abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137495779
Hallo,

Ik heb op m’n werk een hele leuk meid ontmoet. Ze vond me meteen heel leuk en lief. We zijn gaan What’s Appen en toen is ze verliefd op me geworden en ik op haar. Nu zijn er in die 3 weken Appen en elkaar op het werk zien, dingen gebeurd die nooit hadden mogen gebeuren. Een stukje onzekerheid van mijn kant en angst van haar kant. Door haar roze bril heeft ze het me de eerste keer vergeven, maar omdat ik wou afspreken met haar en zij het daar nog te vroeg voor vond ben ik me gaan frustreren aan haar.

Haar verliefdheid is overgegaan. Nu heeft ze dingen meegemaakt die je niemand toewenst en 2 keer besodemieterd door haar eerste vriend (en enige). We hebben ook ruzie gehad over de dingen die er gebeurd zijn tussen ons. Het is een tijdje zo erg geweest dat ze niks meer met me te maken wou hebben, maar ik heb haar gezegd dat ik er altijd voor haar zal zijn, dit waardeerde ze heel erg omdat de nodige haar al hebben laten vallen. Ze antwoordde dat ze er ook voor mij is. Wat ik heel erg lief van haar vind. Nu 1½ maand verder ben ik nog steeds helemaal ondersteboven van haar gewoon omdat we op zoveel vlakken matchen en dezelfde gedachtegang hebben. Het klinkt cliché, maar ik voel dat dit voorbestemd is (nja haha).

M’n moeder heeft het op dit moment heel erg moeilijk met haar, nu nog man, en dat trekt ze zich heel erg aan. Ze zegt dat ik rustig mag bellen met haar als ik dat nodig vind. Ook als het niet erg is. Ik waardeer dit echt heel erg. Ze maakt zich er ook boos over dat die man zo klote doet tegen m'n moeder.

Ik heb haar gevraagd of er nog gevoel voor me zit, maar ze zegt dat ze niet weet wat ze voelt.
Ik weet dat ze gewoon eerlijk tegen me is want ze heeft, 1½ maand geleden dan, gezegd dat ze me niet op 'die manier' wou. Waarschijnlijk omdat ik toen de botte hork heb uitgehangen.

Een goede vriendin is nooit weg, maar die onzekerheid nekt me gewoon.

Ze is echt een hele leuke en lieve meid die echt het beste verdient!

Misschien wat antwoorden van vrouwen?

Alvast bedankt ;)
  vrijdag 7 maart 2014 @ 20:45:31 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137496101
Wat is er gebeurd wat er nooit had mogen gebeuren?
The love you take is equal to the love you make.
pi_137496215
lekker vaag inderdaad :')

Je zat met een ander te bekken of ze deed iets op 't werk naar jou toe en jij reageerde als een lompe boer?

Maar dat klinkt als game over in ieder geval als ze van verliefd naar niets gaat.
pi_137496231
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:45 schreef Lienekien het volgende:
Noujah, ik heb haar niet uitgescholden ofzo. Maar ik ben niet iemand die meteen het volle vertrouwen in iemand heeft, vooral niet als je iemand net kent. Ik heb dit onbewust laten merken en dat brak haar hart en daar werd ze boos over. Het was echt niet m'n bedoeling om zo te doen. Dit is erna nog een keer gebeurd omdat zij het gevoel had dat ik haar niet vertrouwde.. Toen was ze er klaar mee.
pi_137496267
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:45 schreef Lienekien het volgende:
De holocaust.
pindazakje
pi_137496486
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
lekker vaag inderdaad :')

Je zat met een ander te bekken of ze deed iets op 't werk naar jou toe en jij reageerde als een lompe boer?

Maar dat klinkt als game over in ieder geval als ze van verliefd naar niets gaat.
Nee hoor. Ze zou m'n eerste zijn en ik ben al volwassen. Dus dat stukje onervarenheid..en haar angst/onzekerheid dat het weer mis gaat zoals bij de vorige.. Ik denk niet dat ze van verliefd naar niets is gegaan, want ze heeft ook lopen huilen op het werk.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 maart 2014 @ 21:04:20 #7
163650 Greys
pi_137497042
Jongens jongens wát een issues allemaal in die paar weken whatsappen :o
Het begin zou leuk moeten zijn, bij jullie komen er allemaal vreselijke dingen met exen en moeders om de hoek... Waarom komt al dat zware er nu al bij kijken? Waarom niet gewoon gezellig wat drinken met iemand en een beetje zoenen en rommelen als je elkaar leuk vindt, voordat je al je privétoestanden over iemand uitstort??
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_137497385
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:04 schreef Greys het volgende:
Jongens jongens wát een issues allemaal in die paar weken whatsappen :o
Het begin zou leuk moeten zijn, bij jullie komen er allemaal vreselijke dingen met exen en moeders om de hoek... Waarom komt al dat zware er nu al bij kijken? Waarom niet gewoon gezellig wat drinken met iemand en een beetje zoenen en rommelen als je elkaar leuk vindt, voordat je al je privétoestanden over iemand uitstort??
Ik ken haar nu ondertussen een maand of 2-3 he, dus dat van die 'moeders' kwam gewoon eruit. Ik zou het zelf ook nooit over exen hebben, maar ik heb gewoon respect voor d'r en dus luisterde ik naar haar :) Haar eerste relatie was meteen 2 jaar, dus ik neem niet aan dat je meteen met de eerste de beste gaat lopen rotzooien als je wilt dat iets lang stand houdt. Maar dat is mijn mening :)
pi_137497505
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:53 schreef LeYouth het volgende:

[..]

Nee hoor. Ze zou m'n eerste zijn en ik ben al volwassen. Dus dat stukje onervarenheid..en haar angst/onzekerheid dat het weer mis gaat zoals bij de vorige.. Ik denk niet dat ze van verliefd naar niets is gegaan, want ze heeft ook lopen huilen op het werk.
pi_137497649
Vertel het maar? :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 maart 2014 @ 21:21:21 #11
163650 Greys
pi_137497680
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:12 schreef LeYouth het volgende:

[..]

Ik ken haar nu ondertussen een maand of 2-3 he, dus dat van die 'moeders' kwam gewoon eruit. Ik zou het zelf ook nooit over exen hebben, maar ik heb gewoon respect voor d'r en dus luisterde ik naar haar :) Haar eerste relatie was meteen 2 jaar, dus ik neem niet aan dat je meteen met de eerste de beste gaat lopen rotzooien als je wilt dat iets lang stand houdt. Maar dat is mijn mening :)
Met rotzooien bedoel ik ook niet dat je er meteen mee tussen de lakens moet springen :)
Maar normaal heb je eerst luchtig plezier samen, roze wolk enzo, en daarna komen er serieuzere zaken bij. Doordat dat bij jullie (toch?) andersom gaat, wordt het zo beladen. Hebben jullie überhaupt al met elkaar gezoend, nee toch? Dat is geen aanval oid, maar als je je eigen openingspost nog eens terug leest, dan klinkt het als één en al 'ellende' en dat is zo zonde.

Is ze wel echt verliefd op je geweest? Of kwamen die gesprekken over die vreselijke ex al vrij direct en was je meer een praatmaatje voor haar?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_137498026
Nee dat kwam pas na een tijdje :) We hebben echt leuke gesprekken gehad met elkaar en die verliefdheid is echt geweest, want ze is echt een kwebbelkous maar bij mij in de buurt was ze heel verlegen en moest ze de hele tijd blozen. Er kwam ook bijna geen woord uit omdat ze zo verlegen was.

Ze is ook geen uitgaanstype.. Ze leest veel liever een boek op de bank in haar joggingsbroek. Helemaal mijn type meisje! We hebben niet gezoend nee. Het is echt een speciale, niet zoals die 'chicks' van tegenwoordig

:)
pi_137498331
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:37 schreef LeYouth het volgende:
M'n moeder heeft het op dit moment heel erg moeilijk met haar, nu nog man, en dat trekt ze zich heel erg aan. Ze zegt dat ik rustig mag bellen met haar als ik dat nodig vind. Ook als het niet erg is. Ik waardeer dit echt heel erg.
Je mag van haar je moeder bellen :?
pi_137498625
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:37 schreef Dehelerambam het volgende:

[..]

Je mag van haar je moeder bellen :?
Hahaha _O_ Ik mag haar, niet m'n moeder dus, bellen. Wel een goeie trouwens ;)
pi_137498706
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:45 schreef LeYouth het volgende:
Oooh.. ik snapte het al niet :P

Wat had je nou eigenlijk gedaan waardoor ze merkte dat je haar nog niet helemaal vertrouwde?
pi_137498727
wow
pi_137498740
Boeiuh allemaal, ze wil je niet....

Zo lastig is het toch niet?
pi_137498854
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:47 schreef Dehelerambam het volgende:

[..]

Oooh.. ik snapte het al niet :P

Wat had je nou eigenlijk gedaan waardoor ze merkte dat je haar nog niet helemaal vertrouwde?
Niet geloven dat ze me leuk en lief vond.. :') De rest weet ik al niet meer, sorry :@
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 maart 2014 @ 22:42:08 #19
163650 Greys
pi_137500677
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:30 schreef LeYouth het volgende:
Nee dat kwam pas na een tijdje :) We hebben echt leuke gesprekken gehad met elkaar en die verliefdheid is echt geweest, want ze is echt een kwebbelkous maar bij mij in de buurt was ze heel verlegen en moest ze de hele tijd blozen. Er kwam ook bijna geen woord uit omdat ze zo verlegen was.

Ze is ook geen uitgaanstype.. Ze leest veel liever een boek op de bank in haar joggingsbroek. Helemaal mijn type meisje! We hebben niet gezoend nee. Het is echt een speciale, niet zoals die 'chicks' van tegenwoordig

:)
Als je met iemand wilt kussen die je leuk vindt, maakt dat je niet 'zo'n chick van tegenwoordig' ;)

Wat wil je nu eigenlijk zelf dat er gebeurt?
Wil je dat het nog iets wordt? Vraag anders of je een keertje voor haar mag koken bij haar thuis ofzo? En probeer het dan gezellig te hebben ipv al te zware gesprekken, leg af en toe een hand op haar rug of arm ofzo als je iets zegt, kom uit die friendzone :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 7 maart 2014 @ 23:14:21 #20
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_137501967
Het topic is al net zo moeilijk als heel die relatie :')
Rayen 2½ jaar!
pi_137507508
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:49 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

De holocaust.
gvd :') _O-
pi_137507559
Wat al een drama in een pril iets zeg :o Ik ben het heel erg met Greys eens, in het begin van een nieuwe liefde is alles leuk en roze wolk en geweldig. Daarbij zit je volgens mij ook al in de beruchte friendzone en ik heb geen flauw idee hoe je daar uit gaat komen. Ik denk dat je haar maar gewoon moet geloven dat ze je niet 'op die manier' wil/ziet zitten. Gewoon als 'een vriendin' gaan zien wordt denk ik moeilijk omdat je nu wel gevoelens voor haar hebt, maar het is het proberen waard en wie weet... (al denk ik van niet).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_137507562
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:45 schreef LeYouth het volgende:

[..]

IK snap er steeds minder van. En ik vermoed ook dat al die moeilijke toestanden voornamelijk via Appen zijn besproken.
Een hele hoop drama van beide kanten. Ga wat leuks doen!
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_137507571
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 08:56 schreef seasushi het volgende:
IK snap er steeds minder van. En ik vermoed ook dat al die moeilijke toestanden voornamelijk via Appen zijn besproken.
Een hele hoop drama van beide kanten. Ga wat leuks doen!
Ik zie vaak zoveel drama en gedoe beschreven waar whatsapp bij betrokken is :X Zelfs mijn neefje kreeg in zijn relatie enorme ruzie met zijn vriendinnetje die toen op vakantie was door whatsapp (hij reageerde niet snel genoeg etc etc ellende ellende)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 8 maart 2014 @ 10:05:27 #25
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_137508281
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 08:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zie vaak zoveel drama en gedoe beschreven waar whatsapp bij betrokken is :X Zelfs mijn neefje kreeg in zijn relatie enorme ruzie met zijn vriendinnetje die toen op vakantie was door whatsapp (hij reageerde niet snel genoeg etc etc ellende ellende)
Haha heel herkenbaar, vooral op dit forum. Advies/een frisse blik geven op dit forum is een stuk moeilijker sinds whatsapp. Het gaat vaak gelijk al mis omdat iemand een whatsapp berichtje van een ander interpreteert, maar totaal niet weet of dat klopt. En als je dan aandringt op "ga eens naar haar toe en bespreek het, dan weet je het zeker" dan volgt er niets meer :{
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_137508307
2 dramaqueens samen :') gaat nooit goed.
pi_137508697
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 22:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Als je met iemand wilt kussen die je leuk vindt, maakt dat je niet 'zo'n chick van tegenwoordig' ;)

Wat wil je nu eigenlijk zelf dat er gebeurt?
Wil je dat het nog iets wordt? Vraag anders of je een keertje voor haar mag koken bij haar thuis ofzo? En probeer het dan gezellig te hebben ipv al te zware gesprekken, leg af en toe een hand op haar rug of arm ofzo als je iets zegt, kom uit die friendzone :P
Het is geen typisch uitgaanstype, dus vandaar is ze niet zo'n chick van tegenwoordig. Volgens mij bedoelt hij dat.

Regel een date, en ga gewoon door als ze niet wil.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')