Noujah, ik heb haar niet uitgescholden ofzo. Maar ik ben niet iemand die meteen het volle vertrouwen in iemand heeft, vooral niet als je iemand net kent. Ik heb dit onbewust laten merken en dat brak haar hart en daar werd ze boos over. Het was echt niet m'n bedoeling om zo te doen. Dit is erna nog een keer gebeurd omdat zij het gevoel had dat ik haar niet vertrouwde.. Toen was ze er klaar mee.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:45 schreef Lienekien het volgende:
Wat is er gebeurd wat er nooit had mogen gebeuren?
De holocaust.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:45 schreef Lienekien het volgende:
Wat is er gebeurd wat er nooit had mogen gebeuren?
Nee hoor. Ze zou m'n eerste zijn en ik ben al volwassen. Dus dat stukje onervarenheid..en haar angst/onzekerheid dat het weer mis gaat zoals bij de vorige.. Ik denk niet dat ze van verliefd naar niets is gegaan, want ze heeft ook lopen huilen op het werk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
lekker vaag inderdaad
Je zat met een ander te bekken of ze deed iets op 't werk naar jou toe en jij reageerde als een lompe boer?
Maar dat klinkt als game over in ieder geval als ze van verliefd naar niets gaat.
Ik ken haar nu ondertussen een maand of 2-3 he, dus dat van die 'moeders' kwam gewoon eruit. Ik zou het zelf ook nooit over exen hebben, maar ik heb gewoon respect voor d'r en dus luisterde ik naar haarquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:04 schreef Greys het volgende:
Jongens jongens wát een issues allemaal in die paar weken whatsappen![]()
Het begin zou leuk moeten zijn, bij jullie komen er allemaal vreselijke dingen met exen en moeders om de hoek... Waarom komt al dat zware er nu al bij kijken? Waarom niet gewoon gezellig wat drinken met iemand en een beetje zoenen en rommelen als je elkaar leuk vindt, voordat je al je privétoestanden over iemand uitstort??
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:53 schreef LeYouth het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze zou m'n eerste zijn en ik ben al volwassen. Dus dat stukje onervarenheid..en haar angst/onzekerheid dat het weer mis gaat zoals bij de vorige.. Ik denk niet dat ze van verliefd naar niets is gegaan, want ze heeft ook lopen huilen op het werk.
Met rotzooien bedoel ik ook niet dat je er meteen mee tussen de lakens moet springenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:12 schreef LeYouth het volgende:
[..]
Ik ken haar nu ondertussen een maand of 2-3 he, dus dat van die 'moeders' kwam gewoon eruit. Ik zou het zelf ook nooit over exen hebben, maar ik heb gewoon respect voor d'r en dus luisterde ik naar haarHaar eerste relatie was meteen 2 jaar, dus ik neem niet aan dat je meteen met de eerste de beste gaat lopen rotzooien als je wilt dat iets lang stand houdt. Maar dat is mijn mening
Je mag van haar je moeder bellenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:37 schreef LeYouth het volgende:
M'n moeder heeft het op dit moment heel erg moeilijk met haar, nu nog man, en dat trekt ze zich heel erg aan. Ze zegt dat ik rustig mag bellen met haar als ik dat nodig vind. Ook als het niet erg is. Ik waardeer dit echt heel erg.
Hahahaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:37 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Je mag van haar je moeder bellen
Oooh.. ik snapte het al nietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:45 schreef LeYouth het volgende:
HahahaIk mag haar, niet m'n moeder dus, bellen. Wel een goeie trouwens
Niet geloven dat ze me leuk en lief vond..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:47 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Oooh.. ik snapte het al niet![]()
Wat had je nou eigenlijk gedaan waardoor ze merkte dat je haar nog niet helemaal vertrouwde?
Als je met iemand wilt kussen die je leuk vindt, maakt dat je niet 'zo'n chick van tegenwoordig'quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:30 schreef LeYouth het volgende:
Nee dat kwam pas na een tijdjeWe hebben echt leuke gesprekken gehad met elkaar en die verliefdheid is echt geweest, want ze is echt een kwebbelkous maar bij mij in de buurt was ze heel verlegen en moest ze de hele tijd blozen. Er kwam ook bijna geen woord uit omdat ze zo verlegen was.
Ze is ook geen uitgaanstype.. Ze leest veel liever een boek op de bank in haar joggingsbroek. Helemaal mijn type meisje! We hebben niet gezoend nee. Het is echt een speciale, niet zoals die 'chicks' van tegenwoordig
IK snap er steeds minder van. En ik vermoed ook dat al die moeilijke toestanden voornamelijk via Appen zijn besproken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:45 schreef LeYouth het volgende:
[..]
HahahaIk mag haar, niet m'n moeder dus, bellen. Wel een goeie trouwens
Ik zie vaak zoveel drama en gedoe beschreven waar whatsapp bij betrokken isquote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:56 schreef seasushi het volgende:
IK snap er steeds minder van. En ik vermoed ook dat al die moeilijke toestanden voornamelijk via Appen zijn besproken.
Een hele hoop drama van beide kanten. Ga wat leuks doen!
Haha heel herkenbaar, vooral op dit forum. Advies/een frisse blik geven op dit forum is een stuk moeilijker sinds whatsapp. Het gaat vaak gelijk al mis omdat iemand een whatsapp berichtje van een ander interpreteert, maar totaal niet weet of dat klopt. En als je dan aandringt op "ga eens naar haar toe en bespreek het, dan weet je het zeker" dan volgt er niets meerquote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie vaak zoveel drama en gedoe beschreven waar whatsapp bij betrokken isZelfs mijn neefje kreeg in zijn relatie enorme ruzie met zijn vriendinnetje die toen op vakantie was door whatsapp (hij reageerde niet snel genoeg etc etc ellende ellende)
Het is geen typisch uitgaanstype, dus vandaar is ze niet zo'n chick van tegenwoordig. Volgens mij bedoelt hij dat.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je met iemand wilt kussen die je leuk vindt, maakt dat je niet 'zo'n chick van tegenwoordig'
Wat wil je nu eigenlijk zelf dat er gebeurt?
Wil je dat het nog iets wordt? Vraag anders of je een keertje voor haar mag koken bij haar thuis ofzo? En probeer het dan gezellig te hebben ipv al te zware gesprekken, leg af en toe een hand op haar rug of arm ofzo als je iets zegt, kom uit die friendzone
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |