Klinkt idd als nog niet te berijdenquote:Op zondag 9 maart 2014 01:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Eh, nee. Dat ging nog niet
[ afbeelding ]
quote:
Mag ik mee? Ik verveel me.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:05 schreef CitroenFrance het volgende:
Zal ik nu naar Antwerpen gaan of een ander alternatief beter?
Ik ook, ben een beetje aan het rondkijken op Autotrack enzoquote:
Mag ik die velgen in 4x108 15"?quote:Op zondag 9 maart 2014 14:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ook, ben een beetje aan het rondkijken op Autotrack enzo
Deze Passat![]()
http://www.autotrack.nl/t(...)assat/11108895/fotos
Haal liever dat hout eruit, dat vind ik niks. Maar ik zie nooit een W8 met de carbon-look, alleen dat houtquote:Op zondag 9 maart 2014 14:12 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Mag ik die velgen in 4x108 15"?
Doe mij maar een Passat R36.
Hout is indd een afknapper bij elke auto.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Haal liever dat hout eruit, dat vind ik niks. Maar ik zie nooit een W8 met de carbon-look, alleen dat hout
Verder is deze Passat gewoon geniaal en nog een handbak ook
quote:Op zondag 9 maart 2014 17:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En dan is Elvis Manu nog gewisseld in de rust, dat geluk heb je dan nog.
Gisteren die mistlichtschakelaar van m'n auto vervangen. Werkt weer als een zonnetje.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:54 schreef Kiprollade het volgende:
Binnenkant van m'n mistlampen spuiten, want het is er een goede temperatuur voor
wat voor auto heb jij dan?quote:Op zondag 9 maart 2014 19:58 schreef zazzel het volgende:
Zojuist m'n auto maar eens in Duitsland te koop gezet. Raak dat ding aan de straatstenen niet kwijt hier in NederlandJa voor 1200 euro, dacht het even niet
![]()
Stomme belastingsregels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |