SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
En hier weer verder
quote:
Starla, ow haha die trolt behoorlijk vaakquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oorlogje stichten met mevrouwtje Putin.
Wat voor cijfer krijgt VI gisteren van je ? Topshow toch?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:28 schreef Scrummie het volgende:
Iets met bloed en nagels. *schud hand met Tjacka* en gaat verder met hersenloze TV
Topshow jaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat voor cijfer krijgt VI gisteren van je ? Topshow toch?
Dat wordt weer tegen 10u naar bed Inso?quote:
Ik denk er precies zo over. Goed, maar toch tja ik weet niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Topshow ja. Een 8. Word wel weer tijd voor een 10, laatste paar weken goed maar niet top top top. Wat vond jij?
ik wil niet vloeken in de kerk maar het nieuwtje is er ook een beetje af vind ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk er precies zo over. Goed, maar toch tja ik weet niet.
Of zijn we verwend?
Ik denk het laatste. En ook een heel klein beetje wat Inso zegt, want dat schoot gister wel door mijn hoofd voor een keer. Andere kant; maandag kan weer legendarisch worden, kan alle kanten op haha..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk er precies zo over. Goed, maar toch tja ik weet niet.
Of zijn we verwend?
http://watch32.com/movies-online/quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik wil niet vloeken in de kerk maar het nieuwtje is er ook een beetje af vind ik.
Boekje hier, boekje daar.
veel van hetzelfde
Ja, dat zal het zijn. We kijken natuurlijk iedere week naar hetzelfde toneelstuk.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik wil niet vloeken in de kerk maar het nieuwtje is er ook een beetje af vind ik.
Boekje hier, boekje daar.
veel van hetzelfde
denk nog 1 of 2 seizoenen hierna dan is de koek wel op denk ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. We kijken natuurlijk iedere week naar hetzelfde toneelstuk.
Maar ach, ik vind het wel heel leuk om er de week mee te beginnen en ermee het weekend in te gaan.
Wat voor bijzonders is er maandag Scrum?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk het laatste. En ook een heel klein beetje wat Inso zegt, want dat schoot gister wel door mijn hoofd voor een keer. Andere kant; maandag kan weer legendarisch worden, kan alle kanten op haha..
Niks eigenlijk. Afwachten wat het weekend doet qua voetbal sowieso, maar toch, het kan elke volgende show weer een 10 worden, zo bedoelde ikquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat voor bijzonders is er maandag Scrum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |