoi allemaal!
Hey B!quote:Op zondag 9 maart 2014 12:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hey theguyver weer terug?
Mogguh trouwens allemaal. Wat een k** weer
Hey Lquote:Op zondag 9 maart 2014 12:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey B!
Wat is er mis met het weer in Zeeland? Of doet de zon pijn aan je kater?
Oh zo. Jemig wat werk je hard zegquote:Op zondag 9 maart 2014 12:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hey L
Nee het weer is hier ook prima hoor en de komende week ook dus ja dat betekend drukte op het werk. Op zich niet erg maar ik hoopte op een rustig weekje na de drukte afgelopen week.
Het is echt afzien. Verschrikkelijk. Moet er niet aan denken. Maar het is voor een goed doel, dus complimenten voor de lui die dit doen.quote:
Zo is het! Maar deze week valt mee hoor. alleen vannacht en donderdag en vrijdag nacht. Maar ik hoopte op weinig drukte zodat ik snachts even uurtje of 1,5 kan pitten zoals 2 weken terug.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh zo. Jemig wat werk je hard zegMaar ja, je doel komt ook steeds dichterbij en dat is een goeie drijfveer he?
Ik vind trainen wel leuk maar ik weet niet of ik van stormbanen hou.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
idd lachen! Wil ik ook wel eens heen....om te kijken.
Dan komen jullie volgend jaar allemaal naar mij en gaan we kijkenquote:Op zondag 9 maart 2014 13:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
idd lachen! Wil ik ook wel eens heen....om te kijken.
daar ben ik altijd te lui voor, hardlopenquote:Op zondag 9 maart 2014 13:14 schreef theguyver het volgende:
lekker weer vandaag denk dat ik zo maar even ga hardlopen
Deal! Bak jij dan een lekker appeltaartje voor als we terugkomen?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan komen jullie volgend jaar allemaal naar mij en gaan we kijken
Daar is het wel een weertje voor idd.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:14 schreef theguyver het volgende:
lekker weer vandaag denk dat ik zo maar even ga hardlopen
Tuurlijk! Die heb ik van tevoren al gebakken want ik ga mee kijken natuurlijkquote:Op zondag 9 maart 2014 13:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Deal! Bak jij dan een lekker appeltaartje voor als we terugkomen?
In korte broek zelfsquote:Op zondag 9 maart 2014 13:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Daar is het wel een weertje voor idd.
Haha ja natuurlijk!quote:Op zondag 9 maart 2014 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuurlijk! Die heb ik van tevoren al gebakken want ik ga mee kijken natuurlijk
Alleen al van de website ga je zweten.quote:
Ik heb vorig jaar even staan kijken, echt, hoe kúnnen mensen dat. Dat ijskoude water. En soms stond er gewoon een file in de sloot. Maf gezicht. Kan niet gezond zijnquote:
Snel vergeten.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
Wat was Ajax ongelofelijk aan het knoeien zeg
goed onthoudenquote:Op zondag 9 maart 2014 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
Wat was Ajax ongelofelijk aan het knoeien zeg
Doe dan maar wat Henkie zegt. Dan gebeurt er toch nog iets waar hij blij mee is na al die tegenslagen dit seizoen.quote:
Oeh! Die was valsquote:Op zondag 9 maart 2014 19:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe dan maar wat Henkie zegt. Dan gebeurt er toch nog iets waar hij blij mee is na al die tegenslagen dit seizoen.
De Kuip toch? Of Ajax?quote:Op zondag 9 maart 2014 19:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
gewoon met mij mee naar het stadion volgende keer :p
allebei kan prima hoor. Gaan we eerst naar ajax en daarna duiken we de badkuip in.quote:
Hoofdpijn?quote:Op zondag 9 maart 2014 19:53 schreef Scrummie het volgende:
Ff wat paracetamol naar binnen werken. Douch. De slaap.
Oh dat is zo erg. Morgen tandarts Scrum.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kiespijn die m'n hele linkerhoofd pijnlijk maakt.
Dank! Komt goedquote:Op zondag 9 maart 2014 20:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dat is zo erg. Morgen tandarts Scrum.
Sterkte !
heeeeee.. maar hij heeft gelijk lavender doe maar wat henkie zegtquote:Op zondag 9 maart 2014 19:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe dan maar wat Henkie zegt. Dan gebeurt er toch nog iets waar hij blij mee is na al die tegenslagen dit seizoen.
Hoe ben je hier beland henkiequote:Op zondag 9 maart 2014 20:51 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
heeeeee.. maar hij heeft gelijk lavender doe maar wat henkie zegt
Ik struinde wat forums af en vond deze wel interessantquote:Op zondag 9 maart 2014 21:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoe ben je hier beland henkie
Word steeds gezelliger hier.
Hier is het hartstikke gezellig. Hoop dat je lekker blijft posten Henkiequote:Op zondag 9 maart 2014 21:33 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
Ik struinde wat forums af en vond deze wel interessant
edit: topics
Wat een liefde hier!quote:
quote:
oke oke omdat je zo aandringtquote:Op zondag 9 maart 2014 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier is het hartstikke gezellig. Hoop dat je lekker blijft posten Henkie
Dat wordt een nog betere dag dan vandaag Guyvie. Alvast heel veel plezierquote:Op zondag 9 maart 2014 21:54 schreef theguyver het volgende:
iedereen een dikke knuffel.
Ik ga lekker tukken morgen lekker weer naar park batminton rackets hondje en picknick zooi mee, gonna be a great day
slaapse .. ik mag werken morgen ! :/quote:Op zondag 9 maart 2014 21:54 schreef theguyver het volgende:
iedereen een dikke knuffel.
Ik ga lekker tukken morgen lekker weer naar park batminton rackets hondje en picknick zooi mee, gonna be a great day
Voordeel nu ik vanauit huis werk ik werk van 4:00 tot 11:00 plus tussen door overdag paar uur ..quote:
Dank je ben het er echt ff van aan het nemen, i love my new job i love my life, .. Happyquote:Op zondag 9 maart 2014 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wordt een nog betere dag dan vandaag Guyvie. Alvast heel veel plezier
New job? Wat ga je doen?quote:Op zondag 9 maart 2014 22:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dank je ben het er echt ff van aan het nemen, i love my new job i love my life, .. Happy
Dat klinkt goed , ik moet eigenlijk nog een studie doen (MBO)quote:Op zondag 9 maart 2014 22:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Voordeel nu ik vanauit huis werk ik werk van 4:00 tot 11:00 plus tussen door overdag paar uur ..
als het werk maar af is
Daarvoor was ik naar china, werk vanuit huis voor een chinese ISP ( internet service provider) gevestigd in Hong Kong ( vandaar dat ik daar was vorige weekquote:
Tof dat je het nu zo naar je zin hebt. Blij voor jequote:Op zondag 9 maart 2014 22:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dank je ben het er echt ff van aan het nemen, i love my new job i love my life, .. Happy
Komt iedereen dan naar je toe voor een knuffel?quote:Op zondag 9 maart 2014 22:16 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
Binnen kort maar weer met dat bord in de stad gaan staan
Ah, klinkt goed! Succes!quote:Op zondag 9 maart 2014 22:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Daarvoor was ik naar china, werk vanuit huis voor een chinese ISP ( internet service provider) gevestigd in Hong Kong ( vandaar dat ik daar was vorige week)
en vanuit hier regel ik deals en software voor de modems die vanuit Nederland geïmporteerd worden geef cursussen via conference calls, en help vanaf hier de helpdesk medewerkers om hun werk goed te doen.
was vandaag ook op de damquote:Op zondag 9 maart 2014 22:16 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
Binnen kort maar weer met dat bord in de stad gaan staan
Studenten en ouderen ( opa's oma's ) over het algemeen.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komt iedereen dan naar je toe voor een knuffel?
quote:Op zondag 9 maart 2014 22:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
was vandaag ook op de dam
ging even knuffelen toch
quote:Op zondag 9 maart 2014 22:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Studenten en ouderen ( opa's oma's ) over het algemeen.
Maat van me stond tijdje terug naast me met bordje [Borstkanker controle door handoplegging] , lukte m aardig
Terugduwen!quote:Op zondag 9 maart 2014 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is zo fijn hier.
Ik voel James Blunt opborrelen
TY nu echt tukken anders lig ik morgen in het park te slapenquote:
Je bent een schat!quote:
Slaap lekker!quote:Op zondag 9 maart 2014 22:55 schreef Lavenderr het volgende:
Ik sluit me aan bij jullie en duik er ook vroeg in. Morgen mogen we weer !
Truste schatties en tot morgen
heb insomnia, slaap wakker slaap wakker ... 4 uur slaap per nacht zo'n beetje dusquote:
99,9 % stemopkomst en allemaal ja!quote:Op maandag 10 maart 2014 09:55 schreef Ferdo het volgende:
En mijn felicitaties voor de Briljante Kameraad voor Zijn glorieuze verkiezingszege: Alle kiezers zeggen'ja' tegen Kim Jong-un
En de familie van die 0,1% is inmiddels as we speak op kamp.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
99,9 % stemopkomst en allemaal ja!
Democratie wordt enorm overgewaardeerd![]()
soort bootcamp maar dan andersquote:Op maandag 10 maart 2014 10:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En de familie van die 0,1% is inmiddels as we speak op kamp.
Mudmasters Extreme Edition. Twaalf uur per dag, zeven dagen in de week. Ook de kinderen mogen meedoen.quote:
Zo klopt ie.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Mudmasters Extreme Edition. Twaalf uur per dag, zeven dagen in de week. Ook de kinderen mogen moeten meedoen.
Sinds vanochtend prima eigenlijk! Nergens meer last van. Vannacht ook kunnen slapen dankzij die ibu, denk dat ontsteking langzaam weer aan het weggaan is.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:42 schreef Lavenderr het volgende:
gOEIEMORGEN
Oh dat begint goed met de caps![]()
Scrum hoe is het met de kiespijn? Beetje kunnen slapen vannacht?
vindpost! Boe!quote:Op zondag 9 maart 2014 12:05 schreef Lavenderr het volgende:
lokpost, Fruts is hier al zo lang niet meer geweest, wordt weer eens tijd
Omdat je dacht dat het al vrijdag wasquote:Op maandag 10 maart 2014 12:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik gok veel te veel. 1 satchel van 600gram. Had ik nog liggen
Ik ga het eigenwijs nog ff afwachten. Kan geen tandarts bezoek gebruiken op 't momentquote:Op maandag 10 maart 2014 12:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat je dacht dat het al vrijdag was. Ik zou toch maar even naar de tandarts gaan Scrum. Zo'n ontsteking kan zo weer opzetten.
Ja, is ook peperduur momenteel.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga het eigenwijs nog ff afwachten. Kan geen tandarts bezoek gebruiken op 't moment.
Nee op een foon zie je die nietquote:Op maandag 10 maart 2014 12:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Scrum!
[..]
Quotemeldingen doen het nog goed... behalve op een foon
nee kan wel als je veel pijn hebquote:Op maandag 10 maart 2014 12:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik gok veel te veel. 1 satchel van 600gram. Had ik nog liggen
Hele drukte op NWS denk ik zo met alle gedoe in de Oekraïne ?quote:Op maandag 10 maart 2014 12:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Scrum!
[..]
Quotemeldingen doen het nog goed... behalve op een foon
12-6:30 geslapen ofzoquote:Op maandag 10 maart 2014 12:30 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi Inso. Weer een lange nacht van gemaakt?
Vroeger kwam hij altijdquote:Op maandag 10 maart 2014 12:31 schreef Scrummie het volgende:
De Fruts moet ook deel van de inboedel worden hier. Hoe regelen we dat?
Werken ?quote:Op maandag 10 maart 2014 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
12-6:30 geslapen ofzo
normaal dikke prima, maar heb op moment echt meer nodig merk ik
maar moest vroeg op
Duik je er nu toch nog een poosje in? Gewoon toegeven aan je lichaam.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee had afspraak
morgen weer werken 7-16
Ja heet topicje... heetgebakerde figuren soms ook...quote:Op maandag 10 maart 2014 12:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hele drukte op NWS denk ik zo met alle gedoe in de Oekraïne ?
Wat denk jij, komt er oorlog of denk je net als ik dat men water bij de wijn doet vanwege alle economische en andere belangen?
Ik bennie meer zon SC'erquote:Op maandag 10 maart 2014 12:31 schreef Scrummie het volgende:
De Fruts moet ook deel van de inboedel worden hier. Hoe regelen we dat?
Ik vind het ook erg ingewikkeld en vind ook dat de EU een raar spelletje speelt. Met die 11 miljard. Weet eigenlijk niet of dat nu nog doorgaat? Want dat is een dikke vinger naar Rusland.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja heet topicje... heetgebakerde figuren soms ook...
Ik denk dat Oekraine de Krim kwijtraakt... en het zal dus wel met een sisser aflopen... Wat schulden kwijtschelden... een iets pro-russischer koers... nieuwe gascontracten... in ruil voor de Krim...
Vechten gaan ze niet, dan wordt dat hele land nog verder kapot gemaakt. Maar de kans bestaat dat andere delen van Oekraine nu ook afscheiding willen... dus wat er uiteindelijk straks van over blijft... geen idee... Rusland zal ook wel een vies spel blijven spelen en blijven steggelen en als Oekraine het zo voelt dat ze door het Westen in de steek zijn gelaten worden ze vanzelf richting Rusland gedreven...![]()
maar goed... ik weet nog niet goed wat ik er allemaal van moet vinden..
*kuch*quote:Op maandag 10 maart 2014 13:20 schreef theguyver het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/91(...)kans-op-sneeuw.dhtml
zag vlindertjes in het park en volgende week misschien sneeuw, de natuur is ook een raar iets
en de Qtop500 van de 90's op de radioquote:Op maandag 10 maart 2014 13:48 schreef Scrummie het volgende:
Werk is geen doorkomen aan vandaag zeg. Productielevel ligt wel heel erg laag. Maar ja, wat wil je met die zon buiten!
Goeie, alleen verplicht 3FM hierquote:Op maandag 10 maart 2014 14:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en de Qtop500 van de 90's op de radio
Ik wissel nogal... tis net of het kreng stoort of niet... soms 3FM, soms 538, nu weer Q... en misschien in de zomer weer Radio 1 voor Nieuws en Sportquote:
Om te genieten van het WKquote:Op maandag 10 maart 2014 14:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik wissel nogal... tis net of het kreng stoort of niet... soms 3FM, soms 538, nu weer Q... en misschien in de zomer weer Radio 1 voor Nieuws en Sport
Alleen jammer dat Strootman er niet bij is.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Om te genieten van het WK. Word een heet zomertje, prachtig weer, WK, oorlogje hier en daar. Heb er zin in!
Doodzonde ja. Goeie spelert. Jammer van dat hoofd alleen maar ja. Verder dikke aderlating ja, beste middenvelder die we hebben/hadden denk ik.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Strootman er niet bij is.
Strootgodquote:Op maandag 10 maart 2014 15:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Strootman er niet bij is.
Ja, dan kon hij gewoon mee, hé? Kon hij zichzelf wel helen.quote:
Even aan de ocsilococcibla en hij kan meequote:Op maandag 10 maart 2014 16:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, dan kon hij gewoon mee, hé? Kon hij zichzelf wel helen.
Gewoon een pleister opplakken, joh.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Even aan de ocsilococcibla en hij kan mee
Nou nee. Alleen van achter glas helaasquote:Op maandag 10 maart 2014 20:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Beetje genoten van het lekkere weer lav?
Oh hoezo dat dan?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou nee. Alleen van achter glas helaas![]()
En naar huis fietsen, maar toen kwam er al een koude wind vanuit zee.
Ja deze week hele week naar school. Alleen donderdag onverwacht vrijquote:Op maandag 10 maart 2014 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij wel genoten van het mooie weer? Of hele dag naar school?
Oh dat is zo naar. Heb het laatst ook gehad en bleef na de kuur wat last houden.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja deze week hele week naar school. Alleen donderdag onverwacht vrij
En dit weekend lekker met een blaasontsteking gezetenOok niet alles..
Ik heb nu ook een kuur. Heb er nu helemaal geen last van. Maar soms komt het ineens heel erg terug.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dat is zo naar. Heb het laatst ook gehad en bleef na de kuur wat last houden.
Slik nu cranberry, dat schijnt blaasontsteking te voorkomen.
Sinds ik ze slik en dat is nog niet zo lang geen last meer gehad dus het is het proberen waard nietwaar?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb nu ook een kuur. Heb er nu helemaal geen last van. Maar soms komt het ineens heel erg terug.
Ja dat moest ik van mijn ouders ook gaan doen. Helpt dat ook?
Ja kan het op zijn minst proberenquote:Op maandag 10 maart 2014 20:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sinds ik ze slik en dat is nog niet zo lang geen last meer gehad dus het is het proberen waard nietwaar?
En nu VI kijken. Jammer, geen Boskamp maar Hansie is ook wel leuk.
hansie hansie! Is VI ook online te zien?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sinds ik ze slik en dat is nog niet zo lang geen last meer gehad dus het is het proberen waard nietwaar?
En nu VI kijken. Jammer, geen Boskamp maar Hansie is ook wel leuk.
Na de uitzending hebben de mensen van het VI topic altijd vrij snel een mp4 klaar staanquote:Op maandag 10 maart 2014 21:09 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
hansie hansie! Is VI ook online te zien?
Dank u ! Dus niet live te volgen?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Na de uitzending hebben de mensen van het VI topic altijd vrij snel een mp4 klaar staan
Oh jammer . Ja dat wist ik maar m'n ouders zitten tv te kijkenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Behalve op je TV, kanaaltje 7
gewoon ontslaan joh, die ouders. beslissen wij hier wel aan tafel. De BNW tafel. Ontslaag? Lav? Wat jij? Ja toch?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:17 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
Oh jammer . Ja dat wist ik maar m'n ouders zitten tv te kijken
Ik zal zeggen dat ze namens de BNW van fok plaats moeten makenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
gewoon ontslaan joh, die ouders. beslissen wij hier wel aan tafel. De BNW tafel. Ontslaag? Lav? Wat jij? Ja toch?
klopt, straks lekker mp4tje kijken joh, lekker relaxedquote:Op maandag 10 maart 2014 21:24 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
Ik zal zeggen dat ze namens de BNW van fok plaats moeten makenmaar ik denk dat ik straks ff die Mp4 download, heb geloof ik al een uur gemist nu
Idd! Kan ik nu nog even met m´n verslaving Fifa bezigquote:Op maandag 10 maart 2014 21:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
klopt, straks lekker mp4tje kijken joh, lekker relaxed
Ook lekkerquote:Op maandag 10 maart 2014 21:28 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
Idd! Kan ik nu nog even met m´n verslaving Fifa bezig
Heel goedquote:Op maandag 10 maart 2014 21:30 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
Nee PC , maar ik speel met een xbox controller.. want toetsenbord is zwaar klote
Dank u dank u, ik denk dat ik Feyenoord nog wel tegenkomquote:Op maandag 10 maart 2014 21:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heel goed. Haha.. maar veel plezier dan!
Voorzichtig mee zijn he. anders kom ik je opzoekenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:31 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
Dank u dank u, ik denk dat ik Feyenoord nog wel tegenkom
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voorzichtig mee zijn he. anders kom ik je opzoeken
Eens!quote:Op maandag 10 maart 2014 21:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
gewoon ontslaan joh, die ouders. beslissen wij hier wel aan tafel. De BNW tafel. Ontslaag? Lav? Wat jij? Ja toch?
Twijfeltje weer. 7/8je wat mij betreft. M'n aandacht verslapte steeds waardoor ik ging fokkenquote:Op maandag 10 maart 2014 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een wat is je oordeel Scrum? Topshow?
Bedankt !quote:Op maandag 10 maart 2014 22:32 schreef Scrummie het volgende:
hENKIE8: http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)78e-c38341b2850e.mp4
Weer precies hetzelfde als jij. 7/8quote:Op maandag 10 maart 2014 22:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Twijfeltje weer. 7/8je wat mij betreft. M'n aandacht verslapte steeds waardoor ik ging fokken
Jij?
Wat zijn we het toch altijd eens met elkaarquote:Op maandag 10 maart 2014 22:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weer precies hetzelfde als jij. 7/8
Ja het is opvallendquote:Op maandag 10 maart 2014 22:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat zijn we het toch altijd eens met elkaar![]()
In vergelijking met de voorgaande twee shows valt het wel wat tegen. Maar nog steeds prima te doen.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:40 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
Bedankt !Heb nu geen tijd meer , maar ga hem morgen zeker kijken
edit; heb eigenlijk wel tijd, ga hem nu kijken . hopen dat het niet tegenvalt![]()
oke die heb ik niet gezien , maar kan altijd wel genieten van gijpquote:Op maandag 10 maart 2014 22:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
In vergelijking met de voorgaande twee shows valt het wel wat tegen. Maar nog steeds prima te doen.
Dan zou ik dat nog even terugkijken, met Hugo Borst was geweldig, en afgelopen vrijdag met Boskamp was ook prima.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:59 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
oke die heb ik niet gezien , maar kan altijd wel genieten van gijp
Truste Scrum. Sweet dreams en gelukkig geen kiespijn meerquote:Op maandag 10 maart 2014 22:55 schreef Scrummie het volgende:
[..].
Slapen nu! Weltrusten allemaal en tot de volgende morgen
Dus ik heb een paar topshows gemist?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan zou ik dat nog even terugkijken, met Hugo Borst was geweldig, en afgelopen vrijdag met Boskamp was ook prima.
Dat heb je zeker, gelukkig hebben we uitzending gemist.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:03 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
Dus ik heb een paar topshows gemist?boskamp is ook geweldig
Dat zekerquote:Op maandag 10 maart 2014 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat heb je zeker, gelukkig hebben we uitzending gemist.
Slaap lekker!quote:
Mooi! Daarvoor was er ook een moment met een uitbal, toen gebeurde dat ook.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:26 schreef theguyver het volgende:
erg sportief dit.
enne goedemorgen peeps
ja die kwam ook naar voren in het filmpje, eerste keer dat ik dit zie gebeuren bij een competitie wedstrijd en nota bene in Duitsland.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mooi! Daarvoor was er ook een moment met een uitbal, toen gebeurde dat ook.
Goedemorgen Guyv.
Die chief kende ik nog niet , die muziek begon me na een minuut wel te vervelen trouwensquote:
We kunnen een muziekketting maken. Van het ene woord in de songtitel naar het volgende muziekje. Kunnen vaak verrassende liedjes naar voren komenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:51 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
Die chief kende ik nog niet , die muziek begon me na een minuut wel te vervelen trouwensmaar wel vrolijk
Ik vind het een goed idee, moet alleen eerst weg , huisartsquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We kunnen een muziekketting maken. Van het ene woord in de songtitel naar het volgende muziekje. Kunnen vaak verrassende liedjes naar voren komen
Muziekketen dus?quote:
Ja topquote:
quote:
Nick Cave doet me altijd denken aan Hans Teeuwen.quote:
Nu je het zegt...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nick Cave doet me altijd denken aan Hans Teeuwen.
Maargoed, dat even terzijde.
en vervolgens dezequote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:37 schreef Frutsel het volgende:
Seed? Hmm... dan mag Seether vast ook wel
nee niks ernstigs heb last van mn oor heb nu druppeltjes en andere troep, nog ff middagje wrken nuquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja top![]()
Sterkte bij de huisarts, hoop dat het niets ernstigs is.
Oh gelukkig maar. Hopelijk helpen de druppeltjes snel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:29 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
nee niks ernstigs heb last van mn oor heb nu druppeltjes en andere troep, nog ff middagje wrken nu
quote:
Leuk, dat willen we graag zien!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:54 schreef theguyver het volgende:
Zo mijn carrière als acteur zit er weer op, als filmp projectje klaar is zal ik hem wel plaatsen, als het mag van hem.
Ben erg benieuwd naar het resultaat
quote:
Ook aan deze dinsdag komt een einde Scrum. Geen kiespijn meer gekregen trouwens?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:17 schreef Scrummie het volgende:
Vandaag is net een maandag qua werk. Poe! Doorheen wroeten dus
Nee, alleen maar minder geworden gelukkigquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook aan deze dinsdag komt een einde Scrum. Geen kiespijn meer gekregen trouwens?
Lekker bijkletsen onder het genot van.. heerlijk zulke avondenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, alleen maar minder geworden gelukkig. *afkloppen*
En idd, deze dinsdag gaat straks om 17:00 gewoon weer de geschiedenisboeken in. Vanavond lekker gezellig op bezoek bij een kameraad van vroeger. Altijd leuk.
Yeh. Moet alleen rijden en dus dat genot word een glaasje colaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker bijkletsen onder het genot van.. heerlijk zulke avonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |