SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd.
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2014 01:48:32 ]
True, al zullen er weinig mensen zijn die een legitiem reden zoeken om op zaterdagavond te bieren. Dat onderscheid je wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:42 schreef Littlerabbit het volgende: [..] Zoiets. Weinig hoogstaand verder ook maar wel een legitieme reden opnieuw aan het bier te gaan met vrienden
En dat is zelden bij netwerken zo. Het is dat ik wel vrij goed in de 'small talk' ben maar vermoeiend is en blijft het
[..]
Zelfkennis is en blijft een sterke karaktereigenschap.
Ik mocht nog een dagje of 2 in Praag blijven. Wel alles vergoed gekregen uiteindelijk uiteraard.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:44 schreef richolio het volgende: [..]
shit
Kut hè? Hoe ben je terug gekomen uiteindelijk?
Ha flips.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True, al zullen er weinig mensen zijn die een legitiem reden zoeken om op zaterdagavond te bieren. Dat onderscheid je wel.![]()
Netwerken is lastig ja, maar het is zo makkelijk als je een netwerk hebt.Ik merk echt dat mensen dan bereid zijn om dingen te doen of juist iets voor je kunnen doen.
Al is het investeren erin wel vermoeiend.
[..]
Ik mocht nog een dagje of 2 in Praag blijven. Wel alles vergoed gekregen uiteindelijk uiteraard.
Gister al veelte veel gedronken. Het was dan ook meer een financiële/wil ik nog wel drinken afweging die hiermee werd beantwoordtquote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True, al zullen er weinig mensen zijn die een legitiem reden zoeken om op zaterdagavond te bieren. Dat onderscheid je wel.![]()
Netwerken is lastig ja, maar het is zo makkelijk als je een netwerk hebt.Ik merk echt dat mensen dan bereid zijn om dingen te doen of juist iets voor je kunnen doen.
Al is het investeren erin wel vermoeiend.
Welterusten en succes morgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |