SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Daar is over nagedachtquote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
http://www.at5.nl/tv/dit-is-mijn-club/aflevering/14946
Weer een Chinees die aan de poort stond te wachten. Nederlands geleerd in China om Bergkamp te kunnen bedanken.![]()
![]()
![]()
Zag het net op TV, respect voor die jongenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 04:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Weer een Chinees die aan de poort stond te wachten. Nederlands geleerd in China om Bergkamp te kunnen bedanken.![]()
![]()
![]()
quote:Van Rhijn (22) tekent bij
Ajax staat op het punt zich ook voor de komende jaren te verzekeren van de diensten van Ricardo van Rhijn (22). „Er zijn gesprekken aan de gang en Ajax sprak het vertrouwen in me uit. De club heeft me aanbiedingen tot de zomer van 2017 én 2018 gedaan, waar waardering uit spreekt. En dat wil ik terugbetalen. Zij willen graag dat ik verleng en ik wil hier blijven, dus daar komen we uit. Dat mag geen probleem opleveren”, aldus Van Rhijn.
Als de puntjes op de i zijn gezet, is het de vraag wanneer de contractverlenging wereldkundig wordt gemaakt. „Bij het officiële tekenen zal niet heel veel haast zijn, omdat het nu een heel belangrijke periode in het seizoen is. Ik wil me focussen op Ajax en mijn eigen spel. Ik heb bij Ajax nog veel te leren, wil zorgen dat ik een onmisbare kracht word en de komende tijd kan ik dat bewerkstelligen”, aldus de verdediger, die zich na een moeizame start van het seizoen, waarbij hij zijn plek in Oranje verloor, opricht en tegen AZ en Feyenoord bij vlagen weer de ’oude’ Ricardo liet zien.
„Ik denk dat ik in de winterstop weer fris in mijn kop ben geworden. Ik had een lekkere vakantie en speelde goed tegen PSV en in de beker tegen Feyenoord. Het lukte het goede gevoel vast te houden, hoewel er nog een aantal wedstrijden is geweest dat het wisselvallig was. En nu de laatste weken tegen AZ en Feyenoord speel ik weer met vertrouwen. Verdedigend voel ik me sterk en hopelijk kan ik deze stijgende lijn doortrekken.”![]()
Mooi dat hij het zelf ook onderkent dat hij slecht speelde. Nu gaat het iets beter ja.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 04:16 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
![]()
Hahaha wat een heldquote:Op zaterdag 8 maart 2014 04:16 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
![]()
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 08-03-2014 om 14:06:47Moisander is ziek en daarom zit Van der Hoorn uit voorzorg bij de selectie. Morgen wordt duidelijk of de Fin kan spelen. #ajacam reageer retweet
![]()
![]()
Gewoon Denswil laten starten ipv de Mois.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Dat sowieso, niet v/d Hoorn maar Moisander is toch nog iets te belangrijk voor de rust achterinquote:![]()
Jong Ajax om 16:30 op FOX. Almere City tegenstander.twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 08-03-2014 om 15:18:21Line-up Jong Ajax (vs Almere City) Van der Hart; Ligeon, Tete, Kuipers, Martina; Lobotka, Andersen, El Hasnaoui; Becker, Meleg, Sana #almaja reageer retweet
![]()
Sanaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:20 schreef j0rdiiii het volgende:
Jong Ajax om 16:30 op FOX. Almere City tegenstander.twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 08-03-2014 om 15:18:21Line-up Jong Ajax (vs Almere City) Van der Hart; Ligeon, Tete, Kuipers, Martina; Lobotka, Andersen, El Hasnaoui; Becker, Meleg, Sana #almaja reageer retweet
Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: