Toevallig zat ik vandaag op die page te discussieren.
Zit er zo een negerin te janken en dan zegt ze "Ja alle blanke zijn slechte mensen en moeten zich schamen voor wat hun voorouders hebben gedaan, als je dat niet kan inzien ben je racistisch!!"
en dan nog een blanke meid die zich blijkbaar kut voelt omdat ze blank is en dan zegt "ja ik schaam me echt dat ik blank ben"

..
Toen moest ik ineens denken van.. wacht eens even.. dus mijn klein klein kinderen mogen over 100 jaar gaan klagen bij de Antilliaanse gemeenschap dat ze hun een mobieltje zijn verschuldigd omdat hun voorouders die hadden gestolen

..
Verder is het niveau van die page echt dramatisch gedaald, waar het eerst nog leuk was omdat ik als "allochtoon" me wel kon herkennen in wat dingen die tata's deden is het nu echt een provocerende page geworden. De beheerder post met het doel om racistische discussies los te laten barsten en gaat dan vervolgens al die jank allochtonen ophitsen met hoe slecht Nederlanders niet zijn, naar mijn inzien zorgt dit juist voor meer scheiding tussen blank en donker..
[ Bericht 22% gewijzigd door Just_some_random_dude op 08-03-2014 05:19:56 ]