SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
En hier weer verder
quote:
Starla, ow haha die trolt behoorlijk vaakquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oorlogje stichten met mevrouwtje Putin.
Wat voor cijfer krijgt VI gisteren van je ? Topshow toch?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:28 schreef Scrummie het volgende:
Iets met bloed en nagels. *schud hand met Tjacka* en gaat verder met hersenloze TV
Topshow jaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat voor cijfer krijgt VI gisteren van je ? Topshow toch?
Dat wordt weer tegen 10u naar bed Inso?quote:
Ik denk er precies zo over. Goed, maar toch tja ik weet niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Topshow ja. Een 8. Word wel weer tijd voor een 10, laatste paar weken goed maar niet top top top. Wat vond jij?
ik wil niet vloeken in de kerk maar het nieuwtje is er ook een beetje af vind ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk er precies zo over. Goed, maar toch tja ik weet niet.
Of zijn we verwend?
Ik denk het laatste. En ook een heel klein beetje wat Inso zegt, want dat schoot gister wel door mijn hoofd voor een keer. Andere kant; maandag kan weer legendarisch worden, kan alle kanten op haha..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk er precies zo over. Goed, maar toch tja ik weet niet.
Of zijn we verwend?
http://watch32.com/movies-online/quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik wil niet vloeken in de kerk maar het nieuwtje is er ook een beetje af vind ik.
Boekje hier, boekje daar.
veel van hetzelfde
Ja, dat zal het zijn. We kijken natuurlijk iedere week naar hetzelfde toneelstuk.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik wil niet vloeken in de kerk maar het nieuwtje is er ook een beetje af vind ik.
Boekje hier, boekje daar.
veel van hetzelfde
denk nog 1 of 2 seizoenen hierna dan is de koek wel op denk ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. We kijken natuurlijk iedere week naar hetzelfde toneelstuk.
Maar ach, ik vind het wel heel leuk om er de week mee te beginnen en ermee het weekend in te gaan.
Wat voor bijzonders is er maandag Scrum?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk het laatste. En ook een heel klein beetje wat Inso zegt, want dat schoot gister wel door mijn hoofd voor een keer. Andere kant; maandag kan weer legendarisch worden, kan alle kanten op haha..
Niks eigenlijk. Afwachten wat het weekend doet qua voetbal sowieso, maar toch, het kan elke volgende show weer een 10 worden, zo bedoelde ikquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat voor bijzonders is er maandag Scrum?
Ja, ik zit meestal het hele programma met een lach op mijn gezicht. Dat maakt het voor mij al zó de moeite waard. Heerlijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:16 schreef Scrummie het volgende:
Ook wel ja, maar meestal maakt de humor dat wel goed.
http://m.nieuwsblad.be/cnt/G5T38NOIKquote:Op zondag 9 maart 2014 09:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Volgens FBI heeft Adolf Hitler nooit zelfmoord gepleegd
quote:Op zondag 9 maart 2014 09:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
http://m.nieuwsblad.be/cnt/G5T38NOIK
Bericht ui 2011.
Hoi hENKIE8, hier BNW / The return of Moonhoax dl 4. gaat het over de maanlanding.quote:Op zondag 9 maart 2014 10:35 schreef hENKIE8 het volgende:
De maanlanding was een hoax wisten jullie dat jongens wisten jullie dat????? Heb heel lang met een amerikaanse gamer gepraat die kent een heleboel van die conspiracies ...
dank u welquote:Op zondag 9 maart 2014 10:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi hENKIE8, hier BNW / The return of Moonhoax dl 4. gaat het over de maanlanding.
Dan zal je hier op BNW genoeg van je gading vinden en als je gewoon een beetje gezellig wil kletsen is dit de place to bequote:Op zondag 9 maart 2014 10:48 schreef hENKIE8 het volgende:
ja ben altijd wel geinteresseerd geweest in dit soort dingen leuk dat dr een forum over is .. nu maar die maanlanding es lezen
Zijn maar 4 delenquote:Op zondag 9 maart 2014 10:48 schreef hENKIE8 het volgende:
ja ben altijd wel geinteresseerd geweest in dit soort dingen leuk dat dr een forum over is .. nu maar die maanlanding es lezen
mooi mooi, heb de koffie al opquote:Op zondag 9 maart 2014 10:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan zal je hier op BNW genoeg van je gading vinden en als je gewoon een beetje gezellig wil kletsen is dit de place to be
ja ik kwam hier ook op het forum voor de VBL. ik ben zelf voor PSVquote:Op zondag 9 maart 2014 11:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor welke voetbalclub ben je? We hebben hier ook een aantal voetballiefhebbers.
quote:Op zondag 9 maart 2014 11:10 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ja ik kwam hier ook op het forum voor de VBL. ik ben zelf voor PSV
uiteraard, heb niet veel met buitenlandse clubs .. gaat allemaal om de miljoenen .. jij ook voetbal fan?quote:
Ha-ha! Voor PSV zijn.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:10 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
Kijk je ook naar VI?quote:Op zondag 9 maart 2014 11:10 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
dude doe es lievquote:Op zondag 9 maart 2014 11:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Inderdaad, sorry. Je hebt gelijk. Medelijden, dat is het. Ik heb medelijden met je.
is niet nodig ik red me wel!! anders drink ik gewoon red bull toch?quote:Op zondag 9 maart 2014 11:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Inderdaad, sorry. Je hebt gelijk. Medelijden, dat is het. Ik heb medelijden met je.
nou eerlijk gezegd hou ik niet zo van guus meeuwisquote:Op zondag 9 maart 2014 11:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee is echt niet grappig momenteel he![]()
Als troost dit prachtige clublied
you're a hard one to pleasequote:Op zondag 9 maart 2014 11:20 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
nou eerlijk gezegd hou ik niet zo van guus meeuwis
dat zijn wel mooie fotos ja !quote:Op zondag 9 maart 2014 11:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
you're a hard one to please![]()
deze versie dan?
twente ook prima club .. tadicquote:Op zondag 9 maart 2014 11:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
dude doe es liev
je gaat toch ook niet tegen mij zo drammen omdat ik voor Twente ben
Dit is het officiele clublied van Twente toch?quote:Op zondag 9 maart 2014 11:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
dude doe es liev
quote:
Twente doet het gewoon goed, daar valt weinig over te grappen.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
dude doe es liev
Niet teveel Red Bull hoor, is niet goed voor je.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:19 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
is niet nodig ik red me wel!! anders drink ik gewoon red bull toch?
weet ik drink het eigenlijk nooit. doe mij maar koffie, is dat eigenlijk wel goed voor je?quote:Op zondag 9 maart 2014 11:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet teveel Red Bull hoor, is niet goed voor je.
we zijn gewoon stug, nare eigenschap van tukkers ( in mijn geval geïntegreerde tukker )quote:Op zondag 9 maart 2014 11:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Twente doet het gewoon goed, daar valt weinig over te grappen.
Er zijn ook Tukkers die helemaal niet stug zijn. Bijvoorbeeld Frutselquote:Op zondag 9 maart 2014 11:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
we zijn gewoon stug, nare eigenschap van tukkers ( in mijn geval geïntegreerde tukker )
Hey theguyver weer terug?quote:Op zondag 9 maart 2014 11:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
dude doe es liev
Mudmasters? Nooit van gehoord. Lol.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:28 schreef Lavenderr het volgende:
Zometeen Mudmasters hier in het Haarlemmermeerse Bos.
In de rij staan voor een obstakel in het ijskoude water. Brrrrr
Hoi blaadjes ben er weer, hier is het lekker hoor.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hey theguyver weer terug?
Mogguh trouwens allemaal. Wat een k** weer
http://www.mudmasters.nl/quote:Op zondag 9 maart 2014 12:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Mudmasters? Nooit van gehoord. Lol.
En hoi allemaal!
Hey B!quote:Op zondag 9 maart 2014 12:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hey theguyver weer terug?
Mogguh trouwens allemaal. Wat een k** weer
Hey Lquote:Op zondag 9 maart 2014 12:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey B!
Wat is er mis met het weer in Zeeland? Of doet de zon pijn aan je kater?
Oh zo. Jemig wat werk je hard zegquote:Op zondag 9 maart 2014 12:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hey L
Nee het weer is hier ook prima hoor en de komende week ook dus ja dat betekend drukte op het werk. Op zich niet erg maar ik hoopte op een rustig weekje na de drukte afgelopen week.
Het is echt afzien. Verschrikkelijk. Moet er niet aan denken. Maar het is voor een goed doel, dus complimenten voor de lui die dit doen.quote:
Zo is het! Maar deze week valt mee hoor. alleen vannacht en donderdag en vrijdag nacht. Maar ik hoopte op weinig drukte zodat ik snachts even uurtje of 1,5 kan pitten zoals 2 weken terug.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh zo. Jemig wat werk je hard zegMaar ja, je doel komt ook steeds dichterbij en dat is een goeie drijfveer he?
Ik vind trainen wel leuk maar ik weet niet of ik van stormbanen hou.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
idd lachen! Wil ik ook wel eens heen....om te kijken.
Dan komen jullie volgend jaar allemaal naar mij en gaan we kijkenquote:Op zondag 9 maart 2014 13:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
idd lachen! Wil ik ook wel eens heen....om te kijken.
daar ben ik altijd te lui voor, hardlopenquote:Op zondag 9 maart 2014 13:14 schreef theguyver het volgende:
lekker weer vandaag denk dat ik zo maar even ga hardlopen
Deal! Bak jij dan een lekker appeltaartje voor als we terugkomen?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan komen jullie volgend jaar allemaal naar mij en gaan we kijken
Daar is het wel een weertje voor idd.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:14 schreef theguyver het volgende:
lekker weer vandaag denk dat ik zo maar even ga hardlopen
Tuurlijk! Die heb ik van tevoren al gebakken want ik ga mee kijken natuurlijkquote:Op zondag 9 maart 2014 13:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Deal! Bak jij dan een lekker appeltaartje voor als we terugkomen?
In korte broek zelfsquote:Op zondag 9 maart 2014 13:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Daar is het wel een weertje voor idd.
Haha ja natuurlijk!quote:Op zondag 9 maart 2014 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuurlijk! Die heb ik van tevoren al gebakken want ik ga mee kijken natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |