Vorige topic.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:56 schreef AldoTheApache het volgende:
Lees ik nou iets over Aziatische meisjes?
Seks hebben met je zusjequote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:56 schreef AldoTheApache het volgende:
Als jurist ben ik verplicht om bewijs te vragen.quote:Met kleren aan ben ik mooier.
Ezellquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:56 schreef AldoTheApache het volgende:
Foto's? Video? Of toch irl?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:58 schreef yats het volgende:
[..]
Als jurist ben ik verplicht om bewijs te vragen.
Ach, ze ziet er iig leuk uit. Je kunt het slechter treffen.quote:
Nothing much.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Haha, dat is een goeie!![]()
Maar nu even serieus, wat is er?
Ezell is leuk jaquote:
En daarnaast is ze ook nogquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ze ziet er iig leuk uit. Je kunt het slechter treffen.
Het gaat wel goed met jullie twee tot nu toe he?quote:
Dat weet ik niet, ken haar niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ezell is leuk ja![]()
[..]
En daarnaast is ze ook nog
#slijmpost
uhuquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het gaat wel goed met jullie twee tot nu toe he?
Thanksquote:
Volgens mij heeft ezell genoeg te zeggenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Thanks
maarja ik moet natuurlijk niet teveel zeggen dat ik verliefd ben, want dat verstoort de machtsverhouding![]()
Nee hoor juist nietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ezell genoeg te zeggenZo is ze dan weer wel. Denk ik. Als het er op aan komt hoe ze op FOK! is.
Niks gaat boven echte fok!liefde.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Thanks
maarja ik moet natuurlijk niet teveel zeggen dat ik verliefd ben, want dat verstoort de machtsverhouding![]()
Mja, het is natuurlijk wel kut dat je niet tegen iedereen kunt zeggen waarvan je elkaar kentquote:
You're one lucky dudequote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee hoor juist nietEzell is heel makkelijk met alles en doet nooit moeilijk over dingen
Volgende week staat ze zelfs vroeg mee op om Formule 1 mee te kijken
![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee hoor juist nietEzell is heel makkelijk
wat voorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja morgen ik ben host + dj
dus als je nog goeie muziek hebt laat weten
uhuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damnquote:![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
She's a keeperquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee hoor juist nietEzell is heel makkelijk met alles en doet nooit moeilijk over dingen
![]()
niet goedquote:
Kelderdeur dicht en 200 sloten eropquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vastbinden en nooit meer laten gaan
wat voor rap dan doe voorbeeldquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja 2pac is goeie rapper, maar niet de juiste rap voor de chilsessie morgen
voel je me
Awwww.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
![]()
quote:
heeft wel goede dingenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
goed nummerweet niet of die voor mijn chilsessie wordt maar sowieso op mijn mp3speler
yelawolf is baasquote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
uhu
Stopt eens met mij jaloers makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Damn![]()
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Jij vindt ook wel iemand die goed voor je zorgt VA'tjequote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stopt eens met mij jaloers maken
Laat die jongen verliefd zijn. Superschattig.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stopt eens met mij jaloers maken
quote:
Waarom noem je het nou weer schattig?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Laat die jongen verliefd zijn. Superschattig.
je zal wel klef zijn geweest aldootjequote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom noem je het nou weer schattig?![]()
dat klinkt altijd zo naar![]()
kennelijkquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je zal wel klef zijn geweest aldootje
Tsja, heb mijn moeder daar nog voor.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij vindt ook wel iemand die goed voor je zorgt VA'tje
Tuurlijk, vind het hartstikke tof voor hem hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Laat die jongen verliefd zijn. Superschattig.
Moedersquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tsja, heb mijn moeder daar nog voor.
[..]
Tuurlijk, vind het hartstikke tof voor hem hoorNiks slecht bedoeld
Vieze jongen datquote:
Ik zit hier nog wel eens, iedereen volgt mij. Ook met GRTD toen. Naja sof zat daar al veeeeeeeeeel eerder. Maar de grote golf kwam na mijquote:
Tottenham speelt ook morgen pasquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom noem je het nou weer schattig?![]()
dat klinkt altijd zo naar![]()
Nooit geweest hier, al zitten er ook paar kutusers volgens mij, maar zolang GRTD hier zit voel ik me veiligquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit hier nog wel eens, iedereen volgt mij. Ook met GRTD toen. Naja sof zat daar al veeeeeeeeeel eerder. Maar de grote golf kwam na mij
Dat klinkt heel sneu op de een of andere manier.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik en Fera zitten hier al jaren
Die van mij kan met een pittige regelmaat flink kut zijn hoorquote:
Wij zijn heel sneu op de een of andere manierquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klinkt heel sneu op de een of andere manier.![]()
hoezoquote:
#depuberlevenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Die van mij kan met een pittige regelmaat flink kut zijn hoor
Niets dan liefde voor je moeder hebbenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die van mij kan met een pittige regelmaat flink kut zijn hoor
Liever woon ik alleen
Ik zal je beschermen. Als je Faxie tegenkomt. Hij neukt alles. Afgelopen zaterdag in Rotterdam flirtte hij nog met me volgens mijquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit geweest hier, al zitten er ook paar kutusers volgens mij, maar zolang GRTD hier zit voel ik me veilig
Nee joh. Het is naar als een leuk meisje jou schattig vindt. Dat is vaak een friendzone alert. Maar wat moet ik dan zeggen? Je praat zo verliefd. Ik vind het schattig.quote:
eet je nog kaasquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik voel me niet meer nederlands opeens
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wij zijn heel sneu op de een of andere manier![]()
Nah had het daar niet overquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zal je beschermen. Als je Faxie tegenkomt. Hij neukt alles. Afgelopen zaterdag in Rotterdam flirtte hij nog met me volgens mij
Wat voel je je danquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik voel me niet meer nederlands opeens
Waaaaaaaaat?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zal je beschermen. Als je Faxie tegenkomt. Hij neukt alles. Afgelopen zaterdag in Rotterdam flirtte hij nog met me volgens mij
ok dan, ik accepteer het welquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee joh. Het is naar als een leuk meisje jou schattig vindt. Dat is vaak een friendzone alert. Maar wat moet ik dan zeggen? Je praat zo verliefd. Ik vind het schattig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ongebruikt in de verpakking, zoals altijd.quote:
He Fokkie.quote:
Gewoon wereldburger tochquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ok dan, ik accepteer het wel
Awwwww.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
He, heb je iedereen hierheen gelokt?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ongebruikt in de verpakking, zoals altijd.
En hoe is het met jou en je immer uitdijende gamecollectie?
[..]
He Fokkie.
Euhm ...quote:
Nouja, ara en VH gingen ook. En Myraela en Twi. had ik ook al ontmoet op een housewarming. Zij en kaneelstokje wilde graag dat ik kwam.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah had het daar niet overMaar uh ga jij ook al naar SEX-meets?
[..]
Wat voel je je dan
Grapjequote:
Ah oke, Kaneelstokje heb ik ook al mogen meeten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, ara en VH gingen ook. En Myraela en Twi. had ik ook al ontmoet op een housewarming. Zij en kaneelstokje wilde graag dat ik kwam.
Niet nodig, geluksvogelquote:
Nee, dat niet. Maar ik weet niet zo goed wat te antwoorden.quote:
gaat het niet meer zo goed?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ik weet niet zo goed wat te antwoorden.
Goeie gozer.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah oke, Kaneelstokje heb ik ook al mogen meeten.
bobbaquote:
En terecht.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:28 schreef AldoTheApache het volgende:
K'neel staat nog op mijn to-meet lijstje
Valt mee. 6 nuquote:
Ik DM wel even.quote:
circle jerkquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja en allemaal uit de sex sc
ben echt benieuwd wat ze dan doen
Jeetje.quote:
Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:28 schreef AldoTheApache het volgende:
K'neel staat nog op mijn to-meet lijstje
Mwah, valt wel mee.quote:
Gezellig toch?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje.
[..]
Hoe dat zo?
[..]
Mwah, valt wel mee.
Ik zat dus laatst tot aan mijn elleboog in je moederquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zat dus laatst tot aan mijn elleboog in je moeder
dan heb je mijn moeder korter geleden nog gezien dan ikquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zat dus laatst tot aan mijn elleboog in je moeder
Ja hoor. Als ik weer eens in Rotjeknor ben, laat ik het weten.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan heb je mijn moeder korter geleden nog gezien dan ik
zeg gewoon roffaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor. Als ik weer eens in Rotjeknor ben, laat ik het weten.
Heb een screenshot gemaakt, pareltje dit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan heb je mijn moeder korter geleden nog gezien dan ik
waarvanquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb een screenshot gemaakt, pareltje dit.
dikke lolquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het was wel serieus.
maar was wel leuke he
010-dorpquote:
Stel je dan voorquote:
Ik vind de boulevard aan de maas wel mooiquote:
de maasboulevard heet die gewoonquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:36 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik vind de boulevard aan de maas wel mooi
wanna swap?quote:
jij bent mooiquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:36 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik vind de boulevard aan de maas wel mooi
Heb me staan verbazen over het Nationale Nederlanden gebouw en het centraal station. Dat was een aparte nacht.quote:
Fokkie, we moeten snel een datum afspreken met dingetje.quote:
Ja ze kan nietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fokkie, we moeten snel een datum afspreken met dingetje.
Gaan jullie meeten?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fokkie, we moeten snel een datum afspreken met dingetje.
He niet over seks praten ajb xxquote:
Je moederquote:
is goedquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
ik denk niet dat ik ooit iemand durf te meeten
Meetbaasquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb Fokkie al gemeet.En Heppie ook. En VAtje.
Gezelligquote:
kusjequote:
Nee, Kreksterquote:
Das die dude van misfits toch?quote:
Neequote:
hoezo nietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
alsof ik jou echt wou meetten
je bent mij niet waard
We kunnen haar flink uit elkaar trekken jaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
oeh dus jullie kunnen een trio doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Sowieso dikke discussie de hele dagquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We kunnen haar flink uit elkaar trekken jawat een taalgebruikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
zal er over nadenkenquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We kunnen haar flink uit elkaar trekken jaOnze liefde is puur en niet op het vlees gericht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
waar ben je bang voor danquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zal er over nadenken
anders gewoon sos om over mn angst heen te komen
Tjacka durft mij volgens mij ook niet meer te meetenquote:
omdat ik bij fokkie qua debielheid al tot het 0punt bent gezakt door een akkefietje in berlijnquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoezo hun wel en mij niet ???????????????????????????????????????
je vindt hun betere fok!vriendenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat ik bij fokkie qua debielheid al tot het 0punt bent gezakt door een akkefietje in berlijn
en tjacka heeft autisme dat durf ik wel
nee jij was mijn eerste fok!vriend tyquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
je vind hun betere fok!vrienden
dat is het
jaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee jij was mijn eerste fok!vriend ty
ik ben geen vriend van de joden, dat speelt ook nog meequote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
je vindt hun betere fok!vrienden
dat is het
arnhemquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zullen we dan arnhem gaan of nijmegen
Hangt van de dag en de plannen af.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zullen we dan arnhem gaan of nijmegen
oh okequote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja maar korte reistijd is tenminste iets bekend voor mij enzo
Zou best kunnen, muggen vinden me ook altijd lekkerquote:
ik ookquote:
Krabben.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou best kunnen, muggen vinden me ook altijd lekker
ja goede scquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ook
maar ik ga slapen
ben kapot
dag mensen
goede sc dit
doei schatje xxquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ook
maar ik ga slapen
ben kapot
dag mensen
goede sc dit
wat voor wodkaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Krabben.
HAHAHAHAHA
wat ben ik grappig
* VoornaamAchternaam schenkt meer wodka in
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Krabben.
HAHAHAHAHA
wat ben ik grappig
* VoornaamAchternaam schenkt meer wodka in
Huismerkshit. Ik gooi het in de taksi, dus boeie.quote:
ik ging zojuist een beetje dood.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Huismerkshit. Ik gooi het in de taksi, dus boeie.
Ik weet dat jij deze post niet leuk vind.
Zal het doorgeven.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fokkie beeb, ik ga slapen.
Zeg de krekster maar dat ik moest huilen
Sorry schatquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
goede taksi verpesten en wodka verpesten
Meh. Zit nog een glas taksi in, ga zo wel puur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |