Nee, een goede investeringquote:
Ik heb laatst het vorige model Mazda 6 gereden, de station dan wel. Vond het niet echt een verkeerde auto, alhoewel het wel plastic fantastic was en het instapmodel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:19 schreef Solidberg het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Mazda 6 van vrijdag was ook wel fijne bak overigens, zie je ook nauwelijks rond rijden (Hier dan iig)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat die vrij duur qua leaseprijs is vanwege de vanafprijs van 64k. Maar ik kan het mis hebben natuurlijkquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:57 schreef Wave103 het volgende:
Mooi ding inderdaad! Zou trouwens als leaserijder best zo'n V60 plug-in hybrid willen. Zo veel pk voor zo weinig bijtelling
Ja, dat zal nooit voorlopig niet gebeurenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die vrij duur qua leaseprijs is vanwege de vanafprijs van 64k. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk
Idd veel plastic, maar was hier erg goed afgewerkt. Navigatie + touchscreen werkt beter dan in andere auto's. Had overigens ook een versie met alle optiesquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:58 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Nee, een goede investering
[..]
Ik heb laatst het vorige model Mazda 6 gereden, de station dan wel. Vond het niet echt een verkeerde auto, alhoewel het wel plastic fantastic was en het instapmodel.
Klopt ding is reete duur in de lease.. Bij het bedrijf waar m'n pa werkt mogen ze geen plug-in's meer. Te duur, en niemand laadt dat ding toch op. Dus kun je beter een goed aangeklede V40/S60 oid nemen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die vrij duur qua leaseprijs is vanwege de vanafprijs van 64k. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk
Dat ding is inderdaad belachelijk duur in de lease;quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:19 schreef zazzel het volgende:
[..]
Klopt ding is reete duur in de lease.. Bij het bedrijf waar m'n pa werkt mogen ze geen plug-in's meer. Te duur, en niemand laadt dat ding toch op. Dus kun je beter een goed aangeklede V40/S60 oid nemen.
Zelfde verhaal als een Ampera, ding zuipt als een malle als je hem niet oplaadt. Had laatst een rit in een Ampera met een lege accu. Van Breda-Heerenveen, ding had een gemiddeld verbruik van 1 op 11quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:23 schreef Viezze het volgende:
[..]
Dat ding is inderdaad belachelijk duur in de lease;
https://www.toplease.nl/W(...)es&merk=VOLV&mod=V60
En als niemand hem oplaadt zullen ze ook niet zo zuinig zijn, dus dan snap ik wel waarom een bedrijf dat verbiedt
Hoewel, tegenover de aanschafprijs is de leaseprijs niet belachelijk hoog ofzo. Zal dan wel aan het verbruik zonder opladen liggen.
Ditquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:47 schreef Viezze het volgende:
Ik had voor mijn stage tijdelijk een auto, als ik dan door de bocht ging had ik ook meer/minder benzine
Volgens m'n meter heb ik bij 450/500 km nog een halve tank over, maar veel verder als 600/650 op 1 tank komt ie nietquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:47 schreef Viezze het volgende:
Ik had voor mijn stage tijdelijk een auto, als ik dan door de bocht ging had ik ook meer/minder benzine
Je moet bij je ritbon het PDF bestand doen wat je kan opvragen bij Ov-chip. Je kunt dus je ritbon ook later invullen als je die gegevens hebtquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:00 schreef Solidberg het volgende:
Moet je eigenlijk je OV-kosten ook nog bewijzen oid? Heb inmiddels account aangemaakt voor online-transactie overzicht, maar die verzamlt pas gegevens vanaf morgen.
Nee, komen er pas op na aanmelden en EW heeft die kosten ook daadwerkelijk nodig. Maar je kan bij de oplaadpunten (dus bijvoorbeeld zo'n geel ding) je laatste 10 transacties uitprinten, dat is ook prima voor EW.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:19 schreef Solidberg het volgende:
Maar die gegevens krijg ik toch juist helemaal niet, aangezien ik vandaag de rit had, en heb mij pas ook vandaag aangemeld. Of komen die alsnog in die transactie overzicht?
OV kosten? Heb je een weekendritje?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:00 schreef Solidberg het volgende:
Moet je eigenlijk je OV-kosten ook nog bewijzen oid? Heb inmiddels account aangemaakt voor online-transactie overzicht, maar die verzamlt pas gegevens vanaf morgen.
Bedankt! Zal dat morgen maar doen, en per email nasturenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, komen er pas op na aanmelden en EW heeft die kosten ook daadwerkelijk nodig. Maar je kan bij de oplaadpunten (dus bijvoorbeeld zo'n geel ding) je laatste 10 transacties uitprinten, dat is ook prima voor EW.
Inderdaad, mooie rit in het zonnetje naar de natuur in Frieslandquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:31 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
OV kosten? Heb je een weekendritje?
Edit: nam staat hierboven al
Genieten :p ik heb m'n autootje maar gewassen. De baby benz blinkt weerquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:33 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Bedankt! Zal dat morgen maar doen, en per email nasturen
[..]
Inderdaad, mooie rit in het zonnetje naar de natuur in Friesland
Wat voor benz heb je?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:38 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Genieten :p ik heb m'n autootje maar gewassen. De baby benz blinkt weer
Eh, nee. Dat ging nog nietquote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Goed bezig!!
Ook alweer gereden?
Nicequote:Op zondag 9 maart 2014 01:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Eh, nee. Dat ging nog niet
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |