Telefoon bij je houdenen de volgende morgen teruggeven.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:15 schreef meneer_kozijn het volgende:
Ja hoor , vandaag weer op heterdaad betrapt. Zat tot rond 12 uur nog steeds te whatsappen, en ik kwam de kamer binnen. Maar nou neemt hij zijn telefoon stiekem mee naar bed, terwijl wij daar heel duidelijke afspraken over gemaakt hebben. Hoe moet ik dit stoppen? Alles al geprobeerd, maar hij krijgt het steeds weer voor elkaar.
Pak z'n bed af.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:15 schreef meneer_kozijn het volgende:
Ja hoor , vandaag weer op heterdaad betrapt. Zat tot rond 12 uur nog steeds te whatsappen, en ik kwam de kamer binnen. Maar nou neemt hij zijn telefoon stiekem mee naar bed, terwijl wij daar heel duidelijke afspraken over gemaakt hebben. Hoe moet ik dit stoppen? Alles al geprobeerd, maar hij krijgt het steeds weer voor elkaar.
want smartphones werken niet met 3g/4g.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:24 schreef jagermaster het volgende:
gewoon het wireless internet vanaf een bepaalde tijd uitzetten?
niet iedere ouder betaald voor zijn kind een 3g/4g abbo. Gezien hoe de OP is geschreven verwacht ik dat het kind eind basisonderwijs/begin voortgezet onderwijs is. Daar is echt een minderheid met een eigen 3g/4g internet abbo.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
want smartphones werken niet met 3g/4g.
Dit gezin wordt gerund door het kind. Dat lees je gelijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:39 schreef Clavis het volgende:
Je kunt zijn telefoon toch gewoon bij je houden? Hoe moeilijk kan het zijn?
Dit. Eenvoudig of niet?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:39 schreef Clavis het volgende:
Je kunt zijn telefoon toch gewoon bij je houden? Hoe moeilijk kan het zijn?
Elke dag opnieuw? Dan zou ik eerder een GSM jammer kopen, op een tijdsklok. Of idd wireless uitschakelen als ie dat gebruikt.quote:
Ja een verloren gezin inderdaad. Hier zal bureau jeugdzorg binnenkort wel aankloppen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit gezin wordt gerund door het kind. Dat lees je gelijk.
Dit dus, gewoon 100% dit.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ehh, hier ligt de telefoon gewoon op het kastje naast de bank. Wij zien hem liggen en weten dus dat ze hem niet mee naar boven hebben genomen.
Ik snap geen reet van het probleem in de OP
ditquote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ehh, hier ligt de telefoon gewoon op het kastje naast de bank. Wij zien hem liggen en weten dus dat ze hem niet mee naar boven hebben genomen.
Ik snap geen reet van het probleem in de OP
als je dit soort dingen al te veel moeite vind zal opvoeden wel een hel zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:01 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Inderdaad. Oplossing ligt wel erg voor de hand hier: telefoon innemen en pas volgende dag weer terug geven.
En zoveel moeite is het niet om dat iedere avond te doen.
Je zou denken dat moeders daar al aan gedacht zou hebben, maar blijkbaar is dit een raar ideequote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:17 schreef Tinkepink het volgende:
Telefoon bij je houdenen de volgende morgen teruggeven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |