Vorige topic.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:56 schreef AldoTheApache het volgende:
Lees ik nou iets over Aziatische meisjes?
Seks hebben met je zusjequote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:56 schreef AldoTheApache het volgende:
Als jurist ben ik verplicht om bewijs te vragen.quote:Met kleren aan ben ik mooier.
Ezellquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:56 schreef AldoTheApache het volgende:
Foto's? Video? Of toch irl?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:58 schreef yats het volgende:
[..]
Als jurist ben ik verplicht om bewijs te vragen.
Ach, ze ziet er iig leuk uit. Je kunt het slechter treffen.quote:
Nothing much.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Haha, dat is een goeie!![]()
Maar nu even serieus, wat is er?
Ezell is leuk jaquote:
En daarnaast is ze ook nogquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ze ziet er iig leuk uit. Je kunt het slechter treffen.
Het gaat wel goed met jullie twee tot nu toe he?quote:
Dat weet ik niet, ken haar niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ezell is leuk ja![]()
[..]
En daarnaast is ze ook nog
#slijmpost
uhuquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het gaat wel goed met jullie twee tot nu toe he?
Thanksquote:
Volgens mij heeft ezell genoeg te zeggenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Thanks
maarja ik moet natuurlijk niet teveel zeggen dat ik verliefd ben, want dat verstoort de machtsverhouding![]()
Nee hoor juist nietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ezell genoeg te zeggenZo is ze dan weer wel. Denk ik. Als het er op aan komt hoe ze op FOK! is.
Niks gaat boven echte fok!liefde.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Thanks
maarja ik moet natuurlijk niet teveel zeggen dat ik verliefd ben, want dat verstoort de machtsverhouding![]()
Mja, het is natuurlijk wel kut dat je niet tegen iedereen kunt zeggen waarvan je elkaar kentquote:
You're one lucky dudequote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee hoor juist nietEzell is heel makkelijk met alles en doet nooit moeilijk over dingen
Volgende week staat ze zelfs vroeg mee op om Formule 1 mee te kijken
![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee hoor juist nietEzell is heel makkelijk
wat voorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja morgen ik ben host + dj
dus als je nog goeie muziek hebt laat weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |