Telefoon bij je houdenen de volgende morgen teruggeven.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:15 schreef meneer_kozijn het volgende:
Ja hoor , vandaag weer op heterdaad betrapt. Zat tot rond 12 uur nog steeds te whatsappen, en ik kwam de kamer binnen. Maar nou neemt hij zijn telefoon stiekem mee naar bed, terwijl wij daar heel duidelijke afspraken over gemaakt hebben. Hoe moet ik dit stoppen? Alles al geprobeerd, maar hij krijgt het steeds weer voor elkaar.
Pak z'n bed af.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:15 schreef meneer_kozijn het volgende:
Ja hoor , vandaag weer op heterdaad betrapt. Zat tot rond 12 uur nog steeds te whatsappen, en ik kwam de kamer binnen. Maar nou neemt hij zijn telefoon stiekem mee naar bed, terwijl wij daar heel duidelijke afspraken over gemaakt hebben. Hoe moet ik dit stoppen? Alles al geprobeerd, maar hij krijgt het steeds weer voor elkaar.
want smartphones werken niet met 3g/4g.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:24 schreef jagermaster het volgende:
gewoon het wireless internet vanaf een bepaalde tijd uitzetten?
niet iedere ouder betaald voor zijn kind een 3g/4g abbo. Gezien hoe de OP is geschreven verwacht ik dat het kind eind basisonderwijs/begin voortgezet onderwijs is. Daar is echt een minderheid met een eigen 3g/4g internet abbo.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
want smartphones werken niet met 3g/4g.
Dit gezin wordt gerund door het kind. Dat lees je gelijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:39 schreef Clavis het volgende:
Je kunt zijn telefoon toch gewoon bij je houden? Hoe moeilijk kan het zijn?
Dit. Eenvoudig of niet?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:39 schreef Clavis het volgende:
Je kunt zijn telefoon toch gewoon bij je houden? Hoe moeilijk kan het zijn?
Elke dag opnieuw? Dan zou ik eerder een GSM jammer kopen, op een tijdsklok. Of idd wireless uitschakelen als ie dat gebruikt.quote:
Ja een verloren gezin inderdaad. Hier zal bureau jeugdzorg binnenkort wel aankloppen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit gezin wordt gerund door het kind. Dat lees je gelijk.
Dit dus, gewoon 100% dit.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ehh, hier ligt de telefoon gewoon op het kastje naast de bank. Wij zien hem liggen en weten dus dat ze hem niet mee naar boven hebben genomen.
Ik snap geen reet van het probleem in de OP
ditquote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ehh, hier ligt de telefoon gewoon op het kastje naast de bank. Wij zien hem liggen en weten dus dat ze hem niet mee naar boven hebben genomen.
Ik snap geen reet van het probleem in de OP
als je dit soort dingen al te veel moeite vind zal opvoeden wel een hel zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:01 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Inderdaad. Oplossing ligt wel erg voor de hand hier: telefoon innemen en pas volgende dag weer terug geven.
En zoveel moeite is het niet om dat iedere avond te doen.
Je zou denken dat moeders daar al aan gedacht zou hebben, maar blijkbaar is dit een raar ideequote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:17 schreef Tinkepink het volgende:
Telefoon bij je houdenen de volgende morgen teruggeven.
Daar heb je ritalin voor.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maar als ik de telefoon afpak gaat Berk/Zilver/Sterre stampvoeten en dat combineert zo lullig met m'n glaasje pinot, boehoe.
Yup, elke dag opnieuw. Nog steeds makkelijker dan jouw oplossingen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:55 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Elke dag opnieuw? Dan zou ik eerder een GSM jammer kopen, op een tijdsklok. Of idd wireless uitschakelen als ie dat gebruikt.
Hangt van de situatie af, misschien is ie vergeetachtig, werkt ie erg vroeg of laat zodat 's morgens teruggeven moeilijk is,quote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je zou denken dat moeders daar al aan gedacht zou hebben, maar blijkbaar is dit een raar idee
(edit: TS is volgens mij een man, dus dan hebben we te maken met een vader die de eenvoudigste oplossing niet eens ziet)
Heel simpel: telefoon af laten geven. Jij bergt hem op en de volgende dag krijgt hij hem weer. Nooit zelf aan dit gedacht?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:15 schreef meneer_kozijn het volgende:
Simyo heeft die optie inderdaad.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
want smartphones werken niet met 3g/4g.
Dan kan het kind er om vragenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:45 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Hangt van de situatie af, misschien is ie vergeetachtig,
's Morgens op tafel leggenquote:werkt ie erg vroeg of laat zodat 's morgens teruggeven moeilijk is,
Opvoeden, pakt hij z'n telefoon terug is hij 'm een week kwijtquote:Op een vaste plaats leggen: hoe belet je dat hij z'n telefoon terugneemt als je zelf al slaapt?
Zonder wifi of met jammer, hoe wil je zelf dan appen?quote:Maar goed, een technische oplossing zoeken, één keer instellen en daarna geen omkijken meer naar, is misschien typisch voor mannen.
Vader heeft vast wel een internetabonnement.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:55 schreef Funkel het volgende:
Zonder wifi of met jammer, hoe wil je zelf dan appen?
vergeten om er 's avonds aan te denken bedoel ik.quote:
Timed Access Control, device specific.quote:[..]
's Morgens op tafel leggen
[..]
Opvoeden, pakt hij z'n telefoon terug is hij 'm een week kwijt
[..]
Zonder wifi of met jammer, hoe wil je zelf dan appen?
wat een onzin.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:45 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Hangt van de situatie af, misschien is ie vergeetachtig, werkt ie erg vroeg of laat zodat 's morgens teruggeven moeilijk is,
Op een vaste plaats leggen: hoe belet je dat hij z'n telefoon terugneemt als je zelf al slaapt?
Maar goed, een technische oplossing zoeken, één keer instellen en daarna geen omkijken meer naar, is misschien typisch voor mannen.
Mijn kleine neefje kreeg zijn vijfde verjaardag een Galaxy tab 3. Compleet gestoord. Maar ook dat is een voorbeeld van een klein prinsje wat de baas is thuis. Alles draait in dat huishouden om dat geweldige pestventje.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:54 schreef Ratsnest89 het volgende:
Je zoon van 6 een smartphone geven voor zijn verjaardag
Nu hopen dat zoon en telefoon het veilig doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:34 schreef ThePast het volgende:
naief denken dat hij aan het Whatsappen is, ondertussen komen er steeds meer tandpasta vlekken in zijn bed :'h
Haha ik ken het. Kinderen hebben te luisteren naar de ouders, en niet andersom. Anders zonder eten naar bed.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:57 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Mijn kleine neefje kreeg zijn vijfde verjaardag een Galaxy tab 3. Compleet gestoord. Maar ook dat is een voorbeeld van een klein prinsje wat de baas is thuis. Alles draait in dat huishouden om dat geweldige pestventje.
Gheghe...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Anders gooi je 50 cent naar je kind en ga je keihard op de telefoon stampen.
Hehehe!! Kind flippen natuurlijk zo van mijn telefoon wat doe je?!?!
....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |