En als je dan gaat, dan niet naar fucking Elst.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik kom bijna nooit meer die kant op
laatste keer was september ofzo
Altijd Nijmegenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
En als je dan gaat, dan niet naar fucking Elst.
Graag gedaan, cabron.quote:
Deze man.quote:
Ik hou ook van jou hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:09 schreef Buurpoes het volgende:
Wie moet er oprotten? Degene die de TT heeft bedacht?
Nog een maandje of 2 en je eilandje is wederom gevuld met mooie dames in jurkjesquote:
Het zou tijd worden!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nog een maandje of 2 en je eilandje is wederom gevuld met mooie dames in jurkjes
Er stond eenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou hoor![]()
Daarnaast ben ik al opgerot, dus
Lijkt me een heerlijk vooruitzicht!quote:
quote:
Als je nou zo'n mooi bootje hebt en een BBQ op het strand met een gevulde koeltas ga ik zeker een ticket boeken!quote:
Ik?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:58 schreef Fascination het volgende:
zijn er hier eigenlijk mensen die geen fokker gedaan hebben?
Nope.quote:
2 maanden, zo lang? Waarom?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Als je nou zo'n mooi bootje hebt en een BBQ op het strand met een gevulde koeltas ga ik zeker een ticket boeken!
Vandaag contact gehad met de hoofdstad in Brazilie en mijn validatie gaat zeker nog 2 maanden duren, dus ik heb zat tijd
Wat?quote:
Dan zou je vrij zeldzaam zijn vermoed ikquote:
Het gaat naar de vertaler die goedgekeurd is door het consulaat, dan naar de hoofdstad, dan naar een universiteit, dan terug naar de hoofdstad en dan weer terug naar het consulaatquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
2 maanden, zo lang? Waarom?![]()
Ik heb zelf geen boot helaasMaar kan er altijd wel eentje huren natuurlijk
Waar zit barbusse? Een bootje heb ik wel, maar of ik daar ver genoeg mee kom?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Als je nou zo'n mooi bootje hebt en een BBQ op het strand met een gevulde koeltas ga ik zeker een ticket boeken!
Vandaag contact gehad met de hoofdstad in Brazilie en mijn validatie gaat zeker nog 2 maanden duren, dus ik heb zat tijd
Jeej, ik ben niet de enige!quote:
Volgens mij overdrijf je nu wel een beetje.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:28 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben de tel al kwijt onderhand, zoveel.
Holy shit dudequote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het gaat naar de vertaler die goedgekeurd is door het consulaat, dan naar de hoofdstad, dan naar een universiteit, dan terug naar de hoofdstad en dan weer terug naar het consulaat
Ticket to Malta it is!
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kaneel heeft meer foksters gedaan dan de meeste hier
Maltaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:24 schreef yats het volgende:
[..]
Waar zit barbusse? Een bootje heb ik wel, maar of ik daar ver genoeg mee kom?
Mensen die geen foksters gedaan hebbenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:28 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben de tel al kwijt onderhand, zoveel.
Dat ga ik niet redden. Hoewel, als ik sommige van die bootjes zie waarmee die vluchtelingen vanuit Afrika de oversteek wagen.quote:
Ik voel me ietwat beledigd.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mensen die geen foksters gedaan hebben
Hoeft niet hoor. Het is geen vereiste.quote:
Men vermoed dat slecht 40% die oversteek daadwerkelijk overleeft, dus ik raad je dat ten zeerste afquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:30 schreef yats het volgende:
[..]
Dat ga ik niet redden. Hoewel, als ik sommige van die bootjes zie waarmee die vluchtelingen vanuit Afrika de oversteek wagen.
Om een grapje?quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan zou je vrij zeldzaam zijn vermoed ik
quote:
quote:
Er stond FOKkers. Niet vrouwelijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kaneel heeft meer foksters gedaan dan de meeste hier
Fas bedoelde niet alleen mannen, want ze noemde zichzelf ook.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Er stond FOKkers. Niet vrouwelijk.
En ik heb er 2 gedaan. Nou nou. Minder als Mu dus.
Dat is altijd nog 200% meer dan dat ik heb gedaanquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Welneequote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij overdrijf je nu wel een beetje.
Tsss en mij erbij betrekken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet aftrekken?quote:
Jij bent ook een uitzonderingsgeval?quote:
Ik wist dat niet eens van jou.quote:
Nee. Twee, waarvan één mijn vriend.quote:
Het is ook wat ver om te zwemmen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Men vermoed dat slecht 40% die oversteek daadwerkelijk overleeft, dus ik raad je dat ten zeerste af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |